Zsófi az Auchan 15. születésnapjára hirdetett 15%-os kedvezménnyel vásárolt volna iPadet ingyenhitelre, amire az áruház saját bankja szerint nem jogosult. Még indokot sem közöltek, hogy miért. Az ügyintéző szerint általában ez szokott történni:
Az Auchan áruházakban meghirdették, hogy akik 05.16-ig igényelnek Auchan kártyát 15% kedvezménnyel tudnak vásárolni. Nagy örömmel mentem be KÉTSZER is a maglódi áruházukba, mindkétszer flegma, egyáltalán nem segítőkész ügyintézőkkel találkoztam. Első alkalommal az én hibám miatt nem tudtuk véghezvinni az igénylést, második alkalommal (kb. 4 órája) viszont már minden szükséges papírom megvolt az igényléshez. Kiválasztottam az iPadet (legalább a műszaki emberük képben volt, és segített), majd leültünk elindítani a hitelkérelmet. Bár én úgy terveztem, hogy egy összegben ki is fizetem záráskor a 100.000 Ft-ot, a bank elutasította hitelkérelmemet, minden indok nélkül. Az ügyintéző hölgy ezt nagy mosollyal közölte, majd mondta, hogy általában elutasítja a bank a kérelmet...
Elég szánalmas, hogy ezzel csábítják be a vevőket, majd az arcunkba röhögve küldenek minket el! Eddig mindig az Auchanban vásároltam, de remélem nem lesz meglepő, ha ezután még a bevásárló központ közelébe sem megyek. Mert hogyha nyomós indokkal utasít el a bank, akkor rendben van, de van olyan fizetésem (feltehetően jóval több mint az ügyintéző hölgyé, hiszen ő is megjegyezte, hogy eljön oda dolgozni, ahol én dolgozom...), hogy a 100.000-es hitelkeretet a rendelkezésemre bocsássák. Szerencsére meg tudnám venni hitel nélkül is, csakis a 15% kedvezmény miatt szerettem volna igényelni az Auchan kártyát. Ezt egy egyszerű becsapásnak gondolom....
Gondolom nem csak én jártam így, mit lehet tenni ilyenkor? Fogyasztóvédelem?
UPDATE: Kiegeszíteném még annyival, hogy elmentünk édesanyammal, akinek minimálbére van, és ő simán megkapta a kártyát... Érdekes.
Az utolsó 100 komment: