Tékozló Homár

15 ezerbe került a reklamálás

2015.05.07. 15:15 | Homár Hilda | 83 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Lauráéknál egy hétig nem volt tévé meg telefon, de nem ez volt a legnagyobb szívás az esetben.

UPDATE: Hogy egyértelmű legyen: az otthoni szolgáltató a Telekom, de a mobil az Telenor.

Kedves Homár!

Szeretnék tanácsot kérni és/vagy kidühöngeni magam a T- csoport ügyfélszolgálata miatt.

Történetünk nagyjából 2 hete kezdődött, mikor egy régebbi rendezetlen számla miatt kikapcsolták az net-TV-telefon kombót nálunk. Eddig stimmel a dolog, a mi hibánk, megtörténik. Néhány napon belül rendeztük a számlát, így 3 napon belül vártuk is a visszakapcsolást. A történet itt veszi a (nem is annyira) váratlan fordulatot... Természetesen nem sikerült nekik.

Édesanyám párja folyamatosan hívogatta Őket, hogy mi a helyzet, ekkor általában két fajta választ kapott: 
1., Úgy látjuk, hogy minden rendben van, működik (beszéljen a hibaelhárítósokkal)
2., Úgy látjuk, hogy még mindig korlátozva van (beszéljen a behajtási osztállyal) 

Egy közös volt minden beszélgetésben: "Várjon, kapcsolom Önnek az illetékest!"

Ez ment 4 napig. Ebben a 4 napban mást sem láttunk, mint, hogy egyre idegesebb fejjel jön-megy, miközben a T-csoport egyik vonalán várakoztatják 10-20-30 perceket. És Ő várt, annak reményében, hogy sikerül fényt deríteni a problémára. Net nélkül mi még simán elvagyunk, de itt a fő problémát a telefon és a TV jelentette, mivel a stroke miatt féloldalra lebénult, ágyhoz kötött, több súlyos egészségügyi problémával küzdő nagymamámnak a TV az egyetlen szórakozása, és a telefon jelentőségét vele kapcsolatban szerintem nem is kell hangsúlyoznom. És igen, mi hibáztunk, hogy nem fizettünk, de a tartozást rendeztük, ezek után már rajtuk áll, hogy az általuk vállalt 3 napon belül visszakapcsolják!

Az ötödik napon végre sikerült, legalábbis félig. A TV csatornák fele hiányzik és a net is akadozik. De legalább valami van.

És itt jön az igazi problémám. Ma kézhez kaptuk a mobilszámlát, melynek a T-ügyfélszolgálattal történt (leginkább zenehallgatás) része 15.000 Ft lett.

unnamed_2.png

Miután ezt muszáj lesz kifizetnem, így a kisfiam szülinapját valószínűleg egy hónappal elhalasztom... Biztos megérti majd...

A kérdésem a következő: Tehetek én ezért panaszt? Valahogy kérhetek esetleg kártérítést, hogy az ő töketlenségüknek köszönhetően kell nekem most egy nagyobb összeget kifizetnem?

A számla vonatkozó részeit csatoltam.

Előre is köszönöm a válaszokat és a lehetőséget, hogy megírhattam!

Laura

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amzso 2015.05.07. 15:39:06

legközelebbre: voip szolgáltatónál regisztrál, +36-1-gyel hívható ügyfélszolgálati telefonszámot kikeres, ingyen hallhat für elise-t.
kiszamolo.hu/voip-telefon-hol-mennyi-most-a-percdij/

lcsaszar 2015.05.07. 15:41:48

Én is abba a hibába estem, hogy azt hittem, a négyjegyű számuk hívása ingyenes. De az csak kék szám, és külső hálózatból nem ingyenes. A másik, hogy nincs elég helpdesk-esük, aki fogadni képes a hívást, így sokszor 5-10-15 percig várakoztatják az embert zenével, és ez már beszámít a hívás idejébe.
Sajnos itt azt hiszem, nincs mit tenni, illetve egy dolgot: szolgáltatót kell váltani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.07. 15:55:09

"Valahogy kérhetek esetleg kártérítést, hogy az ő töketlenségüknek köszönhetően kell nekem most egy nagyobb összeget kifizetnem?"
Kérhetsz, d nem nagyon fogsz szerintem kapni semmit... Nem érdekli őket, még az sem áll meg, hogy nem kaptál elég gyorsan ügyfelest, mert kaptál.
Be kellett volna menni személyesen.

RS-MBIK 2015.05.07. 16:02:34

Keresztesháborút hirdetnek a Vadászszövetség tagjai az összes mobil, immobil, telefon, internet és televizelő szolgáltató ellen.

PITTA 2015.05.07. 16:14:37

Nem bántani akarom a posztolót, de a T a 4 számjegyű vonala bemondja az elején, hogy Telekom hálózatról indított hívás esetén ingyenes... Engem a 06-40 szivatott meg, mert olyan flottában vagyok hogy minden 8-10ft/perc KIVÉVE a kék számot mert az 40... azóta keresen mindig a 'külföldről telefonáló ügyfeleinknek' részt ahol rendes 1-es körzetes meg van adva.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.07. 16:23:00

"Tehetek én ezért panaszt?"

Igen. Annál, aki a világra hozott és ilyennek felnevelt.

VOIP-ról - már fentebb említették - gombokért tudsz telefonálni. Nem is értem, hogy nem képesek ezt az emberek felfogni. A VOIP percdíj valahol a 0,5-0,2 eurocent tartományban van. Plusz áfa, köfa, jutalék, anyámpicsája, akkor is megáll a percdíj 2 forint alatt. És akkor mobilozol ennek a 10-100-szoros díjáért??? De ha nincs neted, akkor is keresel az ügyfélszolgálathoz egy városi számot. A negyvenes körzetet, meg a négyjegyű számokat horror áron lehet csak mobilról hívni.

A netes tévé meg azért szakadozik, mert 6 megabit sávszélesség kell neki, és sokszor nincs annyi a dróton. Vegyél kábeltévét vagy tányérosat, azt tévézésre találták ki, a csavart érpárat meg telefonálásra. Akárki akármi mást mond.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.07. 16:33:35

telefonos es internetes szagertonket hallottuk

amugy felenk a 800-as /1 800-as/ ingyenes
ugy tudom otthon a 80-as
na ha az nem ugy kezdodik akkor fizetni kell, vagy megy a percdij
mondjuk magara valamit ado ceg, kicsi-kozepes-nagy a 800-ast nyomja az arcunkba
nem azon akarnak leguzni, mert vagy problemank van vagy rendelunk, tehat rendelkezesunkre kell allni

rio.pete 2015.05.07. 16:36:12

Még egy posztban sem láttam egyszerre kijátszani a beteg rokon + gyerek szülinapjának az elhalasztása kártyákat, gratulálok a poszternek!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.07. 16:44:49

A kábeltévét azért találták fel valamikor az ötvenes években, mert a városi dzsungelekben rossz volt a TV adások vétele. De most ez a digitális adás a nagy épületek között is prímán fogható. Vegyél ötezerér a nagyinak egy antennát, hogy nézhesse az ingyentévét, mit hazudoznak az emegyen.

mindigtv.hu/csatornak

gabors 2015.05.07. 16:59:14

A cim elegge felrevezeto ...

a reklamacio SEMMIBE nem kerult a telefonhivas kerul 15,000-be ... de ahhoz a T-nek semmi koze hogyan hivjak oket ...

Inda Administrator (törölt) 2015.05.07. 17:03:44

ingyenesen hívható T-ről

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.07. 17:09:58

@gabors: szokas szerint megfogtad a lenyeget
hat ezert nem lehetsz amaerikai:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.07. 17:14:45

@gabors: "ahhoz a T-nek semmi koze hogyan hivjak oket"

De van köze. Még törvény is van rá. Asszem poszter még a letiltott telefonjáról is (ingyen) tudja hívni az ügyfélszolgálatot. Meg a 112-tőt. Ravalpindiből persze már költségesebb.

gabors 2015.05.07. 17:30:49

@atpijkamo: "De van köze. Még törvény is van rá".

Tudja/tudna hivni oket de nem ugy hivta hanem ugy hogy az Neki 15,000-be kerult mobilon (melyik mobilon melyik szamot hivta stb) ... errol miert tehetne mar T ??? nem vedem oket mert nincs miert... allamositani oket a gecibe

a poszter felfogadhatta volna Habonyt vagy a "parjat" hogy kepviselje oket a T-nel akkor meg 1.5millbe kerult volna a a "reklamacio" ... nem ?

a posztolot nem tudom sajnalni onnantol kezdve hogy NEM FIZETTE be egy regebbi szamlajat ... a mamanak ugyan volt strokja ami sajnalatos de a parjanak volt mobilja igy a telefon sem volt gond el is koltott vele 15,000 amiert most panaszkodnak ...

megis mi a gond ... ??? A reklamacioert T-nek tovabbra sem KELL semmit fizetni a cim tovabbra es csusztatas

otgorbebogre 2015.05.07. 17:35:08

@hagyma: lehet hogy a 800as szam ingyenes (amugy kit erdekel manapsag mindenkinek olyan mobilcsomagja van amiben az osszes percdij benne van) de orakig varatnak. akkor mar inkabb egy olyan jogszabaly mint Mo-n. En mondjuk siman csak szamitogeprol hivok es hagyom hadd zeneljenek a hatterben de az is eltarthat orakig.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.07. 17:38:01

@gabors: Szövegértési problémáid vanak?

Törvény írja elő, hogy a legolcsóbb helyi tarifáért lehessen hívni minden hálózatból. (A törvényalkotó is megbaszódhatna, mert csak alkotni tudja a törvényt, érteni nem.) Ezt a matáv még túl is teljesíti azzal, hogy a saját ügyfelei ingyen hívhatják.

"ugy hogy az Neki 15,000-be kerult mobilon"

Keresd ki a ravalpindis mondatomat, nem lesz olyan nehéz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.07. 18:11:25

@otgorbebogre: hat nekem limitalt a percdijam
a vonalas nem, az mehet napi 24 oraban, az 20 dolcsi igy is ugyis
hat en meg sosem vartam itt orakig
neha el kell nyomkodni par menupontot
de en meg 5 percnel /ingyenesen/ tobbet sosem vartam

phantomas 2015.05.07. 18:19:47

Sok kínos kérdés felmerül azért. Posztoló édesanyjának párja folyamatosan hívogatja a T-t, okosan ezzel tizenötezres számlát generálva, amit a posztoló fizet. Anyuka, vagy annak párja, aki mellesleg a hunyó nem száll bele a költségvetésbe? Net-TV-telefon kombó, gondolom mindenkinek előfizetéses telefon, aztán miért? Erről mindig a nyújtózkodás és az a bizonyos takaró jut eszembe...

Aureliano Buendía 2015.05.07. 18:48:50

Meg kell nézni az ÁSZF-et, mi vonatkozik rájuk kötelezettségként a szolgáltatás újraindítására vonatkozóan a tartozás rendezését követően.

Mellesleg ingyenes számuk nincs?

Ugye azt tudod, hogy a kisfiad a ti hibátokból kap egy hónappal később ajándékot, és nem a Tré tehet róla, hogy nem fizettétek be időben a számlát, ami miatt kikapcsoltak?

Csak, mert a gyerkőc szülinapi ajándékához a Trének kurvára semmi köze nincs.

samcro 2015.05.07. 18:57:22

Gondolom a mobil is tré, és a posztoló azt hitte, hogy cégcsoporton belül ingyé van a dolog.
Amúgy ha négy napig hívogatták őket folyamatosan:
15000/(4*24*60)
2,6 Ft/perc, nem olyan sok az :)

Tré köcsög, posztolót sajnálom, de még viszonylag olcsón megúszta a vadásztanfolyamot.

samcro 2015.05.07. 19:03:41

@samcro: mibe kerülne a szolgáltatóknak úgy módosítani az automata rendszert:

Tisztelt Ügyfelünk! Automata rendszerünk észlelte, hogy számunkat más hálózatból hívja, a percdíj <kurvamagas>, kívánja-e így folytatni, vagy hívja a +36-1....vezetékes tarifával hívható számunkat.

gabors 2015.05.07. 19:11:49

@atpijkamo: "Szövegértési problémáid vanak?" nincsenek ... mas is erti mit akarok mondani ... AZ NEM a T-hibaja hogy mennyit telefonalt el a posztolo lebenult anyukajanak a "parja" ... az sem a T hibaja volt hogy egy regebbi szamlat valaki nem fizetett be ...

az viszont mar lehet hogy a T hibaja (ha a posztolo verzioja pontos) hogy nem kapcsoltak vissza 3 napon a tartozas rendezesen belul ...

kerdes lehet tobbek kozott:

- mi a 3 nap definicioja ebben az eseteben 72 ora ? 3 munkanap (ha netan volt hetvege benne)
- mikortol ketyeg postai befizetes masodperce?? vagy szolgaltato megkapja a penzt ? azt koveto munkanap ??? szoval akarmi ... (nekem fogalmam sincs mert T-vel nincs megallapodasom)
- mi szamit visszakapcsolasnak 1bit/sec .... vagy van delej a drotvegen ???

vagyis mint mar irtam javasolni kene Habonynak hogy allamositsak a T-t oszt annyi...

ezeken kivul, a posztolo nem irta meg hogy hogyan is hivogattak a T-t valoszinuleg nem ugy hogy ez legyen: "Törvény írja elő, hogy a legolcsóbb helyi tarifáért lehessen hívni minden hálózatból."

ettol fuggetlenul el lehet gondolom telefonalni 15,000-t a legolcsobb tarifaval is csak sokaig tart .....

gabors 2015.05.07. 19:13:45

@samcro: latszik nincs T-s reszvenyed vazze !!!!

phantomas 2015.05.07. 19:18:02

@samcro: Csak van némi szövegértési probléma. Nem a posztoló anyukája lebénult, hanem a nagymamája. Anyuka párja a telefonos ügyintéző.

phantomas 2015.05.07. 19:21:18

A válasz gaborsnak akart menni.

CID 2015.05.07. 20:09:59

@atpijkamo: Ez marhaság, mármint, hogy a DVB-T nem zavarják az építmény, még a fák is.

Posztoló meg max. A késedelmes visszakapcsolás miatt kérhet kötbért.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.07. 20:12:42

@CID: Nem azt mondtam.

Hasonlítsd össze! Ahol szellemképes hangyafoci volt, ott most lehet egy tökéletes vétel.

CID 2015.05.07. 20:14:57

@atpijkamo: Ez megint nem talált. 112 perse igaz.

venszivar 2015.05.07. 20:18:43

ez biztos egy néhai ááámerikás disszidens, aki visszarohadt...:):D

CID 2015.05.07. 20:18:58

@otgorbebogre: szerintem tévedsz, a kék szám nincs benne, na meg a jósdát se hívogasd;)

EvilHedgehog 2015.05.07. 20:19:01

@samcro: T-ből T-s ÜFSZ ingyenes... viszont ő a T mint Telenor-os számról hívta a T mint Telekomot... Ez már nem ingyenes.

Noqui 2015.05.07. 20:20:11

Sziasztok! Itt vagyok. A fő probléma az volt, hogy az eltelt órák nagy részében zenét hallgattunk, várakoztattak, nem vették fel. Amennyiben ennyit valóban az ügyfélszolgálattal beszélünk, ez a poszt meg sem született volna!
Sajnos T-home os telefon éppen nem állt rendelkezésre (épp ezügyben kellett őket hívni) így az egyetlen lehetőséget vettük igénybe.
Ja, és voltunk bent. 2x. Sajnos, ott nem lehet ezt elintézni, ők nem tudnak segíteni, telefonáljunk.

Szaros fityma 2015.05.07. 20:21:11

az a kibaszott kekszam.
mikor jon mar ra valaki, hogy ami 10-15 eve nagy segitseg volt : videkrol is helyi tarfival hivhato
az mara iszonyat szopatas lett.
mar mindenki mobilrol telefonal,es a kekszam nemhogy nincs benne a lebeszelheto keretben,de a tobbi belfoldi hivas tobbszorose.
A hatosag es a mobilszolgatatok is hibasak.
Nekem az egyik futarszolgalat balfaszkodasa duplazta meg a telefonszamlamat,mert azok is kekszamosok.

Az emelt dijas kekszam kb. olyan,mintha a mozgasserult,vagy nagycsalados jegy tobbe kerulne, mint a hagyomanyos.

Szaros fityma 2015.05.07. 20:26:25

@gabors:
Az is a T hibaja,hogy a call center beosztasokat ugy kesziti el,hogy csucsidoben 10 perc felett van a varakozasi ido.
A 10 perces varakozasi idot a letszam 10-15%-os novelesevel mar siman megfelezed.

Persze a hatosag is hibas,mert csak eves szinten var el egy atlagos varakozasi ido maxiumumot,es ha tovabbkapcsolnak,ujra indul a szamlalo.

kopi.joe 2015.05.07. 20:49:18

@atpijkamo: Ezt cáfolom! Sem beltéri, sem kültéri antennával nem jó a MindigTv. Én megvettem előre egy évet és szívtam vele Budapest 3 területén. Angyalföld, jelszint 80% körül. Kispest jelszint 75-85% közöt. ÓBuda, 90%.

Mindegyik panel, egyik sincs agyon árnyékolva, a legközelebbi ház is 2-3 sarokra (nem olyan környék, ahol köpsz egyet és ott van a másik panel), mindegyik 8-10-11 emelet, a házak legfelső szintje. Tetőantenna, erkélyen, mind3 esetén.

Budán volt a legjobb a vétel, ott talán azt mondom elmegy, de ha esik, fúj, beborul, akkor vacak ott is.
A másik két helyen folyamatosa adásmegállás, képkockásodás, hang vagy kép csúszás.
Próbáltuk a szélróza minden irányába forgatni, kipróbáltuk két kültéri antennával (két különféle típus, másrka). Több tévén (az egyik alapból képes volt kezelni a mindigTV-,t de másik két tévén hivatalos mindig tv-és set-top box).

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.05.07. 21:12:29

Éjjen!
Akkó most 15-ezerbe, vagy 15 ezerbe?

igi1 2015.05.07. 21:32:30

@venszivar:
nyugi, ezúttal az amcsik is ki fognak nyiffanni. :)

ahogy ti is :)

Beerhead 2015.05.07. 21:41:35

Ha voltmár, akkor elnézést, de a 1412 számlatartozás miatt korlátozott vezetékes telefonról díjmentesen elérhető.
Innentől hiába sajnálom nagyon a T.postolót

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.07. 21:42:33

@phantomas: ez a sok parozas mar mindenkit megzavar
anyam pasija, ferje, ellettarsa, mostohaapam tokom tudja

Józsi, a migráns köcsög 2015.05.07. 21:48:12

@Aureliano Buendía: szerintem a kutyája is rákos és most emiatt nem fogja megkapni a gyógyszereit :(

CID 2015.05.07. 21:55:22

@Beerhead: Nem, nem volt még, ennyire súlyos szövegértelmezési problémája, egyik kommentelőnek sem volt.

Aureliano Buendía 2015.05.07. 22:06:45

@Józsi, a köcsög: és a tolókocsira sem jut új gumi :)

igi1 2015.05.07. 22:07:35

@CID: mivel ki volt köttetve, és korlátozva, bajosan hívogatja a 1412-t vezetékes telefonról.

Viszont ingyé átmehetne a szomszéd lakásába telefonálni. :)

samcro 2015.05.07. 22:10:06

@EvilHedgehog: izé, az a bazi nagy telenoros számla scan már ott volt az update előtt is? Mert ha igen, akkor sürgősen szemorvoshoz kell mennem. Vagy agyorvoshoz.

De szerintem a kommentem előtt még nem volt ott a számlakivonat, ezért álltam neki spekulálni.
@CID: :D

samcro 2015.05.07. 22:19:02

@igi1: gondolom a szomszéd kvára értékelte volna, ha félóránként 5-50 percekre átugrott volna hozzá telefonálni.

Ja, amúgy már én is jártam így, rokonnál UPC csináld magad modemcsere után no net/teló, én is a négyjegyűt hívtam, le is cuppantott vagy 1500 Ft-ot, de én számítottam rá.

igi1 2015.05.07. 22:26:59

@samcro: hát ha rendes a poszter, nem ingyé telefonált volna a szomszédtól.

Ezé kell a szomszéddal jóba lenni, mer vészhelyzet esetén segíthet pl. T-home ügyintézni.

EzWokEn · http://www.puruttya.hu/ 2015.05.07. 22:37:36

Tök megértettem volna, hogy OK TV - öreg - rokkant nagyszülő - egyetlen szórakozás, telefon is... vészhelyzet, akármi stb.
(nekem meg a net... szórakozás és munkaeszköz, így inkább nem vennék kaját, de legyen net, mert munkaeszköz)

Ha nem jött volna a gyerekadú...
"Miután ezt muszáj lesz kifizetnem, így a kisfiam szülinapját valószínűleg egy hónappal elhalasztom... Biztos megérti majd..."
(tipikusan a GYES is... bizonyos népcsoport csak úgy, potyogtatja a kölyköket a segélyért - a gyereket, de az életkörülmények nincsenek meg... meg a "bróker botrány"... az államtól várja mindenki a segítséget... miért!? Állj meg a magad lábán, ne mástól / az államtól várd mindig a segítséget... hülye voltál!? Igen! "Bűnhődj - fizess", talán abból tanulsz... bár kétlem, hogy te igen!)

Ezt úgy utálom! Életet adsz egy másik élőlénynek... de ezek szerint nincsenek meg azok a körülmények (ha 15E Ft váratlan kiadás így gallyra tesz), hogy felneveljed... vagy akkor felesleges "sajnáltatni magadat"... és a történet szempontjából irreleváns, hogy mire menne a pénzed! Ez miért kellett a posztba!? De most komolyan!?

Más: legjobb tudomásom szerint ingyen hívható hálózaton belül a 1412 vagy ha nem vagy "Telekomos... mármint mobilszolgáltató", akkor talán van zöld/kék szám vagy helyi tarifával hívható!
(ez a problémád, hogy több órán át hallgattad a gépzenét... helyi tarifával - pontosabban "anyád párja"...? - Most mondjam, hogy az öregekre bizonyos kor felett már jobban "kell figyelni", eléggé szenilisek tudnak lenni - szellemileg leépülnek... más korban éltek, nem ismerik az "újdonságokat", mintahogy pl. ez sokba fáj, ha gépzenét hallgatja)
Ennek olyan nehéz utánanézni!? Ha már több tízpercet beszélsz!? Persze utólag könnyebb sírni! Ha látod, hogy nem éri meg... ingyen személyesen T-pont-ba elintézed amit kell... Sosem értettem ezeket az embereket!

OK! Tegyük fel "falun lakik" messze van T-pont... belekerül 2buszjegybe vagy akármi (ismerősi segítség), lesz 1E Ft mínusz elmenni... melyik érte meg jobban!? az vagy a -15E-s számla!? Ugyehogy ugye!?

Az élet / szolgáltatók nem szeretetszolgálat, hogy minden költséget "elhárítsanak"... hameg ennyire rossz helyzetben vagy... van önkormányzati segítség... bár sztem akkor inkább azon kéne elgondolkozni, hogy kell-e mobil... vagyha mégis.. akkor elég egy feltöltőkártyás, melynek az évi fenntartása... 3.000 Ft (1x feltöltés) / 12hó = 250Ft havonta... még egy nettó 500Ft-os munkabérrel is egy félórányi munkabér max! De emberünk is előfizetéses.. miközbe ezekszerint nem engedheti meg magának... vagy elég ostoba, nem tud előre gondolkodni / takarékoskodni!
Nem baj pénzügyi analfabéták még mindig a magyarok jó 90%-a!

És nem, ne gyertek a szegénységgel... kevés pénzzel is lehet "jól élni", csak talán az igényeket lejebb kéne venni, ha nem keresel annyi pénzt... és jól beosztani, ami van!

Én a helyedbe / helyetekbe az előfizus telót tuti átraknám feltöltőkártyásra... ahogy írtam az esetben ha nem is használja az ember max. egy 3E-t rátöltesz és 1évig érvényes... baj esetén tud hívni / te is őt, stb. És nem lesz ilyen előfizus számlázásotok...

Hameg ilyen szar helyzetben vagytok... önkormányzatnál kérjetek segítséget - átmeneti segély, stb.
Telekom / Telenor, most mindenkit sajnáljon meg!? Hogy idős - beteg nagyszülő, meg egyedül nevelem a gyereket, meg ma épp fáj a fogam, engedjétek már el az ehónapot, stb.!
Ha téged "károsítanának meg" ilyen ügyfelek, te is elengednéd az összeget mi!? Ha lenne egy vállalkozásod és így "meglopnának"... annyi a különbség, hogy itt azért egy elég nagy multiról beszélünk... írj feléjük, hogy méltányosságból engedjék el, stb. (de azért remélem te is érzékeled, hogy ez a te / ti hibátok... semmi kötelességük nem lenne elengedni)

igi1 2015.05.07. 22:46:08

@EzWokEn: hja nem logikus

a bodzások nem fizetnek T-s számlát pláne nem kapcsolják ki náluk

visszakapcsolási díj etc.

de komolyan,lenni kéne minimum 20.000 forint vésztartaléknak akkor is, ha éhen döglesz, merthogy netnek tévének internetnek kell lenni otthon

megjegyezném minek tévé meg telefon, ha internet van!?

internet legyen, oszt tévé nuku, telefon nuku, úgyse zaklassanak otthon a VIktorék

értem én, hogy a kölyöknek kell a tévé, de ne a tévé előtt üljön, hanem a gép előtt

:)

eléggé életszerűtlen, hogy 15.000 forint miatt halasztod a gyereked szülinapját

ha annyira mindent megadsz neki, csak van 20-30.000 forint vésztartalékod az ilyen esetekre, amikor vmi elromlik a lakásba

gondolom nem vesz fel személyi kölcsönt ha nem mos a mosogatógép

szal igények vannak, csak hát akit 15.000 ft is így földhözb@sz, miközbe még plusz MOBILSZÁMLÁJA is van, a tévé, net telefon mellé, eléggé kamuszagú a története

igi1 2015.05.07. 22:47:53

Aki fenn tud tartani telenoros mobilt!!! T-home mellett, az nekem ne jöjjön a jaj, szegíny gyereknek nem lesz szülinapja köcsög T-home miatt c. dumával.

igi1 2015.05.07. 22:50:40

A TV csatornák fele mostanság nálunk is hiányzott, a héten szerdáig alig volt csatorna, a rossz időjárás miatt.

Arcade Macho 2015.05.07. 23:09:44

a posztolonak tanacsolnam a kovetkezoket:
1., nem beszelni elofizeteses mobilrol, kiveve ha melohoz kell
2., nagyinka (mint fentebb irtak) kell egy 5e HUFos digi antenna es kesz
3., TV: felesleges, ott a net
4., telcsi: ott a net, mar 18e -t van VOIP lakason belul hordozhato telo

ezzel meglatasom szerint 10e - 15e -t havonta meg klehet sporolni es nem kell hunczutkhodni a sarga csekkekkel

Dezsike 2015.05.07. 23:53:12

A mobilszolgáltatók mind köcsögök, a kék számot vonalas percdíjjal kéne számlázni, erre nemcsak majdnem a duplája, még bele se számít a lebeszélhető keretbe. Bár most már korlátlan csomagom van, nem mertem felhívni a bankomat a 0640-es számon, inkább a 061-esen hívtam, így az valóban vonalas percdíjon 0 Ft volt és még a bank is spórolt, mert tudtommal a kék szám hívásakor a hívott félnek is fizetnie kell 40 Ft körüli összeget percenként, a zöld szám meg valahol 80-120 között van (mármint a 0680, nem a T saját számai).

A posztolónak: Ha ennyire problémát okoz a telefonszámla kifizetése lehet kérni részletfizetést - persze eljárási díja van, de még mindig jobban jársz mintha nem fizeted ki, mert a visszakapcsolás drága (a Telekom is számlázni fog a visszakapcsolásért) + a késedelmi kamatok, vagy nem veszel a gyereknek szülinapi ajándékot.

@kopi.joe: Nálam 65% jelerősség 79% jelminőség mellett tökéletes a MinDigTV, úgy 60% jelminőség körül kezd el szétesni a kép. Próbálj ki egy erősítős antennát (és ha nem külső tápos, azaz nem kell bedugni a konnektorba ne felejtsd el a set-top-boxon az antennaerősítő funkciót bekapcsoli - a kültéri antennáknak általában szükségük van erre a jó működéshez, tetőantenna esetén viszont nem szükséges, hacsak nem kötsz mögé külön erősítőt). Ha beltéri antennával próbálkozol legyen a lehető legközelebb az ablakhoz, lehetőleg olyanhoz ami az adótorony fele néz.

otgorbebogre 2015.05.08. 00:56:07

@hagyma: komolyan nem tudom hogy hol lakhatsz - a marson? meg egy friends epizod is szol errol. legutobb a delta csak 1.5 orat varatott (es ezt 5 szor eljatszotat aznap). volt ar hogy a telefonom lemerult varakozas kozbn (ezert is jobb a skype) de minden heten elofordul. gaz, villany, munkahely, amazon, bank of america hotel meg nem volt olyan hogy 5 perc alatt sorra kerultem volna. soha. meg akkor sem amikor a bankkartyamat tiltattam volna le

Manyecska 2015.05.08. 05:11:41

@samcro: nem is olyan rég mi is szomszédhoz jârtunk telefonálni. igaz 25 éve..;-) pffff.most meg.

Manyecska 2015.05.08. 05:38:10

@igi1: én négy honapja nem nézek..amiota megörököltem a keresztfiamat..t.i.az én szobâmban lakik:-). moat hónom alà vàgom és elmegyúnk ma temetjük anyukâjàt...szóràs lesz.làtod a zember útjàba talàn nem véletlen sodor teolôgusokat a zélet;-):-P
igaz éjjel egykor üzent hogy hiânyol xd rà fogok csapni az ujjaira.
no majd egykor gomboljatok rànk kihagynâm a mai napot..jó sokat írj.xd ON

Szaros fityma 2015.05.08. 07:16:02

@EzWokEn:
Igen,kek szam,pont ez a baj.

A gyerekes resszel nagyon is egyet tudok erteni.
Mindenki a klimavaltozasra van raporogve,pedig a kezelese tized annyi energiat nem igeny,mint a nepessegnovekedes.

Lehet, radikalis vagyok, de szerintem a fold megtelt,a szaporodas mar nem szabadna, hogy alanyi jogon jarjon mindenkinek.

Elkepeszto felelotlensegnek tartom az ilyen egyejszakas kalandokbol a 2-3 havonta valtakozo alberletbe gyereket szulni.
Mennyire kell onzonek, szivtelennek lennie egy nonek ahhoz, hogy apa nelkul, lyukas cipoben neveljen fel egy gyereket?

A kinai pelda nekem tetszik, itthon pont az ellentetje megy.
Minel tobbet szulsz,annal nagyobb adokedvezmenyeket kapsz.
Vicc.

Szaros fityma 2015.05.08. 07:20:44

@Arcade Macho:
jo otletek.
Meg annyit javasolnek,hogy az agyverzeses nagyi a szamitogepen ne windozt futtasson,hanem linuxot,vagy irjon sajat operacios rendszert.

pengusz 2015.05.08. 07:35:52

4 nap alatt 28-szor hívni az ügyfélszolgálatot? Vagy már volt?

samcro 2015.05.08. 07:52:52

1412-re guglizva első találat:
hu-hu.facebook.com/TelekomHU/posts/10152485000397996

@igi1: nincs az a pénz, hogy átmenjek a szomszédba, inkább fizetek :) Vagy átmegyek a plázába, aztán free wifiről megnézem a szolgáltató +36-1-es számát.
Mindenesetre hasznos poszt, én már be is írtam a telefonkönyvbe a nagyobb szolgáltatók vezetékes elérhetőségét.

@Manyecska: ja, és még a társadalmi életet is elősegítette :)

Manyecska 2015.05.08. 08:09:43

@Szaros fityma: ja.pàromnak is van màr kettő itt is kettő...kéne egy ötödik ;-). mindent megkapnak..

Manyecska 2015.05.08. 08:18:09

und reggel gólöröm volt kisebbik gyerkoc talalt megint egyet a csapdaban xd....minek kutya a gyereknek kevés is elég xd irok poszt:-( pedig itten mindig tisztasàg van.vendeglos rogton kettőt is fogott xdd

Manyecska 2015.05.08. 08:21:12

mar egért..szomszebol jonnek lebuktak..hilda ne töröjjé hsz.t...eltűnt.ON szép napt

Bánatos Teknősbéka 2015.05.08. 08:34:05

Ez jó lecke volt más hülyeségén, hogy ha tényleg qwasokat kell a Té ügyfélszolgálattal diskurálnom vegyek egy rohadt dominós kártyát fassetuggyamennyiért, de biztosan nem több 1000 HUF-nál...
@Szaros fityma: Adókedvezmény - gyerek analógiájára csak annyit,hogy szerintem nem vicc kategória, tudniillik adókedvezményt csupán az kap aki adózik, értsd dolgozik, tehát nem a segílykére vár... A kopasz picsára való gyerekszülést azonban én sem tartom jó ötletnek.

Lesből Támadó Szárítókötél 2015.05.08. 08:58:12

Azért néhány agyhalott, gerincvelőből mindig is a posztolót ekéző hozzászóló megpuszilhatná az anyukáját.

A poszttoló teljesen jogos kérdést feszeget: A T eddig sem a villámgyors telefonos ügyfélszolgálatáról volt híres, de amíg saját hálózatból ment, a kutyát nem érdekelte, max. a ráfordított idő miatt volt kesergés. Viszont ha kikapcsolják a telefont, ezáltal kilőve a hálózaton belülről indított ingyenes ügyfélszolgálati hívás lehetőségét, akkor már rögtön másképp néz ki az addig pusztán időpocsékolást jelentő ÜFSZ hívás, mert onnantól kezdve már keményen pénztárca-szaggató is.

Mivel ez az ügyfél és T biznisze, ezért a Telenor biztosan nem fogja jóváírni. Én futnék egy kört a T felé, hogy esetleg kívánják-e kompenzálni az ÜFSZ nem egészen jogszabályszerű működéséből felmerült költségeket, mert különben az NMHH-hoz ÉS a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulsz. Egyúttal pedig kikéred a hívások hangfelvételeit, csak hogy lássák, komolyan gondolod.

joska61 2015.05.08. 09:55:13

Én a személyes ügyintézés híve vagyok. Telón asztalborogatás sem hatásos.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.08. 10:13:36

@Lesből Támadó Szárítókötél: "A T eddig sem a villámgyors telefonos ügyfélszolgálatáról volt híres"

Akkor miért nem egy olyan szolgáltatót választ inkább, ami arról híres?

samcro 2015.05.08. 10:21:25

@joska61: tapasztalatom, hogy az asztalborogatás nem a legjobb módszer. Ha normálisan áll az ember az ügyintézőhöz, nagyobb eséllyel oldódik meg a dolog.

Ja, személyes ügyintézéses tapasztalat (Erste bank):
Ezt a kérését nem tudjuk személyesen intézni, de a bejáratánál van egy telefon arról ingyen hívható az ügyfélszolgálat.
:)

@Bánatos Teknősbéka: közben a kommentekből kiderült, hogy ilyen estben a külföldről hívóknak ajánlott budapesti vezetékes számot célszerű hívni, Telenornak van pl. vezetékes hívó nevű ingyenes szolgáltatása, ahol 5 ft a percdíj, így 2.000 Ft alatt megúszta volna a posztoló, de utólag már könnyen okos az ember.

FDToth 2015.05.08. 11:31:22

Mire vonatkozik az h 5 percen beül kell h üygfélszolgálatossal beszélj? mert nekem nem nagyon sikerült még, csúcsidőben pálnae

kakukk11 2015.05.08. 15:41:25

Igen, nyomorék volt a T, hogy ennyit kellett basztatni. Ezt nem lehet vitatni, DE!!!

Gondolom az alsó tagozat azért meg volt, hogy a percdíjat képes legyél beszorozni a lebeszélt percekkel. Ezekután nem értem a csodálkozást. 2000Ft-os NETTÓ óradíjért nem voltál képes elmenni egy T-pontba, mert ha elmentél volna akkor 2000Ft/órát sporolhattál volna beszélgetésenként. Ha kevés pénz, akkor meg kéne fogni. Voipot meg az utcai telefont már nem is mondom, se a domino kártyát, Se a szobaantennát a nagymamának. probléma megoldás jeles.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.10. 16:18:48

@atpijkamo:

Megint 1 IT szaGember
Tuttad hogy a VOIP-hoz internet kell? Az meg ki volt kapcsolva a poszttolónak
A TV + nem neten jött
Fuss neki mégegyszer!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.10. 20:39:50

@horex: "a VOIP-hoz internet kell?"

Guglizz rá, hogy mit jelent az I betű a VOIP-ban. Meg fogsz lepődni.

"ki volt kapcsolva a poszttolónak"

Akkor keres valahol ingyenwifit. Kér a szomszédtól, önkormányzattól, plázában... Ha nálad egy cseppnyit intelligensebb, percek alatt talál.

"A TV + nem neten jött"

Hanem?

Na, te fussál neki mégeccer, nagyokos, hátha sikerül megérteni.

Arcade Macho 2015.05.10. 23:43:44

@Szaros fityma: ha nem ertesz a temahoz akkor minek beszelsz rola, de oszinten?

winfoschadekot 30e -t felrakni igenis lukszus

linux -al kapcsolatban meg tenyleg tok egyszeru a linux, regi konfigon ami altalaban egy hasznalt minosegi laptop siman elfut, semmi baja...

a VOIP telot meg beallitani az kb annyi mint a rootert beloni

Arcade Macho 2015.05.10. 23:47:49

@samcro: "Ezt a kérését nem tudjuk személyesen intézni, de a bejáratánál van egy telefon arról ingyen hívható az ügyfélszolgálat."

ez a korrekt hozzallas amugy!!!
nem azetr hogy szivassak az ugyfelet, hanem pont hogy a rendszer jobba tetelenek az erdekeben megszervezik a munkafolyamatot

joska61 2015.05.11. 09:17:29

@samcro: Személyes tapasztalat, hogy ha már telefonon leráznak, emailekre tosznak válaszolni, személyes ügyintézéskor megpróbálnak lepattintani, akkor az asztalborogatást hagyták csak számunkra megoldásként.
süti beállítások módosítása