A Telekom átállása miatt hetek óta nincs se tévé, se net, se telefon az előfizetőnél. Nem, nem időugrás van visszafelé, hanem tér: a helyszín ezúttal Érd. Levélírónk sajátos megoldással kezeli a helyzetet: vonatozik a netezéshez - esetleg megírhatná, hogy miért nem volt jó egy hagyományosabb könyvtár vagy kávézó megoldás. A Telekomnak viszont csúnya fekete pont jár a pökhendi valamikor idén válasz miatt.
Kedves Homár!
Olvastam 2014.09.23.-i cikküket a következő címmel "Emberkísérletet folytat a Telekom valahol Budapesten". Sajnos én is sortárs vagyok ez esetben bár, nem Budapesti hanem Érdi lakos vagyok. Nálunk is, a telefon tv és az internet is ahogy Gyuri említette a cikkben attól a bizonyos "T" szolgáltatótól származik, egyszerűen azért mert nincs más.
Történt úgy november 26.-án, hogy lejárt a hűségszerződésünk az internetre így gondoltuk, hogy meghosszabbítjuk, mivel a hármas szolgáltatásra (telefon+tv+internet) csak így érvényesül a kedvezmény. Édesanyám beszélt is a kedves ügyfélszolgálatossal aki tájékoztatott minket, hogy sajnos ez a csomag amiben mi vagyunk már nem elérhető de plusz egy ezresért be lehet lépni már a magasabb kategóriában, egy ezres üsse kő gondoltuk... és ez volt a legnagyobb hiba amit csak elkövethettünk. Az ügyfélszolgálatos azt mondta egy vagy két óra szolgáltatáskimaradás várható.
Rövidre fogva az azóta lezajlott eseményeket: szeptember elején pontosan negyedikén, elment a vonalas telefonunk másnap az internet. Egy nap után felhívtuk ismét az ügyfélszolgálatot hogy na "mivanmár". Mire azt mondták egy két nap... oké megvártuk a két napot majd ismét telefonálás, mire azt mondták hogy egy hét, az egy hét letelte után ismét telefonáltunk hogy azért ez már mégis csak pofátlanság. Azt a választ kaptuk hogy bármelyik nap visszajöhet a net.Édesanyám azóta minden nap hívja őket és semmi változás nem állt be azóta se. Azt ugye nem is kell mondanom hogy nekem közbe tárgyfelvételi időszakom volt és konkrétan úgy vettem fel a tárgyaim hogy a vonaton Érd és Pest között oda vissza utaztam mert ott volt wi-fi. Így is lemaradtam pár tárgyról aminek persze járulékos kára van de teljesen mindegy végül is "csak" 370 ezer forint egy félév az egyetemen, a másik hogy nem tudok otthon tanulni se konkrétan (Programtervező informatikusnak tanulok), beadandókat csinálni mindent a neten kéne leadnunk, a jegyzetet is a neten lehet elérni, tehát a digitális korba megvakítottak.
Csak eltelt már két hét mióta nincs net így személyesen is bementem a T-pontba hogy ugyan már "mitarteddig". Szerintem teljesen jogosan. A bent ülő fiatalember konkrétan elmondta hogy én vagyok a hülye és amúgy is, hogy képzelem hogy kérdezősködök és felemelem a hangom és süllyedjek el mert ő nem tud csinálni semmit, majd elővezette az informatikai problémát a rendszerátállással (amiről most halottunk először két hét kérdezősködés után) és ,hogy ez nem hozzájuk tartozik. Kérdem én akkor kihez tartozik?. Arra a kérdésre hogy akkor mikor lesz net a válasz pedig: "Még idén valamikor."A mai nap a 25-ödik nap, hogy nincs telefonunk se internetünk, azóta is folyton hívjuk őket és érdeklődünk a helyzetről, persze ugyan azokat a köröket lefutottuk mint amiket kedves Gyuri és drága felesége, mindig mással beszélünk akik megígérnek hogy visszahívnak de végül nem lett belőle semmi. Sőt a legutóbb azt mondták, hogy hát ez még csak a második hibabajelentésünk. Igen, lehet hogy a második, ha az elmúlt két napot nézzük, meg még előtte volt minimum 10.
Ez kérem szépen a magyar TELEKOM 2014-ben mikor az emberiség robotokat küld a Marsra. Ha tehettük volna rég otthagyjuk őket de mivel ők az egyetlen szolgáltató a környéken meg van kötve a kezünk.
Üdvözlettel:
H Richárd
UPDATE 10.09. 15:45
Az alábbi levelet kaptuk a Telekomtól:
„Tisztelt Ügyfelünk,
Kérjük, küldje meg elérhetőségét a segitunk@telekom.hu címre, hogy mielőbb egyeztetni tudjunk Önnel a probléma kivizsgálása és rendezése érdekében.Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk, és köszönjük megértését.
