Tékozló Homár

"Beforgatta" a Vodafone a szervizbe leadott készülékeket

2014.09.16. 14:46 | Homár Hilda | komment

Argh+thanks+for+reminding+me+_f2441ba3d7b387e58ee0b3a8debaa6d6.jpg

Hogy mi az a beforgatás? Ha jól veszem ki a lenyúlás, elzabrálás, elcsaklizás, elkommunizálás, einstand hivatalos megfogalmazása. Mindez azért, mert az ügyfél hónapokig nem vette át, de nem lustaságból, hanem az elhúzódó fogyasztóvédelmi eljárás miatt.

Kedves Homár!

2014. januárjában hűségidőnk vége felé vásároltunk két új telefont, és a két még garanciális régit (mivel gond volt velük) leadtuk szervizelni a szokott módon. Komplett telefon (aksival) és töltő. Mikor az ügyintéző hívószámom alapján hívott én oda fáradtam és leültem vele szembe. A hölgy ekkor elkezdett "hisztizni" a kollégájának, hogy miért az övé az összes szerviz. Ezt mind előttem. Ezek után végre átvette a telefonokat. Átnyújtotta a jegyzőkönyvet,hogy írjam alá. Én az adataimat ellenőriztem, majd aláírtam.

Ezt követően mikor mehettem értünk,akkor derült ki, hogy a hölgy nem töltötte ki rendesen a papírokat és az akkumulátorokat nem tüntette fel egyik készüléknél sem, mint tartozék. Mivel én nem vagyok Vodafone alkalmazott, így ezt nem tudhatom,hogy az akkumulátor külön tartozék. Számomra az a telefonnal van együtt. Eleve csak azzal együtt vették mindig csak át tőlem a telefonokat szervizelésre. Így mikor mindez kiderült én természetesen nem hoztam el a készülékeket, mivel nem ismertem el, hogy így adtam le. Erről természetesen panaszt is tettem. 

A Vodafone nem ismerte el hibáját és engem nézett hülyének.

Ezt követően a békéltető testülethez fordultam. Erre a Vodafone előfizetésenként felajánlott 5000.- jóváírást. Mivel ide már májusban jutottam el, már elegem volt és elfogadtam, aláírtam.

Másnap befáradtam,hogy az ügy lezárása után elhozzam a készülékeket. Ekkor jött a második döbbenet. Készülékeink már nem voltak meg. Azt mondták,hogy mivel nem jöttem értük, így beforgatták a két garanciális készüléket és a Vodafone tulajdonát képezi már.

Nem értem,hogy létezhet ilyen, hogy fogyasztóvédelmi eljárás alá tartozó dolgokat saját tulajdonba vegyenek. Ezalatt az idő alatt mi többször is voltunk bent az ügyfélszolgálaton (számlafizetés, ismételt értesítés készülék elkészültéről, de mivel nem volt változás, ugyanúgy ott hagytuk) és egyszer se szóltak, hogy hozzunk el vagy ez a probléma lehet.

Ezek után újra írtam a Vodafone-nak felháborodásomról. Erre megkaptam a válasz,hogy megint én vagyok a hülye, de eltekint a tárolási díjtól.

Ágnes

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trunkel 2014.09.16. 14:51:40

Ezt a beforgatást nem is igazán értem. Övék? Nem. Átvették? Át, papír is van róla. Visszaadják? NEEEM? Az lopás.

Trunkel 2014.09.16. 14:53:08

Legalább a szervizelést is ki kellett fizetni? Úgy lenne kerek.

Trunkel 2014.09.16. 14:54:12

Ja garis volt. Nemcsak a posztolót, engem is lehet már.

AtiSnatch 2014.09.16. 14:56:21

Sok volt a VODkA, Fon?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 14:56:39

Kapott kétszer ötezret a két ötvenezer forintos készülékért cserébe? Pompás üzlet. A vodának. Vagy inkbb sima sikkasztás.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 14:57:48

A tolvajlás az, mikor akaratod ellenére veszik el. Ezt önként adta oda.

Jim Raynor 2014.09.16. 15:01:58

@atpijkamo:

igen, ezért lesz ez sikkasztás :)

FDToth 2014.09.16. 15:03:01

Ezek a visszaélések mind azért vannak, mert itt van nekünk a semmirekellő NFH és társai. Tuti leírnád nekik a története, rögtön a bíróságra küldenének, ami vhol a járható út, de bírásgolni azt miért nme lehet? most nem arra gondolok h kemény 100.000 Ft-ra, hanem mondjuk 10 misire (még az is kevéls lenne).
amiíg tutyimutyi báb-fogyasztóvédelmünk van, addig ezek az ügyek simán mindennaposak lezenk, mivel a forgalmazó tudja h akármit csinálhat, követlezménye nincs, bíróságra meg a fogyasztók/vállalatok ilyen ügyek miatt nem nagyon járnak. sőt semennyire...

killerkaller 2014.09.16. 15:14:52

@atpijkamo: "A tolvajlás az, mikor akaratod ellenére veszik el."

Ha tudtoddal, de akaratod ellenére veszik el, az rablás. Ha tudtod nélkül, akaratod ellenére, az lopás. Ez inkább sikítás lesz, de végeredmény szempontjából mindegy.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.16. 15:19:26

Biztos van olyan pont az ÁSZF-ben hogy a leadott de x napig át nem vett készülékeket a voda arra használja amire akarja.
Persze ott van a gubanc hogy ez alól kivételt kell hogy képezzen az ilyen esetek.
Szerintem egy kicsit jobb ügyvéd simán kiprésel a vodából 2 vadi új telefont.

rokkant analfabéta mongol pásztor 2014.09.16. 15:20:37

- lopás
- csalás
- rablás
- sikkasztás
- betörés
- termékbemutató

Brinkman 2014.09.16. 15:23:56

@rokkant analfabéta mongol pásztor: ez teljesen jo :) total odaillik a termekbemutato :)

AtiSnatch 2014.09.16. 15:25:35

@amsz: szerintem ha ez eljut hozzájuk, maguktól is adnak kárpótlásként. én mindenesetre kiraktam a voda fészbúkoldalára.

LallR 2014.09.16. 15:49:43

az a baj, h a yodafone se infrastrukturálisan, se technikailag nincs felkészülve az ügyfelekre

belevauvau 2014.09.16. 16:04:34

Ezt.az egész NER-be torkollott rendszer szűlte.
Hogy is van ez? Voda stratégiai partner, valszeg tejel is akadémiàknak, felkérik akár lehalgatásokra is, na most mondhatja azt is, hogy "ha ennyi kívánságotok van, akkor ne nézzétek miből gyártok pénzt".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.16. 17:51:40

Úgy kell elhúzni onnan, ahogy vannak... Esetleg lopásért felnyomni? :D

CID 2014.09.16. 18:27:12

Hát pedig van ilyen:) Mutasd már a papírodat amin átvette tőled a Voda az akkut meg a töltőt;) Gondolom küldtek ajánlott küldeményt, hogy vedd át a telefonod?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 19:34:38

Na, ha egyszer ezer forintnál is drágább mobilt veszek a vodkától, és el is romlik, akkor én addig nem tágítok, míg a telefont, akkut, töltőt, hátlapot, SIM kártyát, mind külön fel nem tüntetik az átvételi elismervényen. Sorozatszámmal persze.

CID 2014.09.16. 19:49:39

@atpijkamo: Ennek egyébként így kellene működnie, bár a SIM-et nem értem miért akarnád szervííízbe küldeni;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 19:51:09

@CID: Mittomén. Hogy kipróbálhassák, sikerülte megjavítani. A tőtőt mijafaszé küldöm?

Ja, még a fülest is be kell kűdeni.

telkoe 2014.09.16. 19:53:04

@belevauvau: Draga kis utodott halado europai baloldalikam. Kicsit tulterhelted magad a felsobbrendu baloldali propagandaval, tobbet kellene pihenned es kevesebbet innod es egy idore keruld a mindentudo baloldali hulyegyerekenek keszult tuti hirforrasokat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.16. 20:03:58

@atpijkamo: Azért, mert a sok hülye képtelen elmondani, mi bajaa telónak. És ha pl. nem kapcsol be, az lehet azért is, mert nem jó a töltő, csak a majom nem nézte meg másikkal. A legtöbbeknek nincs meg pl. ha az újabb telók báemiléyen USB-ről töltenek, stb.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 20:05:53

@ColT: :))

Ja, és a szápportos nem modhatja a júzernak, hogy talán dugja be a tápkábelt a falba, csak azt, hogy kérem, húzza ki, és dugja be. ... Jaaaa!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.16. 20:10:40

@atpijkamo: Szakadt töltőzsinór, vagy leégett töltő esetén úgysem számít.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 20:11:56

@ColT: Már láttam olyat, hogy az IDE kábel romlott el egy gépben. Mindenre gyanakodtam, csak arra nem.

Aureliano Buendía 2014.09.16. 20:21:47

Biztos én vagyok UFO, de azért én csak megnézném, hogy átadás címszóval mi szerepel a munkalapon, és nem hiszem el bemondásra a hisztis ügyfélszolga két szeméért.

helianthus 2014.09.16. 20:42:17

@Aureliano Buendía: de miért nem írja fel a töltőt? Ellopás céljából? Ők tudják, hogy fel kéne írni, nemde?

helianthus 2014.09.16. 20:49:04

Felforrt a formalinom. :0

Kretén Vérfarkas (törölt) 2014.09.16. 20:56:13

@belevauvau: mindegyik mobilszolgáltatónál van a nemzetbiztonságiaknak külön lehallgató szobája, és nem kérik, hanem kötelezik őket. Jó reggelt :)

CID 2014.09.16. 21:35:34

@atpijkamo: hát ha nem töltődik a telefonod, vagy süket a head szetted, szerintem logikus.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.16. 21:36:41

@CID: De ha az a baja, hogy állandóan leszakad a netről, nem sokra mennek a tőttőve.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.16. 22:04:42

@atpijkamo: Én is :D

Ez ilyen, az a legnagyobb szopás, amikor az döglik be, ami nem szokott.

Töltő.
Volt egy netbook. Vettek hozzá kínai tápot.
Aztán hozták hozzám, hogy nem jó az egér.
A tapipad, de az USB egér is össze-vissza rángatózott...
...amíg tápon volt. Akkoról fasza vót.
Mi volt a gáz?
A kínai tápból kispórolták Szincsuanék a szűrést. A netbookban meg alapból nem sok volt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.16. 22:05:58

@atpijkamo: Tehát akár egy hibás töltő is okozhat wifi bajt. A szerviz biztosra megy.

@Aureliano Buendía: +1

CID 2014.09.16. 22:07:25

@atpijkamo: Hát a szervizzel sem. De, mit vársz egy 1000 forintos telefontól?

CID 2014.09.16. 22:10:31

@ColT: lehet, ez neked furcsa, de nem minden mobiltulaj, az ingyen wifit keresi;)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.16. 22:47:49

@Rosszindulatú Vászka:
Rá se ráncs!44
Senki nem tuggya, melyik univerzumba vagyunk!44!

2014.09.17. 00:10:10

Off! A fingás testbeszéd?
On! A poszt szar, semmi nem jut róla az eszembe!

ergerberger 2014.09.17. 04:10:12

És nagyon fárasztó volt, amikor BEFÁRADTÁL?
Mondták, hogy fáradjon be, és akkor így gondoltad, akkor BEFÁRADOK?

AtiSnatch 2014.09.17. 07:10:12

befordult már a poszter?

joska61 2014.09.17. 07:48:35

Nem védeni akarom a vodafont, mert ebben az ügyben nem (sem) lehet, de nem az történhetett, hogy nem tudta a jobb kéz, mit csinál a balfasz? Aki az át nem vett cuccok selejtezését csinálja, nem tudott valószínűleg a folyamatban lévő ügyről.

2014.09.17. 08:47:57

Dicsák Vodafone! Há ezt kő csináni????

Manyecska 2014.09.17. 09:15:22

@Cicmen: basszus hiába szűrlek, megjelenik. miér?

Manyecska 2014.09.17. 09:25:58

@dr. phil. Sün‼ ツ: lencsefőzelék lesz fasírttal. meg túróscsusza.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.17. 09:40:33

@Manyecska:
Érdekel egy jó meló?
Hollandijába tarhonyaszedőket keresnek, azonnali kezdéssel!!4
Jó píííz jeligére.
Szerintem gonúkoggy rajta!

bekbórd! 2014.09.17. 10:11:32

Akkor ezek után már ne békéltető, hanem valami harcosabb testülethez fordulj!

VIC20 2014.09.17. 10:14:48

Ez lopás. Fenyegesd meg őket feljelentéssel, egyből adnak majd újat.

Az antiochiai szent kézigránát 2014.09.17. 11:13:44

Na én pont az ilyenek miatt nem a vodához dobtam be a telót szervízre, hanem egyenesen a nokiához. Igaz ott meg vakok és/vagy gyengénlátók dolgoznak, mert a láthatóan szar készülék szerintük hibátlan. De ez megint más kérdés és legalűbb korrekten kész voltak határidőre.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2014.09.19. 09:35:29

Gondolom amikor javításra átvették a telefont még a nagymamák számát is elkérték, de annyi eszük nincs (direkt?), hogy "beforgatás" előtt küldjenek egy kurva SMS-t, hogy nem jöttél, ha nem jössz behintjük sóval és felszántjuk a telefonodat.
Tipikus szolgáltatói gecizés, amit gondolom csak a magyarokkal tudnak megtenni, mert itt mindenki töketlen vagy lefizetett.

Ágnes Jámbor 2014.10.08. 21:50:04

Felháborítónak tartom,hogy a mai napig nem jutottunk egyről a kettőre.A mai napig nem reagált érdemlegesen és még mindig nem tudom,hogy mi a helyzet a készülékekkel.Úgy gondolom erre elégnek kellett volna lenni a 10 hónapnak.

ahanem01 2014.10.16. 13:01:03

@amsz: csak halkan mondom, hogy semmilyen szerződés nem ír felül jogszabályokat, törvényeket.
süti beállítások módosítása