Péter nem lenyúlta a megrendelet hajtogatós izéje helyett érkezett jóval értékesebb csomagot, hanem szépen visszaküldte a cégnek (including minihabverő!). Erre mi a jutalma? Harmadik hete várja, hogy visszutalják a pénzét. A Játéknet álmodjon zokogó csillámpónikkal!
Kedves Homár,
A történet úgy kezdődött, hogy kellemes idővel karácsony előtt, december 7-én rendeltem a JátékNet.hu Webáruháztól egy pár játékot a kisebbik fiamnak, amit bankkártyával előre ki is fizettem, a szállítással együtt valamivel több mint 10.000 Ft-ért. Megjegyzem egy olyan össze-vissza hajtogathatós játékot rendeltem, ami egy csomó helyen nem volt, nekik volt, örültem és megrendeltem.
Rendeltem még a játék mellé egy két nagyon akciós kacatot is, ami a végén szembejött, filctollat meg ilyeneket, amikről jött pár nappal később, december 10-én egy nagyon laza, tegeződős formalevél, hogy éppen nincsenek, mit választok helyette, ha már előre fizettem. Még aznap megírtam, hogy az egyik szükségtelen valami helyett egy másik háromszáz forintos szükségtelen valamit kérek.
December 12-én megérkezett a megrendelt csomag a JátékNet Webáruháztól a munkahelyemre, ahol délután kibontottam és döbbenten láttam, hogy teljesen más van benne – egyébként vélhetően lényegesen magasabb, legalább kétszeres értékben – mint amit rendeltem, erről még aznap írtam egy levelet nekik, jelezve, hogy itt valami kavarodás van, kérve, hogy írják meg, hogy jut vissza hozzájuk ez és hogyan kapom meg az én csomagomat, mivel még úgy gondoltam, hogy a gyermek igénye az eredeti játékra nem szűnt meg.
Nem tudom elképzelni miért, de erre a levelemre nem siettek különösebben válaszolni, de néhány nap múlva csak írtak annyit, hogy akkor írjam meg mi volt abban a csomagban amit én kaptam, és megírtam nekik, hogy ugyan nem értem miért fontos ahhoz, hogy megtalálják az én csomagomat és/vagy összeállítsák még egyszer ugyanazt, tudni hogy mi van nálam, de azért jó fiú voltam és december 15-én elküldtem az én csomagom tartalmát.
Ez utóbbi kérdésre nem is érkezett érdemi válasz (illetve ezt írták: „Köszönjük szépen,hogy elküldte csomagjának tartalmát. Azért volt erre a tartalominformációra szükségünk mivel a rendelésében olyan termékek voltak amik már nincsenek sajnos készletünkön és beszerzésük nem lehetséges.” – pedig azt, hogy az általam rendelt hajtogathatós játék nincs a csomagban, magam is fel tudtam mérni), viszont azt kérték, hogy adjam vissza nekik a téves csomagot, majd utána visszaküldik a pénzemet. Ezen túl kaptam egy 1.000 Ft-os kupont a következő vásárláshoz kárpótlásul.
Erre a kérésre az én jópofa feleségem teljesen felháborodott és azt mondta, hogy nem vagyok normális ha azelőtt visszaadom az ő csomagjukat, hogy visszakapnám a pénzemet, de én úgy éreztem, hogy karácsony előtt kisebb gondom is nagyobb, különben is ha én jól állok a világhoz, akkor a világ is hozzám, meg ilyenek, ez különben is egy játékáruház, ott biztos rendes emberek dolgoznak, így jóhiszeműen visszaadtam december 19-én a futárnak az egész hiánytalan csomagot, nem tartottam meg belőle semmit, pedig őszintén szólva volt rá igény.
Akárhogy is, pár napra rá jelezték, hogy visszakapták a csomagot, köszönik, minden a legnagyobb rendben, utalják vissza PayPal-on keresztül a pénzemet. Őszintén szólva nem tudtam, hogy ilyet lehet és el is felejtettem, hogy bankkártyával fizettem, de mondom: sokat dolgoztam karácsony előtt és inkább a többi ajándékkal voltam elfoglalva.
Beszereztünk hát a csillogó szemű kisebbik gyermeknek máshonnan mást, meghatva álltunk a fa alatt, mindenki megkapott mindent ami neki járt, majd mikor elmúlt az áhitat belőlünk, a két ünnep között eszembe jutott ez az ügy és írtam a jó JátékNet Webáruháznak december 30-én egy nagyon udvarias levelet, hogy akkor esetleg ha jónak látják akkor adják már vissza a pénzemet. Jeleztem, hogy nem is tudják a bankszámlaszámomat, de ha kell megadom.
