Tékozló Homár

Cserélné a játékot a MediaMarkt

2013.04.09. 11:51 | jackyll | 53 komment

Tegnapi naiv ügyfelünk helyzete máris megoldódott, bár a blokk kidobásáról értesülve végül a játékot is kidobta:

Sajnálattal olvastam levelét, miszerint egy használt és hibás játékszoftvert adtunk el Önnek 2013. április 6-án. Először is elnézését szeretném kérni a kellemetlenség miatt és csak bízni tudok abban, nem feltételezi, hogy szándékosan akartuk megkárosítani. Sajnos mi is követünk el hibákat, amelyek egy ekkora rendszerben önkéntelenül is előfordulnak, ugyanakkor higgye el, mi ezekből tanulunk és amennyiben lehetőséget ad rá, akkor orvosoljuk, rendbe hozzuk. Nem a felelősséget akarom elhárítani, hanem az Önt ért kellemetlenséget szeretném rendezni. Éppen ezért kérem, adja meg az elérhetőségét, hogy felvehessük Önnel személyesen a kapcsolatot. Szeretnénk visszatéríteni Önnek a vásárolt termék árát és természetesen kicseréljük a hibás terméket is!
Bízunk abban, hogy továbbra is vásárlónk marad, ugyanakkor felhívom a figyelmét arra, hogy ha bármilyen problémája is adódna a közeljövőben, úgy először az Ügyfélszolgálaton jelezze azt. Kollégáink az ország valamennyi áruházában azon vannak, hogy az ilyen eseteket rendezzék. Nekünk érdekünk, hogy minden kedves vásárlónk, így Ön is, megelégedéssel tapasztalja: ha hiba van, mi mindent megteszünk annak kiküszöbölésére.

Tisztelettel és üdvözlettel:
Media Markt Szeged Kft.


Tisztelt !

Nagyon köszönöm válaszát.
Az Ön által tanúsított hozzáállás figyelemre méltó, és eddigi tapasztalataim alapján egyedülálló, bármennyire is játszik szerepet benne az, hogy kik voltak még címzettek az előző levelemben.
Ritka, hogy egy panaszost egy nagy franchise egyik üzletének ügyvezetője találja meg a válaszával, ezt még egyszer köszönöm. Mindazonáltal segíteni nem hiszem, hogy tudna, hisz sajnos a hibás termék mérgemben azonnal a kukában landolt, miután a feleségem közölte, hogy kidobta a blokkot.

Erre sajnos ugyanaz az indok, amiért nem az ügyfélszolgálatra mentem először: a magyar tapasztalat, hozzáállás, és gyakorlat sajnos nem az, hogy egy nagy üzlet blokk nélkül bármilyen segítőkészséget mutat, konkrétan 10 üzletből 11-ben azonnal körberöhögtek volna, hogy mit akarok bizonylat hiányában. Ezért nagyon kellemesen csalódtam a válaszában, persze ettől még ilyen hibának nem lenne szabad megtörténnie egy ilyen hírű üzletben, itt valaki valakinek mindenképp rosszat akart, máshogy nem tudom elképzelni, hogy ez megtörténhet (én azért megnézném a videojáték osztályon, hogy kinek piros a tenyere...).

Tisztelt Tékozló Homár! íme egy ellenpélda a rossz magyar panaszkezelésre, még ha esetemben (önhibámból) sajnos hasztalan is. Még egyszer nagyon köszönöm a hozzáállást és a segítőkészséget.

Tisztelettel,
Dezső

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.04.09. 11:52:38

Én nem cserélném ki!

2013.04.09. 12:00:53

Mindenki bambul!
Akkor kettedik! (is)

2013.04.09. 12:01:50

Mire észreveszik lesz új is!
Hárem!

2013.04.09. 12:02:58

4.
Fünf!
6.
7.
nyóc.
9.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.09. 12:03:58

@Cicmen: csak kíváncsi voltam, hány helyet lesz pofád elfoglalni! :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.09. 12:05:04

Elmegy a nyuszika a farkashoz kölcsönkérni a fűnyíróját. Útközben morfondírozik.
- Úgyse adja oda...
- Még hogy odaadné nekem, nahiszen...
- Az a szemét farkas nem fogja odaadni...
Odaérkezik a farkas házához. A farkas kint napozik a kertjáben.
- Szervusz nyuszika!
- Tudod farkas, baszd meg a fűnyíródat!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.09. 12:05:41

a júzer kidobta a blokkot, kidobta a játékot, majd mérgében elvált a feleségétől is, a gyereket meg jól elverte. micsoda egy pukkancs!

2013.04.09. 12:10:44

@zebraság fél cicaság.: Lett vóna nagyobb pofám is csak hát a blogmotor getzizett velem!

2013.04.09. 12:14:16

@atpijkamo: Elmegy a nyuszika a farkashoz kölcsönkérni a fűnyíróját. Útközben morfondírozik.
- Úgyse adja oda...
- Még hogy odaadné nekem, nahiszen...
- Az a szemét farkas nem fogja odaadni...
Odaérkezik a farkas házához. A farkas kint napozik a kertjében bekötött fasszal.
- Szervusz nyuszika!
- Tudod farkas, baszd meg a fűnyíródat!
-Ez a vicc már volt te kis rohadék! Mit gondolsz, mi ez a kötés?!

Még jó, hogy bele nem lépett! :)

Riuko 2013.04.09. 12:14:58

Naiv ügyfél.....na persze....

CorsairS 2013.04.09. 12:15:09

Ezért kéne a cégnek megszüntetnie a "3 napon belül bármit szó nélkül visszavesznünk" gyakorlatot. Bár az aktiváló kódos termékeket így se kellenem, mert azzal csak a szívás van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.09. 12:19:33

Na, micsoda megalázkodás. Pedig a user asszem be se ment a boltba reklamálni.

Fejlődőképesek-e.

2013.04.09. 12:26:07

@ColT: Na, micsoda megalázkodás. Pedig a user asszem be se ment a boltba reklamálni.

Fejlődőképesek-e.

Én úgy megyek vásárolni hogy az első eladónak megmondom hogy homár fan vagyok. Ezek után azonnal kicserélik szó nélkül amit meg sem vettem és még kártérítést is fizetnek!

Leadfoot 2013.04.09. 12:40:52

Elsőre férgezni meg a Homárra írogatni rendkívül intelligens és előremutató dolog volt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.09. 12:42:37

szerintem nem is vett semmit, csak éppen nem állt fel neki éjjel oszt éppen ezt találta alkalmas terápiának :)

Kandras 2013.04.09. 12:48:06

Csak szerintem a "naiv ügyfél" a **** ebben a sztoriban?

Az áruház csak eljuttatja a termékeket A-tól B-nek, nyilván nem ellenőrzi minden egyes darab minőségét. Szépen is néznénk ki, ha minden egyes banánba beleharapnának, mielőtt eladják. :D Épp ezért van a 3 napos vagy mittudomén milyen garancia meg az ügyfélszolgálat.

A fenti vicc tökéletesen szemlélteti a helyzetet, bár annyiban árnyalnám azért, hogy itt a naiv ügyfél teljesen abszurd viselkedett.

Vett a boltban egy cuccot, ami hibás volt, oké, nem örül neki az ember, de nem egy tökéletes univerzumban élünk, előfordul. Ilyenkor mi a teendő? Blokkal, termékkel együtt visszamegyek. Persze az illető felesége kidobta a blokkot, mert felelőtlen, figyelmetlen. Ő persze megideologizálta, hogy miért kéne megtartani. Igazából mindegy is.
De nem abszurd, hogy ezért egyből "írokafogyasztóvédelemnekahomárnaktiCSÚSZÓMÁSZÓFÉRGEK" stílusban kommunikál? Két nagy pofon járna az ilyennek, nem még nyájaskodás a bolt részéről. Mert mi is történt? A bolt eladott valamit, ami sajna hibás volt, erre kap egy CSÚSZÓMÁSZÓFÉRGEK levelet. Most komolyan.... WTF?

De nem, a bolt mégis civilizált marad, felveszi a szopóállarcot és szépen elkezd nyájaskodni meg bocsánatot kérni.
Erre mi derül ki? Jahogy az ügyfél úgy akart bosszút állni az egész üzlethálózaton azért, mert egy darab termék, amit ott vett hibás volt, hogy a blokkot is, a terméket is kidobta már?!?! Megint csak annyit mondanék: WTF!

Nekem már ovis koromban is ha vettek valamit a szüleim karácsonyra odaadták a blokkját és mondták, hogy jól tegyem el. Ha pedig szükség lett volna rá, de elvesztettem a blokkot még én kaptam 2 nagy pofont.

Néha, némelyik bejegyzés után úgy érzem, igazából a magyar fogyasztókkal több probléma van, mint a magyar szolgáltatókkal. Néha úgy érzem, teljesen jogtalanul kezd el valaki hőzöngeni és azzal, hogy ír a homárnak scak magát égeti és újra rámutat, azért nem alaptalan, hogy a szolgáltatók sokszor így állnak hozzánk, ügyfelekhez. Ez a két bejegyzés megerősített ebben az érzésemben.

2013.04.09. 12:52:29

@ColT: Nem szoktak amúgy megverni? :D

Kit? Engem? A múltkor a romlott olajoshalamat kicserélték egy teljesen friss ámbráscetre szó nélkül, csak hogy ne írjak be a homárra. Még akartak adni két delfint is kárpótlásnak, de azt nagylelkűen visszautasítottam (kicsi a fürdőkádam).

Tony Almeida 2013.04.09. 12:54:35

Én a MM helyett beintettem volna a középső ujjammal a arrogáns, nagyképű kedves vásárlónak, persze kiadva egy alázós közleményt, perre víve az ügyet.

vape 2013.04.09. 12:54:58

@Kandras: Egyetértek.

Ha nincs meg a blokk, akkor feleséget lecseszni, és bekussolni. Tanulópénz esete.
Ha van blokk, akkor vissza a boltba, és ott reklamálni. Ha elhajt a bolt, akkor jöhet a nyilvánosság meg a fogyasztóvédelem és egyéb hasonló szépségek.

Kenderice 2013.04.09. 12:56:30

Találkoztam már az MM-ben olyan műszaki termékkel, aminek dobozában két, korábbi vásárlás alkalmával kitöltött jótállási jegy is volt. A kérdéses termék természetesen nem működött.
Vásárló megveszi, nem működik, visszaviszi, kicserélik neki és VISSZABASZZÁK A POLCRA, hátha valaki nem hozza vissza egyszer.
Na, én az ilyen és hasonló "önkéntelen hibák"-ban nem hiszek...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.09. 12:59:17

@Kandras: ugye? aztán meg csodálkoznak, hogy vödrös pofánlecsót kapnak itt a nyakukba. ha hülye az ügyfél, arra nincs orvosság. (mármint legális...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.09. 13:06:29

@Cicmen: Á. Tök jó.

@Kandras: "Az áruház csak eljuttatja a termékeket A-tól B-nek, nyilván nem ellenőrzi minden egyes darab minőségét."

Ember, nem elektronikai hibás volt a cucc, hanem egy használt kazetta volt a dobozban. Az meg hullára nem érdekli a vevőt, hogy az áruház hibája, vagy a beszállítóé; utóbbi esetben az áruház majd lejátssza a beszállítóval.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.09. 13:07:50

@Tony Almeida: Nincs mit perre vinni, hiszen a vásárló nem tudja bizonyítani, hogy ott vette. Csak kissé kiakadt.
A MM meg úgy tűnik, észnél van. Gondolom ha nem lenne semmi alapja a sztorinak, akkor nem így reagálnak.

serfecs (törölt) 2013.04.09. 13:10:28

@Kandras: Ott a pont, ugyanerre gondoltam én is. Vesz egy terméket, a blokkját kidobja. Kiderül, hogy a termék hibás, erre kidobja az árut és nekimegy az egész világnak. Most úgy áll a dolog, hogy az állítása (vásárolt egy hibás árut) teljesen bizonyíthatatlan és a szegedi Média Markt akár be is perelhetné hírnévrontásért. Igazából én sem vagyok biztos benne, hogy egy betű is igaz a sztoriból, mert teljesen életszerűtlen, hogy egy hibás árut eltüntetek és ezután elmegyek beszólogatni.

230e 2013.04.09. 13:13:25

@Kandras: Ez a termékek nagy részénél meg is áll. Ugyanakkor majd minden áruházban ki van írva, hogy DVD filmet, és szoftvert kibontott állapotban nem, és egyébként is csak gyári hibával vesznek vissza.
Az ilyen terméket még a vásárláskor a kasszánál érdemes felbontani, nehogy otthon érjen a meglepetés, a blokkot pedig elrakni.
Az eredeti poszt toló mintha nem ebben az országban élne.

Kandras 2013.04.09. 13:13:50

@ColT: Ember, látom elcsípted az egész mondandóm lényegét. Mégis mi a fenét számít ez az egész ügy szempontjából? Olyan, hogy egy boltban minden egyes termék teljesen, száz százalékosan kifogástalan minőségű nincs és kész. Ezért üzemeltetnek ezek a helyek ügyfélszolgálatot, ezért van visszavásárlási garancia. Nem is kell, hogy érdekelje a vevőt, hogy kinek a hibája, nem is állítottam ilyet. Csak annyit állítottam, hogy azért, mert vesz egy akármit a boltban és az rossz még nem kell kígyót, békát köpködni, mert előfordul és egész komoly apparátus van kiépítve ennek a kezelésére.

Másik postod pedig tipikusan annak az esete, hogy BÁRMIT mond a bolt, belekötsz. Ha bunkón reagálnak és elküldik a vérbe a fenyegetőző, személyeskedő ügyfelet, akkor az a baj, így meg "biztos csak azért, mert van alapja a szotirnak"...

puszt 2013.04.09. 13:20:32

"Erre sajnos ugyanaz az indok, amiért nem az ügyfélszolgálatra mentem először: a magyar tapasztalat, hozzáállás, és gyakorlat sajnos nem az, hogy egy nagy üzlet blokk nélkül bármilyen segítőkészséget mutat" Ezek nem szép, csak akkor illő szavak, ha velük -akár más ügyben- jártál már 10-ből 11-szer így. A nyuszikás vicc sajnos helyén való...

É2I 2013.04.09. 13:24:38

Korrekt válasz.
De Dezső neked nem kellene azonnal kidobni a rossz vackot és azonnal a homáron pattogni. Talán telefonálhattál volna az üzletbe. Ahogy látom az üzletvezető még blokk nélkül is hajlandó lett volna visszafizetni.

"Szeretnénk visszatéríteni Önnek a vásárolt termék árát és természetesen kicseréljük a hibás terméket is!"

Ezt pedig tovább is rághattad volna, mert annyit tesz, hogy kicserélik ÉS visszafizetik. Azaz még mindig opció lehetett volna az ára termék nélkül. Mondjuk erről lemondtál a válasz leveledben :P
Alapvetően először gondolkodni kéne, elszámolni 10-ig és csak akkor reagálni.

Manyecska 2013.04.09. 13:34:01

Ez a szopcsa Dezső, utazzá le Szegedre Dunakesziről!! :DDD ?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.09. 14:06:08

"BONTATLAN, ÚJ, VÉDŐDOBOZOS"

vesd össze

"a csomagolás nem celofán, hanem nejlon, a csomagolás módja igénytelen."

Csak nekem tűnik fel a poszton belüli ellentmondás?

Zirowe 2013.04.09. 14:07:59

Kidobta a blokkot és utána a játékot is?
Ablakból mikor szándékozik ugrani?

Leone_510 2013.04.09. 15:09:59

Szerintem nagyon helyesen járt el a MM, avval, hogy gálánsan rendezi a golgot, még röhejesebb lesz a Dezső nevű lény.

Dezső ugye az asszony nem landolt a kukában ...vagy a gyerek?

helianthus 2013.04.09. 15:40:57

"a hibás termék mérgemben azonnal a kukában landolt, miután a feleségem közölte, hogy kidobta a blokkot."

Rájöttem! A posztoló a saját maga ellensége, ergo barátokra már nincs is szükséges.

FDToth 2013.04.09. 16:18:15

Kell ennél jobb ingyé reklám az MM-nek?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.09. 16:19:53

@Leone_510: "ugye az asszony nem landolt a kukában"

Lomtalanítás van, Apjuk kidob egy vacak dobozt, később derül ki, hogy a családi ezüst van benne. Annyuk szalad a kukához, derékig belehajol, keresi, majdnem beleesik. Arra jár két guberáló.
- Nézd, milyen jó bulát dobtak ki!

közödeszed 2013.04.09. 17:11:18

"És tény még továbbá: hogy kedves Media Markt, Önök SZÁNDÉKOSAN ÁTVERTÉK, MEGTÉVESZTETTÉK ÉS MEGKÁROSíTOTTÁK A VÁSÁRLÓT, TEHÁT ENGEM, VALAMINT SZÁNDÉKOSAN ÁTVERTEK EGY 9 ÉVES KISFIÚT, TÖNKRETÉVE AZ ESTÉJÉT UNDORíTÓ CSÚSZÓMÁSZÓ FÉREG MÓDJÁRA!"--én szar ügyfélszolgálatos lennék mert a kedves posztolót elküldtem volna a halál faszára blokkal vagy anélkül..fáradjon be a fogyasztóvédelemhez és ott verje a nyálát.. hogy mer MINDEN media markt dolgozót egy kalap alá venni??...nem mintha közöm lenne a céghez szart (is) árulnak kurva drágán... a válaszban közöltem volna a fogyasztóvédelmi elérhetőségeket és a szándékos átveréses duma miatt szénné pereltem volna..occsón megúsztad dezsőke..

McZozo 2013.04.09. 17:11:20

@CorsairS:
hozzaalas kerdese egy eve vettem egy ps3 at 3 ajandek jatekkal. Az egyik jatek engem nem kotott le elsore nem is nagyon tettem de, majd a fiam rakattant es becsabitott engem is es vegigjatszottuk single be. Es ekkor mondom akkor nezzuk meg mit tud multiban. (eddigre eltelt vagy 2 honap) es kiirta hogy elhasznalt kod. Kicsit telefonalgattam felhaborodva a Sonyynak ahol kideritettek hogy nem jart le csak a kod mas regioju mint a lemez. Es visszakuldtek a bolthoz. MAsnap boltba be panaszt elmond mire mondta a kis holgy hogy ma mar keso van de bizzam ra o elintezi es ha megvan hiv. Na mondom ezt ismerem mar sose hivnak, de csodak csodaja masnap hiv a csak hogy megegyszer elnezest ker megvan az uj aktivalo kod bemegyek vagy beolvassa. Beolvasta es mikodott. Erre mondtam hogy ez az elintezes :)

közödeszed 2013.04.09. 17:12:20

@Cicmen: mondjuk ezen sokat röhögtem :-D

CorsairS 2013.04.09. 17:19:35

@McZozo: Nem értem ennek mi köze ahhoz, hogy 3 napon belül mindent visszavesznek, mert a vásárlónak éppen nem tetszett (vagy épp csak kellett valami 1-2 napig).
Amúgy ha a vevőnek van igaza, akkor tényleg korrektül rendezik a dolgot, mint történt a te esetedben is.

bundas01 2013.04.09. 21:03:32

Én nem cseréltem volna ki. Nincs blokkja, ellentmondásba keveredik a csomagolással kapcsolatban és egyből fröcsög ahelyett, hogy normálisan kezdene. Lóf@szt a p*csájába.

Kotu 2013.04.09. 22:32:23

@Kandras: ez szép és jó, de azért pár dolog nem stimmel: pl a jól bejáratott ügyfélkezelési és garanciarendszer nem feltétlenül azért van, hogy jó legyen a vásárlónak, hanem elsősorban azért, mert a cégeket jogilag kötelezik erre, másodsorban még a vásárlókat is szívesen megtartanák, esetleg. Le is teszteltem ma, régi bp-i MM, hölgy a telefonnál: szánjabánja, blokk hiányában nem tud segíteni, esetleg a vásárló próbálja meg személyesen az üzletben, ahol vásárolta. Meglepődtem? Nem. Poszt toló talán tudta előre a választ, és elöntötte a takony az agyát.
Egyébként a levél az ügyfélszolgálaton tovább sem ment volna, ha nincs benne az ami, és az aki, lepattant volna az első kisasszonyról a panaszkezelésen, ugyanazzal a magyarázattal.
Másik: történetesen ismerem a szóban forgó termékeket, ezekből tízezerből egy 'esetleg' rossz, de még nem találkoztam ilyennel, csak legendákban, pedig közel vagyok a bizniszhez. Ezek akkor romlanak el, ha elrontják és lefingják őket.
A levelekből egyébként üvölthetne a lemondás és a tehetetlen harag, posztoló lócerkát sem várt az MM-től, nemhogy kártérítést.

2013.04.10. 02:33:36

Vettem egy tévét tegnap MM-ban, de az asszony kidobta a blokkot a lakhelyünktől 240km-re. Hazaérve vettük észre, hogy a dobozban téglák vannak.

Lesz poszt-lesz TV? Hm?

isti77 2013.04.10. 11:16:25

Dezső, szerintem ennyire még nem égette le magát senki, aki ide posztolt, pedig sűrű mezőnyben verekedted magad az élre.
- Nem bontod ki, amit veszel, a vásárlás után, aztán szóvá teszed, hogy mire "kiderült", hogy mellényúltál, már 200 km-re voltál a vásárlás helyétől.
- A blokkod kidobjátok, még mielőtt megnéznétek, kipróbálnátok a cuccot
- egy nyilvános fórumon kezdesz rágalmazni, fröcsögni, sértegetni úgy, hogy meg sem próbálod először velük, civilizáltan rendezni a dolgot
- mire ők - miután innen tudomást szereztek a történtekről - felajánlják, hogy kártalanítanak, addigra már kidobtad a cuccot.
Komolyan, ha ez egy esettanulmány lenne az überhülye vevőről, nem nagyon lehetne mit hozzátenni, nagyjából minden f.szságot elkövettél, amit el lehet az ügyben.

"Szeretnénk visszatéríteni Önnek a vásárolt termék árát és természetesen kicseréljük a hibás terméket is! " Ez komoly? Visszaadták volna az árát + ki is cserélték volna egy jóra? Magyarul, ajándékba kapott volna egy játékot? Úgy, hogy bizonyítani sem tudta volna, hogy ott vette?
Nincs annyi kalap, amennyit le lehetne venni előttük, ez hihetetlenül vevőbarát hozzáállás szerintem.

Kotu 2013.04.10. 15:13:08

@isti77: All hail MM, nyugodtan árulják újként a hibás trágyát, a vásárlónak meg biztos prostituált van a felmenői között, amiért tudja, hogy bár majom volt, mégis esélytelen ennek a rendezésére, és ezért mérges :D
De tényleg le a kalappal előttük (persze ha nincs a nyilvánosság, Dezsővel szóba sem állnak, lásd fent).

Kotu 2013.04.10. 15:51:38

Meg azt se felejtsük már el, hogy a vevő akármennyire gyökér volt -és tegyük fel, hogy amit ír, igaz-, mégis otthagyott az üzletben x (8-10-12) ezer Ft-ot valamiért, ami aztán állapotánál (és a vevő hülyeségénél) fogva a kukában landolt. MM (és főleg MM-es huncut dolgozó, aki a levest főzte) örül, mert elment végre a cucc, vissza se jön, a díl megköttetett. Vásárló nem örül, mert az x ezer forintot ajándékba adta a csóró üzletláncnak. És nyilvánosan fröcsög, ahelyett hogy ugrálna örömében, a paraszt.

strucc007 2013.04.17. 23:54:02

@Kenderice: Ez valoszinuleg igaz. A karcos DVD-ket is vissza szoktak csomagolni, mert nem mindenkinek szamit a 101%-os allapot...

strucc007 2013.04.17. 23:59:37

Amugy nekem eddig az MM/Saturn konszernnel csak jo tapasztalatom van/volt Mo-n es itt kint egyarant.
süti beállítások módosítása