Tékozló Homár

Használt fejhallgatót küldött Telekom webshop

2016.02.16. 14:53 | Homár Hilda | komment

telekom-logo.jpg

Pár éve visszakúszott a divatba a fejhallgató, és bár a korábbi trendhez, az agybadugós kis fülesekhez képest nyilván kevésbé undi a használt fejes, azért ha újért fizetünk, talán nem olyan extrém dolog originálra számítani, ugye?

Hello Homár,

Tegnapi napomat édesítette meg a kedves Telekom, gondoltam kiírom magamból.

2015 végén megrendeltem a webshop-ból egy Nokia fejhallgatót. A rendelés és a kiszállítás rendben lezajlott. Amint kibontottam a csomagot már gyanús volt, mivel a fejhallgató dobozán a biztonsági (felnyitást jelző) hologrammos matrica el volt szakítva. Miután kibontottam a legnagyobb megdöbbenésemre tapasztaltam, hogy a termék használt. A kábelek kibontva, a fülhallgató látványosan kéken elszíneződve... Egyértelműen látszott, hogy ezt valaki már használta.

Na gondoltam semmi gond, mindenki hibázhat (a korrektség kedvéért megjegyzem, hogy egyébként elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol 15 perc menüturkálást követően végre valódi emberhez jutottam, a problémám elmondását követően jó 20 percbe telt, mire átkapcsolások és várakozásuk után kaptam az infót, hogy éljek a 3 napos csere lehetőségével. Vigyem be a legközelebbi T-Pontba, ott majd visszaveszik.

Közel volt egy a szentendrei úton, ahol 30 perc várakozás után közölték, hogy ők nem tudnak ilyet intézni, mivel ők nem Telekom, hanem partner cég (WTF, nem kicsi T logo van minden üzleten, honnan tudná ezt az egyszeri ügyfél?). Mindegy, menjek át a Westendbe, ott megoldják, mert ott a Telekom tényleg Telekom. Szuper. 

Irány át, Telekom üzletbe be, 10 perc várakozás majd a hölgy azonnal mondja, hogy ez nem az a Telekom, van egy másik is a Westendbe, na oda menjek (na itt már kezdett szakadni a cérna). Át oda, végre valaki fogad, és nem hajt el. Elmondom a panaszom, a srác lakonikus nyugalommal mondja, hogy hát a webshopjukban minden előfordulhat, ilyen van (WTF#2). Mondom hát az remek, csak én új terméket vettem, nem ezt. Pár kör értetlenkedést követően írtunk egy visszavételi papírt, elvileg 30 nap múlva visszautalják a vételárat.

A vicc az, hogy a pénzemet egyelőre a Telekom használja, fülhallgatóm nincs, egy délutánt elcsesztem más hibájának (vagy szándékos tevékenységének?) korrigálására és senki, de az ég világon senki sem mondta még azt sem, hogy „Bocsi, sajnáljuk, ennek nem így kellett volna történnie.”. És leginkább ez utóbbi bosszant.

Mivel azonban a fejhallgató amúgy tetszett és mazohista alkat vagyok, ezért rendeltem még egyet csak azért is (más színben, hogy tuti ne kapjam vissza a problémásat :). Megkaptam. Ez is bontott volt, a kábelek is, de a fejhallgató maga fóliás és sértetlen. Ez még belefér, ennek ellenére tisztán látszik, hogy tudatosan így árulják... 

Üdv,

Kocsis Attila

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.16. 14:57:39

"tisztán látszik, hogy tudatosan így árulják..."

Letesztelik, nehogy hibásat adjanak. Szomorúügyfélnek semmi se jó.

"elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok"

Szerintem ezt ne nagyon hangoztasd, mert kitömnek és mutogatnak.

WiZZu 2016.02.16. 14:57:52

Következő poszt meg az lesz, hogy ne utalt 30 napon belül a T? Amúgy vadász :)

Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:01:20

Vagy zarjak be az osszes partneri boltot,vagy lehessen mindenhol mindent intezni,mert ez igy nagyon fos.

rarabel 2016.02.16. 15:18:26

Fejhallgatót az Emagonctól, E Digi-től.

FDToth 2016.02.16. 15:19:26

ezek visszaküldött termékek, nem egy webshop csinálja ezt, azzal a különbésggel h alacsoynabb áron lehet újracsomagolt termékeket megvenni. az más kérdés h a telekom hanagyul csomagolja vissza,
ha a posztoló nagyon akarja, lehet kérni tőlük jóváírst vagy egy kuopnt (5 eft mindkettő).
megadják. ;)

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 15:21:37

"(a korrektség kedvéért megjegyzem, hogy egyébként elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok)."
Az tuti fotosop

" Ez még belefér, ennek ellenére tisztán látszik, hogy tudatosan így árulják... "
És akkor az előző miért nem fért bele? :D

sáros_tehén 2016.02.16. 15:22:17

Ez is a 14 napos elállási jognak a hozadéka. Mindenki kapjon bontatlan újat... a kereskedő meg nem győzi a veszteséget.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 15:22:39

@Kondom Keselyű: Á, az egyszerű lenne. Meg akkor többen tennének panaszt...

Terézágyú 2016.02.16. 15:26:09

@sarostehen_:
"Ez is a 14 napos elállási jognak a hozadéka."

Szóval ha csak két napra van szükségem egy cuccra, akkor megrendelem, rongyosra használom két napig, aztán visszaküldöm a három napon belül... :)

nem köll bérelni :)

sáros_tehén 2016.02.16. 15:28:22

@Terézágyú: nagy vonalakban erről szól a rendszer. Volt egy cikk (ha jól emlékszem az indexen).. elég rendesen le volt írva, hogy sokan pl esküvői fotó videó elkészítéséhez, vásárolnak egy komolyabb gépet, végig fotózzák a lagzit, aztán visszaküldik.

Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:28:38

@Terézágyú:
Ha lathato a hasznalat nyoma,akkor nem kapod vissza a teljes vetelarat.
Ha meg nem,akkor eladjak ujkent.

Terézágyú 2016.02.16. 15:31:55

@Kondom Keselyű: @sarostehen_:

cumi.... :-/

"Ha lathato a hasznalat nyoma,akkor nem kapod vissza a teljes vetelarat.
Ha meg nem,akkor eladjak ujkent. "

Vagy úgy gondolták a cégnél, hogy nem látszik ezen annyira.... a poszter meg kiszúrta, hogy de.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.16. 15:35:11

Nem tudom, milyet szeretett volna pontyosan Attila, de ezen a honlapon pl. ez a legdrágább: www.tinydeal.com/sades-sa-901-usb-20-wired-gaming-headphones-w-microphone-p-126856.html . Új. Nem valami Trékom alvállalkozó által szelektíven gyűjtött elektronikai hulladékból Pervollal mosva.

Terézágyú 2016.02.16. 15:36:00

@sarostehen_:

"Az Extreme Digitalnál csak anyit mondtak, hogy nemhogy probléma, hanem direkt jó az elállási jog:
Minket nem érint hátrányosan a 14 napos elállás lehetősége, sőt erősíti a vásárlói bizalmat az online vásárlásban."

:))))

Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:36:19

@Semmitnemérszakitiltással:
Szerintem a ket fo oka annak,hogy csomo mindent nem lehet a partnereknel intezni :
- tobbet kellene fizetni nekik
- az elmult 20 evben annyi fele konstrukciot dolgoztak ki,hogy a par napos gyorstalpalon,amit a partnerek emberei kapnak,keptelenseg rendesen kikepzni oket.

Az elsore viszonylag egyszeru a megoldas : tobbet kell fizetni.

A masodikra pedig kicsit osszetettebb.
Egyreszt kell par uj ember a kozpontba,aki a parneterek hivasait,leveleit,kerelmeit realtime intezi.
Masreszt ki kell kenyszeriteni a partnerektol, hogy a megemelt dij egy resze a dolgozokhoz keruljon. Ezzel (is) csokkentheto a fluktuacio,es nem kell minden ugyfelnek olyan ujonc ugyintezokkel szenvedni,akik a nevuket se tudjak.

Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:37:47

@Terézágyú:
A masodik lehet sima dolgozoi hiba.
Ha nekem kellene napi ezer visszakuldott arut atnezni,biztosan hibaznek en is.

The Crazy One 2016.02.16. 15:41:27

mondd, kedves poszterem, a kereskedő oszt mi az ádámok faszát csináljon a 14 napos elállás keretében visszaküldött termékekkel. Te is visszaküldheted, utánnad is eladják.
Ne konspirálj, fejhallgatót vegyél boltban, ahol látod rajta a gyári plombát. Egyébként biztosíthatlak, ha kihisztezed, kaptál volna rá pölö 30 százalékos kedvezményt. Tapsolva megadták volna. Te mazochista...

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 15:42:49

@Kondom Keselyű: Annyira szarok a T rendszerei, hogy a kollegáknak is átláthatatlanok, pluszba.

Viszont.
Vevőként a kutyát nem érdekli, hogy partner, vagy micsoda. Ha T logó van kint, akkor azt várod, hogy lehet T ügyeket intézni.

Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:44:43

@Semmitnemérszakitiltással:
Egy ekkora cegnel siman elkepzelheto,hogy kiszamoltak,mennyi ugyfelet buknak el az ide-oda kuldozgetessel,es kevesebbe kerul nekik,mint teljeserteku orszagos halozatot kialakitani.

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.16. 15:48:15

@Terézágyú: Komolyan gondolja. Az edigital kiterjeszti 40 napra.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.16. 15:49:14

@Semmitnemérszakitiltással: Na "az a szép zöld"bank se jobb: Kb. tizenhétszer kellett valamelyik évben bizonyítani nekik, hogy azonos vagyok magammal (egyéb ügyintézés nélkül), és hitelfelvétel esetén is mindent tudnak rólam, de azt már nem tudta megmondani a középkorú műkörmös maca, hogy él-e még az egészségpénztári számlám, amire 10-12 éve nem megy pénz. (Él, van rajta egy ezres.) Érdeklődjek a honlapjukon megadott elérhetőségeken! Ezzel csak azt bukták, hogy az idei Cafeteria-keretemből nem kapnak semmit használatra.

CsakLajosAz 2016.02.16. 16:00:22

Örülj neki, hogy 2. alkalommal nem azt kaptad vissza, amit már egyszer Te vittél be Nekik :)

zserzsenne 2016.02.16. 16:42:52

T-től fülhallgatót LOL
Köszönöm, nincs több kérdésem.

amindenes.blog.hu 2016.02.16. 17:27:58

Ha azt mondod Nokia PurityPro(80 rugó) tuti körbe röhöglek.

Amusing 2016.02.16. 17:40:25

egyes emberek mit gondolnak, amit visszaküldenek elállási jogukkal visszaélve azzal mi fog történni??? megsemmisítik???? vagy odaadják az árváknak???

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 18:50:18

@Amusing: Eladják értékcsökkent termékként? NEM újként?

@Fungumars: 80 ezer egy kommersz fülesért az tényleg röhej is :)

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Ez meglepő?
Amúgy miért nem kérdezted meg, ki vagy? Hátha tudtak valamit rólad, amit te nem!

@Kondom Keselyű: Nem "elképzelhető". Kb. ez van :) Vagy leszarják.
A többi mobilgecég is is így megy.

M. Péter 2016.02.16. 19:58:16

@sarostehen_: Ha úgy látja a kereskedő, hogy nem éri meg, nem kötelező webshopot üzemeltetnie. A valódi boltban meg eladókat is kell fizetni, ott meg az a baj.

M. Péter 2016.02.16. 20:08:02

@Terézágyú: Nem egészen. A a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a fogyasztó felel.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 20:31:14

@M. Péter: Valahogy így. Amúgy a webshopok mekkora része van itthon bejegyezve (és nem a Szlovákia nevű erdőben)?

buksikutya 2016.02.16. 21:13:59

hamarosan befut a telekom valasza: "kerjuk a tisztelt posztolot, hogy keressen meg minket a segitunk@matav.hu cimen, hogy fel tudjuk venni vele a kapcsolatot".

kb. ennyit tud a telekom

M. Péter 2016.02.16. 21:30:18

@Semmitnemérszakitiltással: Passz. Viszont a 14 napos elállási jog uniós irányelv, így Szlovákiában is kell, hogy legyen róla törvény.

Freddy a Krüger 2016.02.16. 23:37:15

Fülhallgató Van Gogh edition

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 06:40:42

@M. Péter: Papíron biztos be is kell tartani, valójában pedig...

2016.02.17. 08:05:40

@The Crazy One:
"mondd, kedves poszterem, a kereskedő oszt mi az ádámok faszát csináljon a 14 napos elállás keretében visszaküldött termékekkel. "

Bontott termékként némi kedvezménnyel árulják. Legalábbis a korrekt kereskedők, a szélhámosok kiküldték a gyanútlan posztolónak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 09:12:56

@The Crazy One: Erre jöttek létre az outletek szerte a nagyvilágban. Tudom ajánlani pl. a Vaterán az Integrál Kft-t ( integralkft) Kapospuláról. Megveszik, megjavítgatják a kisebb hibákat, megtisztogatják, kipróbálják és aukcióra bocsátják. Én elég sok mindent vettem tőlük, a leggyakoribb (korábbi) hiba az volt, hogy a tápkábel megszakadt.

razer 2016.02.17. 09:24:06

Telekom webshopból fejhallgatót... gratulálok. Nincs több kérdésem.
Vagyis mégis. Jelentősége nincs de a poszter az egyik mondatában fejhallgatót, a másikban fülhallgatót rendelt. Most akkor mit?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 09:29:23

@razer: Mindegy, úgyis a két füle közé szorult a feje.

sáros_tehén 2016.02.17. 09:30:49

@nagybalfasz: Én könyvelje el a veszteséget mert néhány unatkozó majom nem képes felnőtt döntést hozni?

Látszik nem volt még saját boltod.

2016.02.17. 09:36:35

@sarostehen_:
Ez a kockázat benne van, ha boltot nyitsz. De az is lehet, hogy az a "majom" 15 vásárlásból egyszer visszaküldi, te meg majomként kezeled, úgyhogy többet nem is fog nálad vásárolni. Persze csak remélni tudom, hogy nincsen webshopod, mert az üzleti szemléleted nagyon magyarosch...

Pink Pancser 2016.02.17. 10:01:43

@rarabel: Fejhallgatót ebay-ról :) 1 dollárért is van már használható, 5 körül pedig egész jók. Igaz, a szállítás lassú, de ha ott gond van vele akkor ott bocsánatot kérnek és nem 30 nap alatt utalnak vissza.

joska61 2016.02.17. 10:28:49

Elgondolkodott már azon a tisztelt nagyérdemű, hogy mi történik a garanciában cserélt termékekkel? Meg a 3 napos cserésekkel? Hát rajta.

lobster thermidor 2016.02.17. 10:30:44

"egyébként elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok"
Ezt azért nem kellett volna!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 10:44:36

@lobster thermidor: Se a tévével, se a faxszal nincs baja, ez olyan hihetetlen?

Putyur 2016.02.17. 11:14:08

"elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok"
@atpijkamo108:
Szerintem ezt ne nagyon hangoztasd, mert kitömnek és mutogatnak.
@lobster thermidor:
Ezt azért nem kellett volna!

Tehát ha valakivel nem tolt ki soha a T-csoport, akkor az szégyellje magát...? :-/

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 11:23:47

@Putyur: Nem ezt mondtam. Ritka az elégedett matávos ügyfél, és büszkén mutogatnák, mint pozitív példát.

McZozo 2016.02.17. 12:21:05

@sarostehen_: Erre van kulfoldon az a fogalom bevezetve hogy refurbished, ami lehet manufacturer refurbished ami azt jelenti konkretan 99.99% olyan mint az uj vagy van seller refurbished ami azert mar kicsit lentebbi kategoria. az arak meg ennek fenyeben a manucacturing refurbished szinte egy ar az ujal. En vettem mar ilyet is olyat is a szeller refurbished el volt gondom de korrekt votl az elado es szo nelkul sajat koltsegen cserelte a manufacturer refurbished el meg semi gondom nemvolt azota is boldogan hasznaljuk

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:33:54

@McZozo: "@sarostehen_: Erre van kulfoldon az a fogalom bevezetve hogy refurbished,"

Vettem szervizből visszajött okostelót 12 ezerért. Újként már nem adhatták el. Pöpec, karcmentes, 540x960 pixel, 1G RAM... Majd valahogy túlélem, hogy egy helyen szakadt a doboza. Ja, azt már ki is dobtam.

M. Péter 2016.02.17. 18:09:01

@Semmitnemérszakitiltással: Ezt meg a vásárlónak kell figyelembe venni, hogy esetleg nehezebb és költségesebb lesz a jogait érvényesíteni.

Netuddki. 2016.02.17. 19:09:32

Fülhallgatót a fülhallgatóboltból...

Taxman 2016.02.17. 21:31:43

@sarostehen_:
Megadnád a boltod nevét, elérhetőségeit? Csak, hogy tudjam hol ne vásároljak soha.

Amúgy elégedett T ügyfél, látom ez sokakban maradandó élményt okozott. Ennél a résznél én konkrétan nyihogtam.

glad az egyetlen 2016.02.17. 22:50:10

Én az edigitalal jártam ki. Kiküldtek egy koszvad, ragszalagos dobozban lévő fejhallgatót. Úgy néz ki ez már csak egy ilyen termék. Ügyfélszolgálat tojt a fejemre, szóval én önszorgalomból bementem a legközelebbi üzletükbe és és éltem a web adta elállási joggal. Ez volt a legsimább út.

Ennél a boltmizériánál aranyos, hogy van aki még rácsodálkozik a mobil cégek partneri hálózatára és azok funkciójára. Az, hogy egymás után kettőbe is betalált az az ó bénázása nem a T-é.

glad az egyetlen 2016.02.17. 22:56:11

@sarostehen_: Eza webshop sajátossága (hagyományos üzletben nincs ilyen) ha ezzel nem képes valaki együtt élni akkor nem üzemeltessen ilyen boltot.
Ahogy fentebb írták a tőlünk kevésbé parasztabb nyugatiak erre használják a refurbished. Ez tipikusan az a helyzet, hogy nincs görénység és elégedett az új vásárló is és az eladó is.

Silenzio 2016.02.18. 11:39:08

wtf2: Az üzlet rivalizál a webshoppal, nem véletlenül szidta a t. ügyintéző. És mielőtt még valaki nekiállna emiatt hőzöngeni, ez nem cégsajátosság, ez minden multinál így van, ahol az emberek jutalékért dolgoznak, és van online értékesítés is... Evvan, emiatt keseregni ostobaság.

A t. posztolónak csak annyit üzennék, hogy ez a protokoll a próbálgató, tesztelgető, finnyáskodó embereket kiszűrendő (akik élnek a visszavásárlási joggal, ugye), hogy a pénzt nem kapja vissza az üf, hanem visszautalják bevizsgálás után. Az ő helyébe k*rvára nem rendeltem volna, hanem vettem volna egyet ott, helyben, és kértem volna üzletpolitikai kedvezményt a sok szopás miatt. Alkudni mindenütt lehet, még a T-nél is.

Üdvözlettel: egy ex-tpontos.

Silenzio 2016.02.18. 11:58:41

@Silenzio: Ott dolgozni rühelltem, nem véletlenül vagyok "ex", jókora rablások folytak, de a borzalmas, új rendszerből és a folyamatos ügyfélpanaszból lett elegem. Most pedig egy nagy pirospont, hogy ne csak szidják itt a magentát.

Szeptemberben mentem felmondani az optinetet. Az exkollégám valamit elcseszett, a szolgáltatás tovább élt. Decemberben mentem érdeklődni, van-e még számlám, ekkor derült ki. Az ügyintéző elvileg felvett egy reklamációt, gyakorlatilag annak se volt nyoma, de a lemondás legalább elindult 3 hónapos késéssel. Aztán itthon megtaláltam a felmondást igazoló, szeptember elején kiállított papírt. Szkenneltem, írtam egy rekit emailben az ügyfélszolgálatnak, csatoltam a papírt, írtam nekik, hogy számolják ki, mennyit kell fizetnem, és értesítsenek. 2 nappal később jött emailben új számla egy egészen minimális, párszáz forintos összegről az addigi több tízezer helyett, amit kiszámláztak. Erre azt mondom, ez korrekt ügyintézés.

BOPSZHL 2016.02.21. 09:53:25

@Kondom Keselyű:
Nem értem, hogy miért kell olyan dolgokról véleményt írni, amiről lövésetek sincs!
A képzések közt az ég világon semmi különbség a két oldal között. Ugyan azt kapja egy T-Pontos is mint egy partner ügyintéző! Nagy igazság, hogy a fejétől bűzlik a hal! Ha nem adnak hozzáférést bizonyos tevékenységekhez központilag, az nem a partner ügyintéző hibája!!!!! Egységes márkanév alatt dolgozik minden üzlet, ezért a nagy T logo mindenhol, de ha telefonon azt az infot adják, hogy CSAK T-PONTBAN lehet leadni azt a szart, amit weben rendelsz, akkor meg is lehet kérdezni, hogy melyik üzlet, ahol ma-holnap.... visszaadhatom, vagy akár meg lehet nézni a neten is! Megint nem a partner hibája, hogy nem vásárolhatja vissza a weben rendelt akármit!
EX partner ügyintéző!
süti beállítások módosítása