Erre megint napokig semmi válasz, egyre mérgesebb vagyok, túráztatom magam rajta, újra írok nekik, immár január 5-én, kilátásba helyezve, hogy feljelentem őket csalásért a fenébe, ha ezt csinálják, és különben is mérhetetlen unfair az egész ügy, úgy ahogy van, mire másnap válaszoltak, hogy „Jóváíró számládat elkészítettük. A jóváírt termék összege a holnapi napon utalásra kerül.”.
Mondanom sem kell, hogy azóta sem kaptam vissza semmit, a PayPal fiókomba nem érkezett pénz – bár annak sem tudják a számát, ahogy a bankszámlaszámomat sem.
Kérdezem magamtól, a Homártól és tőletek: ilyenkor mi van?
A kupont valószínűleg nem fogom felhasználni…
Üdv,
Péter
AtiSnatch 2015.01.09. 09:44:15
Kedves Vadász úr. Tessen megbecsülni a ZSENIT a családban.
Vadászok Őrangyala 2015.01.09. 09:48:04
cukkmukk 2015.01.09. 09:56:18
KaTe 2015.01.09. 09:59:34
Ha utóbbi, akkor miért nem bírsz rányomni a claim-re? A vásárlástól számítva 45 napig még megteheted.
joska61 2015.01.09. 10:00:26
sarostehen 2015.01.09. 10:04:59
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.09. 10:06:09
Vajon aki a te ciuccod kapta, az mit szólt?
Sosem értem az ilyen boltokat, ha összekavartak valamit, akkor jó kereskedő igyekszik megoldani a bajt.
@joska61: Mondjuk az ügyintéző liba, aki szabotálta a válaszolást.
Persze az is lehet, hogy egyszerűen egy ember csinálja a rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációt, aztán pont szabin volt, és ennyi :D
sarostehen 2015.01.09. 10:07:07
a Pénztárnál kiválasztod a szállítási módot, majd a bankkártyás fizetési módot, végül az ellenőrző oldalon megnyomod a "Megrendelem!" gombot
ezt követően átkerülsz a PayU biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol megadod a kártyaadatokat
még mindig biztonságos fizetőoldalon elindítod a tranzakciót; a bank ilyenkor néhány másodperc alatt ellenőrzi az adatokat
a fizetést követően visszatérsz webáruházunkba, ahol a tranzakció eredményéről visszaigazolást kapsz
ancsika 2015.01.09. 10:07:10
nem-nem-nem, a kellemes idővel karácsony előtt az június 14-e...
Thule 2015.01.09. 10:10:42
Tehát LEHET PayPal-al fizetni, márpedig az is bannkártyás fizetés, hacsak valaki nem tart külön pénzt a PayPal egyenlegén, amire folyton utalgat pénzt.
Tehát, a posztoló PayPalon keresztül fizetett, a hozzárendelt bankkártyájával. Erre pedig a webshop vissza tudja magától is küldeni a pénzt. Ha nem teszi, akkor így van, 45 napon belül mehet a dispute.
KaTe 2015.01.09. 10:10:55
Nem értem, hogy a bolt ajánlotta fel hogy PayPal-on keresztül visszautalja a pénzt, vagy egyáltalán hogy jött ide a PayPal?
KaTe 2015.01.09. 10:12:49
sarostehen 2015.01.09. 10:15:26
Nagyon sok webáruház így oldja meg -teljesen jól- a bankkártyás fizetést.
sarostehen 2015.01.09. 10:22:35
venszivar 2015.01.09. 10:49:24
Manyecska 2015.01.09. 12:04:14
Manyecska 2015.01.09. 12:08:33
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.09. 13:18:54
Trunkel 2015.01.09. 13:30:23
Ja de, tavaly rendeltem a kockaáruházból és meg is jött. Valami hiba lehetett a rendszerben.
BognarAkos 2015.01.09. 13:31:26
Nem szeretném szaporítani a szót: Péter problémájának ügyintézését egyszerűen elbénáztuk. Ahogyan mondani szokták, "minden összejött", kicsit lassúak és leterheltek voltunk, ezt megfűszerezte a tavaly extrém hosszú pihenőnapok miatti nehézkes átfutás - upsz, máris elégedetlen az ügyfél. Mondhatnám, hogy azonnal orvosoljuk, de már megtettük, 7-én visszafizettük az online bankkártyás rendszeren keresztül.
Egyetlen mentségünk van: ahogyan Péternek is sok dolga volt karácsony előtt, nekünk is. Napi sok-sok ezer rendeléssel kell ilyenkor foglalkoznunk, a vevőszolgálat napi több száz telefonhívást és emailt kezel. Ilyenkor néha nem sikerül egy-egy problémás ügyet a tőlünk egyébként megszokott és elvárt tempóval végigvinnünk. Mást nem tudunk tenni, mint sajnálkozni, egy kuponnal megpróbálni jóvátenni a hibánkat és persze magunkba nézni, vajon tudtuk volna jobban is csinálni. Most is ezt tettük, ezt tesszük.
A történet egészének megértéséért hadd írjak le néhány technikai tudnivalót és pontosítást: Péter nem PayPal-lel fizetett, hanem a PayU rendszerén keresztül bankkártyával (a PayU egy online bankkártya-elfogadó pénzügyi szolgáltató). A visszafizetéshez nincs szükség Péter bankszámla számára, a PayU felületén keresztül magát a bankkártyás tranzakciót tudjuk "visszafordítani". Ez január 7-én történt meg.
A sztori sajnos azért is bonyolódott ilyen sokáig, mert az elcserélt csomag tartalmát nem tudtuk visszaszerezni attól az ügyféltől, akivel összecserélődött a csomag. És persze, ahogyan az ilyenkor lenni szokott, ez volt az utolsó ilyen Transformers játék a raktárunkban, így nem tudtunk helyette másikat küldeni. És persze megértem, hogy Péter nem szerette volna, ha "ülünk" a pénzén, és más időszakban nem is lettünk volna ilyen lassúcskák, ám december 19. és január 7. között mindössze 8 munkanap telt el. Azért ez talán még nem kellene okot adjon arra, hogy csalásra gondoljon.
Végezetül egy fontos, bizalmat építő információ, amelyet a hírhajhász lapok sosem szoktak közölni: Péter a lehető legjobban döntött, amikor online módon bankkártyával fizetett. Ilyen esetben ugyanis élhet az úgynevezett chargeback lehetőségével, azaz a saját bankján keresztül kérheti a tranzakció törlését. Teljesen védve van még akkor is, ha az online kereskedő esetleg tényleg csalna. Remek kis cikket olvashattok erről itt: mionlinefizetunk.blogspot.hu/2011/07/fogyasztovedelem-chargeback.html
Pétert egyébként máris felhívom telefonon és sűrű, 90 fokban való meghajlások közepette egyeztetek vele, hogy hogyan tudnánk elfeledtetni vele ezt a rémséges történetet.
Üdvözlettel,
Bognár Ákos
ügyvezető
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.09. 13:32:48
Manyecska 2015.01.09. 13:33:51
Manyecska 2015.01.09. 13:35:18
BognarAkos 2015.01.09. 13:37:27
AtiSnatch 2015.01.09. 13:43:51
BognarAkos 2015.01.09. 13:47:08
BognarAkos 2015.01.09. 13:50:27
Remélem mindenki számára megnyugvást hozott az ügy lezárása - nekünk is remek tanulság volt nemcsak vevőszolgálatai ügyintézés, de SOS válságmenedzsment terén is. ;)
További szép, jégpáncéltól mentes napokat kívánok!
Vadászok Őrangyala 2015.01.09. 13:52:36
"A visszafizetéshez nincs szükség Péter bankszámla számára, a PayU felületén keresztül magát a bankkártyás tranzakciót tudjuk "visszafordítani". Ez január 7-én történt meg."
Ez a mondat megvan?
Külömbe meg szép volt, hilda, ismét a szokásos színvonal.
büdösbanya 2015.01.09. 14:15:45
A poszthoz azért annyit hozzátennék, hogy szerintem Karácsonyra december 7-én rendelni nem annyira "kényelmes" időpont. Én novemberben intézem az ilyesmit, és így még bőven van idő az esetleges reklamációk intézésére is.
BognarAkos 2015.01.09. 14:19:02
AtiSnatch 2015.01.09. 14:43:12
drill_ 2015.01.09. 15:05:48
Mindenekelőtt köszönet a Homárnak, hogy felkarolta az én kis ügyemet, lám milyen kövek mozdultak itt meg!
Ugyancsak respect Bognár Ákosnak, aki valóban felhívott és valóban bocsánatot kért a JátékNet.hu csapata nevében, utána olvastam el amit ide is írt, és mindez tényleg azt takarja, hogy alapvetően nem romlottak ők, csak ez egy szerencsétlen sorozat áldozata voltam, rendszerhibának ha úgy tetszik.
Ezt a kellemes fordulatot – amelynek az előszele valóban nem volt érezhető abban a 8 rövid munkanapban, ami az események között (téves csomag elszállítása és a visszautalás elindítása) eltelt – csak egy kicsi árnyék lengi be: mégpedig az, hogy miért volt fontosabb a maga idején, december közepén, hogy én mielőbb és nagyon gyorsan és nagyon hatékonyan visszaadjam a téves csomagot, hogyan sikerült ezt a karácsonyi hajtásban 2-3 munkanap alatt megszervezni, és ugyanez a gépezet miért nem tudta magából gyorsabban kiöklendezni a visszaadandó pénzt.
Igazán nem a 10.603,- Ft-ról volt itt szó, mint ahogy általában én nem érzem magamat ilyen kötözködő, jogaimért kiálló valakinek – lám azt sem tudtam, hogy ezeken a varázslatos rendszereken mindenféle utalást vissza lehet fordítani, sőt most sem igazán értem -, hanem ez utóbbiról, hogy mennyire fair kijárni a másiknál ami nekem fontos, aztán hátradőlni és hagyni, hogy teljen az idő.
Akárhogyan is – és akkor legyen az utolsó szó az elismerésé –, bár minden vállalkozás vezetője képes lenni elismerni a cége által elkövetett hibát, és felvenni a szándékai közé hogy kiszűrje annak a következő előfordulását. Ha pedig tényleg egy rendszerhibával kevesebb lesz ezáltal, akkor már mindannyian nyertesek vagyunk.
A gyerek meg biztos felnő anélkül az utolsó Transformers nélkül is, nekem sem volt gyerekkoromban, mégis milyen rendes ember lettem.
Üdv,
Péter
drill_ 2015.01.09. 15:07:55
drill_ 2015.01.09. 15:11:44
VT Man 2015.01.09. 15:42:46
Respect, és még sok ilyen cégvezetőt kívánok az országnak!
Miklós_vagyok 2015.01.09. 16:39:09
Szeretném mindenekelőtt előrebocsátani, hogy Péterrel egészen közeli, rokoni kapcsolatban állunk, így nyilván elfogult vagyok. Ezért nem is elemezném, hogy miért küldte vissza a csomagot, ameddig nem kapott pénzt, ő ilyen "bizakodó, hittel teli, idealista" ember.
Ügyvezető Úr előtt egyrészt le a kalappal! Javaslom sok ügyfélszolgálatosnak, cégvezetőnek, ügyfélkapcsolattal foglalkozó munkatársnak, stb. a levelét olvasgatásra, mert profi munka. Én is pontosan ezt tettem volna a helyében, és nem értem azokat a cégeket, amelyek nem így járnak el, hanem belemennek ilyen-olyan menthetetlen magyarázkodásba és erővel hirdetik a saját igazukat. Bognár Úr elismerte, hogy hibáztak, tanulnak belőle, változtatnak. Azt kell mondanom ismét, ez Magyarországon (sőt!) valóban elismerendő.
Azonban van egy-két dolog, ami azért nem egyértelmű, az egyikről Péter írt, a sokkal bonyolultabb logisztikát igénylő feladatot (levél a téves csomag visszaküldésének kéréséről, egyeztetés az időpontról, futár küldése, stb.) lazán sikerült rövid időn belül megoldani, a visszautalást, ami on-line végezhető, logisztikát nem igényel, akár otthonról is megoldható, ehhez bizony nyolc munkanapra volt szükség, ami valójában 20 naptári nap. Ismétlem, ezt otthonról el lehet végezni. Ebben az ügyben tényleg csak a bocsánatkérés marad, mert erre mást nem lehet mondani, erre mentség nincsen. Ne haragudjon, nem "lassúcskák" voltak, hanem ezzel nem foglalkoztak.
A másik, hogy az emberek Karácsony előtt, nyilvánvalóan ajándékként rendelnek valamit, Karácsonyra. Az, ha Önök hirdetnek valamit, azt jelenti, hogy van raktáron, ha egy darab van - értem, hogy Karácsony van, ilyenkor ki kell szórni, de - akkor százszorosan odafigyelek rá. Ha valaki emiatt utolsó pillanatban kell, hogy ajándékért rohanjon mindenhova, noha ő időben (mert, időben, kedves büdösbanya!) rendelt, akkor jogosan mérges és ez szinte jóvátehetetlen. Nyilván hibázni lehet és Ön utólag valóban pozitív hozzáállást tanúsít, de ez akkor is "kiszúrás" és fordított helyzetben Ön sem örülne ennek és talán, ha már ez történt, akkor nem kellene az ügyfelet a visszautalással várakoztatni 20 napig (mert az 20 nap, nem 8). Hiszen miért is éri meg ilyenkor online rendelni : pld. mert van online készletgazdálkodási rendszer, amely annyi darabot enged eladni (ha jól működik), amennyi tényleg van. Értem, hogy elvileg volt és elveszett (erről azért még lenne kérdésem), de ilyenkor én feltúrnám a világot, hogy szerezzek egy ilyen játékot és nem egy e-mailben jelezném, hogy már nem tudok ilyet szerezni, hiszen a reputációm fontos nekem. Az emailben azt is írhatták volna, a gyerek kaphat valamit Húsvétra, biztos boldog lesz és a karácsonyi malőrt el is felejti addigra.
A következő dolog: Ön azt írja, hogy akivel összecserélték a csomagot, attól nem sikerült visszaszerezni. Ez számomra furcsa, ahogy néztem az Önök oldalán, min. 25 ezer Ft értékű csomagot kapott Péter, ő pedig kb. 10 ezer Ft-ért rendelt. Ha összecserélték a csomagot, a másik fél elfogadta a saját 25 ezres csomagja helyett a 10 ezrest ? Mert ugye, gondolom átvette, ilyenkor aláírja, stb. Ne sértődjön meg, de itt valami ellentmondást fel kell oldani. Mert számomra nem logikus, hogy valaki a sokkal kisebb értékű csomaghoz ragaszkodik és nem adja vissza, hogy megkapja a nagyobb értékű csomagot. Aki ilyet tenne, az nem normális. Én a magam részéről, boldogan adnám vissza a 10 ezres csomagot, hogy megkapjam a 25 ezrest. Ön ennek ellenkezőjét írja, és minden tiszteletem, itt egy kicsit megbicsaklik a történet és ez a botlás sajog is, nem akarom leírni, hogy mik jutnak eszembe, Önre bízom, hogy megmagyarázza, ha gondolja!
Ezek mellett is, azt kívánom, hogy Magyarországon legalább így álljon minden cég az ügyfelekhez, mint Önök ! Innen elindulhatunk egy jobb világ felé a kereskedelemben. Így is messze a cél.
Kedves büdösbanya ! Neked csak azt szeretném jelezni, hogy december eleje nagyon is időben van. A november miért elég? És még megjegyezném, hogy én magam a Jateknet.hu-tól 2014. december 18-án 15:39 perckor kaptam email-t a következő tárggyal : "Szeretnél még valamit a fa alá? GARANTÁLTAN MINDEN CSOMAG ODAÉR! :)". Ha mindent bele akarsz kalkulálni, el kell kezdeni a vásárlást nagyjából most, akkor kb. január végére elégedetten dőlhetsz hátra, letudtad a karácsonyi bevásárlást.
Tudom, hogy hosszú lett, köszönöm mindenkinek, aki elolvasta.
ptspts 2015.01.09. 17:37:25
BognarAkos 2015.01.09. 18:28:07
Nem szeretnék mélyebben belemenni a folyamatainkba, de pár mondatban azért összefoglalnám a kételyeit. A 20 naptári nap valóban sok, de azt is számolja bele, hogy mindig van 1-1 nap, amíg az ügy "megáll". Például a visszárut a futárcégünk a húzós szezonban nem minden nap, hanem összegyűjtve, 2-3 naponta hozza csak ki - hiszen az visszáru, "nem sürgős". Péter esetében az lett volna.
A vevőszolgálati folyamatunk valóban lassú ilyen esetekben, ennek gyorsításán el fogunk gondolkodni - viszont az is érthető, hogy ami bizalmat Péter felesége kétségbe vont, az a mi oldalunkról is fennállhat. És nekünk nincs Homárunk, amin az esetleges renitens vevő ügyében kikényszeríthetnénk az igazunkat ;). Ha egy vevő nem küldi vissza az árut, akkor csak bírósági úton juthatnánk hozzá, az pedig Magyarországon, ugye... És sajnos ezernyi klassz sztorit mesélhetne minden e-kereskedő, hogy milyen furfanggal csalt ki tőle árut vagy pénzt a khm, "leleményes" vevő. De ne is menjünk bele, a lényeg, hogy ezért meg "kell" várjuk, míg visszaér a vevőtől a csomag, és csak utána folytathatjuk az ügyet. De mondom, ez nem megfelelő sebességű, ezért ezen változtatnunk kell, egyértelmű.
Arra is gondoljon, hogy már viszonylag nagy szervezet vagyunk: karácsonykor közel 10 ember dolgozik csak a vevőszolgálaton, 60-70 a raktárban. Az információ áramlása ilyenkor lelassul. Végignéztem a folyamatot (mert mindent dokumentálunk a rendszerünkben), és minden alkalommal, amikor "továbblökte" valaki az ügyet a következő illetékes kollégának, el-eltelt 1-1 nap. Önmagában mindenki jó tempóval intézkedett, de mivel nem egy ember viszi végig az ügyet, amíg a következő kolléga észreveszi a teendőt sok egyéb feladata mellett, addig bizony eltelt mindig egy kis idő. Ebben az ügyben 3-4 kollégánk is foglalkozott a problémával. Így piszok hamar elrepült az a 20 naptári nap. És mivel nem volt készleten az áru, amit csereként ki tudtunk volna küldeni Péternek, az is lassította az ügymenetet.
Ez probléma, nem szabadna ilyennek lennie - hozzáteszem, nem is szokott, a karácsonyi őrültek háza egészen egyszerűen minden kereskedelemmel foglalkozó cégnél megborítja a szokásos ügymenetet. Mindenki fáradtabb, ingerültebb, ezért lassabb, figyelmetlenebb, nehézkesebb. Péter esete normális időszakban a JátékNetnél maximum egy héten belül rendeződik, most 3 hétbe telt. Sajnos ebben az időszakban bármennyire is felkészülünk rá, nem tudunk úgy működni, mint ahogyan szeretnénk. Gondoljon csak az eDigital Black Friday esetére, amikor a szervereik "leálltak", vagy még jó néhány nagyobb bolt esetére, amikor a kiszállítási határidők 5-10-szeresére nőttek. Szerintem minden családban van egy ilyen sztori. Egyszerűen ilyenkor kénytelen-kelletlen több türelmet kell kérjünk vásárlóinktól.
Az elcserélt csomag másik oldalával kapcsolatban pedig piszok egyszerű a válaszom: nem kötődtek össze a szálak. Valószínűleg ő is jelezte a problémát, és egy másik szálon egy másik munkatársunk segítségével rendeződött az ügye. De nem értek össze a szálak, mert sok-sok száz rendezendő ügy van minden nap karácsonykor.
Bízom benne, hogy minden érintettnek sok szép karácsonyi pillanata volt, és ezzel az ügyet lezárhatjuk - Pétert még fogom keresni egy kis "engeszteléssel".
Üdvözlettel,
Bognár Ákos
ügyvezető
Miklós_vagyok 2015.01.09. 19:17:34
Aureliano Buendía 2015.01.09. 19:54:55
Aureliano Buendía 2015.01.09. 19:57:01
Aureliano Buendía 2015.01.09. 19:59:42
Aureliano Buendía 2015.01.09. 20:02:38
Tú in ván boldogság:)
HUNited80 2015.01.10. 06:30:30
Nem katasztrófa ami történt, de akkor is nagyon bosszantó.
Ákos meg maradt volna a Pc World főszerkesztője inkább, elnézve a dolgokat jobban ment neki :-) Az is egyre hitványabb, mióta nem ő a góré.
BognarAkos 2015.01.10. 07:44:06
Az utolsó két mondatod inkább nem kommentálom :), de köszönöm, jól vagyok. :)
büdösbanya 2015.01.10. 07:50:37
drill_ 2015.01.10. 08:31:59
Hála ennek az ügynek is, lehet hogy megfogadom a tanácsodat és jövőre november utolsó hete lesz a megfelelő.
BognarAkos 2015.01.10. 09:27:51
♔bаtyu♔ 2015.01.10. 15:00:17
Mi vagy te Móricz Zsigmond, vagy egy poszter aki leírja a problémáját?
Ezért megérdemelted, de azért is, amiért úgy vásárolsz neten, hogy nincs mögötte valós üzlet.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.01.10. 19:13:27