Mardelnek nem sikerült online kifizetnie a megrendelt kenyérszeletelőt, így befáradt az Örs Vezér téri Extreme Digitalba, ahol meg a cucc nem volt, viszont ott már kiszállítani sem akarták ingyen, hanem vissza kellett volna menni érte a boltba:
Az extreme digitallal nekem is meggyűlt a bajom, történt, hogy kenyérszeletelőt akartam rendelni tőlük, októberben futott egy olyan ajánlatuk, miszerint házhoz szállítanak mindent külön költség nélkül. Gondoltam egyet és rendeltem, de a biztosítékot sikerült kicsapnom azzal, hogy ajándékkártyával neten akartam fizetni. Vicces, hogy a honlapjukon fel van tüntetve hogy ajándékkártyával webshopban is lehet fizetni.
Semmi gond, beszaladtunk az Örsre kifizetni, azt azonban nem lehetett (nem volt náluk készleten a szeletelőből, úgy pedig nem tudták megoldani hogy kifizetjük ők pedig házhoz szállítják). Ismét vissza kellett volna mennünk pár nap múlva a cuccért, de meguntam az utánajárást és lemondtam az egészet.
Nem is bosszankodtam volna a dolgon tovább, de most mégis megosztanám a sztorit azért, mert másfél hónap alatt egy deka válaszra nem futotta tőlük. Íme a levelem:
---------- Továbbított levél ----------
Feladó: <shop@edigital.hu>
Dátum: 2013. október 14. 15:04
Tárgy: Észrevételt tennék a vezetőség felé
Kedves Ügyfelünk!
Levelét fogadtuk, Ügyfélközpontunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Üdvözlettel:
Extreme Digital ÜgyfélközpontTisztelt Hölgyem/Uram, október 10-én rendeltem Önöktől egy terméket (XXXXXX rendelésszám) házhoz szállítással. A mai napon megérkezett a visszaigazoló e-mail, miszerint a termék kifizethető. Mivel a termék árát ajándékkártyával és bankkártyával szándékoztam kiegyenlíteni felhívtam ügyfélszolgálatukat, ahol azt a tájékoztatást kaptam, hogy erre bármelyik üzletükben lehetőség van, majd fizetés után házhozszállítással juttatják el hozzám a terméket.
14 órakor az Örs Vezér téren lévő üzletükben személyesen azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a fent vázolt módon csak akkor tudunk fizetni, amennyiben a terméket a helyszínen vesszük át, így minimum még egyszer el kellene mennünk üzletükbe.
Azért rendeltünk Önöktől, illetve azért rendeltünk házhoz szállítással, mert az amúgy is kevés időnket nem akartuk vásárlással, utánajárással tölteni. Nem gondolom hogy a fent leírt történet túlságosan bonyolult ügyintézést kívánt volna. A leírtak miatt - és azért, mert sajnos nem ez az első hasonló eset Önökkel - töröltettem a rendelést. Kérem hogy szíveskedjenek tájékoztatni arról, hogy munkatársuk miért adott téves információt a házhoz szállítással kapcsolatban.
Üdv.,
mardel
Az utolsó 100 komment: