Tékozló Homár

2,5 ügyfél/óra sebesség az újbudai okmányirodában

2013.04.16. 12:45 | jackyll | 61 komment

Naiv lakos személyi igazolványt szeretett volna cserélni a XI. kerületben, de 2 és fél óra alatt csak az okmányirodisták unatkozási szokásait tudta feljegyezni. A megfigyelt ügyintézők közül az egyik 5 percenként fogadta az új sorszámokat, a többség azonban inkább 20-25 percenként váltott:

Tisztelt XI. kerületi önkormányzat! Ma "röpke" 2 és 1/2 órát vártam az önök ügyfélszolgálatán egy személyi igazolvány cseréje ürügyén. SIKERTELENÜL. Már akkor gyanút kellett volna fognom mikor a sorszámautomatát csak a pultos hölgy engedélyével lehetett használni. 13:26-kor kaptam sorszámot mely szerint a várakozók száma 24 fő. Bementem a váróba. Akkor kb. ennyien vártak a sorukra. A pultos hölgy szerint ekkor 1 és 1/2 óra volt a várakozási idő. Nos ekkor kezdődött a türelemjáték.

A cetlim szerint engem a 13,16,21 és 24. asztalok valamelyikénél hívtak volna. Nos. Az első ügyfelet 13:55-kor(!) hívták. Vagyis 30 percig SENKIT! A hűség kedvéért. A 16-os innentől kezdve beindult. Ott tartózkodásom ideje alatt kb. 30 ügyféllel végzett. A 13-as pultnál ez alatt kb. 7 ember járt. A 21-esnél szintén. DE! Amin végkép ledöbbentem. A 24-es összesen 1 azaz EGY ügyfelet fogadott 2 és fél óra alatt.

Közben a 18-as asztalnál a hölgy beszállt az ügyintézésbe, de neki sem sikerült 6-nál(!) több ügyféllel végeznie 2 és fél óra alatt. Viszont közben rengeteget unatkozott és sikerült pár üveg ásványvizet és egy kávét is meginnia. Onnan tudom, hogy pont velem szemben ült.

Tisztelt Önkormányzat!
Az is kiderült, hogy a már településekről és kerületekből érkezők hamarabb végeztek mint én a helyi lakos. Az önök által kiadott sorszámok köszönő viszonyban sincsenek az ügyintézés sorrendjével. Többször és több asztalnál is feleslegesen hívtak olyan sorszámokat melynek tulajdonosai megunták a várakozást. Ennek ellenkezője is megtörtént.Többször is előfordult, hogy egy bizonyos sorszámot több asztalhoz is gyors egymásutánban hívtak.

Ma este itthon meglátogattam az önök weboldalát és az okmányirodánál azt az információt találtam, hogy on-line is kérhetek időpontot. Ezzel csak az a baj, hogy a link egy semmitmondó helyre mutat és nem lehet ezért időpontot kérni.

Röviden értékelve. Az önök ügyfélszolgálata SZART SEM ÉR!

Üdvözlettel, egy helyi lakos

Ez a link a helyes megfejtés okmányirodai foglaláshoz.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 12:50:29

Elsőre ez a normál ügymenet.
Szegény fél ember... Hogy vágják ketté? :D

t0m973 2013.04.16. 12:53:22

hujekocsog elsőzők

t0m973 2013.04.16. 12:54:56

eccer ugyis sikerül...
egyébként itt ujpesten ez jól működik a zokmányirodában
ha más nem is

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2013.04.16. 12:59:42

Most akkor 2.5 ügyfél/óra vagy 2.5 óra/ügyfél? Az elsővel még is ki is tudnék békülni...

Sokorai_Atala 2013.04.16. 13:01:49

A II. kerületben is jó.Nyilván szabin volt aznap az irodavezető és nem hajtottak a csajok. Ha bent van gondolom nem kávézgatnak olyan sokat.
Meg aztán az utómunkát is lecsökkentette az, aki 6 embert bírt fogadni, míg aki 21-et, ő bizony este 9-ig adminisztrált még.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 13:03:16

Mondjuk a sorszámok nem is sorrendet jelentenek, mert általában kategóriákra vannak osztva, tehát különben sem lenne sorban a dolog.

Azzal sincs gond, ha egyes ablakokhoz nem hívnak valakit, mert hátha ott Mancikának ebédifeje van, vagy más miatt nincs ott. Megesik az ilyesmi.

Az általános lassúsággal, és tehetetlenséggel van a bajom, meg azzal a jelenséggel, hogy egyesek soron kívül mennek be, míg te, aki időpontra mentél, ott ülsz a _sorszámoddal_ és ugyanúgy vársz, mintha csak úgy odaestél volna bármikor.

Dr. Kix 2013.04.16. 13:05:28

Sz@rháziak kezében van a popszakma.

Skodakék Fábia 2013.04.16. 13:07:20

Voltam a nevezett helyen.
Tudtam online időpontot foglalni.
Nem várakoztam 5 percnél többet.
Nem vagyok "helyi lakos"

Gratulálok a helyi lakosnak...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 13:10:44

@Skodakék Fábia: Ő is leírta, hogy a helyieknek ment lassan, többinek gyorsan. Akkor most? :D

Skodakék Fábia 2013.04.16. 13:11:59

@ColT: azt én is láttam hogy ki a "helyi" meg ki nem.
Messziről látni lehet, gumicsizma, pörgekalap, stb :))))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 13:21:49

Khm, a post címében akad egy felesleges nagybetű

@Skodakék Fábia: LOL :Dü

Atörökk 2013.04.16. 13:22:55

Jó munkához idő kell.

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 13:23:32

mi okmányirodánkba halad minden mint az olajozott Istennyila. ígyaztán nem is tudok erről többet mondani. kérem kaccsojja ki.

labi 2013.04.16. 13:25:07

Már nem is tudom hány éve nincs személyim...

Ha jogsi van, útlevél van, személyi már nem is kell.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 13:29:58

hamar munka ritkán jó! ja nem. hamár munka, ritkán jó!

Kővári György Márió · http://filmkockasag.blog.hu/ 2013.04.16. 13:34:25

Amúgy a kerületi ügyfélszolgálati irodák közül nem ez tartja a rekordot. A munkaügyi hivatalban (a Karinthy Színház mellett) pár éve első alkalommal olyan 6,5 órát várakoztam alig 15 percnyi ügyintézésre, de a későbbiekben sem vártam soha átlag 2 óránál kevesebbet, miközben az ügyintézőnél töltött idő alig volt 5 perc.

mqqq 2013.04.16. 13:40:04

időpontot kell foglalni.. ráadásul személyi ügyében nem is muszáj a lakóhely szerintibe menni.. elég nagy balfasz a poszt toló

McZozo 2013.04.16. 13:44:22

Menj at a 16 ba intezni mert ott meg pont az ellenkezojet tapasztaltam anno. Amugy altalaba nekem is negativ a tapasztalatom de ott egyedul tobbszor is pozitiv volt

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.16. 13:50:14

@ColT: Nekem a munka néha megzavarja a homározást :(

Atörökk 2013.04.16. 13:51:48

@Jani haverja:
Nem tudom, én kb. két hete voltam egy kiadós üvöltözésen a zokmányirodába', így most valószínűleg két évig megint nem fogok csekket kapni, hogy fizessek súlyadót a több, mint 10 éve eladott kocsim után :)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2013.04.16. 13:54:51

Én oda mindig előre foglalt időpontban mentem és öt percnél soha nem kellett többet várnom. Ha sorra kerültem, akkor az ügyintézés gyorsan lezajlott. Persze lehet, hogy csak szerencsém volt, nem járok arra túl gyakran.

Mindenesetre szerintem érdemes élni az előzetes időpontfoglalás lehetőségével, nem olyan bonyolult az.

Az, hogy gyors egymásutánban hívják különböző ablakokhoz ugyanazt a számot, az azért van, mert bzonyos ügyek több lépésből állnak, pl. 1) adatfelvétel 2) fényképezés 3) illetékbefizetés 4) igazolás kiadása.

Ha hosszú a várakozási idő és valaki megunja, arról nem tud a rendszer, érthető, hogy azt a számot is hívják és az is elfogadható, ha ilyenkor van egy-két perc türelmi idő. (A korai távozókra egyébként fel lehetne készíteni a rendszert, ha a recepciónál le lehetne adni a "megunt" sorszámot és a recepciós aztán kivenné a sorból...)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.16. 14:06:07

@Whave: Ja, az új járásokat azért hozták létre, hogy az emberek így JÁRJANAK :)

Manyecska 2013.04.16. 14:07:41

Én a III.kerbe voltam a békásmegyeri újba /nem ott lakom!!:D/ mer azt mondták jó. Háttéleg, bementem időpontér, oszt átküldtek szembe a zügyintézőhöz mert nem volt senki, személyes varázsomnak köszönhetően! /:D/ Pikkpakk kész voltunk 3 perc alatt!!:) Ja, és kedvesek voltak!!:)
Mossmár biztos fellendült a forgalmuk sza igen.

kakukk11 2013.04.16. 14:11:17

Nekem meg ambulanciára kell járnom kezelésre, ami úgy néz ki, hogy 3-4 óra várakozás, 2-3 perc "kezelés", 10 perc papírmunka, amíg a doki a gépben megkeres, kitalálja milyen kóddal kell felvenni a kezelést, megírja a kis esszét és kinyomtatja. És nem csak velem van ez, párhuzamos kezelés zajlik, látom a többieknél is ez van. Az orvos a munkaideje 15%-ban orvosol, a maradékban "számítógépes kisasszonyt" játszik, a userek meg 3-4 órát várakoznak. El van b*szva ez a rendszer.
Mennyivel egyszerűbb lenne egy mikrofonba belemondani, amit a másik oldalon egy billentyűzet virtuóz lehallgat és megírja a papírt nagyjából 1 perc alatt. 5 orvos munkáját venné át.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 14:21:03

@kakukk11: Én azt láttam, hogy a nővérek próbélnak meg gépelni.
Talán ha értelmes darabokat vennének fel.
Vagy kapnának egy bölcsészt adminisztrációs célokra, aki legalább gépelni tud?

@Jani haverja: Nekem is

@zsiráfffff: +1

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 14:27:21

@kakukk11: ja. keríccsél olyan mancikát, aki tud gépelni orvosi szakkifejezéseket. ponn a múltkor láttam, amint a doki egy asszisztensnek betűzte le a mittoménmilyen gerincferdülés latin nevét, meg a vele járó diagnózist, vért izzadt vele. szal gondolom hamarabb vannak kész így, mintha tollbamondanák a kórismét.

elwood 2013.04.16. 14:33:36

követelem, hogy államosítsák az okmányirodákat

telkoe 2013.04.16. 14:34:28

@zsiráfffff: Kiralyhago u volt Tiszti Korhazban pontosan igy van. Doktor bacsi diktal, kezel, a papirokat 10-15 perc utan kiadja az asszisztens aki legepelte.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 14:37:17

@telkoe: biztos van olyan hely, ahol akad még pár ember aki képes erre, nem vitatom.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.16. 14:45:01

@zsiráfffff: Talán van olyan szótár a gépben, ami ismeri a latin kifejezéseket.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.16. 14:46:37

@ColT: Ez nagy gond, ezen valahogy változtatni kellene :)

Manyecska 2013.04.16. 14:47:09

@kakukk11: tényleg, régen a röntgenen is volt mancika aki legépelte pikk-pakk azt kézcsók!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 14:48:43

@Einjährigen Freiwilligen | Ich bin ein Spitz Dieb: mi ez a nikkszédelgés? :D

de az nem olyan eccerű ám, azt kontextusba köll rakni, meg valami halvány segédfogalommal kell rendelkezni az egészről is, ugye. namost ezt ugye csak az orvosok tanulják ilyen mélységekben. vagy mittomén mit tanítanak az asszisztenseknek manapság.

neet 2013.04.16. 14:55:09

Ez az! Szidjuk hangosan a tizenegykert, akkor majd jól senki nem megy oda, és nem tart fel engem! :) Mert a legügyfélbarátibb és leggyorsabb és megszimpatikusabb és leglegeleg I LOVE XI, na ennyit akartam csak mondani.
Nem volt még ügyem, amit ne intéztek volna el pik és pakk. Ja, de, egy, de azt muszáj volt a lakóhely szerinti körzetesnél vagy hol.

neet 2013.04.16. 14:58:35

Amúgy azóta szeretek önkormiba meg nőgyógyászhoz járni, mióta megvan ez az online ip foglalás. Itthon kikeresem, összevetem a kis határidőnaplómmal vagy a buta telefonom naptárjával, mikor érek rá, stb, és odamegyek akkor és behívnak 10 perccel a fenti ip ELŐTT. :) Mire sorra kerülnék, már jövök is ki. Bebebe.
Albániában meg Amerikában tudjuk hogy van ez..? ;-)

elwood 2013.04.16. 15:35:01

@Jani haverja: Járások ?

A hülye járások minisztériumát létrehozták már ?

Atörökk 2013.04.16. 15:37:21

@elwood:
Ne már. Minek minden járásnak külön minisztérium?

belekotyogok 2013.04.16. 15:51:42

@promontor: hahaha, 16. kerületben csak bizonyos napokra lehet előre interneten lefoglalni az időpontot. A helyszínen aznapra nem is adnak ki sorszámot (hacsak nem már műszakkezdés előtt sátorozol ott), tehát vagy egy korábbi napon odamész és kérsz sorszámot vagy bepróbálkozol telefonon. És ugyan elvileg sorszám van időpontra, gyakorlatilag meg nem.

dani27bpbp 2013.04.16. 16:01:19

Rossz a címzett, mert semmi köze az okmányirodához az Önkormányzatnak 2013. január 1-től.
Egyébként nyártól az okmányirodák mindenhol H-P 8-20ig lesznek nyitva. A mostani nevük Járási Hivatal Okmányirodája.

Dr. Gúz Bende 2013.04.16. 16:18:42

Van egy ismerősöm, aki egy vidéki kisváros okmányirodájába az Ügyfélkapun keresztül szeretett volna időpontot foglalni. Kb. hat hétre előre minden foglalt volt, azt követő időpontra pedig nem fogadott el foglalást. Miután többször próbálkozott, az idő telt, hamarosan lejárt az okmánya, írt az Ügyfélkapu ügyfélszámára, hogy nincs-e valami baj ennek az irodának a rendszerével. Erre hipp-hopp megjavult az ügyfélkapus foglalás, viszont az ügyfelet meg jól lebaszta a helyi jegyző, meg néhány okmányirodai lány, hogy miért mószerolja be őket Pesten. Kiderült, hogy olyan kevés foglalás történt a neten, hogy helyben úgy gondolták, hogy egyszerűen helyben lekapcsolják a foglalást, ne kelljen naponta nézegetni, ha valaki akar, menjen oda személyesen vagy telefonáljon és úgy foglaljon időpontot.
De a telefonos vagy személyes foglalás sem úgy megy, hogy na, 9 óra 15 perc, Julcsi néni jöjjön jogosítványért, mert ekkorra van bejelentkezve, hanem kiszólnak, hogy ki a következő jogosítvány ügyben. A kint várakozó, időpontot foglalt és a beeső ügyfeleknek persze fogalmuk sincs, ki következik most, így hát teljes a káosz, aki pofátlanabb, az halad, az időpontfoglaló pedig kurvaanyázik, hogy miért nem kerül sorra, amikorra bejelentkezett.
A fajlagos mutatószámokon nem érdemes rugózni, mert okmányfajtánként ki van adva, hogy pl. egy óra alatt mennyi a "lekezelendő" ügyfelek maximális száma, és a többség ezt akkor is szigorúan betartja, ha egyébként többet is el tudna intézni. Viszont ha megcsúszik egy-egy bonyolultabb ügy miatt, akkor rögtön van hivatkozási alap. Nem cél tehát, hogy annyi ügyfelet kezeljenek, amennyit csak bírnak (a szakszerűség betartásával természetesen). A cikkben szereplő 16-os pultnál ülő ügyintéző pedig úgy jár majd, mint az átkosban a normagyilkosok, akiket a melósok vagy megvertek, vagy kiutáltak maguk közül előbb-utóbb.

Prof. Dr. Simon Templar 2013.04.16. 17:05:17

@atörökk: "Ne már. Minek minden járásnak külön minisztérium?"

