Naiv ügyfél meglepődött, hogy az előző nap ajánlott univerzális távirányító mégsem olyan jó széria. Az egyik vevőszolgálatos beavatta, hogy nem feltétlenül saját meggyőződésük alapján segítenek az eladók:
Mint a legtöbb ember Magyarországon így én is bízom a különböző boltokban értékesített műszaki eszközökben. A tegnapi nap folyamán visszavittem egy univerzális távirányítót a Media Marktba, melyet nem tudtam aktiválni. A vevőszolgáltaton, ahol jó sok ember állt előttem, nagyon kedvesen mondták, hogy vigyem be a kollégáknak, majd ők megnézik, hogy mi volt a probléma. Persze előtte szóltam a biztonsági őrnek, hogy egy dvd-vel és egy előző nap megvásárolt univerzális távkapcsolóval lépek be az eladótérbe, nehogy ebből később gond legyen. A megkeresett fiatalember, aki előző nap elmondta, hogy az ilyen távirányítók jól szoktak működni, értetlenül nézett rám. Kedvesen tájékoztattam a problémámról, majd felhívta a figyelmemet, hogy ez nem meglepő, hiszen nem mindegyik dvd lejátszót lehet vele aktíválni. Furcsállottam, hiszen a csomagoláson az a márka is fel volt tüntetve, ami nekem volt és előző nap ő ajánlotta.
Kis mosollyal az arcomon megkértem, hogy nézze már meg, hogy mi volt a probléma, hátha én rontotttam el valamit. Bamba szemekkel az arcán közölte, hogy neki erre nincs ideje, ha nem sikerült, akkor nem jó. Vegyek inkább pár ezer forintért egy új dvd lejátszót. (Hasznosan megtanulta a csapatépítő tréningen, hogy hogyan bírjuk rá a vevőt még több dolog vásárlására.) Megnéztem az új dvd lejátszókat, amik persze nem pár ezer forintba kerültek.A másik osztályon még próbálkoztam egy másik eladóval, hátha ő segítőkészebb lesz, de ott csak azt a választ kaptam, hogy ő nem ért ezekhez a dolgokhoz, így hát úgy döntöttem, hogy inkább visszakérem a pénzt. A kasszánál a hölgy kedvesen mondta, hogy mennyit fizessek. Erre én elmondtam ismételten, hogy miért vagyok itt. Ismét a vevőszolgálaton kötöttem ki...
15 perc várakozás után megkérdezték tőlem, hogy sikerült-e kicserélni a távirányítót. Mondtam, hogy nem, mert nem tudtak segíteni a kollégák. A kedves hölgy reakciója csak ennyi volt: hát igen, én itt vagyok, ők meg bent. Általában ezek a készülékek nem jók. Nem lett volna szabad megvenni. Erre én kedvesen csak annyit mondtam, hogy a kollégája nem ezt az információt adta tegnap. Válaszul ezt kaptam: ő bent van. Neki meg van mondva, hogy mit kell mondania. Jó ezzel tisztában lenni, nem?
Egy papír kitöltésével, melyben rögzítettem a problémámat, visszaküldtek a boltba, hogy majd az egyik kollégájuk aláírása után a kasszánál megkapom a pénzt. Az egy aláírásból kettő lett. Jó 50 perc ottlét után sikeresen ott tudtam hagyni a távirányítót és a pénzzel távoztam.
Köszönöm……mert, hülye azért nem vagyok!
Az utolsó 100 komment: