Pár éve visszakúszott a divatba a fejhallgató, és bár a korábbi trendhez, az agybadugós kis fülesekhez képest nyilván kevésbé undi a használt fejes, azért ha újért fizetünk, talán nem olyan extrém dolog originálra számítani, ugye?
Hello Homár,
Tegnapi napomat édesítette meg a kedves Telekom, gondoltam kiírom magamból.
2015 végén megrendeltem a webshop-ból egy Nokia fejhallgatót. A rendelés és a kiszállítás rendben lezajlott. Amint kibontottam a csomagot már gyanús volt, mivel a fejhallgató dobozán a biztonsági (felnyitást jelző) hologrammos matrica el volt szakítva. Miután kibontottam a legnagyobb megdöbbenésemre tapasztaltam, hogy a termék használt. A kábelek kibontva, a fülhallgató látványosan kéken elszíneződve... Egyértelműen látszott, hogy ezt valaki már használta.
Na gondoltam semmi gond, mindenki hibázhat (a korrektség kedvéért megjegyzem, hogy egyébként elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol 15 perc menüturkálást követően végre valódi emberhez jutottam, a problémám elmondását követően jó 20 percbe telt, mire átkapcsolások és várakozásuk után kaptam az infót, hogy éljek a 3 napos csere lehetőségével. Vigyem be a legközelebbi T-Pontba, ott majd visszaveszik.
Közel volt egy a szentendrei úton, ahol 30 perc várakozás után közölték, hogy ők nem tudnak ilyet intézni, mivel ők nem Telekom, hanem partner cég (WTF, nem kicsi T logo van minden üzleten, honnan tudná ezt az egyszeri ügyfél?). Mindegy, menjek át a Westendbe, ott megoldják, mert ott a Telekom tényleg Telekom. Szuper.
Irány át, Telekom üzletbe be, 10 perc várakozás majd a hölgy azonnal mondja, hogy ez nem az a Telekom, van egy másik is a Westendbe, na oda menjek (na itt már kezdett szakadni a cérna). Át oda, végre valaki fogad, és nem hajt el. Elmondom a panaszom, a srác lakonikus nyugalommal mondja, hogy hát a webshopjukban minden előfordulhat, ilyen van (WTF#2). Mondom hát az remek, csak én új terméket vettem, nem ezt. Pár kör értetlenkedést követően írtunk egy visszavételi papírt, elvileg 30 nap múlva visszautalják a vételárat.
A vicc az, hogy a pénzemet egyelőre a Telekom használja, fülhallgatóm nincs, egy délutánt elcsesztem más hibájának (vagy szándékos tevékenységének?) korrigálására és senki, de az ég világon senki sem mondta még azt sem, hogy „Bocsi, sajnáljuk, ennek nem így kellett volna történnie.”. És leginkább ez utóbbi bosszant.
Mivel azonban a fejhallgató amúgy tetszett és mazohista alkat vagyok, ezért rendeltem még egyet csak azért is (más színben, hogy tuti ne kapjam vissza a problémásat :). Megkaptam. Ez is bontott volt, a kábelek is, de a fejhallgató maga fóliás és sértetlen. Ez még belefér, ennek ellenére tisztán látszik, hogy tudatosan így árulják...
Üdv,
Kocsis Attila
atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.16. 14:57:39
Letesztelik, nehogy hibásat adjanak. Szomorúügyfélnek semmi se jó.
"elégedett, több szolgáltatást használó Telekom ügyfél vagyok"
Szerintem ezt ne nagyon hangoztasd, mert kitömnek és mutogatnak.
WiZZu 2016.02.16. 14:57:52
Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:01:20
rarabel 2016.02.16. 15:18:26
FDToth 2016.02.16. 15:19:26
ha a posztoló nagyon akarja, lehet kérni tőlük jóváírst vagy egy kuopnt (5 eft mindkettő).
megadják. ;)
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 15:21:37
Az tuti fotosop
" Ez még belefér, ennek ellenére tisztán látszik, hogy tudatosan így árulják... "
És akkor az előző miért nem fért bele? :D
sáros_tehén 2016.02.16. 15:22:17
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 15:22:39
Terézágyú 2016.02.16. 15:26:09
"Ez is a 14 napos elállási jognak a hozadéka."
Szóval ha csak két napra van szükségem egy cuccra, akkor megrendelem, rongyosra használom két napig, aztán visszaküldöm a három napon belül... :)
nem köll bérelni :)
sáros_tehén 2016.02.16. 15:28:22
Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:28:38
Ha lathato a hasznalat nyoma,akkor nem kapod vissza a teljes vetelarat.