Gyengébbek kedvéért (pl. te)

www.youtube.com/watch?v=QlK-SBSput4

Atörökk 2013.04.16. 17:11:30

@Prof. Dr. Simon Templar:
Istenem... Nem baj, tökfejkém, nem várhatom el, hogy mindenki értse, amit írok.

vénszivar 2013.04.16. 17:19:45

A fél embereknek kiírhatnák a nevét+címét, mert akkor őket én csak fél vállról kezelném..., mert nem szeretnék feleslegesen teljes erőbedobást rájuk pazarolni!

lutria 2013.04.16. 17:22:52

Percre pontosan kellett volna feljegyezni minden egyes ablaknál az ügymenetet,majd egy komoly infografikában összefoglalni az okmányirodai dolgozók teljesítményét és úgy elküldeni a panaszt.
Amikor én voltam ügyintézni,a végén megkérdezték hogy mennyire voltam megelégedve az ügyintézéssel,-szerencsére időpontra mentem ezért csak 30percet kellett várni és minden gyorsan ment-ezért meg voltam elégedve,de aki 2.5 órát vár és még akkor sem végez,annak a véleményét vajon ugyanúgy felvezetik a kérdőívre?

hohóka 2013.04.16. 17:35:53

Szerintem is az egyik legügyfélbarátabb és leggyorsabb okmányiroda az újbudai. Én eddig minden ügyben utazással együtt végeztem 1 óra alatt, előzetes időpontfoglalás nélkül is.

igazságos 2013.04.16. 17:44:55

aki nem csinált semmit, na az volt a polgármester távoli unokatestvére

soha nem is fogják kirúgni

NEVÉT MIÉRT NEM ÍROD KI?????

nincs veszítenivalód

qwertzu 2013.04.16. 17:45:55

Pedig szerintem a 11. kerületben a legjobb az ügyintézés, azok közül ahol eddig jártam.

A problémát szerintem az okozza, hogy volt több napos teljes leállás, és kicsit több ember jött össze.

vénszivar 2013.04.16. 17:54:57

@qwertzu: Aztán ANNAK, hogy hány fő áll éppen sorba..., az hogyan viszonyul PLÁNE MIÉRT ÉPPEN NEGATÍVAN az ügyintézési idő/fő viszonylatához???

A te okosságod szerint, ha sok az ügyfél, AKKOR TERMÉSZETES,hogy SOKKAL LASSÚBB az ÜGYINTÉZÉS s EZ TERMÉSZETES !!! te ennyi "ésszel" a kormány tagja vagyol-e-é???:)))

Tron65 2013.04.16. 20:21:20

Azért arra kíváncsacsi volnék, mikor történt az eset.
A múlthéten ugyanis "rencerkarbantartás" volt és utána is pár napig több mint akadozott pár dolog.
A "semmitmondó hely"-en pedig épp abba az ügyfélkapu rendszerbe lehetne belépni, ahol a kedves ügyfél időpontot foglalhatott volna.

VidraZsolt 2013.04.16. 23:23:12

Én pont tegnap voltam ott jogsit hosszabbítani. Tény, hogy nagyon-nagyon sokan voltak, hívószámot nem kaphattam a gépből, csak a pultnál ülő hölgytől kérhettem, az előttem várakozók száma akkor 17 fő volt. Így hát az ott "szenvedő" ügyfeleket látva én másképp döntöttem, és elmentem dm-be, meg tankolni, megebédeltem, és mire visszaértem másfél óra múlva az okmányirodába, pont engem hívtak, összesen max. 15 percet voltam ott. Gyorsak voltak az ügyintézők, és kedvesek, bár elég nyomasztó lehet nekik nap mint nap az a nagy tömeg. Amúgy meg aki volt már korábban a XII. kerületi okmányirodában, az tudja, mi az sorban állás, és időhúzás... a XI. ker. sztem ehhez képest villámgyors!

SarahConnor 2013.04.16. 23:23:24

Én a NAVnál jártam úgy, hogy mindenki hűségesen letépte a sorszámát, aztán odatrappolt az ablakokhoz, beállt az épp intézett ügyfél székének háttámlája mögé, de jó szorosan, és így ment érkezési sorrendben a dolog. Ha nem állt oda az ember, másnap estig se szólítják.

Sorszám a fenéket! Könyök!!!

homer7 2013.04.17. 10:23:26

Érdekes, mikor én csináltattam ott személyi igazolványt, lakcímkártyát, jogosítványt, NEK-es kártya regisztrációt, ügyfélkapu regisztrációt stb. különböző időpontokban, szinte mindig pár perc alatt sorra kerültem. Egyszer volt olyan, hogy az egyik ügyintéző facebookozott a mobilján, de az is akkor volt, amikor a nyomtató "dolgozott".

Panelproli 2013.04.17. 15:17:40

A teljesség igénye nélkül aki a linket használja "linkre" megy.
"Üzenet
Tisztelt Ügyfelünk! Az aktuális hét (2013.04.19. - 2013.04.25.) sajnos már nem tartalmaz lefoglalható időpontot. Kérjük, hogy válasszon egy másik hetet ügye elintézéséhez, vagy előzetes időpontfoglalás nélkül, személyes ügyintézés keretében keresse fel a kiválasztott okmányirodát, az Önnek megfelelő napon, ügyfélfogadási időben!
Következő hét Vissza"

Oké,nincs hely, ez előferdül'! Nézzük, következő hét:
"Tisztelt Ügyfelünk! Az aktuális hét (2013.04.27. - 2013.05.03.) sajnos már nem tartalmaz lefoglalható időpontot. Kérjük, hogy válasszon egy másik hetet ügye elintézéséhez, vagy előzetes időpontfoglalás nélkül, személyes ügyintézés keretében keresse fel a kiválasztott okmányirodát, az Önnek megfelelő napon, ügyfélfogadási időben!
Előző hét Következő hét Vissza"

Szóval nincs szabad időpont. Nézzük a következő hetet, bár mondjuk ha forgalmi engedéllyel kapcsolatos vagy határidős az ügy, már rég a bírságolással kapcsolatos levelet fogalmaznák nekem

"2013. 05. 04. Szombat
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00 Nincs lefoglalható időpont.
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont.
12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont.
2013. 05. 05. Vasárnap
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00 Nincs lefoglalható időpont.
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont. 12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont.
2013. 05. 06. Hétfő
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00 Nincs lefoglalható időpont.
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont.
12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont.
2013. 05. 07. Kedd
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont.
12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont.
2013. 05. 08. Szerda
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont.
12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont.
2013. 05. 09. Csütörtök
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont.
12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont.
2013. 05. 10. Péntek
06:00 - 08:00 Nincs lefoglalható időpont.
08:00 - 10:00
10:00 - 12:00 Nincs lefoglalható időpont.
12:00 - 14:00 Nincs lefoglalható időpont.
14:00 - 16:00 Nincs lefoglalható időpont.
16:00 - 18:00 Nincs lefoglalható időpont.
18:00 - 20:00 Nincs lefoglalható időpont. "

További időpont választási lehetőség nincs.
Ennyi.
De azért a rendszer megfelelően működik.

bunbenfoganthoffmann 2013.04.18. 15:21:46

Mit vársz egy olyan helytől aki a haverját teszi meg fő informatikusnak és csak a pénzt pumpálják ki kamu tanulmányokkal a rendszerből?
szentimrevaros.blog.hu/2012/07/11/ujbuda_2012-ben_elfogadta_szekesfehervar_2008-as_informatikai_strategiajat

Diána Balázs 2013.04.18. 18:05:34

"gyors egymásutánban több asztalhoz is hívták ugyanazt a számot"...talán mert a postán is kell ügyet intézni közben, mint pl. a személyinél is :) másrészt igaza van, mert nekem is tisztán ugyanez volt...10 várakozó Ön előtt, 4 pult, 1,5 óra
és csak úgy hozzátenném, hogy a 4-ből 2 működött, az egyikhez az 500asokat, másikhoz a 600asokat hívták :P haladtunk!
és abban is igaza van, hogy feltűnően sokszor elmentek, valahová...nem tudom mit szólnának, ha ugyanezt megcsinálnák pl. kiszolgálók egy boltban
süti beállítások módosítása