Naiv ügyfél hite kicsit megingott a kuponos vásárlásban, miután egyedül az ő termékét nem sikerült kiszállatania a bizalomgerjesztő nevű mindenkishopja.hu boltnak:
2.5 hónapja vettem az akcion.hu egy kuponjával valamit a mindenkishopja.hu webáruháztól. Tökmindegy mit, árulnak ők tabletet, lcd tévét, cipőt, parfümöt is, igazi szatócsbolt. A kupont kifizettem, és próbáltam a webáruházban megrendelni a terméket. Igenám, de nem volt lehetőség a kuponkód megadására, újra fizetni vagy utánvétellel rendelni meg nyilván nem akartam (ez a két lehetőség volt csak). Így hát naiv ügyfél próbálja felhívni az ügyfélszolgálatot. 2 hétig, majdnem minden nap, nem veszik fel. Írok emailt (1 hónap alatt nyolcat), nem válaszolnak. Egyre kevésbé vagyok naiv.
Írok az akcion.hu-nak, próbálnak segíteni, kerítenek új telefonszámot. Az sem működik. A kupon lejárta előtt egy nappal mégis jön email, hurrá! Udvarias (megszólítás, normális hangnem, elköszönés, aláírás stb.) emailemre imígy válaszolnak: "üdv már mindenki meg kapta önnön kívül " Ennyi. Ejha, képzett egy ügyfélszolgálatos! Na mindegy, ezen túllendülök, és emailben egyeztetünk, elvileg az emailben megadott címemre kihozzák, semmi webáruházazás. Éljen-éljen. Ez volt 1.5 hónapja. Azóta semmi. Új emailek, új telefonok, a prágai címre bejegyzett webáruház elérhetetlen.
Most az akcion.hu-tól próbálom visszaszerezni a pénzem, de a több mint 1 hete küldött emailemre ők sem válaszolnak.
Valahogy egyre kevésbé csodálkozom, hogy ez az ország itt tart.
(emailcím a szerkesztőségben)A bolt 2,5 hónap után azt válaszolta, hogy:
Kedves vásárló meg nézzük hol akadt el a csomag türelmét köszönöm.
Az utolsó 100 komment: