Tékozló Homár

Mekk Elek cége házat épített

2016.07.12. 10:37 | Homár Hilda | komment

Íme az újabb bizonyíték arra, hogy türelem rózsa helyett néha csak nagyon durva gyomorgörcsöt, heveny fejfájást és konstans idegbajt, később komoly anyagi veszteséget és elhúzódó ügyintézést eredményez. A DK Car kivitelező cég monnyon le, ha minden így történt.

Kedves Homár Blog!

Az építkezés általában csak erős idegzetűeknek ajánlott. Sajnos mi sem úsztuk meg gyomorideg nélkül.

A DK Car Kft-vel szerződést kötöttünk családi házunk  kivitelezésére. A szerződés értelmében 2016.01.31-ig kellett átadni a házat a szerződésben foglalt készültségi foknak megfelelően. 2016.01.31-én elvonultak a helyszínről számos munkát félbehagyva, azzal a magyarázattal, hogy még száradnia kell a háznak ahhoz, hogy folytatni tudják. Aztán kitavaszodott és sorra jöttek az ígéretek, hogy április közepén jönnek befejezni a munkát, aztán április végén, majd május végén. Egyik ígéret sem teljesült, azóta nem láttuk őket. Közben elfogyott a türelmünk és a hiányzó munkákat megcsináltattuk mással.

Amiért most írok az az, hogy elindítottuk a használatba vételi eljárást, melynek első állomása a kémény ellenőrzése volt. Nos, a Magyar Kémény Kft. által kiküldött ellenőr 10 pontból álló jegyzőkönyvet írt arról, hogy milyen hibákat talált a kéményben. És nem pár filléres hibákat, hanem igencsak komoly, nehezen javítható eltéréseket. A kéményt a DK Car Kft. kivitelezte.

Mivel az ügyvezető ekkor már sem a telefonját nem vette fel, sem az SMS-ekre nem reagált, írtunk hivatalos, tértivevényes levelet a cég székhelyére, amit át is vettek. Ebben a levélben 15 napot adtam arra, hogy felvegyék velünk a kapcsolatot a kémény hibáinak kijavítása miatt. Ez természetesen nem történt meg.

Felháborítónak tartom, hogy szerződéses kötelezettségeit nem teljesítette, munkájáért felelősséget nem vállal, és garanciát sem, holott a szerződés 5 év garanciát ír elő. Az építési hatóságtól még kint sem voltak ellenőrizni a házat. Már előre tartok tőle, hogy mennyi hibát fognak találni. Mivel számunkra fontos a használatbavételi engedély megszerzése, a kémény hibáit, és a használatbavételi eljárás során feltárt egyéb hibákat független kivitelezővel kijavíttatjuk, és annak számlával igazolt költségeit peres úton követeljük a DK Car Kft-től. Aki megbízható kivitelezőt keres, az messze kerülje el a DK Car Kft-t!

A csatolmányok nem publikusak, mert eléggé sok személyes adatot, információt tartalmaznak. Csak azért küldöm el, hogy lásd, nem kamuzunk.

Üdvözlettel:

Orsolya

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rarabel 2016.07.12. 10:43:28

Házat a házboltból.

rarabel 2016.07.12. 10:44:43

Fizetni munkafolyamatonként, a munka elvégzését követően, átadás-átvétel után érdemes.

rarabel 2016.07.12. 10:45:41

Addig érdemes perelni, amíg meg nem szűnik a káefté.
Egy per villámgyorsan véget ér, akár már 3 év alatt is.

rarabel 2016.07.12. 10:46:55

Meg van valami szavatosság, vagy jótállás is, vagy minek hívják.
Persze, csak ha van szerződés is.
De anélkül "ócóbb".

sáros_tehén 2016.07.12. 10:56:42

Minden szerződés annyit ér, amennyit betartanak belőle.

sáros_tehén 2016.07.12. 10:58:47

@rarabel: "Addig érdemes perelni, amíg meg nem szűnik a káefté."

Tévedés. Az ügyvezető utána még 5 évig felelősségre vonható. És ha bebizonyosodik, hogy szándékosan végeztek rossz munkát (pl. nem azt/úgy csinálták meg ahogy a műszaki leírásban szerepel) akkor a cégvezető a saját vagyonával is felel.

Nick-son 2016.07.12. 11:18:59

A kémény az képlékeny dolog. Ahányszor ahány szakértővel megnézeti valaki annyiszor fognak belekötni valamibe. Az egyik ebbe, a másik abba. Az egyik szerint ennyi a védő távolság, a másik szerint már nem annyi. Az egyik tisztító ajtót követel a padlásra, a másik szerint az tilos. Részben azért is van, mert senki nem meri a nevét adni, hogy igenis megnéztem, akkor amikor és ahogy láttam úgy 100% tökéletes. Pecsét, aláírás. A másik dolog meg, hogy van benne egy kis ego növelés, hogy na majd én megmondom mért nem jó ez ami amúgy jó, a harmadik meg hogy van aki arra játszik, hogy megkenik az aláírásért és ez a buli akkor a legjobb ha tulajdonképpen jó az amit átvesz, csak így jobban megéri, ha megtoldják egy tizessel :)

Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egyáltalán nem csoda ha belekötöttek akármibe, akárhány ponton. Ettől függetlenül lehet hogy a kéménynek semmi gondja nincs valójában. (Meg az is lehet, hogy van... volt.. tulajdonképpen mik voltak a kifogások? - amit utólag rendbe lehetett hozni?)

Viszont ha valaki kivitelez egy kéményt annak illene lefocizni az átvevővel is ezeket a kisebb nagyobb dolgokat.

A legjobb az, ha aki megcsinálja az át is adja. Egy idő után ismerni is fogja az átvevőket és látja előre melyiknek mik a "hülyeségei".

sáros_tehén 2016.07.12. 11:22:14

Poszter:
Én azért pár dolgot nem értek.
1. Előre kifizettétek az egészet? ha igen --> Miért nem a munka elvégzése, és átvétele után fizettek?
2. A szerződéskötés előtt kértetek referenciát? Pl melyik házat építették. És hidd el nem ciki odamenni, és megkérdezni a tulajt, hogy mi a véleménye.

FDToth 2016.07.12. 11:25:06

Érdemes az aláírandó szerződésbe kötbért belevenni, az azért általában arra sarrkalja a kivitelezőt, hogy végezze a dolgát. Érdemes továbbá a szrződést ügyvéddel átnézent aláírás előtt, sok hasznosat lehet belevenni. Érdemes továbbá olyan kivitelezőt ávlsztani, akimnek aécge 1015 éve tevkénmey, át kell nézni a cégadatit és ellenőrizni, ahol csak lehet.
A cég neve is már drucsán hangzuik, az meg pláne, hgy jó ré óta feketelisáts.
És még eg ylényegs: gondolom tervzetetted a felújíátst, így ajánlot a trvező megbízhatóvbb csapatával dolgozni.
És fizetni csak részletekbe, lehetpleg utalva szaabad, a munka elvégzése után (ha van lehetpésg, az anygaot inkáb mi szerezzük be)

The Crazy One 4égy 2016.07.12. 11:27:08

nekem pontosan azért büdös az egész sztori, mert több, mint fél év után ott tartunk, hogy Homár-poszt jelent meg. Ha van szerződés, az abban leírtakat követeleni kell. Nem a Tékozló Homáron.

borso 2016.07.12. 11:29:52

kéményseprőt szívlapáttal baszunk hátba kérdés nélkül és nem a gombunk után matatunk. Vagy korrupt mind vagy simán csak szemét, mert "állami" csókos monopólium, most köhögnek is rendesen hogy viszik az álommelót tőlük a katasztrófavédők.
snitt.
igen, építkezést vagy a végén vagy a munkafolyamat elvégzése után fizetünk ki addig semmit.

McZozo 2016.07.12. 11:41:34

@sáros_tehén: "És ha bebizonyosodik, hogy szándékosan végeztek rossz munkát (pl. nem azt/úgy csinálták meg ahogy a műszaki leírásban szerepel) akkor a cégvezető a saját vagyonával is felel. "

Ez igy leirva ok de hogy bizonyitod a szandekos reszt. Majd azt mondja hogy volt Vaszilju akit probaidore vet fel Romaniabol es szar munkat vegzett sajnos de ezt nem vettek eszre ott es akkor Vaszilju meg mar reg ki van rugva mas ugyekbolkifolyolag...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.12. 11:44:53

@FDToth: Vagy ahogy maguk a normális szakik is szokták tanácsolni: aki rögtön előleget kér, mert nincs pénze anyagra, attól nem rendelünk munkát. Ütemezett (részmunkák utáni) fizetéssel is ki lehet védeni, hogy a megrendelő a végén széttárja a kezét, hogy "perejjé' be vazze!", aztán éljen, mint Marci Hevesen. Most újíttatunk fel egy lakást, ez a rendszer teljesen jól működik.
És még egy. Egy, az építtetőnek dolgozó építési ellenőr (pl. nyugdíjas mérnök, vagy technikus) nagyon behozza az árát. De kényesebb munkáknál (később elfedésre kerülő részek kivitelezése) a tervezői művezetés sem hülyeség. Értem én, hogy úgy nem occó, de anélkül viszont a végén kurva drága lesz.

rarabel 2016.07.12. 11:52:11

@sáros_tehén: Persze.
A cégvezető nevén általában több százmillió dolláros vagyon van.
És minden egyes esetben bebizonyítható, hogy szándékosan végeztek rossz munkát.

sáros_tehén 2016.07.12. 11:54:02

@McZozo: Attól még az ügyvezető felel érte. Tökmindegy hogy magát a munkát ki végezte el.

sáros_tehén 2016.07.12. 11:55:01

@rarabel: Az már más kérdés hogy hogyan hajtható be egy esetleges kedvező bírósági ítélet.

rarabel 2016.07.12. 11:59:42

@sáros_tehén: Így van, mindenképpen érdemes perelni, mert 3 év múlva a felszámoló beállítja a követelést a felszámolási zárómérlegbe, az illetéket pedig a nagylelkű nagy Magyar Állam visszautalja a széttárt karú ügyvezető helyett és nevében.

FDToth 2016.07.12. 12:06:47

@Csokis: én most fogok bele majd egy építkezésbe, úh amiket leírtál, azok a nagyon hasznosak, köszi! Teljes mértékben egyetértek! :) Én is tervező által ajánlott kivitelezővel szeretnék építtetni (22 éve együtt dolgoznak), és a tervező lenne a felügyelő is. Előre nem akarok fizetni, inkább több részletben.

Kelpo 2016.07.12. 12:36:02

Ez a cég nem autókkal foglalkozik a nevéből kiindulva? Házépítőt csak a házépítőboltból!

megamenn 2016.07.12. 12:45:01

ez a story olyan mint egy jó sorozat: sok évadból áll, és nem lehet tudni, ki lesz a nyerő...

Mérgező Hulladék 2016.07.12. 12:48:00

@Nick-son: így van, könnyen lehet, hogy a kéménynek semmi baja, csak a hiányzó munkák mellett ugye az ellenőrzés szinte kötelező "beolajozását" sem végezte el (vagy legalábbis nem adott erre vonatkozó tanácsot az építtetőnek) így a kivitelező.

nyakira 2016.07.12. 13:26:48

@Mérgező Hulladék: ez a szfera minden orszagban ilyen korrupt? Pluszdijak nelkul kene kiszamolni az osszkoltseget egyszer.:/
@FDToth: igenytelen hulye vagy, raadasul sosem tanulsz. Meg kell halnod.

Enter. Ujposzt. Nagyenter. Vilagbeke. Vilaghaboru. Hianygazdasag. Jolet. Szarlet. Sokasag, ujvasarlas. Nagyimobil (6150), strapamobil, csucsmobil, csucsfejek, ezerforint, unottpultos, keszsegespultos, modernvasarlo, tudatosletforma, agyrohadas.

nyakira 2016.07.12. 13:31:00

@Mérgező Hulladék: ez a szfera minden orszagban ilyen korrupt? Pluszdijak nelkul kene kiszamolni az osszkoltseget egyszer.:/
@FDToth: igenytelen hulye vagy, raadasul sosem tanulsz. Meg kell halnod.

Enter. Ujposzt. Nagyenter. Vilagbeke. Vilaghaboru. Hianygazdasag. Jolet. Szarlet. Sokasag, ujvasarlas. Nagyimobil (6150), strapamobil, csucsmobil, csucsfejek, ezerforint, unottpultos, keszsegespultos, modernvasarlo, tudatosletforma, agyrohadas.

Manyecska. 2016.07.12. 13:53:22

@nyakira: nincs valami jó mosópor-ajánlatod? már harmaccorra kapom fela kutyát a hónom alá futás közben mer' folyton jönnek nagykutyák/teknősbékák..valami iszonyat retkes tud lenni a kutya a vizes fű után a földúton futva :D ma még össze is fosta magát. Folytassam?? :D OFF

É2I 2016.07.12. 14:04:10

Az igazi baj csak az, hogy itt építkezésbe belekezdeni igazi szopóág. H a mindent te csinálsz sose lesz kész. Régi fajta kalákában nem lehet egy falat sem felhúzni, mert a regnáló kurmányok ezt megtiltották. Még apád ottlétéről is naplót kell vezetni. És szerintük nincs olyan, hogy a kőműves, burkoló, vízszerelő a barátod és szívességből megcsinálja, mert akkor tuti adót csalsz. Hogy kapnák be egy elefántét.

Ha mindent kiviteleztetsz kétszer annyiba kerül, tuti belefutsz valamilyen mekkelekbe, biztosan lehúznak, határidőkkel megcsúsznak, valamit eldasznak, stb. A számítanak is rá, mert nagyon kevés embernek van még ereje, pénze pereskedni. Pereskedni, úgy, hogy annak se a kimenetelére, se a munka elvégzésére nincs garancia.
Tisztelet a kivételnek, de ez a nagy Magyar rögvalóság.

Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy akiket ismerek és belekezdtek valamiféle építkezésbe -egy kivétellel- mind elváltak, mire kész lett a ház. Mert egymás idegeire is mentek annyit nyeltek.

Szóval tisztelem a bátorságát annak, aki bele mer vágni. És remélem ki tudod taposni ebből a bandából az igazad!

Mérgező Hulladék 2016.07.12. 14:06:20

@nyakira: nem tudom, máshol hogyan megy, nyilván néhol még rosszabbul, itt-ott jobban. De itthon nem véletlenül ilyen: szándékosan hoznak túl szigorú, túl bonyolult vagy akár egymásnak ellentmondó előírásokat, szabályokat, hogy ne is lehessen tisztán csinálni, mindenki legyen "bűnös". És ezzel persze nem lógnak ki a makrokörnyezetből...

treya 2016.07.12. 14:12:42

ők azok? DT-CARINVEST Korlátolt Felelősségű Társaság "kényszertörlés alatt

e-cégjegyzék szerint a megszűntnek nyilvánítás dátuma: 2012. április 4.
:(

treya 2016.07.12. 14:17:11

@treya: bocs, máris látom, hogy ők mások :)

igazságos1.. 2016.07.12. 14:40:43

Ajjaj

Hogy is volt az poszter.

Nem aludnék nyugodtan a helyetekben, a kéménnyel nem szabad hibázni, lehet, olyan hibát le sem tételeztek, ami nem előírásszintű, mégis az életedbe kerülhet ha nem tudsz róla.

Nekem is büdös a sztori, de gyanítom megint egy ócsóbb céges havert alkalmaztak, bagóért, akik haveri körből kerültek elő, mer idegenekkel nem csináltatod a házadat ugye, ő viszont baráti alapon, szívességből ócsóbban számolt fel dolgokat, nem legálisan.

Különben nem panaszkodna és verné magát itt a poszter, meg hallgatna el jó sok, számára terhelő részletet, aki házat építtet és a homáron cirkuszol ott valami nagyon nagy baj van és nem kerek 1-2 dolog a poszter részéről sem.

Így szokás kis hazánkban, házépíttetésnél is a saját életével játszik az, aki baráti alapon, maszekolva, haver, ismerős által ajánlott céggel készítteti a házát, ráadásul nem szabályos szerződéssel, miegyéb aljas trükkökkel egyetemben, megspékelve azzal, hogy fél évvel később cirkuszol egy cégre, amit végül is ők választottak vagy mifene

megérdemlik, ha ott fognak megdögleni, mer visszaáramlik a kéményből a füst, de hát nekik ez a cég kellett, okvetlen, más nem is volt jó, mer ugye rá kellett volna még fizetni 50 ezer forintot

hát így kell spórolni kérem szépen a saját házad építésénél, veszélyeztetve magad és más életét is de rongyos 50 ezerrel többet kérővel persze nem állt volna szóba most sem, a régi cégért sipítolt elsőre is

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.12. 14:44:38

Kedves Orsolya, kárigényed érvényesítése érdekében forduljál Békéltető Testülethez, mely ingyenes, és meghallgatásain az adott megyében székhellyel rendelkező vállalkozások a 2015. szeptember 11. után indult eljárásokon kötelesek személyesen megjelenni.

igazságos1.. 2016.07.12. 14:47:17

@É2I: egen, sőt még az se mindegy, hol veszed az alapanyagot, mástól ellopott ház építkezésből ugye nem lehet mondjuk 2 cementeszsákot se elhozni, mer az ugye nem legális

de igen, itt is mutatja, valszeg ez az építési vállalkozó azért volt jobb, mer itt engedett bizonyos dolgokat, ami a poszter részéről nagyon sok spórolással járt

szerintem itt a poszter hozott pár munkásembert is, maga is dolgozott a házon, ő vette az alapanyagokat is a haveroktól viszont kellett egy cég, amely legálisan lepapírozza mindezt, más ugye nem vállalta volna el x ár alatt meg ilyen módon

mit lehet mit tenni, ez a cég volt a legmegfelelőbb, ahol trükközve, sunyi módon, a poszter 60-70%-ban biztosított mindent, embereket, munkaerőt, családban maradva megoldva, plusz alapanyagokat is, a céggel mégis lehetett szerződni, mert más, becsületes ember vagy cég ezt nem vállalta volna legálisan

így kerek a világ kérem szépen de én ezt nem papíroztam volna ki a homáron, mert végül is csak nem írom le, hogy csaló vagyok még burkoltan sem

itt a céggel van baja, igaz, minek, végül is örülhet, hogy valamit elvégeztek, meg kész lett a ház, igaz, úgy, ahogy

a megoldjuk okosba még mindig a divat magyarhonba, naccsalád majd besegít, apuka-anyuka kőműves, hordja a maltert, a gyerek meg festi a szobáját, esetleg szobafestő, mázoló unokatestvér ingyé és bérmentve dolgozik több emberrel feketén

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.12. 14:48:55

@treya: DK Car Kft.
Székhely: 2614 Penc, Béke u. 32.
Adószám: 23382305-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-147664
Alapítás dátuma: 2011

igazságos1.. 2016.07.12. 14:54:59

1. hiba ott volt, hogy engedtétek lelépni. Ha rendőrt hívtatok volna, akkor meg a poszterék is mentek volna a dutyiba, de legalábbis ha megakadályoztátok volna, akkor is jól jártatok

Nem reklamáltam volna, hanem kussoltam volna nagy ívben a poszter helyében, örültem volna, hogy ennyit is megcsináltak ócsóbban, plusz én is megkaptam bizonyos dolgokat, amiket itt ugye nem plakátoltam ki azért mégse.

Néha tudni kell kussolni, poszter, mert a fent leírtak már erősen felvetik a bűncselekmény kategóriát.

Miért is pont ezt a céget választottátok?
Miért nem volt más, korrekt, drágább céggel szerződni?
Mi hasznod volt abból, hogy ezt a simlis céget választottátok?
Ami mindent elmond, a munka abbahagyása után is a céget vegzáltátok, holott tudtátok, tudhattátok, számukra ennyi volt a meló, eszük ágába sincs tovább dolgozni veletek!

A megoldjuk okosba smilist mind ez árulja el, hogy TOVÁBB DOLGOZTATTAK VOLNA A CÉGGEL!!!! Nem fordultak volna máshoz! Hiszen ha máshoz fordulnak, TUTI A LEBUKÁS ESÉLYE, AHOGY ITT IS TÖRTÉNT!!!

Vagyis, itt ha esetleg egy-két hatóság a körmükre nézne, mármint a poszteréknak, érdekes dolgokat találhatnának.

Mutatja ezt a jegyzőkönyv is, biztos furcsa pillantásokat vetettek feléjük, amikor felvették a hibákat, de hát ezt még ki lehetett bírni, gyorsan kifizették a pluszt, oszt mindenki húzzon el, amerre lát, kuss a további kérdezgetés felől.

Mást esetleg minden rendben találtak? Nem voltak máshol hibák? Azt felvetették-e? Rendesen felépítették a házat? Nyilván nem, de ezt ha kiplakátolná a poszter, bajba kerülhetne, nyilván ezek javítását saját maga oldotta meg, okosba.

Megértem, hogy ideges, van is miért, ilyen házba nem laknék annyira nyugodt szívvel, holott ha rendesen, alap áron, korrekt cégekkel csináltatta volna, nem igénybevéve miegyebeket, akkor lehet, nem lett volna semmi gond, mostanra nyugodt szívvel hajthatnák álomra a fejüket

De nem, neki ez kellett spórolni mindenáron, legalább 30-40%-ot is, a 10% kevés egy házépítésnél, a többit lehet megoldotta a naccsalád munkaereje.

igazságos1.. 2016.07.12. 15:02:41

@É2I: 1 normális ház 20-30 milka, alapáron

Van akiknek ez a hobbija, 3 házat felhúzott, eladta őket de a negyediket csinálja, mégis költöznek.

Teszem fel, ha spórolsz egy kicsit, akkor sem lehet 10-20 %-nál többet megtakarítani, sem az alapanyagok vásárlásánál, sem pedig a munkaerőn, esetleg plusz családtag besegítésével.

Ezért állítom, ezt a céget azért választották, mert 40% körül tudtak vele spórolni, majdnem mindent a poszter hozatott, család besegíthetett, a cég viszont semmi mást nem csinált, csak azokat, amiket a poszterék nem végezhettek el, továbbá lepapírozták a dolgokat is.

Itt a hangsúly a lepapírozáson van, olyanokat is el tudtak így számoltatni a céggel, amiket a poszter maga szerzett be. Ezt sokan nem vállalják itthon már, csak az ilyen cégek, mint a fenti, plusz lóvéért persze.

Hogy a szerződést mutogatja az nem jelent semmit, hiszen pont ez a lényeg, minden le legyen papírozva, a poszter által hozott cuccok is, számlázva legyenek, minden tételesen elszámolva, papíron ne látszódjon a rokon szobafestő munkája.

@rarabel:
A PLUSZ ÁFA ELSZÁMOLHATÓ, a fentebb példázatom is mutatja, a cég nevére :)

Nick-son 2016.07.12. 15:02:57

@igazságos1..: Honnan tudod, hogy ez olcsó volt? Miből gondolod, hogy haver csinálta?

El tudom képzelni, hogy drága is volt meg rossz is lett. Meg azt is, hogy jó lett csak kenni kellett volna az átvevőt mert az szándékosan kötekedik.

A kémény meg... hát maradjunk annyiba, hogy amikor gyerek voltam kisméretű téglából építettek kéményt és élünk. De nem is egyet egy házhoz mint most, hanem minden szobába, mert a legtöbb helyen nem volt központi fűtés. 50 évet lehúztak, sok a mai napig nincs kibélelve, de ha kibélelik lehet még egyszer ötven évet lehúznak. Majd 50 év múlva térünk vissza a mostani kéményrendszerekre, melyik rendszer repedt szét, melyik "elvileg" saválló anyag lyukadt ki.

Természetesen kiméretű téglából már nem engednek építeni.

De aztán a vicc az egészbe, hogy a kéményseprőknek fingjuk nincs melyik kémény hol van a házban, csak annyit tartanak nyilván, hogy hány darab.... profi nagyon, ha már úgyse tisztítanak akkor minek is tudni. Így aztán aki akar az mégiscsak épít. Bevakolja és utána ember meg nem mondja hány éves az a kémény...

Attól még, hogy két "szakértő" vitatkozik hogy hány centi magasan legyen a tisztító ajtó, kell-e tetőjárda, kibúvó, meg hasonló okos kérdések attól még senki nem fog megfulladni, ellenben jó sok pénzt ki lehet húzni az építtetőből akit szorongatnak a határidők, a bank, egyebek... legyen már meg a lakhatási és ki lehet húzni tőle még az utolsó filléreket is ilyen hülyeségekre.

Ellenben ha belebukik az építkezésbe teljesen legálisan, hivatalosan lehet hajléktalan. Semmi igazolás nem kell hozzá.

igazságos1.. 2016.07.12. 15:09:14

@Nick-son:

itt konkrétan leírja, hogy működik a megoldjuk okosba magyaros viselkedés

de nektek úgyis hiába magyarázom, a poszter viszont húzzon el jó mélyen, különben lesz a körmére nézve adóhatóság részéről

igazságos1.. 2016.07.12. 15:11:18

Nem a homárra kell írogatni, hanem ÜGYVÉD ÉS BÍRÓSÁG, RENDŐRSÉGI FELJELENTÉS, hiszen egyebek nélkül itt mit lehet mit tenni.

Ha ők annyira legálisan csináltak mindent, mi köze ennek a homárnak ?

Ez itt egy építkezés, ami nem gyerekjáték, nem lehet játszadozni vele, ha valaki nem teljesít, feljelentés.

Ők inkább azt szeretnék, ha más nem fordulna a céghez, nem tudom, tesznek-e feljelentést, de elárulják magukat a viselkedésükkel, nem kellett volna ezt kitenni, mert ebből a poszteréknek is nagy bajuk lehet.

Én szóltam, nem vicces téma.

igazságos1.. 2016.07.12. 15:16:27

Inkább azon aggódnék elsőre, szólva, hogy ha a kéményt rosszul csinálták meg, az az életükbe kerülhet. A többi csak azután jön, miszerint megússzák-e a további vizsgálatokat. Ha feljelentik a céget, őket is vizsgálni fogják, ki fognak derülni a dolgok, miért is került annyiba, amennyibe. Ha én találgatok, továbbra is állítom, ez nem homártéma, ilyet nem írunk le, hanem a megfelelő hatóságokhoz, szervekhez fordulok, nem kis pénz itt a tét és a poszterék élete.

Manyecska. 2016.07.12. 15:19:04

@igazságos1..: volt sógornőm halála után "valaki" /tuggyuk ki../ egy nappal! felvett száz ropit annak folyószámlájáról a hitelkeretből.., most derült ki /hosszú/, viszont kamatostul követeli a bank, lesz per is, feljelentés is, szép az élet!! :D ON!

gabors 2016.07.12. 15:46:55

"Öt hónap alatt több mint 160 millió forintot szedtek össze összesen azok, akik csigát, gombát, medvehagymát, bodzavirágot, levendulát vagy más növényt gyűjtöttek az erdőben, és aztán eladták. " Magyar Idok...

MO jobban teljesit !!!

gabors 2016.07.12. 15:51:05

@Manyecs: A banknak vagy a kifizeto helynek kell BIZONYITANI az alairas valodisagat !!! (ha igaz... ez nehez lesz)

persze van millio mas lehetoseg is ...

Terézágyú 2016.07.12. 15:58:47

Rosszul csinálták meg a kéményt??? Nincs a tetején lyuk??????

The Crazy One 4égy 2016.07.12. 16:50:15

Jóvan, apti előkerült.
Hiányzik még pé té es, nincs ki levonja a végső következtetést....

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.12. 17:19:10

@Terézágyú: Talán az alján nincs lyuk.

Vagy végig sehol. Rohadt meló utólag kifúrni.

Volt olyan ház, amit felépítettek, elbontották az állványt, és kiderült, hogy lépcső nincs.

Egyszer meg betonból megépítették az északi irányt. Azóta nem tesz soha tájolást a tervre az az építész. Egyszer meg megépítették a fotelokat bútorokat betonból.

A cirkót nem szólt a kőműves, hogy vegyük le, így körbecsempészte szépen.

@The Crazy One négypontnulla: Köszi a törődést! De szabin vagyok, így nincs időm homározni. Én már megírtam a végső következtetést GVTI-töketlenek stílusban: @atpijkamo114:

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.12. 17:20:23

Nem csempészte, hanem csempézte. :))

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2016.07.12. 17:44:40

Hát ez ilyen iparág. Ezért szokták azt csinálni, hogy a teljesítése után x %-ot visszatartanak és csak a garanciális idő lejárta után kapják meg.
Nyilván így nem annyiba kerül mint egyébként..

Nna ezért is szomszédom SK építkezik. Állítólag most már nem kell rajz, meg engedély, meg szabályok esetleg lakhatási kell, de csak a banknak, szóval ha a KP van minden van...

igazságos1.. 2016.07.12. 18:04:05

Én csak azt szeretem, amikor lebuknak a megoldjuk okosba ügyeskedők. :P

Az az élmény valami megfizethetetlen, mikor azér rettegsz, mi fog még kiderülni :D

@Manyecs:
hát az csak megin nem úgy megy, oda kellett rokon, ismerős, esetleg meghatalmazás, meg hát kamerafelvétel miegyéb

ezzel kockázatos trükközni, de látod, vannak szemét emberek itt valszeg meglesz az elkövető

szóval én a szervhez fordulnék a poszter estében is, mer inkább én tegyem meg a bejelentés, mint később engem jelentsenek fel

ÜZENNÉK BRÜSSZELBE:

MINDEN KI FOG DERÜLNI!!! :D

CID. 2016.07.12. 19:16:15

@É2I: :DDDDDDD a sosem lesz készben részben igazad van, meg a kalákás sztoriban is, de minden megoldható, havernak mostanság végzünk a házával, valóban nem egyszerű:)

igazságos1.. 2016.07.12. 20:09:26

Azé remélem, a mosogatógépnek a konyhában jutott hely, ált. a konyhán szoktak a legtöbbet spórolni.

Amúgy az amcsi konyhát se szoktam érteni, most vagy főzöl, vagy nem főzöl, aki amcsi konyházik az nem főz, mert azért szereti, mert nincs szag, olajszag, miegyéb.

Most vagy főzöl, vagy nem főzöl, akkor meg minek konyha ha úccse főzöl.

Egy ház amúgy sose lesz kész, mindig lesz rajta dolgoznivaló, olyan, mint egy házasság. Hosszú távra tervezel, mindig van rajta javítgatnivaló, csinosítanivaló, ki is cserélhetőek bizonyos dolgok, de a falak azok nem változtathatók, csak hozzáadhatók, építhetők, csinosíthatók.

Egyébként nem értem, minek az embernek házban lakni, ami lényegében egy nagy doboz. Kórházban születünk, dobozba raknak rögtön, házban élünk, dobozban élünk, dobozokban dolgozunk, közlekedünk, aztán koporsóban végezzük, ami megint egyfajta síron túli lakhely, végül is egy doboz.

Mégis, a magyarban van egyfajta letelepedési szándék, ami más nemzeteknél nem olyan földhözragadt, hogy akkor most egy ház és punktum. Van több lakás, más országokban, vándorlás oda, ahová jobb a meló több fizetésért, van aki csak költözködik ide-oda, mégis elvan házépítés nélkül.

Aztán a másik véglet, elválás, elköltözés, halál, a lakásban vannak a szellemek lelkei is, akik ott meghaltak, mégis a ház marad, nem tűnik el, csak ha elviszik darabokba a bronzbőrűek.

Persze az ősember is épített védelmet meg külön kuckót magának, talán innen ered a házépítés logikája.

Szerintem pedig nem is kéne ház, sőt templom sem, egy embernek az lenne a dolga, hogy a természethez alkalmazkodjon, mint ahogy azt az állatok teszik, anélkül, hogy rombolnák azt. Ehelyett persze szaporodnak, belakják a Földet, más élőlényeket kiszorítanak helyükről, mer nekik ház kell és punktum.

Sok jó ember kis helyen is elfér, de nem tudom, szerintem ez a magyarnál dívik a legjobban, hogy akkor ha már házasság, feleség, férj, gyerek akkor családi kecó, több is kell, mer egy nem elég.

bolondok közt viktor a király 2016.07.12. 20:42:40

igazságos1 te honnan a jó büdös anyádból veszed ezt a sok sületlensêget. Én a cikkben sehol sem láttam, mondat értelmezés során nekem az jött le, hogy semmilyen korábbi kapcsolatban nem álltak egymással és a mutyi szaga sem értődik benne. Amiket leírtál kezdem belőle azt hinni, hogy egy szar feljelengető kokler vagy, aki tapasztalatait írta le, hogy mit szokott csinálni. Ha vállalkozó vagy még egy rozoga tábori wc-t sem csináltatnák veled. Az ilyen rohadt okosemberek mint te ahogy leírod magad egy szar hitvány semmitérő ember. Mifelênk az elvégzett munkánk minősége miatt hívnak dolgozni nem azért mert lyukat beszélün a megrendelő hasába. Az itt elbaszottidődben inkább becsületesen dolgoznod kellett volna.

CID. 2016.07.12. 20:58:39

@bolondok közt viktor a király: Te új lehetsz, simán bolond, meg kicsit paranoiás, fogyatékos a drága:D Nem kell vele foglalkozni.

igazságos1.. 2016.07.12. 21:17:05

@bolondok közt viktor a király: persze én meg k.va vagyok.

