Az egyik legdrágább androidos telefon ugyanúgy bekerülhet a végtelen szerviz, hiába 200 ezer forint. Leventénél alig 2 hónap alatt pusztult el a telefon töltése, amit azóta sem bírtak megjavítani. Cserélni természetesen nem szeretnek:
Személyesen is megtapasztaltam, hogyan alakította át az okostelefonokkal kapcsolatos élményeimet a Vodafonnál vásárol HTC One telefon. Mert ugy így hirdetik a "csúcsmobilt"... Sajnos negatív értelemben... Május végén megvettem majdnem 200e Ft-ért a győri Baross úti márkaboltban, majd júliusban már vihettem is vissza, mert nem tudtam az aksit tölteni... Majd 3 hét után visszakaptam, közben valami világvégi cseh szervizben járt, ahol semmi mást nem tettek vele, csak kicserélték az aksit... Néhány nap után a hiba ugyanúgy előjött, irány vissza az üzletbe.
Közben a győri márkaboltban közölték velem, hogy ha elviszem a Budaörsi szervizbe, akkor ott nagyobb sikerrel járhatok a telefonom kicserélése vonatkozásában. Hát el is robogtam Győrből Budaörsre, ami ugye nem két forint.. Onnan persze lepattintottak, hogy menjek oda vissza ahol vettem, mert ők semmi mást nem tudnak tenni, mint kiküldeni a cseh szervizbe és cseretelefont sem adnak...
Miért nem lehet egy ilyen nagy értékű telefont, ha egyszer egyértelműen selejtes, kicserélni? A HTC pont a minőségére büszke... Ha becsúszik egy selejt, miért nem cserélik ki, szó nélkül?
Hát visszamentem Győrbe, más lehetőségem nem lévén, leadtam újra a telefonom és kértem a cseréjét, mivel teljes mértékben megszűnt a javításhoz való érdekem... Most újra csak várok és várok. Majd hetek múlva, miután megjárja fél Európát és kicserélték újra az aksit visszakapom, újra letölthetem az összes alkalmazásom... újra beállíthatok rajta mindent... Ez rengeteg idő és energia ami mint tudjuk - főként a vállalkozói szférában - pénz. Ki fogja ezt nekem megtéríteni? Céges telefonról lévén szó, duplán bosszant, mivel nekem ez létfontosságú munkaeszköz, a legtöbb munkám ezen végezném...
De a vodafone-t ez nem hatja meg... Ők a HTC-re mutogatnak, a HTC meg gyakorlatilag elérhetetlen... A központi szervizükben meg széttárják a kezüket...
Most már kezdem úgy érezni, hogy komplett bolondot csináltak belőlem, arról nem is beszélve, hogy a sok utánajárásomnak milyen költségei vannak. Na, gondolom ezt sem fogja senki megtéríteni és a Vodafone-t ez sem érdekli... A szuperhármas egymásra mutogatásával meg miért kellene foglalkoznom, mikor én a vodafonetól vásároltam a készüléket, velük állok szerződéses viszonyban. A vodafone hozzáállása azonban minősíthetetlen. Szégyen: se normális, gyors javítás; se csere; se pénz vissza... Persze amikor megvettem és kifizettem teljesen más volt a hozzáállásuk. No, így vegyél "csúcsmobilt"…
Az utolsó 100 komment: