Olvasónk Ferihegyen a Burger King invitálásának megfelelően beugrott kedvenc vagy nem kedvenc, de Whopper szendvicséért utazás előtt, aztán kalandozott egyet a szonszédos KFC-ben is. Jó nagy pofáraesés lett az ugrásból. Ennyit a magyaros vendégszeretetről. (A BK fotó a reptéri oldalukról származik.)
Nagypénteken történt, hogy fapadossal tartottam London felé. Késéssel érkeztem Ferihegyre. Miután visszavettem az övemet még volt 5 percem a beszállásig. Tudtam, hogy még legalább 3 óráig nem jutok kajához, így irány a Burger King, majd a gépem megeszem!
Tárvanyitva a pult, de eladó az nincs. Csak egy-két kóbor külföldi utas bolyong értetlenül. Hátraszólok a konyhában pakolgatókhoz, hogy HALLÓ. Erre megjön a nyakkendős headsetes kisfőnök és hangosan, széles kézmozdulattal olyan lendvaiildikósan artikulálva kihirdeti, hogy "ZÁÁÁRVAA". Megnézem a táblát 21:00-kor zárnak. Megnézem a telómon: 20:55 van.
Ébredezett bennem a balhé iránti vágy, de az éhség erősebb volt. Gyorsan átsuhantam a szomszéd KFC pulthoz. Itt sorbanállás van és egy (1) pénztárban dolgozni is látszik valaki. 1-2 perc alatt sorra is kerültem, kértem. Az sajnos nincs. Kértem mást, az sincs. Mi van? Oké, az jó lesz, kettőt kérek elvitelre.
Még éppen készítik nekem, mikor itt is előjön a nyakkendős headsetes és -ő már angolul- széles karmozdulattal kihirdeti a zárást. Elkap az ideg, mert a pénztáros -kezében a bankkártyámmal- mintha elbizonytalanodna, hogy engem most akkor még ki kell-e szolgálnia. Mondtam neki, hogy szerintem igen. A mögöttem hosszú sorban álló külföldre igyekvő külföldiek csalódott moraja már a második gombócot növeszti a gyomromba. Az a gombóc, amikor én érzem nagyon kellemetlenül magam amerikai étteremláncok alkalmazottai miatt, csak azért, mert Budapesten vagyunk. Az egyik sorbanálló utas megkérdezi, hogy a már kész csirkék ott a polcon, abból nem lehetne kérni legalább. Úgyis kidobnák, nem? A pénztáros még tesz egy gyenge próbálkozást a nyakkendős főnökénél, hogy a sorbanállókat még legalább, na!
Szégyeltem magam, hogy én is ezen a nyelven beszélek.
Végül utolsó szerencsésként megkaptam a két szendvicsemet papírba csomagolva. Később szomorúan láttam, hogy csak a komponenseit kaptam meg külön-külön papírba csomagolva.
- Miért kell egy reptéren 9-kor bezárni egy éttermet?
- Miért nem lehet tartani a nyitvatartási időt, ha már ki van írva?
- Miért nem lehet szólni előre, hogy "ne állj sorba pancser, nem leszel kiszolgálva"?
- Miért képzeli magát prédikátornak egy kis szaros, akinek inkább elnézést kéne kérnie, amiért 5 perccel zárás előtt már senki nem dolgozik?
- Miért nem lehet az aznapi utolsó szendvicset is rendesen megcsinálni?Ez az egyetlen normális repterünk, sok turista csak ennyit lát az országból. Muszáj nekik látni a kis magyar valóságot, ahol a farok csóválja a kutyát, ahol az arrogáns gyorsétterem szívességet tesz, ha kegyesen kiszolgálja az értetlenül álló külföldit?
Burger King & KFC szégyeljék magukat!
Kiss Dániel
UPDATE ápr.14. 17:46
A Burger King úgy tűnik, tojik az egészre, a KFC viszont ma megküldte a tegnap beígért válaszát. Köszönjük:
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található KFC éttermünk a repülőtér házirendjében szereplő kötelező nyitva tartás szerint reggel 4:30-tól 21:00 óráig várja kedves vendégeit minden nap, hasonlóan az ételudvar éttermeinek túlnyomó többségéhez.
Az étterem 2011-es megnyitása óta több ízben kísérleteztünk a kötelező időszakon felüli nyitva tartással, azonban ezek a tesztek sajnos azt mutatták meg, hogy a meghosszabbított nyitva tartási órákban nem tudunk nyereségesen működni az alacsony esti utasszámok miatt. Így jelenleg az elvárásokhoz és az általános gyakorlathoz igazodunk. Természetesen a jövőben nem zárkózunk el a nyitva tartási idő kiterjeszétésétől és újra megvizsgáljuk ennek lehetőségét.
Az éttermeink és a munkatársaink felé az elvárásunk, hogy a nyitva tartási idő végéig a teljes kínálatunkkal, az előírásainknak megfelelő szendvicsekkel, csirkerészekkel szolgálják ki a vendégeinket. Szintén elvárjuk munkatársainktól, hogy a vendéglátás íratlan szabályai szerint, rugalmasan kezeljék a záróra időpontját: Szeretnénk elkerülni, hogy bárkit, aki sorban áll nálunk a zárás pillanatában, étel nélkül engedjünk elmenni.
A munkatársunk hibázott, amikor nem tartotta a fentieket szem előtt.
Köszönjük Dánielnek, hogy felhívta a figyelmünket a hiányosságokra, megtesszük a szükséges lépéseket, hogy javítsunk a kiszolgálás színvonalán. Kárpótlásul a kellemetlenségekért örömmel vendégül látnánk őt bármelyik KFC-ben.
Még egyszer köszönjük a lehetőséget, hogy reagálhattunk a posztra.
További szép napot kívánok!
Üdvözlettel,
KFC
Kommunikáció
Az utolsó 100 komment: