Naiv ügyfél sérelmezte, hogy online bevásárlásának megrendelése és kiszállítása között eltelt 4 nap alatt elfogyott az olcsóbb tej és drágábbat küldtek neki. Kárpótlásul kap egy másikat:
Egy pozitív példa arra, hogy így is lehet ügyféllel bánni, így is lehet ügyeket kezelni. Minden elismerésem a G-Robynak!! Egy elégedett vásárló :)
Kedves G-Roby! Amiért dicséret jár, azt nem tagadhatom, a mobil appjuk zseniális, a világon nincs még egy ilyen jó!! Ami viszont nagyon nem tetszik, hogy én okt. 10-én rendelek valamit, amikor még nyilván van raktáron, majd Önök a szállítás előtt 1 nappal (jelen esetben okt. 14-én) kezdik összeállítani a pakkomat, és akkor derül ki, hogy amit én 10-én rendeltem, abból már nincs, csak drágább fajta. Az meg nyilván nem kell, hiszen nem azért rendeltem olcsóbb tejet, mert drágábbat akarok venni.
Miért nem lehet akkor összeállítani a csomagot, amikor megrendeltem? Vagy a vásárláskor látott raktárkészlet nem valós, és már akkor sem volt az olcsóbb tejből, mikor rendeltem, csak ezzel akartak megfogni?
Nem először fordult ez már elő velem Önöknél, de most elégeltem meg. Mindenesetre azt köszönöm, hogy erről a tényről a szállítás előtt 1 nappal (a csomagom összeállításakor) telefonon tájékoztatnak, csak rosszul esik, hogy így intézik a dolgokat.
Köszönjük, hogy levelével felkereste ügyfélszolgálatunkat. Először is szeretnénk szíves elnézését kérni az okozott kellemetlenség miatt és sajnálatunkat fejezzük ki, hogy csalódott szolgáltatásunkban.
Természetesen amennyiben igényt tart rá, kompenzáció fejében szeretném Önnek felajánlani a termék pótlólagos kiszállítását szállítási költség nélkül amint beérkezett Áruházunkba a kért termék.
On-line áruházunk számára a vevő elégedettsége a legfontosabb ezért szeretnék még egyszer elnézést kérni a kellemetlenség miatt, melyre a közeljövőben fokozottabban figyelni fogunk.
Amennyiben bármilyen kérdése illetve kérése felmerül, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal.
További szép napot kívánok Önnek!
Üdvözlettel,
ügyfélszolgálati asszisztens
G’Roby NetShop Kft.
Az utolsó 100 komment: