Azt már tudjuk, hogy egy pohár vízért nem érdemes a Széll Kálmán téri Gastlandba menni, de a grillpulttal is akadnak anomáliák. Naiv ügyfél hiába várta, hogy megsüljenek a húsai, mert azt véletlenül odaadták másnak. Amikor reklamált, hogy nincs kedve újabb 20 percet várni, odaadták neki egy másik vendég menüjét:
Nyers húsokat is lehet itt válogatni egy tányérra, amit felteszel a grillpulton lévő polcra egy szám fölé. Egy szakács kisüti, és visszateszi ugyanahhoz a számhoz. Ezt tettem én is, majd visszamentem az asztalunkhoz enni. Általában 5 perc alatt kisütik a húsokat, azonban most 20 perc után sem kaptam meg, ami kezdett gyanússá válni. Hamar kiderült, hogy jól tippeltem, az én húsválogatásomat odaadták valaki másnak, de közölték velem, hogy semmi gond, válogassak nyugodtan újra, és újabb 15-20 perc alatt majd kisüti nekem. Mikor erre elkezdtem hepciáskodni "kárpótlásul" (ez az üzletvezető megfogalmazása) odaadták egy másik vendég grillmixét. Elfogadtam ugyan, de az én összeállításom volt, nem is szólva arról a vendégről, aki meg emiatt maradt hoppon.
Beírtam a vásárlók könyvébe, de ugyanazokat tapasztaltam, mint a posztoló, nem volt jól látható helyen elhelyezve, a pult alól vették elő, nem volt előre lepecsételve (ezt le is fotóztam, mellékelem), írószer sem volt hozzá. Még helyben írt a menedzser egy udvarias, ám semmitmondó választ. Mi úgy döntöttünk ebbe a Gastlandba nem fogunk többet menni, csak az Oktogonhoz. Az amúgy is szebb, a személyzet kedvesebb. Itt minden alkalommal nekem kell a pulthoz menni italt rendelni, ott ahogy leülünk ott terem valaki a személyzettől.
Az utolsó 100 komment: