Tékozló Homár

Önkényeskedő biztonsági őrök szűrik a szurkolókat Pécsen

2016.06.23. 09:57 | Homár Hilda | 114 komment

telekom-logo.jpg

Az éppen zajló foci Eb-n elképesztő  magyar focifeltámadás tanúi lehetünk épp, amitől akkora focilázban ég az ország, hogy még a tudjukkik is képernyőre tapadnak esténként. Mivel a szurkolás abszolút közösségi élmény, nem csoda, hogy minden valamire való kocsma beüzemelt magának egy tévét, és országszerte a nagyobb tereken kivetítők várják a lakosságot. Illetve a lakosság egy részét.

Szevasz homár!

Smittelem a Magyar Telekomnak elküldött levelem. Pécsen jó szokás szerint zaklatják a hajléktalanokat még a focivb alatt is, körbekerítik a közteret, majd hajléktalannak kinézô biztonságiak kipécéznek szerintük hajléktalan embereket és elküldik a területrôl, mert ugye a közterületen ne hajléktalankodjon már. Egyértelmûen visszaélnek a nem létező hatalmukkal és véletlenszerûen válogatnak emberek között a bejáratnál. A főnök gyerek nem ad ki semmilyen felettest. Meglátjuk az eseményt szponzoráló cégeknek belefér-e ez a mentalitás akkor, amikor ugye mindenki a nagy nemzetet összekovácsoló eseményrôl harsog.

Üdv

A feketeember

Tisztelt Magyar Telekom!

Pécsen a futball európa bajnokság miatt körbekerítettek egy közteret az önök logójával ellátott kordonnal, mely területen felállították a város  egyetlen kivetítőjét. Az ott dolgozó biztonságiak önkényesen küldenek el számukra hajléktalannak látszó, egyébként helyben fogyasztó, az önök promóciós játékaiban résztvevô embereket és kutyásokat, ad hoc módon, az emberekkel esetenként minősíthetetlen hangnemben beszélnek, a főnökük elérhetőségét visszatartják, reklamációra lehetőséget nem biztosítanak.

Kérdéseim a következők: önök milyen módon tudnak azonosulni az állampolgárok fent részletezett zaklatásával, van-e módjuk legnagyobb szponzorként befolyásolni az ilyen fokú, az önök szponzorációjával működtetett területen történő visszaéléseket.

Válaszaikat szívesen tovabbítom igény esetén a sajtó munkatársainak.

Üdvözlettel:               

Fekete Dávid

Update júni. 27.

Még a poszt megjelenésének napján kaptuk az alábbi levelet a Telekomtól:

Nagyon sajnáljuk, hogy a pécsi köztéri közvetítések során kellemetlenséget tapasztalhattak a szurkolók. A Telekom az ezzel kapcsolatos megkeresésre e hét kedden válaszolt Fekete Dávidnak.

A Magyar Telekom kizárólag hirdetőként jelenik meg a pécsi közvetítés helyszínen, nem a rendezvény/esemény szervezője vagy lebonyolítója, így sem a bekerítést, sem a biztonsági szolgálatot nem a Telekom szervezi, hanem a helyi rendezvény szervezője.

A Telekom fontosnak tartja, hogy mindenki, akinek igénye van rá, szurkolni tudjon a magyar csapatnak. Éppen ezért helyeztünk ki a helyszínen puffokat is, hogy bárki, aki magának helyet már nem talál máshol, le tudjon ülni a téren, és követni tudja a mérkőzéseket. A Pécsett tapasztaltakkal kapcsolatban megfogalmazott levelet a Telekom továbbította a szervezők felé, felkérve őket, hogy a rendezvény házirendjének betartása mellett mindenki számára biztosítsák a kulturált szórakozás lehetőségét. Bízunk benne, hogy a továbbiakban senki sem tapasztal hasonló problémát a helyszínen és zavartalanul tud szurkolni.

Magyar Telekom, Kommunikációs Igazgatóság

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 10:52:53

@Bruszli: Elnézésedet kérem, ha csak vicceltél, de lehet, hogy az elmúlt hat évet egy elhagyott völgyben egy lapos kő alatt töltötted egy szatyorban, és ekkor komoly a kérdésed, ezért megválaszolom.

Volt az álamelnökünk (sic!) a Smitt Pali bácsi, aki arról lett híres, hogy egyrészt minden törvényt azonnal aláírt, másrészt a doktori dolgozatát anno másolta. Ez utóbbiból lett a "másolás" elnevezése a "smittelés".

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 10:55:00

@Terézágyú:

"valakik" - én
"csinálnak" - nem csinálom
"valamit" - azt, hogy védelmem alá veszem
"valakikkel" - @bendeguz75:-t

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 10:57:36

Megjegyzem még, hogy a smittpali legalább dolgozott a dolgozatán, ellenőrizte, javítgatta, kiegészítette, mígy a gyurcsányi fénymásolóval írta, ami szerintem sokkal aljább dolog.

Dikusz 2016.06.23. 10:57:59

@atpijkamo108: mennyi a Nagycsarnokban a cserkó kilója. Ha jó áron adják, megyek veszek én is, bár ha fizetnének érte sem enném meg (inkább innám). Itt a piacon haccázé adják.

Ha tudod az okát, légyszíves áruld már el nekem, honnan van ez a két t-s írásmód. Szóba került már Eger, ott úgy írnám, hogy Egerben. Ilyen alapon Győr is Győrben, Pécs is Pécsen (pláne, ha a helyiek is így írják) lenne számomra elfogadható.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:01:44

@Dikusz: Háromszáz a szokásos, amiben vannak kisebb, világosabb szemek is, hatszáz amiről beszélek, a sötét, nagyszemű. Ha a főbejáraton mész be, akkor a bal szélén, a felénél kissé meszebb. Az az árus, akinek egy nagyobb standja van, sose ő a legolcsóbb, de mindig szép árúja van. (Azért hosszú ú, hogy ne csak te, hanem a félanalfabéták is megércsék.)

2016.06.23. 11:04:28

"smitteltem" és ezt leírja 2016-ban....

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:04:40

@Dikusz: Ugyanazért, amiért az itt, ott-ot használjuk. Itt, Pécsett, vagy in, Pécsen. Én is csak mostanában vénségemre tanultam, meg. Ezt kéne az iskolában tanulni, nem a logikátlan féloldal hosszú nyelvtani szabályokat.

Terézágyú 2016.06.23. 11:06:14

@atpijkamo109:
Én csak a pószter homárnak írt levelét próbáltam értelmezni... aztán az eredeti levél már világosabb volt..

Dikusz 2016.06.23. 11:07:17

@atpijkamo109: lemaradtam valamiről (szoktam), pedig istenbizony nem kő alatt élek. Azt honnan veszed - nem kötözködésként, csak kérdezem -, hogy valaki dolgozott, javítgatott, vagy egyeztetett a dolgozatán, vagy esetleg fénymásolta azt. Nem végeztem főiskolát vagy egyetemet, de javíts ki kérlek, ha nem így van, azt hallottam, hogy vannak olyanok, akik mások helyett pénzért megírják a diplomamunkát, szakdolgozatot, vagy mennek nyelvvizsgázni.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:08:32

A lényeg az – kezdte a nyelvész –, hogy néhány magyar városnév esetében alkalmazható -ott, -ett, -ött, és -t toldalék, melyek a helyhatározókat alkotó régi toldalékok maradványai. Ezek egykoron a helyhatározóknak ugyanúgy toldalékjai voltak, mint ma a -ban/-ben, az -on/-en/-ön, vagy a -nál/-nél. Az -ott, -ett, -ött, és -t toldalékok olyan ma is használatos, valóságos helyre utaló határozókból – szaknyelven lokatívuszokból – erednek, mint például az itt, ott, emitt, amott, hanyatt, mindenütt, előtt, vagy az iránt.

A nyelvész ezután hozzátette, hogy a „Pécsetthez” hasonlóan használják még a régies toldalékmaradványt néhány város esetében. Ilyen például a Győrött a Győrben helyett, a Fehérvárott a Fehérváron helyett, vagy a Vácott a Vácon helyett. Az azonban a nyelvészet egyik érdekes rejtélye, hogy bizony sok olyan városnév létezik, melyek esetében ez az írás és kiejtésmód nem alakult ki.

De mikor és miért lett a „Pécsettből” a ma egyre inkább elterjedt „Pécsen”? Pesti János kifejtette, hogy a váltás nagyjából a 20. század fordulójára tehető, ami feltehetően azért ment végbe, mert a köznevek esetében értelemszerűen sokkal gyakoribb volt a külviszonyra és a belviszonyra utaló ragok használata (tehát a -ban/ben, és az -on/en/ön). A városneveknél ugyanis nyilván sokkal többször használták az olyan mindennapi szavakat, mint például az „asztalon” és a „házban”. Ebből kifolyólag pedig apránként egyre kényelmesebbé és egyszerűbbé vált a tulajdonnevekhez is ezeket a ragokat hozzátoldani.

www.pecsma.hu/pecs-aktual/az-orok-kerdes-most-akkor-pecsett-pecsen-vagy-mindketto/

Terézágyú 2016.06.23. 11:09:46

@atpijkamo109:
"Ezt kéne az iskolában tanulni, nem a logikátlan féloldal hosszú nyelvtani szabályokat. "

Szerintem tanultuk. Másrészt ez is eléggé logikátlan ám...

Egyébként nyelvjárásokban vannak ennél különlegesebb ragok is: Előfordul az ún. családi helyhatározó rag (-ni, -nyi ’-ékhoz’, -nól, -nől ’-éktól’, -nott, -nëtt, -nött ’-éknál’: bírónyi ’bíróékhoz’, Sandornó vagy Sandoréknó: ’Sándoréktól’)

2016.06.23. 11:12:57

@atpijkamo109: Rákérdezhetek: Londonott ?

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:15:11

@Dikusz: NEm értem a kérdést, mindazonáltal megpróbálok válaszolni rá.

Smittpali egy már már elhúnyt külföldi ismerősének a könyvéből vett át sokmindent. Ugyanaoor átnézte, hibát javítottt, időszerűsítette. Hivatkoznia kellett volna a forrásmunkára, de lehet, hogy akkor nem fogadták volna el doktrinka, mert nem eleget tett hozz. de utúlag nem éegtt volna be.

A gyurcsányi annyira fénymásolta a dolgozatot, hogy a bírálat ugyanazokra az oldalszámokra vonatkozik, mint az eredeti dolgozatban. De csak a felét fénymásolta, a bíráló is értetlenkedik, miért lesz hirtelen vége a dolgozatnak, pedig a címben többet igért.

Mindkét fenti idióta párszázezer forintért irathatott volna eredeti dolgozatot, és akkor sokkal nehezebben buknak le. De az átkosban nem volt ilyen elterjedt még a bérdolgozatírás. Nem is hallottam akkor még róla.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:17:37

@Terézágyú: "ez is eléggé logikátlan"

Persze, a nylv logikátlan.

A baj, mikor a logikátlanságra megpróbálnak ráhúzni egy nyakatekert, hosszú és bolnyolult szabályt, hogy ezt magold kisdiák, ettől lesz szép nagy a feLYed. Na, az ilyet kéne péklapáttal hátbabaszni, de dulván.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2016.06.23. 11:18:02

@atpijkamo109: A franc, hogy ez nem jutott akkor eszembe! Nem kellett volna a leejtett 2000 lyukkártyát újra begépelnem ...

Terézágyú 2016.06.23. 11:22:46

@atpijkamo109:
"A baj, mikor a logikátlanságra megpróbálnak ráhúzni egy nyakatekert, hosszú és bolnyolult szabályt"
Ez egész emberi lét arról szól, hogy a logikátlan létünkre ráhúzunk egy csomó bonyolult szabályt...
Fogd fel úgy, hogy a a nyelvtan próbál rendet tenni a rendetlenségben...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.23. 11:28:04

@Bruszli: Schmidt Pál exelnök úr, aki másolta a doktorijának a dolgozatát, és csúnyán kiderült. Azóta a másolást itt-ott felváltja a smittelés. :D

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:29:25

@Andrass9: :))

Én 3. és 5. évben is kellett diplomamunkát csinájjak. Persze, hogy az utolsó pillanatban készült mindig el. Cserélgettük egymás közt a könyvkötők címeit, aki egy napon belül kötnek.

Doktorinak meg az lett volna nagyon furcsa, ha nem a sajátomat adom be. Más tollával ékeskedni épp hogy több munka lett volna. Azért volt, ami nem volt teljesen kerek, a vizsgán úgy tolt át két aranyos, jószándékú professzor. Segg hülye vagyok az általános biológiához, de megadták a szükséges minimumot, mert egyébként ismerték, amit csinálok. Az orosz alapfokú nyelvvizsgán meg előre megfontolt szándékkal beletrafáltam a közepébe, úgyhogy arra meg kellett adniuk a kettest, pedig semmit nem tudtam az égvilágon.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:33:42

@Terézágyú: Ha 3 kivételre ráteszel egy 6 elemú szabályt, akkor nem rendet teszel, hanem duplázod a rendetlenséget.

A nyelvtan nem egy egzakt tudomány, különböző irányzatok vannak. Nemtom most mi van, de 50 éve a nyelvtankönyvben feleslegesen kurvára el volt bonyolítva.

Egyébként akármi van, nézd meg egy poszter levelét, külön írja az igekötőket meg az összetett szavakat. Most az ilyennek miért akarnál akármilyen szabályt megtanítani, ha tudnál is? Magyarul nem tud a szerencsétlen.

Terézágyú 2016.06.23. 11:34:55

@kekecke:
"Schmidt Pál exelnök úr, aki másolta a doktorijának a dolgozatát, és csúnyán kiderült."
Inkább úgy mondanám: csúnyán (=fideszes/komcsi/cigány- módon) tagadta az egészet.

Terézágyú 2016.06.23. 11:38:30

@atpijkamo109:
"Egyébként akármi van, nézd meg egy poszter levelét, külön írja az igekötőket meg az összetett szavakat. Most az ilyennek miért akarnál akármilyen szabályt megtanítani, ha tudnál is?"

De éppen erről van szó, hogy az ilyen ember naná, hogy szidja a nyelvtani szabályokat - de ha még te is szidod, akkor persze, hogy senki nem akarja alkalmazni őket...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.06.23. 11:39:40

@atpijkamo109: napasztmek, én nem éltem szatyorban, sem kő alatt, de a smittelés nekem sem volt meg. :(

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.23. 11:41:51

@Terézágyú: az lehet, de mégiscsak bebizonyosodott, hogy dede, CTRL+C-CTRL+V-zte az egészet. :D

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:41:51

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Jóvanna, a marsi utazókra irigykedünk. Sokáig lehettél távol, tán nem az optimális bolygóközi pályán közlekettél?

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 11:44:53

@Terézágyú: "ha még te is szidod, akkor persze, hogy senki nem akarja alkalmazni őket..."

Én csak a túlbonyolítást szidom. Az egyszerű, logikus, megtanulható szabályokra szükség van, azok segítenek. Mondjuk a nyelvtankönyv egyharmadára. A többit kidobni, és helyette nyelvet tanulni!

Aki az igekötőt külön írlya, mennyire emléxik a könvből valyon?

nyakira 2016.06.23. 12:03:59

Anyadert van ehhez is T-s kep. Ledugjak a torkodon egy kepekre iranyulo google keresest? Utana meg egy meglett lofaszt?
Kulonben mirol van szo a posztban es mit kell ide irni?

Terézágyú 2016.06.23. 12:16:42

@atpijkamo109:
"Én csak a túlbonyolítást szidom."

A túlbonyolítást mindenki szidja. Csak mindenkinek más és más a túlbonyolítás.
Van olyan ember, akinek az igekötő egybe írása is túlbonyolítás...

Dikusz 2016.06.23. 12:21:46

@atpijkamo109: akkor nem jól kérdeztem - tudom a hiba az én készülékemben van.
Ezt a válaszodat okostelón írtad:)

Azt szerettem volna kérdezni, miből gondolod, hogy a dolgozatát ő maga javította, és nem más?
Amikor kiderül valakiről (nem feltétlen politikus)hogy vásárolta a diplomáját, érettségijét, nyelvvizsgáját, mindig hozzáteszik azt is, hogy lehet találni a neten olyan hirdetést, amiben azt írják segítenek a diplomamunka megírásában.

Annak idején amikor a fiamnak felső tagozatban a kötelező olvasmányról kellett írni összefoglalót, a magyartanár azért adott neki kettest, mert azt állította, másolta a dolgozatát. Az egyetlen alkalom volt, amit ő dolgozott ki, sokat dolgozott vele. Azt mondta akkor, még egyszer nem csinál ilyet .)

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 12:22:30

@nyakira: Őrűj vazze, hogy van kép, ki is tilthatott volna.

És leggaláb nem 5345x9843 pixeles.

Van akinek semmi se lyó.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 12:25:42

@Dikusz: "miből gondolod, hogy a dolgozatát ő maga javította, és nem más?"

Egyszerű logika. Ha mással csináltatta volna, akkor már újat irat.

A fijad egy okos ember.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 12:37:26

@Dikusz: A smittpali egy elvtelen takonygerincű szarkupac. (Elnézést minden szarkupactól!) De legalább saját maga szerkesztgette a doktoriát, bár hozott anyagból dolgozott. Foglalkozott vele, nem is keveset. A gyurcsányi féle fénymásolástól emeletekkel van feljebb.

További magyar hang 2016.06.23. 12:40:44

Ha körbekerített egy közterületet, akkor nyilván fizetett érte. Ha fizetett érte, akkor hadd döntse már el ő, hogy kit enged be.
Én sem (senki sem) engedne be a területére hajléktalanokat és kutyásokat. Na jó, bizonyos esetekben hajléktalanokat talán igen.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 12:50:31

B+ a britek ki fognak lépni. Eső van, és a kemény EU-ellenes mag megy csak szavazni.

Nekik is szar, nekünk is. Kameron egy balfék.

Dikusz 2016.06.23. 13:05:11

Poszt - ahogy olvasom, a posztolót valami sérelem érte? Neki volt nézeteltérése a biztonsági őrökkel, esetleg őt nézték hajléktalannak, vagy kutyával volt és nem engedték be? Vagy petárdázni szeretett volna és rászóltak, nem a fülébe súgva, hogy légyszilégyszi ne robbogass, ugyanis a kollektív drukkolásba a mellette álló szavát sem érti.

Ha pedig a mellette álló drukker kaukázusi juhászkutyája (vagy akármilyen kutya) megkóstolja, az lenne a baj, hogy miért engednek be tutyát. Valamint mi alapján kellene szelektálni ki mehet be? Tajt részeget nyilván kizavarnak.

Dikusz 2016.06.23. 13:07:55

@atpijkamo109: megkérdeztem a kinn élő barátomat, hogy mit gondol.
Kétesélyes, azt mondta inkább az idősebb korosztály lépne ki, a fiatalok maradnának, de őket meg nem nagyon érdekli a szavazás.

Bruszli 2016.06.23. 13:28:18

@atpijkamo109:
Erről hallottam, de nem tudtam, hogy ez így ment a köztudatba!
Mea Culpa

nyakira 2016.06.23. 13:28:46

@atpijkamo109: az emberek a változatosság gyönyörködtet alapelv alkalmazása nélkül idővel megőrülnek. Különösen kellemetlen eset, ha ezt egy vezető nem éri befelát ésszel svagy nem ismeri ÚJPOSZT ENTER. Tetves kis genny.

megamenn 2016.06.23. 13:32:53

tyű, elsőre úgy olvastam,hogy örmanyecskanő ... :)

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 14:01:33

@Dikusz: Aha, ez a baj.

Na mindegy, nekik fog jobban fájni. Legalább nem bomlasztják az EU-t, mert éppen összefogásra lenne szükség. Én örülök.

Meg hazajön 400 000 magyar, és itt adóznak. Talán még nyugdíjam is lesz.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 14:02:55

@nyakira: "Tetves kis genny."

Azt szetetem benned, hogy mindig olyan költői vagy.

CID. 2016.06.23. 14:21:31

@Kulics: @atpijkamo109: Na, most megkedveltelek, ezután a védelmem alatt állsz:D

Rongyosgárda 2016.06.23. 14:24:53

@atpijkamo109: jajjne... eznemszép :( Biztos sok munka meg minden...de...miért?

CID. 2016.06.23. 14:34:16

Bocs Kulics, téged nem.

Reactor 2016.06.23. 14:44:19

Abszolút nem védeni akarom a biztonsági őröket - SZVSZ a nagytöbbségük pontagyú mongolidióta, oda kellenek, ahova az őrkutya túl értelmes - de azzal egyetértek hogy a csöveseknek kiteszik a szűrét. Azokkal a rendeletekkel is egyetértettem, ami megtiltotta volna a hajléktalanoknak azt, hogy életvitelszerűen közterületeken éljenek.
Miért? Mert már unom, hogy minden nagyobb városban az fogad, hogy aluljáróban fekszenek, padon fekszenek, itt fekszenek, ott fekszenek, az égre bűzlenek, maguk alá piszkítanak aztán belefekszenek. Erőszakosan kéregetnek, ha ennivalót adok, azt eldobják és még én vagyok a szemétláda, mitképzelek, hogymerészelek, neki pénzt adjak! A bátrabbja pedig nemcsak kéri hanem el is veszi a pénzt. Nem tud és nem is akar visszaszocializálódni. Csak tudnám, miért nem költöznek le a csatornába, ott nyugodtan fekhetnek a saját ürülékükbe egész nap, dajdajozhatnak, verekedhetnek, senkit nem fog érdekelni.
Gondolom a biztonsági orkok ezt akarják megelőzni, elvégre a fizetővendég érdekei az előbbrevalóak, ők adják a kenyeret az asztalukra. Ha a fizetővendég nem akar csövest látni, akkor kiebrudalják őket.
Ez azon ritka esetek egyike, amikor nem érzek semmi túlkapást részükről.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 15:10:24

@CID.: :)) Hogyafaszbaeddignem???

Mert dicsértem a smittpalit, vagy mert szidtam?

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 15:13:02

@Reactor: Egyetértek. Fasz hajléktalanok nem értik, akármilyen lassan mondom:

M E N N Y H A Z A A A A ! ! ! !

CID. 2016.06.23. 15:16:03

@atpijkamo109: dicsérted? Valamit benéztem.

AtiSnatch 2016.06.23. 15:16:19

@atpijkamo109: meg azért jó hajléktalan lánnyal járni, mert soha nem kell hazakísérni.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 15:16:36

@Rongyosgárda: "miért?"

Fasztuggya. Neki ez teccik.

Monygyuk aközött kell választani, hogy ilyen vagy 200 kiló, akkor már inkább ez.

Monygyuk pofont se szeretnék kapni tőle.

Különben a 10 centi háj alatt én is így nézek ki, csak fiúban. Kéne valami röntgengép.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 15:18:12

@CID.: Revalit... Retalivi ... Relativizáltam. A gyurcsányinál mégiscsak jobb.

Terézágyú 2016.06.23. 15:22:42

@Reactor:
"Ez azon ritka esetek egyike, amikor nem érzek semmi túlkapást részükről. "

Ja, erről van szó. A rendőrség/csendőrség/állam igenis üssön szét azok között, akik nekem nem tetszenek - de ha engem/családomat/gyerekemet vegzálják, akkor azonnal rendőrállamot, diktatúrát kiáltok!

Reactor 2016.06.23. 15:32:11

@Terézágyú: Na de kinek "tetszenek" az erőszakos, undorító csövesek?
És itt most nem azokról a hajléktalanokról beszéltem, akik igenis próbálnak pénzt keresni, ember módjára élni, és visszailleszkedni a társadalomba, hanem akik meg sem próbálják, és a fentebb említett módon élnek. SZVSZ az ő jelenlétük csak az elkövetett bűnesetek számát növelné a rendezvényen.
Ha meg nem tiltják ki őket, a fizetőközönség kezdene hisztizni, és a céget ekézni, akkor meg abból lenne cikk.

Terézágyú 2016.06.23. 15:38:07

@Reactor:
"Na de kinek "tetszenek" az erőszakos, undorító csövesek?"
Egyrészt: itt nem a tetszésről van szó, hanem a törvényekről.
Másrészt: honnan veszed, hogy ezek éppen erőszakosak és undorítóak voltak? Éppen a panasztevő sem gondolta így, aki ott volt...

megamenn 2016.06.23. 15:40:56

szerintetek mire gondolt c ronaldo, amikor dzsudzsi beszúrta nekik a harmadig góltot?

CID. 2016.06.23. 15:42:25

@atpijkamo109: Neked elment az eszed...

Terézágyú 2016.06.23. 15:45:38

@megamen:
arra, hogy a gól szó neki tetszik, mert lecserél benne három betűt és hozzátesz egyet, akkor az jön ki, hogy...

Reactor 2016.06.23. 15:48:29

@Terézágyú: Nem tudhatjuk, mert végülis szűrték őket. De ugyanezt mondhatnám a szurkolókra is, azt is jogosnak érzem, ha a kötekedő, rendbontó szurkolókat távolítják el a helyszínről. Tudod, az a tipikus kocsmaiverekedő állatfaj, aki két sör után az élő fába is beleköt. Inkább távolítsák el a rendezvényről, minthogy előkapja a bökőt, és négy-öt embert kórházba/temetőbe juttasson (a Zsaru magazinban minimum 2 ilyen cikk van minden lapszámban).
Nem azt írtam hogy chaingunnal meg neutron ágyúval kéne irtani őket (de ahogy olvasgattam, igény arra is lenne), csak nem kéne beengedni őket mindenhová, pláne ha a program fizetős, ők pedig csak bepotyáztak rá. Eddig a tapasztalat mindig azt mutatta, hogy ahol megjelennek, ott azonnal lesz lopás, zsebmetszés, autófeltörés és egyéb nyalánkságok, elvégre nekik nincs vesztenivalójuk, a hűvösön jut nekik koszt-kvártély, akkor meg miért is ne...?

Terézágyú 2016.06.23. 15:57:12

@Reactor:
Meggyőztél. Éljenek a biztonsági orkok.

Majd ez jusson eszedbe minden egyes biztonsági őrös történetnél.

ööö,izé 2016.06.23. 16:03:18

@atpijkamo108: Ez nem nő, ez egy nyomi moderátor, a hilda csak azért van, mert az alliteráció annyira megtetszett az üzemeltetőnek amikor harmadjára járta az ötödiket.
PécseN
NNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNN.NNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.NNNNNNNNNNNNNNNNN.
Pécsen.

Reactor 2016.06.23. 16:11:39

@Terézágyú: Már olvastam itt egy párat, azért is írtam ehhez a poszthoz. Elvégre ha a rendes fizetővendégeket is vegzálják, akkor nem kéne a hajléktalanokat ezerszer jobban?
Egyébként meg írtam, hogy abszolute nem vagyok róluk jó véleménnyel, nekem is volt velük negatív élményem, közöttük is akad számos selejt, lásd Black Magic és a Corvin-tetős sztorit (bár kiderült hogy a posztoló se volt épp ma született bárány).

Az a baj, hogyha meg nem végzik a munkájukat, a másik irányból fog jönni a jajveszék. Mindenkinek képtelenség megfelelni, akarni meg hülyeség. Mellesleg, inkább legyen pár biztonsági őr, minthogy a policájok szállják meg az egész rendezvényt - tapasztalatból mondom, ők még rosszabbak.

Itt egyébként szó sem volt agyonverésről meg tettlegességről, hanem csak szimplán arról, hogy aki nem odavaló, azt nem engedik be, illetőleg kivezetik, legyen az csöves, tomboló részeg, fanatikus szurkolóőrült, lézerpisztolyos reptoid földönkívüli stb.

gabors 2016.06.23. 16:23:03

@atpijkamo109: "másrészt a doktori dolgozatát anno másolta. "

Nem kellene ilyen valotlansagot irni :-) meg beperel pali bacsi

Nem masolt Smitt semmit azt is valaki mas csinalta neki (le is kellett forditani angolgbol !!!) Es ez volt az a valaki aki felnyomta. Mas nem is tudott arrol hogy amit lemasolt ez a valaki mint Smitt kisdoktorija mar egy letezo tanulmany volt amit maga smitt rendelt meg valami bolgar "kem"-tol akit az IOC fizetett meg ezert. Ebbol a tanulmanybol ha igaz nem is volt publikus kiadas csak az IOC konyvtaraban volt belole es meg par szaz darabot teritettek mint ajandek. Volt egy masodik resze az is masolt anyag volt csak franciabiol !!

Ezert tortent aztan hogy par evvel kesobb mikor kiderult, fogalma sem volt paliba-nak hogy mi a fasz lehet a gond a dolgozataval ... lehet TENYLEG nem tudta hogy masolt volt.

gabors 2016.06.23. 16:27:43

@atpijkamo109: "vagy a Vácott a Vácon helyett"

koszi mar eppen akartam irni hogy mi helyiek is hasznaltuk (legalabbis meg gyerekkoromban)

Rongyosgárda 2016.06.23. 16:33:44

@atpijkamo109: Van megoldás :) Kockahas xtragyorsan: www.humoroskepek.hu/images/img/fp/536c6ee2426ff.jpeg

Amúgy a csövesek mostmár az aprót sem szokták elfogadni... multkor összegyűjtöttem egy rágósdobozba sokat a kocsiban. Jött, odaadtam és visszadobta, hogy ez "nehéz"... hát 'nyád...sohatöbbet

gabors 2016.06.23. 16:40:31

@atpijkamo109: "Smittpali egy már már elhúnyt külföldi ismerősének a könyvéből vett át sokmindent. Ugyanaoor átnézte, hibát javítottt, időszerűsítette."

Ez egy nagyon baratias megkozelites ... az eredeti iro (mert megtalaltak) nem volt baratja meg ismerose sem sot meg peren is gondolkodott (ha jol emlekszem az akkori tudositasokbol).

Es smitt semmit nem javitott az eredetin hanem hozzatett par tiz oldalt mert az eredeti kb 10 evvel (egy vagy ket olimpiaval hamarabb ert veget) az egesz "Az újkori olimpiai játékok programjának elemzés:" ...about 197 pages of Schmitt's 215-page.. ennyi volt amit masolt ket mubol !!!

Akkoriban elolvastam mind a magyar mind az angol valtozatot nem volt semm javitas abban bekezdesek szo szerint forditva (sok helyen emiatt igen magyartalan is volt)

Ami meg talan ennel is pofatlanabb volt hogy PhD-vel hirdette magat ... holott meg ha nem is lett volna masol ez a "doktori" meg akkor sem lett volna joga PhD-t adni maganak

Az IOC-t annyira nem zavarta a dolog hogy maig is tagja !! Igaz mar levettek a PhD-t a neve mellol ....

Reactor 2016.06.23. 16:48:16

@Rongyosgárda: Én alapból élelmiszert adok. Amelyik elfogadja, és nem hajítja el,vagy csencseli el negyedlityi kannásért, az a normális rendes hajléktalan, rajta érdemes segíteni. Ilyentől még a cigarettát se sajnálom.
Amelyik pedig ilyen, amit említettél, hogy már a "zaprót" is visszadobja, annak lóné örömét a seggébe. Gondolom az ő fajtájuk szokta a szállón is fosztogatni a többieket.

gabors 2016.06.23. 16:49:45

@atpijkamo109: " De legalább saját maga szerkesztgette a doktoriát, bár hozott anyagból dolgozott. " Ezt honnan veszed ? mint mar irta par oldalt tett hozza ami azutan tortent hogy az eredeti mu veget ert.

Mert en elolvastam akkor mind az angol mind a megfelelo magyar reszeket nem volt nehez mert a tablazatok es grafikonok is mind ugyanazok voltak sot abra szam is egyezett. Konnyu volt osszehasonlitani voltak oldalak ahol MINDEN mondat egyezett .. itt ott voltak (szerintem) stilisztikai kulonbsegek amik lehet hogy gyengebb forditasi kepessegre utaltak.. De nem volt nehez forditani angolbol mert aki irta az sem angol anyanyelvu volt hanem bolgar, es O forditotta le a sajat muvet angolra. Vagyis mar az eredeti angol sem volt igazan nehez szoveg.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 17:04:49

@gabors: A PhD az magyarul kisdoktori, és viszont.

@Dikusz: Ja, GáborS eszembe juttatta, Azért is biztos, hogy a smittpali dolgozott vele, mert belerakta a helyesírási hibáit.

Dikusz 2016.06.23. 17:05:14

@atpijkamo109: a 200 kilóson viszont bármikor lehet hajtogatni ......? mit is, Megamen segíts nem jut eszembe a neve.....

Én is azt szoktam mondani: szeretem hogy karcsú vagyok, sportos az alkatom, csak azt nem szeretem, hogy mindezt hájréteg takarja. Meg különben is nem kövér vagyok, csak alacsony. Ehhez a súlyhoz 2,2 m magasra kellene nőnöm legalább.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 17:09:08

@Dikusz: :)) Nade Dikúúúúúsz! Te úrinő vagy.

Nem baj, hogy "alacsony" vagy, a szellemedért szeretlek.

Dikusz 2016.06.23. 17:15:15

@Rongyosgárda: :)))))))))))))))) ez jó nagyon.
Valami hasonló képet nem tudnál idelinkolni női hölgyekröl?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.06.23. 17:19:52

@gabors: @atpijkamo109: Az a baj, hogy mindezek után is kapja élethosszig az állami lóvét, de ami még irritálóbb, hogy pofázott, hogy neki ez jár, az jár, amaz jár, de ami ennél is jobban kiveri a biztosítékot, hogy nem sunnyog valahol eldugva, hanem még mindig büszkén jön-megy, sütkérezik a rivaldafényben. És ezért senki nem kúrja állon.

Dikusz 2016.06.23. 17:22:43

@atpijkamo109: első ránézésre az hittem, az alacsony szellemi szintemért, már kétségbe is estem.

Elég sok politikusról keringett már olyan hír, hogy később szerezték meg a pl a jogi diplomájukat (pl), tették le a nyelvvizsgát, stb. Olyan végzettséget írtak be, ami nem volt, és azóta sincs nekik. Nem vagyok olyan bátor, hogy leírjam a neveket.

Dikusz 2016.06.23. 17:28:40

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: egyetértek azzal, amit írtál. Annyit hozzátennék, hogy az "átkosban" se volt oka panaszkodni.
Sportdiplomataként semmi bajom nem volt vele, maradnia kellett volna annak.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 17:48:42

@Dikusz: Eltolcsi most dolgozik a doktorián. Nincs kétségem felőle, hogy meg fogja kapni. Úgy örülök, hogy mégokosabb lesz! Már most is fékezhetetlen agyvelejű.

Az egyetemen zseninek tartotta magát, és az a mi szerencsétlenségünk, hogy pár évfolyamtársa megerősítette ebben. Aztán orbán is elhitte, és együtt leamortizálták az országot. A román nemzeti titkosügynök egyetem díszdoktorává választotta ezt a két balféket, mert azok száz év aknamunkája árán se tudnak elérni még csak hasonlót se.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 17:49:53

@Dikusz: Az Astoria szálló igazgatójaként se kapott sérvet.

Reactor 2016.06.23. 17:50:42

@atpijkamo109: Ki tudja, lehet ő tényleg egy meg nem értett zseni :D ha megél 47 ezer forintból, komolyan mondom, bálványozni fogom őt. Ő lesz az új Szász Marci!
(egyébként meg egy ostoba véglény)

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 17:52:58

@Dikusz: "első ránézésre az hittem, az alacsony szellemi szintemért"

Mert te gyorsan olvasol, az egész sort átfogod a pillantásoddal. Igyál, vagy valami mődon pusztítsd az agysejtjeidet a normál szintre!

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 17:53:59

@Reactor: :)) sokkal rosszabb. Egy megértett nemzseni.

nyakira 2016.06.23. 18:00:58

@Dikusz: meeg lácik, hogy nem ismered a saját fajod: nők ilyentet nem vállalnának be sosem, nem passzintható be az identi. Tásukban!
@atpijkamo109: szerintem felesleges csámcsogni politikai személyeken. Főleg mikor úgyis a posztoló volt a hülye. No és ez kisugárzik mindenre.

gabors 2016.06.23. 18:45:50

@atpijkamo109: " A PhD az magyarul kisdoktori, és viszont.

Miota ??? valami valtozott ??

a PhD az nem kisdoktori es ilyen az angolszasz rendszben nincs es viszont !!!

Illetve van de ritka univ doctors (ezt kb diszdoktorikent hasznaltak) azt hiszem ez egy valodi hungaricum VOLT de mar magyarorszagon sincs !! Pontosan a MsA es a valodi doktor (nagy doktori) kozotti szintet jelentette DE akkor is tudta mindenki hogy mi a kulonbseg !! Nyilvan smitt is tudta csak jofejusegbol hasznalta a PhD-t !!

Nekem nincs doktorim akinek van az majd jobban elmagyarazza hogy miert is nem tisztesseges a kettot osszekeverni.

Ha jol tudom voltak olyan kisdoktorik amiket lehetett PhD-re konvertalni de a legtobbet nem es miota az uj rendszer van ilyen mar nincs.

Rongyosgárda 2016.06.23. 19:46:23

@Dikusz: női hölgyeset nem tudok ... azok mind szépek, kivétel, amelyik nem.
@Reactor: hát ja, ezeknek már semmi sem jó. Anno szárnyaim alá vettem egyet, nyugatinál táblázott, hogy "éhes vagyok". Hát, mondom, ha tényleg éhes vagy meghívlak a mekibe... evett... aztán cigim van-e... nincs , vettünk... aztán még párszor megkajáztattam. Szállón lakott, meg munka miatt kellett mobil, így kapott egy 3000pénzeset tőlem. OK... Egyszercsak hív, hogy nincs áram a szállón és tudok-e generátort vinni, mert "BARÁTOK KÖZT NÉLKÜL NEM TUDOK ÉLNI"... tévé b+, az kell, nem kaja.... hát a lópéniszt! Tiltólistás lett a száma :(

CID. 2016.06.23. 21:38:19

@Rongyosgárda: Gondolom, ekkor kezdted érezni, hogy hülye vagy :)

2016.06.23. 22:07:01

@atpijkamo109: a nyelv is logikátlan, hát még a nylv !!!

Dikusz 2016.06.23. 22:17:09

@Rongyosgárda: azért megkérdezném, mielőtt tiltólistára került a száma, azért vittél neki generátort? Szegény azóta sem látja a barátokköztöt. Mecsoda veszteség.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 23:49:42

@gabors: "Miota ??? valami valtozott ??"

Úgy olvasom, 1993-ban változott. Te meg én még a régi (orosz) rendszert ismerjük. A régi egyetemi kisdoktori az tényleg kevesebb lehetett, mint a PhD, nem tudom.

hu.wikipedia.org/wiki/Tudom%C3%A1nyos_fokozat

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.23. 23:51:48

@Homár Hilda: Ezt a SPAM-elő faszt @Pasztel: töröld ki, ha már mindenáron törölgetési ingerenciád van.

Reactor 2016.06.24. 00:35:53

@Rongyosgárda: Toronyóra lánccal nem kellett volna neki? Legközelebb majd arra kér,vegyél neki egy külön bolygót, a hozzávaló nappal együtt... :D
Komolyan elvitted megkajáltatni a Mekibe? Ha lecsövesedek, engem a Börger Kingbe vigyél el :D

Pepibubó 2016.06.24. 01:21:59

Nem értem, mi a gond a "biztonsági" őrökkel. Rendes, posztkommunista verőember - és szinte kivétel nélkül megfáradt "nyugdíjas" rendőr - mind, akikről most már bírósági ítélet is kimondta, hogy ha kell, néha akár gyilkolhatnak is. Hiszen esetükben például "nem bizonyítható", hogy az általuk halára vert és Dunába dobódott hulla miattuk lelte halálát. Mert nincs róla videó-felvétel. Igaz, hogy Kaiserről, meg Schönstein Sándorról se volt, és őket ennek ellenére elítélték olyan gyilkosság miatt, amit viszont nem követtek el, de "az más". Huszonhat év eltelt a rendszerváltás óta, de úgy tűnik, kevés volt.

Pepibubó 2016.06.24. 01:23:30

halára vert
=
halálra vert

Treff Bubi 2016.06.24. 10:49:57

@atpijkamo109: akkor azt mondd meg nekem, hogy mitől függ, hogy egy helyre, vagy egy helybe utazom? DebrecenBE, de BudapestRE. SiófokRA, de SopronBA? Miért???:(

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.24. 11:01:05

@Treff Bubi: Ne engem kérdezz, én mindig is kettes voltam nyelvtanból.

szamaritánus 2016.06.24. 19:36:47

@bendeguz75: dugd vissza a fejed a seggedbe és hagyd a felnőtteket kommentelni.

SAndrás 2016.06.24. 21:08:08

@atpijkamo109: Úgy írjuk, ahogy mondjuk! :)
www.youtube.com/watch?v=L91iuh1SeYQ

"A smittpali egy elvtelen takonygerincű szarkupac. (Elnézést minden szarkupactól!) De legalább saját maga szerkesztgette a doktoriát, bár hozott anyagból dolgozott. Foglalkozott vele, nem is keveset. A gyurcsányi féle fénymásolástól emeletekkel van feljebb. " Akkor a plagizálásról Gyurcsány tehet! Ő húzott egy alsó határt, Schmitt Pál pedig megemelte azt.

@További magyar hang: én még biztonsági őrt sem engednék be! Mosolygós, vékony ember vagyok, PET-palack alkattal (na jó, pocakkal, de az öltöny jól takar), de még csak kétszer mertek ellentmondani nekem.

@Reactor: Ha a negatívumokat nézem, igazat kell adjak, mert van rossz tapasztalatom! Szívesebben emlékszem arra, amikor a reggelimet adtam egy nőnek és gyerekének, és annyira hálálkodott, hogy inkább angolul beszéltem hozzá, majd elrohantam.
Zsaru magazin olvasása nem szerencsés. Immunissá válhatsz, majd elfogadod normál viselkedésként az ott olvasottakat. Később - az időskori demencia hatására - , akár tudattalanul meg is teheted azokat!

@Pasztel: Te mit keresel itt?

@Treff Bubi: "egy helybe utazni" képtelenség. A helybe benne vagy. Az értelmezést rád bízom.

Treff Bubi 2016.06.24. 23:35:07

@SAndrás: mármint a helyben vagyok benne, nem? De a válaszhoz nem kerültem közelebb.

Reactor 2016.06.24. 23:37:02

@SAndrás: Amelyik nem tud örülni az ételnek, annak nőjön fsz a homlokára. Nehogymár nekem kelljen finanszírozni a mindennapi berúgását! Azért tobzódnak ennyire és tarhálnak kannásra meg cigire mert mindig van, aki ad nekik. Ha senki nem adna, max. ételt, alaposan lecsökkenne ez a jelenség.
Pár hét koplalás után pedig még a penészes zsemlét is beveri késsel-villával majd...

A Meki amúgy biztonságos választás volt, ha normál étterembe vinnéd a csövit, azonnal megrendelné a legdrágább aszútörkölyt vagy skót whiskyt.

ájurvéda 2016.06.25. 08:55:15

Én olyat Pesten sehol ne tapasztaltam, hogy a nagy közparkokat, tereket kordonnal kerítették volna körbe. Pécsen legutóbb mégnagyobb területet zártak le és elég nagy feszkót generált, mert elég kis területen zsúfolódik össze sok ember. Én szemtanúja is voltam annak, ahogy egy kutyás ordibált az egyik securityssel, mire az tűnéssel válaszolt. Nem tudom ők hogy mondják meg ki a hajléktalan, de a balhézó embereket kellene kivágni, de hát abból meg van olyankor vagy ezer...vagy nem helyben fogyasztanak? Dehát egy meccsen rengeteg embernél látni dobozos sört, nem tűnnek hajléktalannak. Legyen akkor a kordon, de hozzá kulturált szervezést kérünk, és mivel a várostól nem várhat az ember semmit, a T-kom meg nagyon aktív területen és rengeteg hasznuk van a jelenléten, így az ő felelősségük is. Mondjuk ők reagálnak az ilyen típusú panaszokra.
süti beállítások módosítása