Üdvözlettel: Telekom”
hobbitroll 2014.10.01. 09:33:59
T mint töketlen, tolvaj, türhő banda
hobbitroll 2014.10.01. 09:35:22
AtiSnatch 2014.10.01. 09:35:39
hobbitroll 2014.10.01. 09:40:47
3.000FT egy feltöltős kártya. 3.000 vs 375.000
Lehet vele netezni is. Ha tényleg azt tanulja a kedves posztoló amit ír, akkor nem egészen értem, miért nem a probléma megoldására koncentrál. Esetleg ez kimerül abban, hogy hívogatom a szolgáltatót? De ki vagyok én, hogy más zsebében turkáljak :)
Mellesleg ez jut eszembe
Nem élvezhetnénk egy kicsit magát a problémát? Muszáj mindig a megoldást keresni?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.01. 09:41:22
hobbitroll 2014.10.01. 09:41:44
Dezsike 2014.10.01. 09:42:09
hobbitroll 2014.10.01. 09:46:59
Martinicske 2014.10.01. 09:48:37
A lemondás is elég érdekesen megy ennél a cégnél, mert a szerződést évekre szóló hűséggel már egy telefonon kifejtett szempilla rebbentéssel is meg lehet tenni, de lemondani már nem hagyják ilyen egyszerűen. Nyilván írásban lehet csak és a beérkezéstől ők még eddig meg addig "szolgáltatnak" és számláznak is...
megamenn 2014.10.01. 10:30:22
EvilHedgehog 2014.10.01. 10:33:22
Átraknak Coax-ra ezért tart eddig, viszont van egy jó hírem. Erre a 25 napra kérhetsz kötbért ami valószínűleg a következő 4 hónap számláját lenullázza majd. Mondjuk én a telefonban megkérdeztem, hogy lesz e hosszabb kiesés emiatt, a hölgy azt mondta pár órás. Ez után egy hétig nem volt szolgáltatás. Kértem hallgassák meg a felvételt és ez alapján igényeltem a kötbért. Megadták szó nélkül.
EvilHedgehog 2014.10.01. 10:36:07
Atörökk 2014.10.01. 10:56:53
Tron65 2014.10.01. 10:57:35
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2014.10.01. 11:02:19
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.01. 11:21:17
Mondjuk ha abból élnék, amit a számtechntanár + mérnökinfó szakokon tanítottak, nem lenne munkám :D (Bár azóta mind a két helyen sokat javult a színonal.)
Rosszindulatú Vászka 2014.10.01. 11:49:58
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.01. 12:19:29
Nagyon sajnálnám a posztolót, ha nem lett volna paraszt, és nem kiabált volna az ügyfélszolgálatossal.
hobbitroll 2014.10.01. 12:32:11
Rosszindulatú Vászka 2014.10.01. 12:35:13
Souky Sanjay 2014.10.01. 12:44:23
Souky Sanjay 2014.10.01. 12:45:29
AtiSnatch 2014.10.01. 12:46:54
@Souky Sanjay: náluk szerinted az van bekötve? :D
Rosszindulatú Vászka 2014.10.01. 12:49:25
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.01. 13:24:54
@AtiSnatch: @Rosszindulatú Vászka: Van, amikor kell arénázni, mert NEM AKARJÁK megoldani, és más nem segít.
Életbe még nem, de emilbe már üvöltöztem, és gorombáskodtam. Felment a levél az igazgatóig, mindenki ki volt akadva. Sajnos a problémát így se oldották meg, de jobban éreztem magam.
venszivar 2014.10.01. 13:59:58
Én is észrevettem!:)
12csab 2014.10.01. 14:02:26
Egy ügyintéző, két nap múlva ismét hívott, hogy látja a rendszerben, a hibát megoldották, és ez valóban megtörtént -e? ohh igen, akkor ő le is zárja az üyget.
Késöbb kértem írásban ködbérre hivatkozva kártérítést, amit meg is kaptam. Ezzel párhuzamosan ők is elindítottak egy hasonlót, ezért utólag 3 havi díjat jóváírtak.
Csigorin 2014.10.01. 14:10:04
En elegge szeretek fillertbaszni, de ha egyszer tenyleg annak uvolthetnem le a fejet aki tehet a bajomrol, azert hajlando lennek komoly osszegeket adni.
Black Bride 2014.10.01. 14:15:50
Black Bride 2014.10.01. 14:23:42
Csigorin 2014.10.01. 14:26:50
aki meg alapcsomagon kezd orditozni arra azonnal rarakjak a kagylot, hogy ez kulon szolgaltatas, amiert fizetni kell :)
Rosszindulatú Vászka 2014.10.01. 14:32:58
Csigorin 2014.10.01. 14:35:26
szoval kivalaszthatnad milyen tipus legyen :)
Rosszindulatú Vászka 2014.10.01. 14:43:06
1-es gomb a murva anyád
2-es gomb majomörökítő takonysejtcsomag
3-as gomn szeresd anyád tettleg csurig tövig
tdb.
gejszu 2014.10.01. 16:49:18
Aureliano Buendía 2014.10.01. 17:47:01
Örülök, hogy segíthettem.
Aureliano Buendía 2014.10.01. 17:51:00
Komolyan, baz+... wifi. Eszébe sem jut, hogy lehet venni feltöltőkártyát esetleg, és mobilnetezni. Ha már a tandíj nem bassza földhöz, ennyi talán még belefért volna, ha nem veri a fogához a sékelt.
Amúgy meg NMHH, nem kell túlragozni.
Csimpi csumpi 2014.10.01. 18:03:40
Ja, elso!
Ricssh 2014.10.01. 21:53:36
Artech 2014.10.01. 23:32:02
Írok pár sort neked (elnézést ha bántana a bizalmaskodásom).
Na nézzük:
1."Történt úgy november . 26.-án, hogy lejárt a hűségszerződésünk az internetre így gondoltuk, hogy meghosszabbítjuk, mivel a hármas szolgáltatásra....."
Rövidre fogva az azóta lezajlott eseményeket: szeptember elején pontosan negyedikén, elment a vonalas telefonunk másnap az internet. Egy nap után felhívtuk ismét az ügyfélszolgálatot hogy na "mivanmár". Mire azt mondták egy két nap... oké megvártuk a két napot majd ismét telefonálás, mire azt mondták hogy egy hét, az egy hét letelte után ismét telefonáltunk hogy azért ez már mégis csak pofátlanság. Azt a választ kaptuk hogy bármelyik nap visszajöhet a net.
Tehát itt időugrást hajtottatok végre.
Ez az első hiba.
Ha cikket írok, nem fedem fel, hogy időutazó vagyok.
2. Írod: (Programtervező informatikusnak tanulok), + a kommentbe: "sajnos nem IT biztonságtechnikával hanem grafikus programozással foglalkozok. Nem vagyok egy elveszett gyerek amúgy, feltalálom magam"..... Második hiba: nem dobok fel magas labdát, amit le lehet csapni.
Ha, tényleg feltaláltad volna magad, akkor már lenne neted, telefonod, tv-d.
Van? Nincs. Akkor elveszett gyerek vagy.- + fiatal is.
Váltáskor, közölnöd kellett volna, ha az ígért határidőn belül nincs szolgáltatás, akkor:
Ad1.: el állsz tőle..
Ad2.: Kiegészítő kárpótlásra tartasz igényt.
Ad3.: A a beszélgetés rögzített részét. Audió, illetve írásos változat, az adott ország nyelvén elküldöd az anyavállalatnak, s az őket felügyelő hatóságnak.
Na, nagyjából ennyi, de ez még nem minden.
Nekem ennyi is bevált, s volt-van gond nélkül net, telcsi, tv......
Benoke2 2014.10.02. 07:49:40
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.10.02. 07:54:15
A mobilnet tényleg egyszerűbb lett volna, mint vonaton oda-vissza utazni. Ami a visual studio letöltést illeti (dreamspark): tényleg senki nincs, családtag, barát, aki szívességből letöltene valami nagyot, ami a mobilnet kereteibe nem fér bele? Az igen szar ügy. Akkor már csak a T marad, mint legjobb barát, törődj bele.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.02. 09:28:18
Fasznak kell vezetékes telefon, mikor a VOIP tízszer olcsóbb.
Benoke2 2014.10.02. 10:42:51
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.02. 10:58:40
Homár Hilda 2014.10.02. 12:03:21
Benoke2 2014.10.02. 12:28:25
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.02. 12:34:25
He? Az ingyenességnél olcsóbb? Fizetnek?
"baromi macerás"
Tárcsázni és beszélni, mi azon a macerás? VOIP telefonon szokott lenni még egy tucat gyorshívó gomb is. Annál már nem is létezik egyszerűbb.
Te valami másra gondolsz, mint amiről szó van, másképp nem tudom értelmezni a hülyeségeidet.
VPBA · http://albania.cafeblog.hu/ 2014.10.03. 17:09:44
www.youtube.com/watch?v=JsScatW5sNc
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.10.03. 17:11:38
@VPBA:
Na, véletlenül a feleségem nicknevén ment el a komment, de ettől függetlenül aktuális :)
ppeettii98 2014.10.10. 21:55:52
De a kedves posztolónak üzzeném, hogy feltalálták a mobilt ( modsern ember vezetékest amúgy sem használ már) vezetékes net helyett ott van a mikróhullámú (korlátlan) vagy a (korlátos) Telenoros és Vodafone-os mobilnet ( persze amenyiiben elérhető és nem netezik soakt)
KábelTV heylett meg van műholdas ( Digi, UPC Direct) és már asse kell a T-től!!! Enyire egyszerű mi is így oldottuk meg a FELSZABDULÁST net Kapulantól, TV UPC Directől vonalas heylett meg van mobil
ahanem01 2014.10.31. 12:51:39
ahanem01 2014.10.31. 12:53:18