Tékozló Homár

Hanyagság vagy trükközés az árkülönbözet az Auchannál?/Frissült a cég válaszával

2016.01.12. 16:07 | Homár Hilda | 64 komment

auchan.gif

Olvasónk rokona talán kicsit túldimenzionálta a veszélyt, mert valami szocioszatírán kívül nem tűnik reálisnak a jelent, amikor 8 Auchan-alkalmazott fenyegetően körüláll egy reklamáló vásárlót, de a sztori többi része azért elég gáz. 

Kedves Homár!

Hozzátartozómmal történteket a Savoya Park Auchan áruházba szeretném megosztani a Homár Olvasóival.

A vásárló - utólagos karácsonyi ajándék képpen, egy Logitech k120 billentyűzetet fizetett a pénzárnál. A pénztárnál derült ki, hogy 5000 helyett 5500 Ft-ért számlázták le. A polccimkén feltüntetett fogyasztói árra kifejezetten jól emlékezett, mert másik 6 termékkel hasonlította össze, és csak ezt az egy elektronikus terméket vásárolta meg. A pénztáros hölgy azt javasolta neki, hogy ügyfélszolgálat. Persze, tudja. 

20160107_logitech_k120_sza_mla_kitakar.jpg

Szándékosan a kijárathoz közeli pénztárat kereste meg, hogy ne kelljen a nagy csomagjával sokat mászkálnia, de most pont a másik irányba volt a vevőszolgálat. Annyi önkritikája volt, hogy visszament az eladótérbe és saját magát leellenőrizte. Valóban az 5000 Ft-os ár volt feltüntetve.

Ezt követően ment oda az ügyfélszolgálathoz. Ott kérte a különbözet visszatéritését. A vevőszolgálat munkatársa felhívta telefonon az illetékes osztály kollégáját, akit egyébként - az osztály közelsége miatt, látni is lehetett. A vevőszolgálatos hölgy a telefonbeszélgetés közben, egy idő után átment a pult másik oldalára és hallkabban kezdett kollégájával a telefonba beszélgetni, miközben egymást nézték. A telefonbeszélgetés után azt mondta a vásárlónak, hogy nem áll módjában megfizetni a különbözetet. A vásárló bizonygatta, hogy debizony az 5000 Ft volt kiírva.

20160107_logitech_k120_polccimke_kitakar.jpg

A vevő látván a kiszolgáltatott helyzetét, és azt, hogy az Auchan dolgozói akár a biztonsági őrökkel (ha szükség lenne rájuk, biztosan a dolgozók védelmét is ellátják) együtt 8-an vannak vele szemben, bizonyítékaként lefotózta a polccimkét, amit a vevőszolgálatos hölgy abban a pillanatban kirántott a kezéből, mondván hogy nem lehet fényképezni, ki is van írva. A kolléganője rögtön mellé állva bizonygatta, hogy fel is jelenthetjük. "Jelentsenek" - mondta határozottan a vásárló. (megj. annyira iskolázottak voltak, hogyha feljelentést tettek volna, akkor rögtön látja a rendőr - mivelhogy csak ők jogosultak kérni a személyazonosság igazolását, hogy mi van a fotón. Saját visszaélésükre szolgáltattak volna bizonyítékot, ott helyben) 

Ezt követően inkább úgy döntött a vásárló, hogy hagyja az egészet a nagy csomagjára, kiszolgáltatott helyzetére - merthogy egyedül volt, idejére és arra hogy karácsonyi ajándékként vette a terméket. Ezek mellett viszont fontosnak tartja tájékoztatni az Auchanba és bármelyik áruházban vásárlókat, hogy az áruház dolgozói összejátszhatnak, akár felettes utasításra is a vásárlókkal szemben az érdekeik és jogaik sérelmére.

Ui: a számlán szereplő dátumot és egyéb azonosítót azért törölte ki, mert nem szeretne olyan ügyet csinálni belőle a továbbiakban, ami a szeretteihez, az ünnephez és a  karácsonyi ajándékhoz kötődik.  

UPDATE jan.12. 20:14

Ritka gyors választ kaptunk az Auchantól:

Tisztelt Vásárlónk!

Nagyon sajnáljuk a kellemetlenséget, az ügyben azonnali kivizsgálást indítottunk, és arra kérjük vásárlónkat, hogy az info@auchan.hu e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot. Áruházláncunk gyakorlata szerint abban az esetben, ha esetleg a polc címkén feltűntetett ár alacsonyabb, mint a kasszánál kifizetett ár, a Vevőszolgálat a megfelelő áruházi eljárási rend szerint a vásárlónak a különbözetet visszatéríti. Amennyiben vásárlónk panasszal kíván élni, úgy arra kérjük, hogy a Vásárlók Könyvében vagy az Infocenterünkön keresztül, írásban juttassa el nekünk panaszát, hogy a jogszabályoknak megfelelően járhassunk el.

Köszönettel:

Auchan Magyarország

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsika 2016.01.12. 16:10:35

bámulatos történet, következő.

Dikusz 2016.01.12. 16:11:07

Ebben az Auchanba nekem még nem volt eddig ilyen tapasztalatom. Jártam én is így, de visszaadták a különbözetet.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.12. 16:20:12

"Saját visszaélésükre szolgáltattak volna bizonyítékot, ott helyben) "
A rendőr nem fogyvédes. De amúgy nyugdotan jelentsék, miért is? :D OK, hogy nem szabad fényképezni, de biztos nagyon megbüntették volna.
Aztán mehetett volt a fogyvédnek a bejelentés, hogy kétféle ár volt, bizonyíték is van...

Postoló meg mit ugrál, ha nem viszi végig az ügyet...

The Crazy One 2016.01.12. 16:22:13

E/3-ban megírt történet. Csak nekem félelmetes olvasni? Várod a katarzist, de semmi. Se egy szamurájkard, se egy nuncsaku se egy disznóölő puska. elég sovány ez így, elmegyek inkább az Asszonnyal az új Tarantino-filmre, ott talán lesz vér

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.12. 16:31:50

@The Crazy One: Persze, hogy nincs folytatása a történetnek. Ha lenne, akkor se olvashatnád most, legfeljebb a Kékfényben látnád tíz év múlva, hogy találtak egy 5500 forintros Logitech billenytűzettel együtt elásott, mumifikálódott holttestet az Osan parkolójában az egyik facsemete alatt.

Dikusz 2016.01.12. 16:41:52

Jav: AuchanbaN
Poszthoz: Gyakran járok ebbe az áruházba (közel van), egy valamit mégsem értek. A levél első részében írja is, hogy a ügyfélszolgálatos látta a kollégát, mert szerinte is közel volt a kasszához az osztály. Aztán azt állítja, hogy a vevőszolgálat a másik irányban volt. Az igaz, hogy az áruházat átrendezték (nem vált előnyére - röhejes lett a húspult), de nem a műszaki osztályt, és nem a vevő/ügyfélszolgálatot. Kicsit hatásvadász az egész poszt szerintem, azt talán nem mondanám, hogy velem esett meg dolgot egyes szám harmadik személyben írt meg a posztoló, és ok nélkül sem állnak körbe nyolcan egy reklamáló vásárlót, lehet hogy icipici ordibálás is volt szegény kiszolgáltatott vásárló részéről. Többször jártam én is a vevőszolgálaton különböző dolgokkal, de normális hangnemben mondtam el a problémámat, és eddig normális válaszokat is kaptam.
Ha így igaz, ahogy a posztoló leírta a történetet akkor visszajár a különbözet. De mint írta hat másik termékkel hasonlította össze, annyi idejének kellett volna még pluszban lenni ha már reklamált, hogy a biztonság kedvéért megnézi a vonalkódot. Ha megegyezik, akkor valóban jogos a reklamáció. Velem is történt ilyen, el kellett fogadnom hogy benéztem. Még csak az áruházat sem tudtam hibáztatni, mert valamelyik nagytudású vevőtárs rossz helyre tette vissza az árut.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.12. 16:43:50

@Rosszindulatú Vászka: "Poszternak igaza van."

Én meg sajnálom.

Ki nyert?

Dikusz 2016.01.12. 16:43:56

@atpijkamo95: éttermi tálca helyett a billentyűzettel ütlegelték a megfélemlített kuncsaft haját?

atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.12. 16:45:50

@Dikusz: :)) Nem, a billentyűzettel ásták el.

Rosszindulatú Vászka 2016.01.12. 16:59:20

@atpijkamo97: .
.
.
Agyamban kopasz cenzor ül
Minden szavamra ezer fül
Valaki helyettem gondolkodik
Valaki helyettem távozik

Nem nyerhetek, nem veszthetek
Ha nem leszek, hát nem leszek
Szabadíts meg a gonosztól!
Szabadíts meg a gonosztól!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.12. 17:03:57

Mivel jobb egy 5000/5500 Ft-os billentyűzet, mint egy 1000 Ft-os? Dróttalan? Logitechnél az drágább.
Amúgy miért az Ósüben vette? Megvehette volna a Mysoftnál 8000-ért, de egy rakás boltban 3800 Ft.ért vagy az alatt is...

Rosszindulatú Vászka 2016.01.12. 17:05:20

@Kitalátor (másként) gondolkodó: mivel jobb egy ronda öreg feleség, mint egy szép fiatal?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.12. 17:15:09

@Rosszindulatú Vászka: Mondjuk a "ronda" (ettől még megboldogult elméjű miniszterelnökünk "öregecskedő" jelzője is kulturáltabb):
- velem öregedett meg
- a ráncainak történelme van
- tudja, hogy mit szeretek az asztalon és az ágyban
- fél szavakból is megért.
A szép fiatal:
- nagyigényű
- telhetetlen
- nem érti, mit akarok
- mindenki meg akarja dugni, hogy segítsen nekem, vén trottyosnak...

Rosszindulatú Vászka 2016.01.12. 18:42:04

@Kitalátor (másként) gondolkodó: rátapintottál a lényegre, bár a választ kicsit betúloztad. Ez is egy olyan kérdés, amire nem lehet egy szótagos szóval válaszolni.

gabors 2016.01.12. 19:07:27

basszus ezt az egyetlen dolgot vette a nyugta alapjan (ha csak nem photoshop) akkor azt mondtam volna OK koszi nem kell sztornozzak es a penzt vissza a kartyamra ... en ilyet megcsinaltam egy ilyen nagyobb aruhazban (nem auchanban) valamiert nem akartak elfogadni a kartyamat mert a "limit" es mondtak hivjam a bankomat hogy ellenorizzek mondom hivjatok ti nem nekem kellene.... (tudtam a kartya jo volt)

kb 100 darab bizbasz volt tobb mint $400 minden beutve atpakolva ... stb ...

nem hivjatok fel a bankot mi a gond??? mar ott volt manager meg minden... ajanlja fizessek egy masik kartyaval (nem szerettek hogy AmEx-el akartam fizetni) mondtam akkor legyszi add vissza a kartyat .... mindezt mashol is megtudom venni ...

manager rogton akart megoldast talalni ... mondtam tul keso !!! viszlat !!!

a posztolonak is ezt kellett volna csinalni ... masnap esetleg mashol megvenni.... utolagos karacsony ajandek amugy is raert volna .... 10%-al tobbet fizetni !!! MARGIIIIIIT !!!! vagy MAAAARY !!!

KaTe 2016.01.12. 19:24:32

Logitech K120. Egész jó kis billentyűzet. Pont 1 hete vettem.
3990 forintba fájt a hirhedt AQUA és EDIGITAL párosnál is. Nehéz volt dönteni hogy melyiktől rendeljem meg, végül rendeltem mindegyiktől 1-1 darabot, jó lesz tartaléknak.
Nálam amúgy se él többet fél évnél egy billentyűzet, mert meglehetősen amortizálom, napi 10-12 órában.

Hogy miért nem veszek 1500-2000 ért geniust, meg chiconyt? Például mert sokkal rosszabb a fogása, nehezebb rajta gyorsan gépelni, hangosabban kattog, vagy épp a legkevésbé se strapabíró. (Kicsit ideges az ember néha azért rácsap a billentyűzetre is úgy egészen finoman, egy ilyen gagyi filléres billentyűzet azonnal megreped, vagy kiugrik belőle 4-5 gomb, esetleg letörik hátul az a kis pöcök)

Hentes pékné módra 2016.01.12. 19:25:52

@Kitalátor (másként) gondolkodó: teljesen mindegy hol vette, ha extrém digitálban veszi, akkor meg azért posztol ide. Nem tök mind1? :D

Egyébként pedig az olcsó billzeteken csattognak és lötyögnek a gombok alapjáraton. Talán loginál ez kicsit jobb.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.12. 19:40:25

, @Hentes pékné módra: Na ezért kell kakaóbiztos billentyűzetet venni valami magyarbálintközeli, Soros által támogatott karitatìv szervezettől. Nem lötyög, nem csattog, nem zörög, viszont legfeljebb öt szavas mondatokat lehet vele írni...

Józsi, a migráns köcsög 2016.01.12. 20:30:16

@Kitalátor (másként) gondolkodó: rizsa. a szép fiatal nem áll szóba egy vén trottyal.
ha egy is szóba állna veled, ijedtedben elvinne a szívinfarktus :D

Potpolett 2016.01.12. 20:37:20

olyan ez a posztoló, mint amikor Joey a Jóbarátokban rájött, hogy nem beszél elég választékosan, és mindenre keresett egy ritkán használt szinonimát...hatalmas aortapumpa meg ilyesmik...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.12. 20:47:23

@Józsi, a migráns köcsög: Akinek van pénze billentyűzetre, annak nőre is van! Vajnához vagy a lagzizó néhai Faludi Györgyhöz vagy Soros Györgyhöz képest meg kifejezetten fiatal vagyok.
@Potpolett: A szinoníma az a szó, amit akkor használunk, ha a másik szó helyesírásában bizonytalanok vagyunk.

megamenn 2016.01.12. 20:52:45

én a timit sunáznám!

megamenn 2016.01.12. 21:04:51

- ötezer- mondta stirlic
- nem áll módomban visszafizetni a különbözetet- mondta az ügyfélszolgálatos.

megamenn 2016.01.12. 21:17:42

2016.01.?? 19:56 ( tik-tak-tik-tak-tik-tak-tik-tak )

Stirlic ezt követően inkább úgy döntött, hogy hagyja az egészet a nagy csomagjára, kiszolgáltatott helyzetére - merthogy egyedül volt, idejére és arra hogy karácsonyi ajándékként vette a terméket. Ezek mellett viszont fontosnak tartja tájékoztatni az Auchanba és bármelyik áruházban vásárlókat, hogy az áruház dolgozói összejátszhatnak, akár felettes utasításra is a vásárlókkal szemben az érdekeik és jogaik sérelmére.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.12. 21:36:54

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Mer' ahhó' gondolkodni kell, aztán meg ugye nem ért ő hozzá, mer' hülye. Meg ugye le kéne ülni a furmányos masinához, és megnézni. Meg ki tudja, hol vannak ezek a bótok, és mit kapni bennük-e.

"Áruházláncunk gyakorlata szerint abban az esetben, ha esetleg a polc címkén feltűntetett ár alacsonyabb, mint a kasszánál kifizetett ár, a Vevőszolgálat a megfelelő áruházi eljárási rend szerint a vásárlónak a különbözetet visszatéríti."
Mint a fent történet is mutatja, ugye? Szerintem ha árulnátok műbrét, az mehetne fel az ASUSodba.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.12. 21:38:02

@Potpolett: Tanulta, hogy szóismétlést kerüljük, ugye. Legalább megtanult valamit, na!

Freddy a Krüger 2016.01.12. 22:28:02

A CBA-ban, ott ilyen nem történhetik!

2016.01.12. 22:29:23

ilyen egy modoros szarrágó faszszopót. a hozzátartozójával együtt. meg a nagy csomagjával. januárban, karácsonykor. courses.ece.msstate.edu/ece4723/dissect/097855078674/images/box_contents.jpeg

További magyar hang 2016.01.12. 23:17:58

A Spar-os sztori jobb volt, amikor a dolgozó a reklamálás közben kiment a polchoz és kicserélte az árat, hogy csakazértse lehessen igaza a vevőnek.

Leone_510 2016.01.12. 23:31:32

a Spárban egyedül is képes az őr körbe venni, ha jól emléxem, de ez sem volt rossz sztori, minden jó ha a vége jó

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.12. 23:38:40

@Kitalátor (másként) gondolkodó: "A szinoníma az a szó, amit akkor használunk, ha a másik szó helyesírásában bizonytalanok vagyunk."

+

fabatka2 2016.01.13. 03:50:57

@Dikusz: Tesco, Lidl, OBI, Auchan: mindegyikben gond nélkül tudtam cserélni a garanciális időn (a Lidlben két éven!) belül elromlott készüléket, egy ízben a romlott dobozos tejet(!); a feleslegesen vásárolt mélyalapozó árát szó nélkül visszaadták, és így tovább. Egy ízben kaptam már vissza a fentihez hasonló helyzetben árkülönbözetet - és csak utána cserélték a polcon az árcédulát.
Lehet, hogy ez a vásárló egy kivételesen bunkó gárdát fogott ki, de tapasztalataim szerint ez általában nem jellemző a multikra.

babbaba 2016.01.13. 05:16:41

Én egyszer csirkezsérnyat vettem náluk és mivel szét akartam mérni (nagy adag volt), kiderült, hogy negyed kiló hiányzik. Reklamáltam e-mailban és azt a választ kaptam, ha a válaszmaillal visszamegyek, kifizetik a különbözetet az ügyfélszolgálaton. Nem mentem, de nagyon rendbenlévőnek találtam, hogy elhitték (ki is szórakozna százötven forinton?) és pozitív választ kaptam.

helyihülye81 2016.01.13. 08:04:30

Én is járok oda vásárolni és csodák csodájára én is fogtam ki hibás árat. Nekem érdekes, nem volt az ügyfélszolgálattal gondom. Mindig segítenek, föleg, ha híbáztak. Több üzletükben jártam, de a Savoyát szeretem, pont a személyzet miatt. Gondolom a posztoló stílusával is volt kis probléma, lehet elfelejtette, hogy emberek az alkalmazottak is.

juhaszvik 2016.01.13. 08:24:50

nekem ez az egész történet homályos:
1. milyen jelentősége van annak, hogy a vevőszolgálat, a pénztár, a kijárat és a vevő milyen távolságban helyezkedtek el egymáshoz képet, és ki kit látott telefonálás közben? és a nagy csomag miért releváns? esetleg fáradt volt a sértett?
2. mivel indokolták a kérés elutasítását? ott álltak a címke felett és azt mondták, hogy de ide nincs is odaírva az 5000 ft? akkor mit fotózott le a vásárló?
3. komolyan kivették a telefont a kezéből?

nem állítom, hogy a vásárló bármit is hibázott, de egy normálisan viselkedő személyt nem állja körbe 8 ember, így gyanús, hogy volt ott némi hisztéria is. ha tévednék, akkor elnézést.

ember a holdon? 2016.01.13. 08:47:09

"Szándékosan a kijárathoz közeli pénztárat kereste meg, hogy ne kelljen a nagy csomagjával sokat mászkálnia"
Egy billentyűzetet vásárolt, mi ebben a nagy csomag? Vagy volt nála más cucc is?

"Annyi önkritikája volt, hogy visszament az eladótérbe és saját magát leellenőrizte. Valóban az 5000 Ft-os ár volt feltüntetve."
Most akkor a "nagy" csomaggal ment vissza az eladótérbe? Ez miatt nem problémáztak kifelé jövet?

"A vevő látván a kiszolgáltatott helyzetét, és azt, hogy az Auchan dolgozói akár a biztonsági őrökkel (ha szükség lenne rájuk, biztosan a dolgozók védelmét is ellátják) együtt 8-an vannak vele szemben, bizonyítékaként lefotózta a polccimkét, amit a vevőszolgálatos hölgy abban a pillanatban kirántott a kezéből, mondván hogy nem lehet fényképezni, ki is van írva."
Amikor visszament, nem fotózta le? Most akkor bement mégegyszer, vagy odavitték a címkét az ügyfélszolgálatra megmutatni, hogy neki van igaza?
Kicsit zavaros az előadás, de úgy tűnik a vevőnek van igaza, bár akkor nem értem, miért is nem állt ki ott helyben az igazáért és miért nem írt a vásárlók könyvébe.
ja, hogy ezért:
"hogy hagyja az egészet a nagy csomagjára, kiszolgáltatott helyzetére - merthogy egyedül volt, idejére és arra hogy karácsonyi ajándékként vette a terméket. "
hát a nagy csomagot nem értem még mindig, az hogy ajándék, azt sem... kizárólag az "egyedül" lehet egy ok, ha félős... :)

és végül:
"Ui: a számlán szereplő dátumot és egyéb azonosítót azért törölte ki, mert nem szeretne olyan ügyet csinálni belőle a továbbiakban, ami a szeretteihez, az ünnephez és a karácsonyi ajándékhoz kötődik. "
mi köze a dátumnak a szeretteihez, az ünnephez és ahhoz, hogy ajándéknak vette? Bár mindegy, ezt már mondtam, hogy zavaros az előadás.

Rosszindulatú Vászka 2016.01.13. 09:06:04

@Yobbágy Fery: nagyon okos vagy. Akkor számold hozzá, hogy esetleg poszter nem az említett boltok közelében lakik, ha odamegy az is pénzbe kerül, parkolódíjba, időbe, az ósünbe meg ott a cucc, tudja nyomkodni, kipróbálni. Az edigitálban ellenben személyes sértésnek veszi a személyzet, ha meg akarod nézni a cuccot, netántán kipróbálni. Az aqua és az edigitál is rendszeres vendég a homáron nem mindig gördülékeny ügyintézési módjaiknak köszönhetően.

Mindent összevetve könnyen lehet, hogy poszternek az az ezressel magasabb ár olcsóbb volt.

Dikusz 2016.01.13. 09:14:34

@fabatka2: vagy az is lehet, hogy ő volt bunkó, és nem az ott dolgozó gárda. Azért ok nélkül nyolc ember nem megy oda a vevőszolgálathoz. A biztonsági őrök sem egy kupacban álldogálnak a pult körül, hanem járkálnak fel-alá a pénztárak között. Sosem láttam ebben az áruházban egymással beszélgető biztonsági őröket.

Yobbágy Fery 2016.01.13. 09:23:45

@Rosszindulatú Vászka: Te is nagyon okos vagy. Ha BKV-zott a vadász, akkor a villamosra a másik irányba felszállva, a Móriczon gyakorlatilag a megállóban van az Edigital, az Aqua meg 2 percre gyalog: megrendeli, visszaigazolják, besétál, fizet. Ha meg kocsikázott, akkor kicsit más a leányzó fekvése, de mivel a nyugtán világosan látható, hogy csak emiatt ment a poszter az Ósanba, biztos lett volna a lakhelyéhez közelebb is egy bolt, ahol ennél olcsóbban megkapja és még át se akarják verni. Amúgy meg azért vannak a nagyobb műszaki boltok (MM, BB és társaik), hogy ott megnézzük, megtapizzuk a cuccokat, aztán megrendeljük a neten és ha jól csináljuk, nem b*sznak át és még olcsóbb is. :)
Igen, tudom, hogy gyakori vendégek az említett boltok a Homáron (az Auchan talán nem?), de nekem soha nem volt bajom egyikkel se. Igaz, BÜ posztot se küldtem, pedig mindkét esetben, amikor valami problémám volt az Aquában vett cuccal (egyszer egy procihűtő volt gyárilag hibás, egyszer meg a központban kavarták el a rendelésem), a srácok kötözködés nékül megoldották. Az Edigitalban se akartak még vacakot rámsózni, sőt átvétel előtt még ki is bontották előttem, meg még szóltak is, hogy próbáljam ki és menjek vissza nyugodtan, ha valami gond van (nem volt). Nahááát. Mondjuk lehet, hogy azért, mert az üzletbe belépve szoktam köszönni (meg nem gagyi kínai vackokat szoktam venni, amikről a vonatkozó homárpostok túlnyomó része szól).

Bánatos Teknősbéka 2016.01.13. 09:24:43

A probléma abban gyökeredzik, hogy a poszt 5000 vs. 5500 forintról szól, holott a polccímkén egyértelműen 4999 HUF szerepel a blokkon pedig 5499 HUF. Szerintem ez okozta a zavart az erőben. Elképzelem, ahogy az eladó droidok sandán pislogtak egymásra, mert nem értették a dolgot, majd a poszter rokonnya is összezavarodott, már magában sem volt biztos, így hazasomfordált...
Másrészről ez a "kiszolgáltatott helyzet" elég kemény. Ha ezt a kölni szilveszter után írja, amin részt vett, azt mondom oké. Én hiperben még soha nem éreztem magam kiszolgáltatottnak.

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 09:31:05

@juhaszvik: "ide nincs is odaírva az 5000 ft?"

Az is lehet, hogy rossz ár volt rajta, mégsem adják oda annyiért. Pedig kellene.

Az élet nem habostorta.

Dikusz 2016.01.13. 10:00:18

@ember a holdon?: igaza van @Rosszindulatú Vászka: -nak, az miért érthetetlen számodra, hogy nagy csomag volt nála? Még csak az Savoya-parkban lévő többi üzletbe sem kell bemenni hogy nagy csomagja legyen. Aki ilyen hipermarketbe megy az általában két zsömlénél azért jóval többet vásárol. Hiába vannak panelházak néhány száz méteren belül, de akik ott laknak (budafoki rész) többnyire arra az egy megállóra is buszra szállnak, mert a vasúti síneken csak nem mehetnek át. A XI.kerületieknek sem könnyű gyalogosan átjutni. Azért, hogy egy ezressel olcsóbbért kapjak valamit, én sem utaznám át a fél várost.

joska61 2016.01.13. 10:05:50

Kérdés számomra, hogy milyen belső utasítás, vagy eljárási rend kényszeríti az ügyfélszolgálatosokat hasonló viselkedésre. Mert ha nem az ő zsebükből húzza ki az auchan azt az 500-ast, akkor érthetetlen az akadékoskodás.

AtiSnatch 2016.01.13. 10:44:12

@Dikusz: azé gondolja, hogy nem volt nála sok pakk, mer csak a bill van a blokkon.

McZozo 2016.01.13. 11:15:35

@gabors: Itt kicsit mas a hatter nekem hosszu evekig votl amexem es ateltem en is hogy amerikaba ugy irtoznak a kereskedok az amextol mint nyuszika a sapkatol. De a megoldas egyszeru volt mivel az amex dupla jutalekot vett le a kereskedotol mint a visa mastercard, igy nem egy esetben mondtak hogy inkabb adnak nemi kedvezmenyt is csak fizessek kp val vagy mas bankkartyaval.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.01.13. 12:48:08

ez akkor jó, mikor a multi elbaxarintja az árat, én meg álljak fél órát sorban miatta a vevőszolgálaton... olyan jó, hogy beosztják az időm... ez a lényeg, hogy a legtöbb ember inkább benyeli, minél nagyobb a sor...

Dikusz 2016.01.13. 13:33:48

@AtiSnatch: de blokkoltatta volna le újra a (feltételezhetően) ott vásárolt cuccait? Bár az is jó megoldás lett volna a posztoló részéről, ha lefotózza a sok cuccot, ha már a billentyűzet blokkját le tudta fotózni, és megemlíti a posztjában. Hacsak nem kiskutya-csecsemő-kismama-műanyagtálca volt a sok csomag, aminek mozgásképes elemei a szélrózsa minden irányába szétszaladtak, és a posztoló azért volt egyedül, kiszolgáltatva a rengeteg embernek. Akik még mindig úgy gondolom, nem véletlen gyűltek egybe.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2016.01.13. 13:44:17

Auchanban többször volt már ilyen gondom.
A vevőszolgálatnál mindig szó nélkül visszafizették a különbözet kétszeresét, mert ez az előírás

Dikusz 2016.01.13. 13:45:04

@RosszQtya: szégyenlem bevallani, de volt már olyan a közvetlen mellettünk levő Spar-üzletben, hogy bizony csak azért is vártam tíz percet, mert igenis egyértelmű volt, hogy az üzlet arra játszott rá, hogy ennyiért nem várakoznak a vevők. Azt viszont a saját káromon tanultam meg, hogy olvassam el az akciósként hirdetett termékek árcéduláját, mert volt hogy két nappal az akció előtt tették ki, és igen apró betűkkel volt csak ráírva a kezdés dátuma. Ami viszont kifejezetten szemétség volt, hogy az egy szem szerencsétlen árupakolgatóval fizettették ki azt is, ha az előző nap lejárt akció árcéduláját még nem volt ideje lecserélni, és reggel nyitás után a vevő verte a kasszánál a palávert, hogy ami ki van írva, ő azt fizeti.

Dikusz 2016.01.13. 13:47:06

@nagypapi: azért ilyenről még nem hallottam, honnan vetted ezt?

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.13. 13:57:40

@Dikusz: @nagypapi: Tanúsítom. Az 1200 forintos kaviár 900-ért volt kiírva, vettem 4 dobozzal. Aztán a pénztár mégis 1200 forintot fizettetett. Duplán adta vissza az ügyfélszolgálat a különbözetet. Csodálkoztam is.

Eccer meg a Teszkó adta vissza duplán, amit hibáztak. Rákérdeztem, mondta, hogy nem mindig, de néha a dupláját adják vissza. Annyira nem érdekelt, hogy az egész szabályrendszert kiszedjem belőle.

nagypapi · http://kozosgomba.blogspot.hu/ 2016.01.13. 14:06:36

@Dikusz: A törökbálinti áruházukban így működik, de a Campona Tescoban is hasonlóan jártam egyszer. Hétfői napon vettem egy, az előző héten akciós drága italt, de a polcon még nem cserélték ki a cédulát. Szó nélkül visszaadták a dupláját.

gabors 2016.01.13. 16:12:35

@McZozo: Van ahol ki van irva hogy AmEx-et nem fogadnak el.

Mert nem alkotmanyos jogom AmEx-el fizetni ... ott nem is vitatkozom .... de ahol kint van az AmEx matrica minden kasszan akkor nehogy mar velem szorakozzanak es "trukkel" probaljanak ravenni hogy fizessek maskepp!!!

Mint akkor mondtam a kis fonoknek is elbasztam egy fel orat ... de megveszem mashol !! a bolt meg tobbet veszitett mert vissza kell pakolni ami nem kis ido es nem is vettem meg ott amit akartam.

Dikusz 2016.01.13. 16:15:14

@atpijkamo111: @nagypapi: ha így van, akkor nyilván én tudom rosszul. Mentségemre szóljon, hogy ezt a variációt még nem hallottam.
*hamut szór a saját fejére* - én.

Ahoj- 2016.01.13. 20:50:14

Óbudán is hasonló a helyzet, ott a 890 Ft-s borotvahab lett 1290. Szerintem direkt csinálják.

Pink Pancser 2016.01.14. 11:42:29

Teszkóban sikerült hasonlóba belefutni, de még a pénztárnál észrevettem az eltérést. Természetesen ott sem volt szó alacsonyabb árról. Másnap jópár haverral visszamentünk, mindenki bepakolt a kosárba egy olyan egeret amivel átb@sztak, és megkerestük a kedves pénztárost... Beütötte, jött a reklamáció, hogy de az nem annyi, ennyiért nem kell, sztornózd. Következő vásárló: Nem annyi? Akkor nem kell, sztornózd. Remélem sikerült kellemes napot szerezni a pénztárosnak :)

Beerhead 2016.01.15. 12:07:41

ööö sajnálom a postolót, de nem lehet, hogy a nyugtán lévő "LOGITECH K120 BILL.." és a címkén szereplő "LOGITECH K120 BUSINESS BILLENTYŰZET" 2 különböző termék? A képen takarásban lévő kód az árcímkén egyezett a termékkel?

Zoltán Hornyacsek 2018.06.11. 14:59:33

A nevezett Auchan áruházban rendszeresen vásárolok.
Reklamációimat mindig korrekten rendezték.
A baj csak a tendenciával van.
Idáig még soha nem tévedtek a javamra!
Ez viszont számomra,tudatos vezetői
hozzáállást valószínűsít.
Dolgoztam kereskedelemben,és vevőcentrikusságom inkább hátrányt jelentett,feljebbvalóim szemében.
Többek között ezért is váltottam.

Zoltán Hornyacsek 2018.06.11. 15:11:19

@nagypapi: akkor engem átba....k?
Nekem csak a különbözeteket fizették
vissza.
süti beállítások módosítása