Tékozló Homár

Gyereket vertek át a Minyonok nevében FRISSÜLT

2015.07.27. 09:23 | Homár Hilda | komment

11666297_861972370548603_2469480274562463154_n.jpg

A minyonok, ezek a kis cuki sárga istencsapások igen komoly rajongótábort szereztek maguknak az elmúlt években. Annyira, hogy önálló filmjük FB-oldalán láttunk felnőtt embereket azon háborogni, hogy csak a vízfejben élő pestieknek jut promójáték, pedig a magyar vidék is követelné magának a jussát.  Így utólag, lehet, hogy ők jártak jól. Nem lesz ugyan bőründjük, de gyomorfekélyt se kapnak. A szervezők meg nézzenek gyorsan és mélyen magukba. Mekkora disznóság már gyerekeket szívatni!

Kedves Homár!

A Minyonok című rajzfilmhez kapcsolódóan játékot hirdetett  a forgalmazó, a UIP Duna: "Szeretnél Minyonok ajándékokat nyerni? Akkor keresd a Minyonok Quadbike-okat az utakon, fotózkodj velük, és gyűjtsd a lájkokat a rólad készült képekhez! Kövesd a Minyonok Facebook oldalát, hogy le ne maradj a július 3-án induló játékról, és hogy megtudd, hol találkozhatsz a különleges négykerekűekkel!"

Úgy esett, hogy egyik nap a Jászai Mari tér környékén belebotlottunk a minyonos quadbike-okba. A kislányom nagy minyonbolond, és nagyon szerette volna megnyerni a bőröndöt, így beneveztünk a versenybe. Elkészült a fotó, mondták, hogy majd feltöltik a Facebook oldalukra, ahol a legtöbb lájkot gyűjtő nyerhet. 07.05-én jött is egy értesítő email, hogy feltöltötték a képünket, lehet gyűjteni a lájkokat. 

Én beindítottam a sok ismerőst és ismeretlent, szavaztak ránk kicsik és nagyok, ismerősök és ismeretlenek! S nagy boldogságunkra megnyertük a lájkversenyt, amelyet a faces oldalukon közzé is tettek. A képaláírásban azt írták, hogy a nyerteseket a következő hét folyamán emailben értesítik, hogyan tudják átvenni a nyereményeket. Ez volt július 10-én.

Mivel másnap külföldre utaztam, és úgy volt, hogy több mint egy hétig nem leszek netközelben, a korábban kapott levélben lévő emailcímre küldtem egy levelet, hogy nem leszek 21-ig netközelben, de nagyon örülünk a nyereménynek, és türelmet kérünk az időpont egyeztetéshez. Lehet, hogy itt rontottam el, mert ebben a feltöltésről szóló levélben ott volt, hogy ha nem te szerepelsz a képen, vagy nem akarsz újabb értesítést kapni, küldj válasz emailt, de mivel a játék Face oldalán nem lehetett üzenetet küldeni és weblapcímhez nem vezetett az út, nem tudtam mi tévő legyek.

Végül úgy alakult, hogy hamarabb hazaértem. Csalódottan láttam, hogy Minyon-játék ügyben sem válasz, sem értesítés nem érkezett, így 18-án én küldtem egy levelet a korábban is használt címre, hogy most már itthon vagyok, jöhet a nyeremény. Majd 21-én is írtam. Semmi reakció. A Facebookon a nyertest kihirdető képhez írtam hozzászólást. Válasz semmi. Írtam a UIP Dunának. Kétszer. Meg még két hozzászólást a face-en. De semmi.

A fotózáskor csak a gyerek nevét kellett megadni, meg az én email címemet, így más adatunkat nem tudják. Szóval lehet, hogy én vagyok a ludas, amiért az emailjeimmel véletlenül töröltük magunkat a nyilvántartásból, de próbáltam más lehetőséget keresni, ők pedig egyáltalán nem jelentkeztek, hiába ígérték. 

Nagyon mérges vagyok. Nem bírom, ha szívatják a gyerekemet.

V.

UPDATE július 27. 12:42

A posztot elküldtünk a UIP Dunának. Egyelőre választ nem kaptunk, de levélírónknál jelentkeztek már. Meglesz a bőrönd.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.07.27. 09:32:54

nem lehet, hanem biztos. a játékszervezők mellett azért magadat is dicsérd meg.

Jegkoko 2015.07.27. 09:43:59

Iszonyat gáz ez a minyon őrület.A mozikban a gagyi pohár díszekkel csinálják, hogy jaj elfogyott most mi lesz.Mi a fenének az a kis műanyag szar a pohárra.

Atörökk 2015.07.27. 09:45:35

Nézd meg, hátha van még Balatonszelet akció.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.27. 09:49:28

jesszum.
Utálom az ilyen lájk vadászokat. Én is belebotlottam olyanba, hofógy "kérlek lájkolj, hoyg én legyek a győztes a legjobb anya versenyen" .
MI a p.csa van,. hoyg a lájkok határozzák meg valakiknek az életét??
Kedves posztoló, vegyél a lányodnak egy táskát.

kedves homár, azt hiszem már nincs lejjebb, ez komolyan egy fogy.véd. poszt?

Hilda! Lekéne mondani.

Az antiochiai szent kézigránát 2015.07.27. 09:51:01

de a minyonok eredetileg valami gonosz faszit szolgáltak ( már amennyire én tudom). Mit tetszik meglepődni a poszter?

Terézágyú 2015.07.27. 10:06:43

"Lehet, hogy itt rontottam el, mert ebben a feltöltésről szóló levélben ott volt, hogy ha nem te szerepelsz a képen, vagy nem akarsz újabb értesítést kapni, küldj válasz emailt"

Öhm...
csóklom.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.27. 10:07:24

Mongyuk én e sem a kölköm nevét, sem pofalemezét nem raknán fel a facebukira.
Nehogymá' vakami infantilis pedodo verje rá a brét!
Nekem Mazsola és Tádé jutott. Buzik voltak e?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.07.27. 10:13:09

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: ŐK NEM, DE MANÓCSKA BIZTOS.Sosem tudtam eldönteni, hoyg fijú volt lány.

Metami 2015.07.27. 10:20:46

Ez egy hír? Ezért valaki billentyűzetet ragadott, hogy ezt leírja. Ez élete problémája. Egy tetves táska? Azóta tudnak rendesen aludni éjszakánként? Vagy a kedves poszter már mentálhigiéniás szakemberhez jár a problémájával?

Szerintem inkább menjen és szedjen hangyát!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.27. 10:25:18

Ezek a sárga minyonok olyanok mint a zsizsik Tik-Tak.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2015.07.27. 11:09:24

Irigylem milyen problémákkal szembesülnek egyesek hányattatott életük során. És ezért még a homárra is beír. Megnéztem ezt az fb-oldalt, hogy felnőtt emberek képesek ilyesmivel foglalkozni, posztolgatni, lájkolgatni egy kurva bőröndért, az számomra felfoghatatlan.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.27. 11:27:05

" Szóval lehet, hogy én vagyok a ludas, amiért az emailjeimmel véletlenül töröltük magunkat a nyilvántartásból,"
Vagy mert már régen valaki másnál van a bőrönd.

Mondjuk mit várunk, ha egy mailre nem képesek válaszolni, vagy azt elolvasni.

Különben felhívni próbáltad a UIP-t?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.07.27. 11:28:19

@ColT: Ja, a cégnek meg a kurva anyját, hogy gyerekekkel szórakozik. Én mondjuk rájuk ereszteném a csalódott kiscsajt, az lebontaná az irodát :)

@batgirl: Elég hülye szokás.

Manyecska 2015.07.27. 11:34:20

prolet..nyúltempó!!!!! yess. xd
Gyerek hidd el pontle.szarja:)..

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2015.07.27. 11:38:55

Amúgy tessék, 3000 forintért lehet ilyen szarokat venni, és még a gyerek nevét is rá lehet íratni.

www.amazon.co.uk/s/ref=a9_sc_1?rh=i%3Aluggage%2Ck%3Aminion&keywords=minion&ie=UTF8&qid=1437989848

Egysimaegyfordított 2015.07.27. 11:45:58

Uhh baszki ,hàt ez most nagyon elszomoritott. Az egész ucca làjkolta ,mégsem lett cucc .

SarahConnor 2015.07.27. 11:48:14

"zóval lehet, hogy én vagyok a ludas, amiért az emailjeimmel véletlenül töröltük magunkat a nyilvántartásból"
vs
"Nagyon mérges vagyok. Nem bírom, ha szívatják a gyerekemet."

Poszter, te vagy az, aki a gyereket szívatja.

Escaped 2015.07.27. 11:51:59

Ideges szülő vihetett vona netet is a böri, khm, kiküldetésbe.
Oké, tudatta a céggel, hogy ő túl fontos ember a fostos e-mailek olvasgatásához. A céges droidok is azok. 1:1

A prosztolónak: várd meg, míg a büszke nyertesek aukciós oldalra pakolják a nyeremény kufferokat. www.jofogas.hu/budapest/Minion_Minyon_taskak_31607032.htm

Manyecska 2015.07.27. 11:56:56

@Firestarter.18: nem rossz. amúgy szerintem hótnyomi, régen a Thomas, mega izé, a pasim is rég megrajzolta annó képregényben /havi 300.000-ér'!:D/ ezek az x-men figurák, vagy a bionycle tök érdekesek voltak, most meg ezek ..komolyan már sikongató lábrázást kapok! Sokkal jobbak a penimarket zöldséges plüssfigurái vagy amivel a keresztfiam alszik az angry birds leghorrorosabb vörös figurája:D Legközelebb Császárzsemlék lesznek?:(

Manyecska 2015.07.27. 11:59:07

Ja, lesz Kacsafutam idén is az legalább látványos volt xdd forró olajban edzettük de a rohadék nem nyert..:D

LatexMátrix 2015.07.27. 12:06:03

Szivatni rövid i. Ahogyan az olivaolaj is. Asszem. Ha nem, akkor is, amúgy túl idétlen. Sokan azt hiszik, hogy ha egy agyfasz el van terjedve, az akkor attól már helyes és úgy a legelegánsabb, legtrendibb, mondjuk ez utóbbi igaz is. Nem csak a szavakkal van ez így, hanem minden slágerrel. Meg a blogvezetéssel ugye. Aptijkamónak minden hatalmat!!!(+!!!!)
Azmeghogy valaki fb-t olvas, hát a vessen magára. Magában. Imcsizem, mikor felnőtt emberek gyerekszarok, felnőtt jogkörökkel, őrjöngve, gázul. Most a Spárnak is van ilyen bőröndakciója, hogy akkor olyat lehet. De nem fogja fel az igénytelen népbirkája, hogy pont attól nemkülönleges, ha egy középszerű tömegszarral érzi magát különlegesnek? Amint tudjuk az ifon is attól jó, hogy EGYEDI. Haha, bazmeg. Ezek mind felfűzetők ugyanarra a birkasági metódusra, úgy jönnek ide. Nakuss.
Getssz, Júájpí Dunnofilm még létezik? Mik vannak. Holnap bekopogtat az Iveco?
Hogyhogy szeretnék-e nyerni? NYERNI! Jóhogy. Meg JÁTÉK? Hátöcsém, megvagyok véve. Úristen, beszél hozzám a TFT megjelenítőm!!! Nyerni, nyerni, nyerni! (Játék, játék, játék.) (Anyád.) (Loopforever, véktelenciklush, neverending.)

Jajj, alig tudtam elfelejteni basszákmeg az RC Cola reglámkampániáját, hogy vaskapukra felragasztotta a sok okos, hogy majd arra jár a MUNKATÁRSUK és valószínűleg (jajajaja) majd LEFÉNYKÉPEZI aztott. Kiválóan átültették a mócert a jelenkorba. Azér' csakjó ez a blog, főképp persze, hogy én itt vagyok, nade amúgy is, hát hogy néznénk már mindannyianki, ha az ilyen baszásokat >elfelejtenénk<? Naugye. (RC Colához lehetett volna csigákat gyűjtetni és bociszemekkel álltak volna a userek, hogy kérem, én tejesítettem a rámeső kötelezvényeket, mostmár aztán kapjak már egy ingyenszintetikus RC Cola cénsavbuborékot, de elvitelre ám.)

"és ismeretlent", hallod, tipikusnő. Már bocs a normálisfajtáktól. Szóval tipikus cigánykodás az ilyen. Egyik nagymosollyal, telifogszájjal gyűjti tyűkjainak boldogtól-boldogtalantól, gazdagtól-szegénytől a kenyérhéjat, ugyanez ez is, csak virtuálisan. Hihetlen tahók tudnak lenni a neveletlen kis nőcikék. Mer ugye kell a buborékban való élés. Aztán a nagyvilágba való szereplés során meg simán büszke lehet a férj a ténykedésére (áthuzva), szégyenkezhet. Már jobbérzésű beállítocság esetén. Van, ahol simán elmegy ez szódával. Sok helyen. Nullaszázlék szégyenérzet, szászázalék versenydrukkösztön, közbentahó. Devárj, mégsem, mert ő nő. Sőt, anyukanő. Tehát nemlehet tahó. Meg nemnormális sem. Sohanem. Örüljön a gyerek, nemarrólvan szó, NE KEVERJÜK. Monduk ironikus, mert ha szűröd az ismerőseidet, azazhogy az ilyen szaragyúakkal nem állsz le, AKKOR IS megtalálnak, mer ugye a halmaz kiterjed az ismeretlenekre is... Tuti-e a mócer, az.

"mi tévő legyek." - súlyos élethelyzetbeni uttelágazódáshoz érkeztél. Mitévő egybe. Mit tevő lenne külön.
"V." - ezért különanyád, de ezt talán már mondanom sem kell.
Különben mennyiminden kiviláglik már az amúgy középszerű - hát bocs, ez van - szóhasználatból: véletlenül. Véletlenül nem úgy működik a világ, meg ezek a rendszerek, hogy legyen benne angyalocska, szellemecske, meg véletlenecske. Okok vannak, amit automatica droppol az agyad, mert annyi öndiagnosztikai képessége van, hogy érzi: úgy sem menne az átlátás.
@batgirl: te olyan gyermekien egyszerű vagy, olyan selymes kis zsengedilemmákkal, hogy azon már sírva kell röhögnöm.:D Vegyes előjel.

Manyecska 2015.07.27. 12:10:58

@LatexMátrix: ezexerint létezik a pasim még a J. Marcellnek rajzolt kézzel! aki meg megtanulta a gépi rajzolást meg milliomos már rég Ausztráliában!! egy volt kollégája..de legalább a rajzasztal megvan még tudod ami alulról világít át és rajzolsz kurva jó rajzai vannak sima /?/ ceruzával is:) meg is lehetett vele élni még sima Bt.vel nyomva...most meg jönnek ezek a pffff izék. Köszönöm hogy elmondhattam!:ON

Manyecska 2015.07.27. 12:12:42

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: mér az milyen?? én még a nevüktől is hülyét kapok persze lehet ha kisgyerekes lennék megadóan fogadnám ismét:D

piroshangszóró 2015.07.27. 12:23:39

Ennyi agymosott birkát, te jó ég... Oszt' ezt még meg is írja, sőt, kirakaSSa az internetre.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2015.07.27. 12:29:09

a leiratkozó e-mail címre érkező leveleket nem szokták olvasni.
minek? tényleg valaki feltételezi, hogy bárkit is érdekel, hogy miért nem kéri tovább a hírlevelet, akármit?
az arra a címre érkező levelek e-mail címét vizsgálat nélkül egy script (vagy robot, terminátor) kiveszi a listából, és kész. attól kezdve az a cím hiába is érdeklődik náluk, nincs a rendszerükben, nem foglalkoznak vele.

Manyecska 2015.07.27. 12:34:43

@Escaped: hmm, normális ember /pl.én/ a privát emilcímét keveseknek adja meg!! itt is kamuméllel nyomulok. azt tőlem ide küldhetnek bármit másfélhetente olvasom.xd..off

Rosszindulatú Vászka 2015.07.27. 12:35:29

Ravatal. Vadász. BeEMO-zott kisded.

Lapozzunk.

igi1 2015.07.27. 12:39:10

Manyecs megette a kommentemet

Minyonozta

Csak a radaron láccik

LatexMátrix 2015.07.27. 12:39:45

@Manyecska: hát ezt aztán jól elmondtad! A szenzáció vagy érdekesség is csak akkor tud csattanni, ha megfelelően felvezetted a geciben. Sűrítményként, többet egymásra hányva nem hat. Halk puffanással ereszt egy kis füstöt, majd elfelejtődik. Fogadóóoldalon meg az értetlenség és skippelés témáját keltihiívja életre meg.
""Sokkal jobbak a penimarket zöldséges plüssfigurái" - Bírom, hogy mindig kell lenni valami új ötletnek, népnyalakvásra okot adó terméknek, amivel engem meg persze karcolnak tisztességes-mélyen. Állnák a tescióban és közben lehetne pankrációt nézni, na az igen! Még egy buzijegy árának töredékéért is bevállalnám. Nade hogy előttembasszameg plüssfigurát válcsOnak be pontokért? He? Nane. Egyszer lenne olyan, csak egyszer, amit énkedvelek. De olyan nincs. Valaki vagy beleszületik a kommersz fővonalba, vagy nem.
@batgirl: "Hilda! Lekéne mondani." Okosabb lenne pontosan deklarálni az utasítást, mert mivan, ha lemondja mondjuk a netelőfizetésedet vagy a TVRHét (ami NEM R-TV!)? He, na ugye, hogy veszélyes? Önmagát mondja le!
@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: te nem, de másokban meg erősebb az ilyen-olyan -szellem, meg ösztön. Kihalnának jobb lenne a napfény íze is. (Amit pisával helyettesítenénk inségesebb időkben.)
@Firestarter.18: nem jó. Azt nem nyerted, hanem vetted. Há' nem érted, hogy kurváranemugyanaz és amazon még lehetőség-chance-et sem biztosít arra, hogy ország-világ előtt égesd magad?
@Escaped: " A céges droidok is azok. 1:1" A nemcéges droidokról nemszólsz. Ők biztos jófajta-félék.

Homár Hilda 2015.07.27. 12:40:17

@Bogoj: ez igaz, de a FB az pont nem ilyen, arról nem beszélve, hogy hiába ígérték, tökre nem jelentkeztek.

mellékesen mindenkit kérek, hogy a továbbiakban moderált formában fejezze ki a véleményét. kösz.

igi1 2015.07.27. 12:40:18

@piroshangszóró: ha eccer nyert na kapja meg ami jár oszt élvezze

Gyereket persze lepasszolja amíg lelép külföldre dugni

Irigyek vagytok na :)

Rosszindulatú Vászka 2015.07.27. 12:41:02

Én szeretem a minyont. A puncsos a kedvencem.

Manyecska 2015.07.27. 12:41:47

@LatexMátrix: ááá a legjobb volt amikor statisztáltam az Álommenedzserben, meg van örökítve a hátsóm a kornak xd premier plánban vágtattam át a képen:P

Manyecska 2015.07.27. 12:43:25

@LatexMátrix: nem én gyűjtöm, kollegám kért rá, kétéves unokája van + most születik a második:) perverz dolgok ezek.

LatexMátrix 2015.07.27. 12:44:02

@Bogoj: "az arra a címre érkező levelek e-mail címét vizsgálat nélkül egy script (vagy robot, terminátor) kiveszi a listából, és kész. attól kezdve az a cím hiába is érdeklődik náluk, nincs a rendszerükben, nem foglalkoznak vele. "
"
:DDD Kurvajó vagy. Te melyik bárhuzamos valóságban élsz? Érted te asztat, hogy sikerült felfirkantanod az antispam internetkultúra világképletét? Í, ez jó. Most ha rodeóznák, aközben a 8-olc ásottperc alatt is ezen winnyognák.

Manyecska 2015.07.27. 12:47:55

@igi1: jaboccs.ebédem nincs ma.annyira rosszul vagyok..xd Kókuszgolyócskák a mai műsör mert névnapozunk a kollégákkal..

piroshangszóró 2015.07.27. 12:50:47

Nah. Meglesz az a bőrönd gyerekek, már nem kell izgulni. Egészen idáig remegtem az idegességtől.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.27. 13:09:27

Desztilláljunk kedveseim, me' utikuffert kapunk Hildától. Minyomosat.

Black Hole 2015.07.27. 13:13:26

@Manyecska: persze. Miért is ne? Csak előtte jó helyre kéne tenni a mignont. Ahol mondjuk lehetne sunázni.

Escaped 2015.07.27. 13:13:26

@Manyecska: nadeha nyernél / a filyad/ egy igazi Louis Miniont?! Naugye, hogy előkaparnád a mailt a oénisz- büszkítő, haslaposító, nigériai /nem menekült, csupán csalás/ levelek örök nyugvóheJéről?

@LatexMátrix: A cégnél cégesdroidok, a hivatalban hivatalidroidok, a homáron rezidenstrollok az égből pottyantrollok.

@Rosszindulatú Vászka: Nekem is! Pedig láttam, miből készül. Akkor is.

A boldogult OLXtől nyertem egy hatalmas bőröndöt. Autóval hozták ide, Kukutyinba!

cupcake25 2015.07.27. 13:14:46

Legalább egy ilyen noreply e-mail címre küldtél válasz e-mailt? :)

Escaped 2015.07.27. 13:18:01

@piroshangszóró: No megnyugodhat a szülő. Annyira nem szivatta meg a jövő reménységét.

cupcake25 2015.07.27. 13:20:20

@Manyecska: csak egy kérdés, ez a pasid valami új szerzemény? csak mert ha kell hanem írsz róla. mondjuk engem nem zavar csak a pszichológiája érdekel a dolognak, mert friss kapcsolatok elején meg a sokévi magány után szokták a csajok ezt csinálni. mármint mindenhol jelezni hogy van hímük. ha nem akarsz róla beszélni azt is megértem.

Escaped 2015.07.27. 13:27:36

A Balatonsound frissítő válaszaiban is csak kioktatják a poszterinát, hogy ne fotózza a vonalak kódját. Ő meg állítja, hogy nem tette. Arról már szó se nincs, hogy váltanak egy baráti szót azzal, aki a kasszánál rávert egy kört a saját belépti jegyével.

Atörökk 2015.07.27. 13:29:21

@cupcake25: mindig haluzik magának egyet, onnantól mindent IS megtudunk egy olyan laza napi 80, 100 kommentben. De főleg ikszdé.

cupcake25 2015.07.27. 13:29:59

megnéztem anyuka (posztoló) fb oldalát, azt hiszem kórosan rajong a megosztós, lájkolós nyerős játékokért... kezeltetni kéne...

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.07.27. 13:45:11

@cupcake25: Azt érzékelteti velünk @Manyecska: hogy mostanában sűrűbben nyomják oda nekije a lájkot...Na! ixdé

Manyecska 2015.07.27. 13:48:36

@Atörökk: oszt akkor mivan? mennyivel jobb olvasni a "poszterhülye,idióta,mennyenannyába" stb.magasröptű..@cupcake25: :) inkább nem beszélnék róla. köszi.:) Komoly..

NyuszivagyMcPride? 2015.07.27. 13:50:37

@cupcake25: @fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: ne bántsátok már, nem mindenki mondhatja el a jobb kezéről, hogy területi igazgató, a balról meg hogy postás. XDXDXDXD LOLOLOLOL

Manyecska 2015.07.27. 13:53:51

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: :DDD hüle, hangosan felröhögtem!!! ne offoljatok már. Legalább ti ne:)!

nemNewl 2015.07.27. 14:30:28

@Atörökk: a marokkói nyúlról ne is beszéljünk! xDxdDx

Atörökk 2015.07.27. 14:32:00

@nemNewl: fejjezed be, mert kinewlok, LOL ikszdé off, neon, na, on.

Metami 2015.07.27. 14:35:16

nobőrönd@vadász.hu

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.07.27. 14:37:53

@Manyecska: na mondd meg
vanilia fagyit eszik
cidert iszik
es minyonos borondot sunaZIK
XDD:)

nemNewl 2015.07.27. 14:44:09

@hagyma: Marit elnézve én meg azon csodálkozom, hogy nem a kukazsákot Qrogatod... XDXDXDXDXD

Manyecska 2015.07.27. 14:49:27

@hagyma: te ezeknek benne maradt a "boogie" az ujjukba, valszeg nem véletlen :DD

Manyecska 2015.07.27. 14:54:57

@Escaped: Rávert? vagy csak szeretett volna..

