Baj van a szolgáltatással? Tagadjuk le. Tagadhatatlan? Olyan nincs, csak el nem tüntetett nyomok. Milyen megoldás már ez?
Üdv!
Miskolcon (és ahogy észrevettem az ország több pontján is) folyamatosan akadozik napok óta a DIGI által szolgáltatott net. Rengetegen jelezték nekik Facebookon a problémát, mindenkinek visszaírták, hogy egyéni probléma, központi hiba nincsen.
Vasárnap még mindig panaszkodtak az emberek, hogy még mindig nem oké a netszolgáltatás, akkor már azt kapták válaszul, hogy a központi hibát javították... Továbbra sem működött a netszolgáltatás, egyre többen igyekeztek hangot adni annak, hogy most már ideje lenne a kártérítésre is gondolni, mert letelt a 72 óra.
Gondoltam kommentelek már én is egyet, amelyben leírtam (teljesen kulturáltan), hogy kicsit javítsanak már a kommunikáción, mert az, hogy egyszerre vagy 10 embernek beírják, hogy valami nála nem jó és biztosan nincs központi hiba, aztán másnap már közlik, hogy javítva a hiba, mégsem túl korrekt megoldás. Jeleztem, hogy ha egyszerre ennyi ember panaszkodik, valószínűleg nem mindenki egyszerre húzza ki az UTP-kábelt a routerből, tehát nyilván központi hiba lehet.
Ma reggelre kitiltottak az oldalról (javítottak a kommunikációjukon :D), törölték szinte az összes régebbi kommentet (főleg azokat, akik kártérítést kértek) és az újonnan érkező hibaüzeneteseknek kedvesen visszaírták, hogy javították a központi hibát, ez biztosan csak egyéni hiba, jelezzék az ügyfélszolgálaton...
Üdv:
Dávid
AtiSnatch 2015.04.07. 09:15:27
venszivar 2015.04.07. 09:19:02
telkoe 2015.04.07. 09:30:52
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.07. 09:31:32
Nem csak a kommunikáción, hanem a hibát is iskerül kijavítani, ha nincsenek panaszok a fb oldalon :D
Leadfoot 2015.04.07. 09:37:46
Három csomagjuk van, az alsó kettő sebességét azonnal automatikusan emelték, de a top csomagosoknak ígért 200 megabithez be kell húzni a társasházakba egy új kábelt (vagy valami ilyesmi). Most nem találom, de valami olyasmit írtak valahol, hogy ez mindenhol megtörténik múlt év végéig.
Na, most van április 7., és nálunk ez a mai napig nem történt meg.
Már rohadtul bosszantott, hogy a középső csomagra előfizetők múlt nyár óta ugyanazt a sebességet (vagy kicsit még magasabbat is) kapják olcsóbban.
A Facebook-oldaluk tele van ilyen kérdésekkel/panaszokkal. Folyamatosan jönnek a kérdések, hogy XY helyen (jellemzően vidéki városok) mikor emelik a sebességet.
Én is megkérdeztem, kérték, hogy írjak privát üzenetet. Írtam, válasz nuku. Telefonon hívtam az ügyfélszolgálatot, ott maximum hibának tudták fölvenni, azóta se hallottam felőlük (ez volt vagy 2 hónapja). Szóval úgy tesznek, mintha egyedi eset lenne.
Pár hete elegem lett. Fogtam, módosítottam a csomagot a középsőre (a szolgáltatás gyakorlatilag nem változik, csak egy ezressel kevesebbet fizetek havonta). Ha ennyire nem kell a pénzem nekik...
De akkor sem korrekt, hogy ugyanazért egész eddig havi egy ezressel fizettem többet. 8 hónapon át. Az 8ezer forint.
Egyébként nincs bajom a szolgáltatásukkal, a net jó, a telefon jó, a tévé elmegy (néha kicsit vacakol, pl. tegnap este itt is szétesett a kép, pattogott a hang, de nem izgat), de ha nem tudják teljesíteni az ígéreteiket, akkor nem kéne túlvállalni magukat a sebességemeléssel.
sarostehen 2015.04.07. 09:47:43
Sima CAT5 kábellel pedig már jó rég óta nem kábeleznek, csak a nagyon amatőrök.
Leadfoot 2015.04.07. 09:57:42
Meg igazából nekem mindegy is, mi az ok.
Eddig fizettem havi X forintot a 100/25 megabitért. Bent voltam, váltottam az egyel kisebb csomagra, most fizetek egy ezressel kevesebbet a 100/50-ért...
Vicces cég az, ahol váltasz egy alacsonyabb, olcsóbb csomagra, és ettől növekszik a sebességed. :-)
sarostehen 2015.04.07. 10:00:02
Mellesleg én is hasonló cipőben járok. Váltani fogok a legkisebb csomagra, mert elég otthon az 50Mb sebesség.
KaTe 2015.04.07. 10:26:03
Hova lehet menni még? TÉ? HAHA!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.07. 10:35:38
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 11:05:11
joska61 2015.04.07. 11:13:53
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.04.07. 11:15:52
Vadászbaszó nyúl 2015.04.07. 11:17:18
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 12:11:43
Manyecska 2015.04.07. 12:14:09
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 12:45:05
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.07. 12:55:23
Basszus vászka, most miattad nézhetem újra a biológiai könyvemet. JA, és a lila, az tehén?
sunabajnok 2015.04.07. 13:13:05
Épp tegnap olvastam, már a fosbúkon válni is lehet. De miért nem ott szaporodnak a népek??????
Egy internetes felület NEM helyettesít egy ügyfélszolgáltatot, és egy hibabejelentő telefonos ügyfélszolgálatot. NMHH Kiröhög, ha a fészbúkkal jöttök.
sarostehen 2015.04.07. 14:01:14
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 14:20:09
A szarvasmarha elnevezései a következők:
Bika: hímivarú szarvasmarha
Növendékbika: tenyészbika céljára nevelt hímivarú szarvasmarha
Hízóbika: az anyjától való elválasztástól hízóba állított húscélú hímivarú szarvasmarha
Tinó: fiatal ivartalanított hímivarú szarvasmarha
Ökör: idősebb ivartalanított hímivarú szarvasmarha
Tenyészbika: tenyésztés céljára kiválasztott és tenyésztésbe vett hímivarú szarvasmarha
Üszőborjú: nőivarú fiatal szarvasmarha az elválasztásig
Növendék üsző: nőivarú fiatal szarvasmarha az elválasztástól kezdődően
Vemhes üsző: vemhes nőivarú szarvasmarha
Tehén: a már legalább egyszer ellett nőivarú szarvasmarha
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 14:23:36
2015.04.07. 14:23:43
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.07. 14:26:07
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.07. 14:29:02
Igen , az tehén
Itt láthatod "hagyomásos" pózban/hogy nem unják ezt?/
image.hotdog.hu/album/Gyurifater/tehen-jpg-509be285e1e9db570800e775_thumb_top-center_624x0-false.jpg
sunabajnok 2015.04.07. 14:29:19
És ki van írva bárhová is, hogy szakember ül-e a gép előtt? Okkal kérnek szerződésszámot a beazonosításért.
Aki meg három napja vergődik, hogy szar a net, de nem telefonál, az meg is érdemli!
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 14:32:48
cobre 2015.04.07. 14:37:15
Rosszindulatú Vászka 2015.04.07. 14:42:06
sunabajnok 2015.04.07. 14:47:00
Telefonálni valóban felesleges, de ha emberünk most menne az NMHH-hoz panaszt benyújtani,mert a fészbúkon nem reagáltak azonnal a hibájára beazonosítás, szerződésszám, és pontos cím nélkül kiröhögnék.
Nálunk is lehalt a net péntek este 20:30-kor. Tlefonáltam, azt mondták a hiba oka helyi, látják, javítják. És köszönik az értesítést. Nyakonvágtunk egy üveg bort, és ennyi. Eszembe nem jutna egy özösségi oldalon hibát bejelenteni.
Komojtalan 2015.04.07. 15:06:36
Aureliano Buendía 2015.04.07. 18:15:19
Széles mosoly.
EvilHedgehog 2015.04.07. 18:53:50
venszivar 2015.04.07. 19:05:28
EvilHedgehog 2015.04.07. 19:13:13
venszivar 2015.04.07. 19:29:54
joska61 2015.04.08. 08:44:25
Kelpo 2015.04.08. 12:50:59
Nervus 2015.04.08. 23:13:30
Megtörtént, a telefonálás után jött a Facebook.
Telefonon közölték, hogy biztos rossz a router, aztán miután közöltem, hogy az annyira nincs, megkértek, hogy indítsam újra a gépet... :D
Nervus 2015.04.08. 23:14:35
Burpi Turpi 2015.04.09. 13:46:13
anarch 2015.04.15. 12:02:11
Gugli cache-ben még megvannak a kommentek: webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://hu-hu.facebook.com/digi.hu/posts/875275502530528
Vajon az FB-n megvan még az eredeti komment? Ha a törölt képek megvannak akkor gondolom a kommentek is. Mert akkor kis kézügyességgel és kutatással lehetne írni olyan modult a böngészőbe ami visszarakja a cenzúrázott hozzászólásokat.