Ha meg nem,akkor eladjak ujkent.
sáros_tehén 2016.02.16. 15:29:54
index.hu/gazdasag/2014/07/23/webshophiszti/
Terézágyú 2016.02.16. 15:31:55
cumi.... :-/
"Ha lathato a hasznalat nyoma,akkor nem kapod vissza a teljes vetelarat.
Ha meg nem,akkor eladjak ujkent. "
Vagy úgy gondolták a cégnél, hogy nem látszik ezen annyira.... a poszter meg kiszúrta, hogy de.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.16. 15:35:11
Terézágyú 2016.02.16. 15:36:00
"Az Extreme Digitalnál csak anyit mondtak, hogy nemhogy probléma, hanem direkt jó az elállási jog:
Minket nem érint hátrányosan a 14 napos elállás lehetősége, sőt erősíti a vásárlói bizalmat az online vásárlásban."
:))))
Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:36:19
Szerintem a ket fo oka annak,hogy csomo mindent nem lehet a partnereknel intezni :
- tobbet kellene fizetni nekik
- az elmult 20 evben annyi fele konstrukciot dolgoztak ki,hogy a par napos gyorstalpalon,amit a partnerek emberei kapnak,keptelenseg rendesen kikepzni oket.
Az elsore viszonylag egyszeru a megoldas : tobbet kell fizetni.
A masodikra pedig kicsit osszetettebb.
Egyreszt kell par uj ember a kozpontba,aki a parneterek hivasait,leveleit,kerelmeit realtime intezi.
Masreszt ki kell kenyszeriteni a partnerektol, hogy a megemelt dij egy resze a dolgozokhoz keruljon. Ezzel (is) csokkentheto a fluktuacio,es nem kell minden ugyfelnek olyan ujonc ugyintezokkel szenvedni,akik a nevuket se tudjak.
Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:37:47
A masodik lehet sima dolgozoi hiba.
Ha nekem kellene napi ezer visszakuldott arut atnezni,biztosan hibaznek en is.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.16. 15:38:11
The Crazy One 2016.02.16. 15:41:27
Ne konspirálj, fejhallgatót vegyél boltban, ahol látod rajta a gyári plombát. Egyébként biztosíthatlak, ha kihisztezed, kaptál volna rá pölö 30 százalékos kedvezményt. Tapsolva megadták volna. Te mazochista...
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 15:42:49
Viszont.
Vevőként a kutyát nem érdekli, hogy partner, vagy micsoda. Ha T logó van kint, akkor azt várod, hogy lehet T ügyeket intézni.
Kondom Keselyű 2016.02.16. 15:44:43
Egy ekkora cegnel siman elkepzelheto,hogy kiszamoltak,mennyi ugyfelet buknak el az ide-oda kuldozgetessel,es kevesebbe kerul nekik,mint teljeserteku orszagos halozatot kialakitani.
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.16. 15:48:15
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.16. 15:49:14
CsakLajosAz 2016.02.16. 16:00:22
zserzsenne 2016.02.16. 16:42:52
Köszönöm, nincs több kérdésem.
amindenes.blog.hu 2016.02.16. 17:27:58
Amusing 2016.02.16. 17:40:25
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 18:50:18
@Fungumars: 80 ezer egy kommersz fülesért az tényleg röhej is :)
@Kitalátor (másként) gondolkodó: Ez meglepő?
Amúgy miért nem kérdezted meg, ki vagy? Hátha tudtak valamit rólad, amit te nem!
@Kondom Keselyű: Nem "elképzelhető". Kb. ez van :) Vagy leszarják.
A többi mobilgecég is is így megy.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.16. 18:55:07
M. Péter 2016.02.16. 19:58:16
M. Péter 2016.02.16. 20:08:02
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.16. 20:31:14
buksikutya 2016.02.16. 21:13:59
kb. ennyit tud a telekom
M. Péter 2016.02.16. 21:30:18
Freddy a Krüger 2016.02.16. 23:37:15
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.17. 06:40:42
2016.02.17. 08:05:40
"mondd, kedves poszterem, a kereskedő oszt mi az ádámok faszát csináljon a 14 napos elállás keretében visszaküldött termékekkel. "
Bontott termékként némi kedvezménnyel árulják. Legalábbis a korrekt kereskedők, a szélhámosok kiküldték a gyanútlan posztolónak.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 09:12:56
razer 2016.02.17. 09:24:06
Vagyis mégis. Jelentősége nincs de a poszter az egyik mondatában fejhallgatót, a másikban fülhallgatót rendelt. Most akkor mit?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 09:29:23
sáros_tehén 2016.02.17. 09:30:49
Látszik nem volt még saját boltod.
2016.02.17. 09:36:35
Ez a kockázat benne van, ha boltot nyitsz. De az is lehet, hogy az a "majom" 15 vásárlásból egyszer visszaküldi, te meg majomként kezeled, úgyhogy többet nem is fog nálad vásárolni. Persze csak remélni tudom, hogy nincsen webshopod, mert az üzleti szemléleted nagyon magyarosch...
Pink Pancser 2016.02.17. 10:01:43
joska61 2016.02.17. 10:28:49
lobster thermidor 2016.02.17. 10:30:44
Ezt azért nem kellett volna!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.17. 10:44:36
Putyur 2016.02.17. 11:14:08
@atpijkamo108:
Szerintem ezt ne nagyon hangoztasd, mert kitömnek és mutogatnak.
@lobster thermidor:
Ezt azért nem kellett volna!
Tehát ha valakivel nem tolt ki soha a T-csoport, akkor az szégyellje magát...? :-/
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 11:23:47
McZozo 2016.02.17. 12:21:05
atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.17. 12:33:54
Vettem szervizből visszajött okostelót 12 ezerért. Újként már nem adhatták el. Pöpec, karcmentes, 540x960 pixel, 1G RAM... Majd valahogy túlélem, hogy egy helyen szakadt a doboza. Ja, azt már ki is dobtam.
M. Péter 2016.02.17. 18:09:01
Netuddki. 2016.02.17. 19:09:32
Taxman 2016.02.17. 21:31:43
Megadnád a boltod nevét, elérhetőségeit? Csak, hogy tudjam hol ne vásároljak soha.
Amúgy elégedett T ügyfél, látom ez sokakban maradandó élményt okozott. Ennél a résznél én konkrétan nyihogtam.
glad az egyetlen 2016.02.17. 22:50:10
Ennél a boltmizériánál aranyos, hogy van aki még rácsodálkozik a mobil cégek partneri hálózatára és azok funkciójára. Az, hogy egymás után kettőbe is betalált az az ó bénázása nem a T-é.
glad az egyetlen 2016.02.17. 22:56:11
Ahogy fentebb írták a tőlünk kevésbé parasztabb nyugatiak erre használják a refurbished. Ez tipikusan az a helyzet, hogy nincs görénység és elégedett az új vásárló is és az eladó is.
Silenzio 2016.02.18. 11:39:08
A t. posztolónak csak annyit üzennék, hogy ez a protokoll a próbálgató, tesztelgető, finnyáskodó embereket kiszűrendő (akik élnek a visszavásárlási joggal, ugye), hogy a pénzt nem kapja vissza az üf, hanem visszautalják bevizsgálás után. Az ő helyébe k*rvára nem rendeltem volna, hanem vettem volna egyet ott, helyben, és kértem volna üzletpolitikai kedvezményt a sok szopás miatt. Alkudni mindenütt lehet, még a T-nél is.
Üdvözlettel: egy ex-tpontos.
Silenzio 2016.02.18. 11:58:41
Szeptemberben mentem felmondani az optinetet. Az exkollégám valamit elcseszett, a szolgáltatás tovább élt. Decemberben mentem érdeklődni, van-e még számlám, ekkor derült ki. Az ügyintéző elvileg felvett egy reklamációt, gyakorlatilag annak se volt nyoma, de a lemondás legalább elindult 3 hónapos késéssel. Aztán itthon megtaláltam a felmondást igazoló, szeptember elején kiállított papírt. Szkenneltem, írtam egy rekit emailben az ügyfélszolgálatnak, csatoltam a papírt, írtam nekik, hogy számolják ki, mennyit kell fizetnem, és értesítsenek. 2 nappal később jött emailben új számla egy egészen minimális, párszáz forintos összegről az addigi több tízezer helyett, amit kiszámláztak. Erre azt mondom, ez korrekt ügyintézés.
BOPSZHL 2016.02.21. 09:53:25
Nem értem, hogy miért kell olyan dolgokról véleményt írni, amiről lövésetek sincs!
A képzések közt az ég világon semmi különbség a két oldal között. Ugyan azt kapja egy T-Pontos is mint egy partner ügyintéző! Nagy igazság, hogy a fejétől bűzlik a hal! Ha nem adnak hozzáférést bizonyos tevékenységekhez központilag, az nem a partner ügyintéző hibája!!!!! Egységes márkanév alatt dolgozik minden üzlet, ezért a nagy T logo mindenhol, de ha telefonon azt az infot adják, hogy CSAK T-PONTBAN lehet leadni azt a szart, amit weben rendelsz, akkor meg is lehet kérdezni, hogy melyik üzlet, ahol ma-holnap.... visszaadhatom, vagy akár meg lehet nézni a neten is! Megint nem a partner hibája, hogy nem vásárolhatja vissza a weben rendelt akármit!
EX partner ügyintéző!