Escaped 2015.07.27. 15:00:06

@batgirl: @Metami: @Firestarter.18: 17-ből 15 gyermekruházi termék elbukott az nfh tesztjén: www.nfh.hu/node/8559

Töpörödött a fedélzetre vihető kézipoggyász! Szeetettelbvárjuk újabb fapados vadászainkat!
www.nfh.hu/node/8531

@ManyecRáverRávert egy kört a kasszánál. Lehet, máskszeretszeretett volna,ha meglátja a poszterinát /vagy izmos barátait, ki tudja?/

fillérbaszó vadász 2015.07.27. 15:45:36

Amúgy én is szoktam ilyen facebookos nyereményjátékon részt venni, igaz nem ilyen fotózd magad és gyűjts lájkokat baromságon, hanem ahol csak annyi a meló, hogy megoszd a dolgot(reklámot). A nyereménysorsolás után ki is szoktam törölni. Volt pálinka, mozibelépő, terminátor játékfigura. Csak egyszer nyertem, pizzát. Ott meg meg volt határozva, hogy 32 cm virslis-kukoricás, nem a kedvencem, de ki tud ellenállni az ingyen pizzának-. :) Jó fejek voltak, megkérdezték üzenetben a címem és, hogy hány órakor szállítsák ki. Mondtam hogy legyen 18:00 és 17:55 hozta is a futár aki gratulált. Aztán mást nem nyertem, pedig a 6-7000 forintos pálinkát szívesen megnyertem volna, és komoly esélyem is volt rá, mert 3 db-ot sorsoltak, és kb. 60 ember osztotta meg a nyereményjátékot.

megamenn 2015.07.27. 15:49:00

nade mijaza kvadbájk?

Atörökk 2015.07.27. 16:11:50

@megamen: olyan, mint a pina, csak egész más.

Troppauer_Hümér 2015.07.27. 17:06:51

@NyuszivagyMcPride?: hogyrohaggymeg, felköhögtem a sörömet! :DDDDDDDDDDDDDDDD

Köcsögöm Széken 2015.07.27. 17:35:20

Tavaly nyertem egy mobiltelefont az egyik webshop játékán.
Amit én cserébe kaptam, azt senkinek nem kívánom. :( Other mappa tele kurva anyád vs. 10 ezeré megvenném levelekkel, nyerteshirdetős poszt alatt zsidó, kamuprofil, cigány, buzi, bevándorló, rohaggyámeg, beépített ember, kommunista, náci minden voltam. Pedig fotót sem kellett küldeni, csak válaszolni egy kérdésre.

Na én azóta egy Facebookos játékban sem veszek részt. :D

Az antiochiai szent kézigránát 2015.07.27. 18:11:31

Juheee. Poszter megkapja a taskat. Orulunk, Vincent?

mbond 2015.07.27. 18:30:55

Csak nekem forog a gyomrom, amikor - általában tátott szájjal rágózó, borzasztóan laza és mindenben bennfentes egybites példányok - Facebook helyett csak per "fész" emlegetik siralmas életük egyetlen platformját, ahol nem totális kudarc az életük?

Aureliano Buendía 2015.07.27. 19:12:23

@Atörökk: a Deék téren most 1:1 váltják a német márkát

Aureliano Buendía 2015.07.27. 19:16:30

@batgirl: arról nem is beszélve, hogy ezek a lájkvadász dolgok úgy működnek, hogy vannak olyan emberek, akinek van pár száz kamu profiljuk, azokkal kiválóan torzítanak eredményeket, és elég értékes cuccokat is tudnak nyerni. Nem azt mondom, hogy ebből élnek, de jövedelmet kiegészíteni lehet vele.

Ismerek ilyen embert.

Nem azt mondom, hogy a posztoló csalt, vagy valamelyik lájkgyár ismerőse segített neki (rajta), de azt gondolom, hogy egy ilyen versenyen tisztességesen nyerni kb. lehetetlen.

Aureliano Buendía 2015.07.27. 19:26:47

@Escaped: hát igen, a megélhetési lájkolók egész szép jövedelem-kiegészítést csinálnak ezzel.

Escaped 2015.07.27. 22:00:03

@Aureliano Buendía: A Farmville-n volt egy halom külföldi szomszédom, akik állandóan nyávogi hangú ,,tehetségnek", sokgyerekes páriának, cukiságoknak gyűjtötték a lájkokat. Egyszer ,,visszakértem". 20 óra alatt valami 1700 ismeretlennek tetszett a cipőcském. A győztest vagy hatezren kedvelték ugyanazon idő alatt. Az igazi profilomon kb. 200 lájk jött össze a barátok, csoportok stb-k megosztásaival.

Józsi, a migráns köcsög 2015.07.27. 22:08:24

@Aureliano Buendía: ilyen tényleg van?

@Escaped: ebbül most annyit értettem, hogy cipőcske.

igazságos 2015.07.27. 22:13:43

szerintem Hilda is elélvezett már azóta

@Köcsögöm Széken: én nagyon bírnám az ilyet. :)

megörökíteném emlékbe, az tuti

@fillérbaszó vadász: sütök én neked ingyen pizzát, na és még elviselned se kellene érte

csak ne ríjá má

igazságos 2015.07.27. 22:16:04

@cupcake25: külföldről is hazajött előbb

Hogy lehet külföldről előbb hazajönni!?

Az ilyen anyuka tényleg perverz.

Aureliano Buendía 2015.07.27. 22:25:12

@Escaped: ez valójában nem a tetszésről szól, hanem arról, hogy kinek az ismerősei közt van(nak) olyan(ok), aki(k)nek van 2-300 kamu profilja(juk).

Max mikrobolgokon, rétegcsoportokban lehet még igazi verseny, bár szerintem ott sem.

Én egyszer próbálkoztam egy mikroblogban egy fotópályázattal. Igazi tétje nem volt, lehetett volna nyerni egy térképet mondjuk:D Na, ott egy ideig viszonylag kiegyenlített volt a verseny, tényleg a jó képek mentek inkább, de látszott, hogy napi2-4 lájk érkezik, ahogy az ismerősöket mozgósítják a versenyzők.

Aztán egyszerre érkezett egy (szerintem amúgy fos) kép, majd két nap múlva már az vezetett, kb 1,5-2x annyi tetszésnyilvánítással, mint az addigi első helyezett.

Nem mindenki tud igazából versenyezni.

cupcake25 2015.07.27. 22:26:39

@mbond: igen. En is fesznek hivom pedig nem vagyok akkora gyokertaho...

@igazságos: biztos felrenezte a nyeremeny ut datumat, fene sem tudja.

De meg mindig nem fer a fejemve hogy anyuka onkent es dalolva pakolha fel a lanya kepet egy public oldalra...

Aureliano Buendía 2015.07.27. 22:29:30

@Józsi, a köcsög: tényleg. Mondom, hogy ismerek ilyet. Viszonylag közeli ismeretség.

Meg egyszer valaki elkérte egy képemet egy ilyen játékhoz, ahol szobabútorokat kellett posztolgatni valami bútoráruház oldalán. Ott az volt, hogy az egyik, aki kevésbé állt nyerésre, befújta a szervezőnél az én képemet, meg egy másikat is. Ott konkrétan tudtam, hogy ki tolja az ismerősöm profilján a képemet. Kizárták persze.

Egy ilyen UIP minnyonos játéknál el nem tudom képzelni, hogy valaki becsületesen meg tudná nyerni a lájkolós játékot.

Aureliano Buendía 2015.07.27. 22:31:29

annak, aki nem olvasta volna esetleg eddig:

vigyazo.blog.hu/2015/07/04/egy_facebook_kattinto_farm_belsejeben

... avagy mennyit ér egy lájk...

Black Hole 2015.07.28. 00:28:00

Na de egy mignon mennyit ér?

Az antiochiai szent kézigránát 2015.07.28. 00:44:01

@Black Hole: Szerintem egyet. De ez esetben ha egy egyet er, akkor hany minyon mennyit er?

Black Hole 2015.07.28. 01:00:50

@Az antiochiai szent kézigránát: négyet! De csak akkor, ha a hármat a szádra nem veszed.

PannonBoy 2015.07.29. 21:16:50

Ez az ügy nem való ide, nincs benne fogyasztás.
A nyeremények nem minősülnek fogyasztásnak, mivel azokhoz nem kapcsolódik pénzügyi ellentételezés.
Ez már tényleg gáz.
süti beállítások módosítása