Jannáéknak sikerült egy lakkozatlan etetőszéket választaniuk, amivel első körben elhajtották őket, mert hogy az nem hibás. Második körben viszont összekapták magukat és vasárnap délelőtt válaszoltak a fogyasztóvédelemmel fenyegetésre:
Tisztelt Elefáni Áruház! Terhesként már egyszer volt egy panasz-köröm önökkel, mikor - az egyszerűség miatt - online rendeltem több terméket. Elfelejtettek kiértesíteni az átvételről, majd mikor kiértesítettek, az üzletben, személyesen derült ki, hogy nem készítették össze a rendelést, illetve nem azokat a termékeket, amiket kértem. Akkor jeleztem, mennyire nem vevőbarát az Elefáni, és elnézést kértek a panaszom kapcsán. Tegnapi napon férjem megvásárolta Önöknél az akciós Agneiszka Klups etetőszéket, melyről az internetes honlapjuk tájékoztatója az alábbiakat írja:
- asztallá és kisszékké alakítható etetőszék
- anyaga: borovi fenyő
- veszélytelen lakk bevonat
- finoman csiszolt, kerekített fa etetőszékItthon, kibontáskor derült ki, hogy az asztallapokon kívül sehol nincsen lakk bevonat, hanem a nyers faanyag, ami a csiszolástól még faporos is. Kérdem én, a "veszélytelen lakk bevonat" mondatból Önök nem arra következtetnének,hogy az egész szék lakkozott? És ha a gyerekem - rendeltetésszerű használat következtében - leönti kakaóval, vagy megfogja céklapapis kézzel a kezeletlen karfát, dobhatom ki a széket?!
Ma, a vásárlás másnapján férjem visszavitte a széket, hogy becsaptak, hisz nem erről szólt a tájékoztató. Önök közölték, hogy a termék nem "hibás", ezért pénzt nem adnak vissza, csak egy igazolást, amivel az elköltött összeget egy hónapon belül le kell vásárolni. Közlöm, hogy a termék DE IGEN, HIBÁS. Mert egy etetőszéknek igen is hibája az, ha lehetetlen rendeltetésszerűen használni, mert attól maradandóan károsodik. Jelzem, hogy az összes ismerősömet tájékoztattam a történtekről, és figyelmeztettem őket, nehogy kapcsolatba lépjenek az Elefáni bolttal, mert így vagy úgy, de megjárják. A következő lépés a fogyasztóvédelem.
Tegnap elküldött Elefánis levelem kiegészítéseként küldöm a reklamációmra ma (vasárnap!) érkezett választ.
Tisztelt !
Panaszát továbbítottuk a vezetőség felé. Először is elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és természetesen ha Önnek is megfelel akkor be tud fáradni a Bocskai úti üzletünkbe és visszaterítjük az etetőszék vételárát. Mégegyszer elnézést kérünk és reméljük továbbra is vásárlóink körében tudhatjuk.
Üdvözlettel
Elefáni Babadiszkont
Budapest, Bocskai út 38-40.
Az utolsó 100 komment: