Tékozló Homár

A Telenor elfelejti az ellenőrzött felhasználóit is

2013.11.25. 12:51 | jackyll | 29 komment

Telenor-Online.jpgValamit hekkelhetnek a Telenor online felületén, mert naiv ügyfélnek egy hónap alatt kétszer kellett azonosítania magát sms-ben, pedig elég régóta előfizető:

2005 óta feltöltőkártyás Telenor ügyfél vagyok. Regisztráltam a Telenor Online-on, évek óta használom (szolgáltatás megrendelés, lemondás, egyenlegfeltöltés, e-mail fiók stb...) Október végén kiírta az online felület, hogy nem vagyok jogosult egyik szolgáltatásra sem, mert nem ellenörzött felhasználó vagyok. Mondom oké, mindjárt lejár az egy éves feltöltési ciklusom, feltöltöm X ezerrel, aztán fogják be. Megtörtént, végre igazolhattam is magam sms-ben.

Ma, november 21-én, alig egy hónappal az újraazonosítás után megint kiírta ez a rohadék, hogy regisztrált látogató vagyok (a.k.a. ellenörizetlen fasz). Hát mondom, a jó édes kurva anyátokat! Megcsináltam mégegyszer az azonosítási folyamatot.


És, hogy ez miért is fontos? Azért, mert innen üzenek annak a hülyefejű balfasz bandának, akik Telenornak hívják magukat, hogy ha mégegyszer ilyen előfordul egy éven belül, tuti biztos, hogy én is megkeserítem az életeteket!
 
Tudjátok Homár olvasók, rohadt elegem van abból, hogy ha keresek egy e-mail címet, nem találom (mert megszűnt a djuice), ha bármilyen másik felületen kaparok nekik valamit, akkor 4 hónap múlva reagálnak, vagy esetleg egyből írnak, de olyat, amit én is tudok, és a kérdésemre válasz nem is érkezik.
 
Vagy a legjobb, hogy feltöltöttem a djuice mobilnetemet (stick) 1500-el, amivel rafkós módon egy hónappal meghosszabbítják az érvényességi idejét, hogy majd mindenféle értesítés nélkül, 60 napot meg sem várva, megszüntessék az előfizetést. Bemegyek az egyik üzletbe, ahol kisgyerekkel felturbózott (mert nyáriszünetben ott a helye a gyerkőcnek) kollegina vigyorogva közli, hogy bezony menthetelen a kártya, és kérdi, kérek-e újat?
 
Hát, mondom nem, csak egy kis észt kérek basszátok meg! De mondjuk akik, ilyen fostalicska reklámkapányokkal operálnak manapság, azoktól több értelem valószínűleg nem várható.
 
További problémamentes szép napot mindenkinek!
 
Ui.: Előre félek, hogy egy nagyokos Telenor bérenc beírja, hogy "Dehát, mostan turbózzák felfelé az online felületüket, biztos azért történt". Hát, basszátok meg, ne történjen! A kibaszott pénzemért nyugalmat és a szerződésben vállaltaknak megfelelő szolgáltatást akarok. PONT

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Faus to 2013.11.25. 12:54:33

Csipkebokor vessző.

Faus to 2013.11.25. 12:55:47

"ellenörizetlen fasz"
A posztoló megmondta magáról a tutit, jöhet a következő!

AtiSnatch 2013.11.25. 13:00:02

ellenőrzött meggymagozó...

KRT 2013.11.25. 13:00:46

Akinek ilyen szutyokja van biztos érti miről van szó. Mintha hiányozna a sztori fele. Zavaros.

Dr. Kix 2013.11.25. 13:02:34

@KRT : A kúrmány szivattya a propelleres céget, ezért az szívatja a usert. A user meg szívat minket a hülye történetével. Mi meg egymást. :)

Manyecska 2013.11.25. 13:05:05

Dehát, mostan turbózzák felfelé az online felületüket, biztos azért történt!!
@KRT : hát, valami nyáriszünetet emleget, felettébb gyanús hogy nem mostani poszt:DD!!!:):D

AtiSnatch 2013.11.25. 13:05:27

"Hát, mondom nem, csak egy kis észt kérek basszátok meg."

És adtak?

Manyecska 2013.11.25. 13:08:27

Vagy a fejlettebb országokban most van nyári szünet?XD???

Manyecska 2013.11.25. 13:09:44

@AtiSnatch: a kib..szott pénzéért? Kizárt, lehet hamiskártyával töltötte fel az egyenlegét. Vagy makk ásszal.XDXD

CBF 2013.11.25. 13:17:38

Azért annak a gyereknek is vidám nyara/fasza szülei lehetnek, ha egy boltban kell elcsesznie az egész napját a nyári szünetben...

Manyecska 2013.11.25. 13:21:30

Most tényleg nyár van??? megyek a bogyókat beveszem, itt esik a hó..:O:DD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.25. 13:23:18

@CBF: csak nehogy belerokkanjon szegény gyerek ha nem bérlik ki neki egész nyárra a diznilendet.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.11.25. 13:25:29

Ha kapott ott észt, akkor én is bemegyek, mert annyira nem értem ezt az egészet. Arról nem is beszélve, hoyg kinézek az ablakon, szitál a hó. Ez meg itt nyáriszünidőről beszél. Igaz ész nélkül .
De, lehet, hoyg időspirálba kerültem.
szar.
de nem érdekel.
keddet akarok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.25. 13:26:18

User kicsit hisztis. ANnak ellenére, hogy egy telekömmünikés cégtől mondjuk ilyen bakik pont nem kellenének. User kicsit naív is. Fizet, tehát a cégnek nem lényeges :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.25. 13:33:58

Én mindig a Telenornál töltöm föl az eszemet!44!

AtiSnatch 2013.11.25. 13:54:51

@dr. phil. Sün‼ ツ: most mondanám, hogy látszik... de nem vagyok szemét! (amúgy látszik) :D

Lenry 2013.11.25. 14:13:29

jaj ne, egy számítógépes rendszer, ami meghibásodott. sosem láttunk még ilyet, ezért gyorsan írjunk a homárra...

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.11.25. 14:15:03

hogy ha mégegyszer ilyen előfordul egy éven belül, tuti biztos, hogy én is megkeserítem az életeteket! "

Telepiccs egy SmSBombert és áraszd el azokkal őket

"hanyas vagy te disznó? Le ne tedd"
www.youtube.com/watch?v=aqhugmcssUg

VonBraun 2013.11.25. 14:37:52

Mit várhatunk egy olyan cégtől, aminek pont ennek a cikknek a végén szereplő hiper-szuper reklámra rakott linkje egy 404-es oldalra vezet?

ferand1979 2013.11.25. 14:40:32

leellenőrizték azt aki leellenőrzött korábban... És ezért kértek kétszeri hitelesítést..
Amúgy a hitelesítés pont az ügyfél biztonsága miatt van. Azt hivatott szolgálni, hogy esetlegesen ne má'n más használja helyetted a szolgáltatást. Ha véletlenül egy korábban tiltott IP címet kaptál, s azon keresztül neteztél, akkor a rendszer újra kérte a hitelesítést. Ez van, ha szeretnéd az online felületet használni, hitelesíted magad, ha nem, akkor hagyjad...
De ezért egy homár posztot írj...
Sztem ma a T-s nap van, így elő lett véve egy korábban beérkezett T-s poszt.. és ki lett téve csámcsogásra...

kakukk11 2013.11.25. 14:46:45

"egy hónappal meghosszabbítják
...
60 napot meg sem várva, megszüntessék"

biztos én maradtam le valahol, de miről szól a cikk? Ilyen értelmetlen agymenés után igazából úgy érzem zsák a foltját megtalálta.

CID 2013.11.25. 18:24:32

Ez a tirpák, remélem nem akar a magentához jönni?

panic_button 2013.11.25. 19:24:53

Dehát, mostan turbózzák felfelé az online felületüket, biztos azért történt!

névtelenül 2013.11.29. 08:31:13

@NEMZETI fuckanal: Én egy éve levelezgetek velük. Havonta, kéthetente kell újra regisztrálnom, amióta "turbózzák felfele" a szutyok honlapjukat.
Érdemi választ nem adnak.
Egyet értek a téma felvetőjével, b@sszák meg.
süti beállítások módosítása