@CID.:
az oké, de én nő vagyok te meg pasiként vágsz le ilyet :D

igazságos1.. 2016.07.12. 21:19:03

úgy szeretem, mikor az összes balf. rámugrik rögtön, holott tudják nagyon jól, mi a szokásos magyar viselkedés építkezésnél is

nem baj, én szóltam, inkább nézessék át előtte teljes házat egy független szakértővel oszt utána forduljanak a hatóságokhoz

aztán lehet magyarázkodni, mert ez eddig egy cég elleni rágalomhadjárat, csomó lényegi érdemi információ nélkül

végtére is ez olyan, mint rám mondani hogy hülye meg fogyatékos ki bizonyítja hogy én az vagyok, akinek mondom magam

igazságos1.. 2016.07.12. 21:20:49

továbbra is mondom, ez a poszt nem a homárra való amíg nincs bizonyítva, hogy a cég kárt okozott, addig a poszter is hiába mutogassa a papírjait, itt konrétan feljelentés kell, vizsgálat, miegyéb enélkül ez a poszt egy lófing

igazságos1.. 2016.07.12. 21:21:48

mindig lehurrognak előre, pedig utólag senki sem bizonyítja, hogy márpedig ne nekem lenne igazam

így könnyű de azért én a mellyeimbe fogadok hogy a poszter is ráfarag, ha feljelentést tesz

igazságos1.. 2016.07.12. 21:22:49

én lehetek szar ember de attól még a poszter fog megrohadni ha ez vígasztal titeket

igazságos1.. 2016.07.12. 21:24:40

Egyébként meg becsületesen dolgozok, közbe ráérek homározni :P

A diplomás fogyatékost ugyanis megbecsülik.

További magyar hang 2016.07.12. 22:32:01

építkezés --- xx Car Kft. Már itt gyanús a dolog.
Éppíttetni xx Bau Kft-vel kell! :)

kanoc 2016.07.12. 23:08:33

@rarabel: Vagy esetleg 6-7év is lehet. Majd az unoka befejezi a pert.

Manyecska. 2016.07.13. 06:59:09

@igazságos1..: aszongya a páárom odaadja a zegyéves telóját /ingyér/ csak két rendőri intézkedést élt meg sza zsírújnak tekinthető.. XD! @gabors: igen, tudjuk. Volt meghatalmazása mivel közeli hozzátartozó volt a kórház adott igazolást:((( ezt nem is értettem..ON nekem moziba kell mennem mer' a lekkisebbet szórakoztatom addig jáccódjatok szépen! :P ......

joska61 2016.07.13. 08:52:58

mekkelek olyan mint m.lőrinc. Nem csak ép.ip cége van sok :-D

230e 2016.07.13. 09:33:43

Csak lekerült a Revotica poszt úgy tűnik.

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.13. 10:02:50

@230e: Köszi, hogy szólsz! Mentettem a törölt és moderált kommentekkel egyetemben.

bestofhomar.blog.hu/

Manyecska. 2016.07.13. 10:34:37

@igazságos1..: a dohányosok meg óránként tíz percet ráérnek, szorozd be nyóccal azér' az nem rossz.. ON

2016.07.13. 10:42:22

nem eg ysima autókereskedés?

gabors 2016.07.13. 13:59:04

@Manyecs: " Volt meghatalmazása mivel közeli hozzátartozó volt a kórház adott igazolást:((( ezt nem is értettem.."

Meghatalmazasbol van olyan ami automatikusan megszunik a halallal (ez az alltalanos hiszen arra hatalmazza fel hogy helyette jarjon el) van ami nem ...

az elso esetben nyilvan csalasrol van szo hacsak valahogy nem tudja bizonyitani hogy meg NEM tudott a halalrol, de a penz akkor is visszajar (kivetel lehet) ...

masodik esetben viszont nem biztos hogy van fogas az elkoveton gyakorlatilag hagyateki eljarason (vagy vegrendelet alapjan) dol el hogy mi lehet(ett) jogos mi nem (fugg mit mond mire koltotte a penzt)...

vagyis a meghatalmazastol fugg abbol kell egy masolat (banknak el kellett volna kerni es masolatat megtartani ... ott erdemes kezdeni mert ha ez nincs akkor a bank felelos a penzert)

a korhaz (szerintem) arrol adott/adhatott igazolast hogy beszamithato volt tiszta elmevel adta a meghatalmazast (nem tudom mi baja volt a rokonnak de ha nem beszamithato vagy erosen bedrogozott a meghatalmazast mar nem irhat)...

HereGuru 2016.07.13. 15:14:10

Házépítést vállalok. Okosba. A Fóba megtalálsz. A Superinbe.

Reactor 2016.07.14. 03:16:59

Egy újabb mekkmester-cég. Ennél még a kágéestéindiánok is jobban melóznak, ha megvan a napi betevő italadagjuk. Ha dupla adag itókát ígérek, jobban megcsinálják, mint a hivatásosak :D tudnak ők, csak motiválni kell őket, whehehehe! És mindaddig, amíg jár nekik a lőre, addig van jól elvégzett munka is.

@Nick-son: A kémény elég necces jószág, a szakoldalakon is annyi egymásnak ellentmondó sületlenséget írnak, mint az ezotériás honlapokon, nevezetesen, hogy idén most melyik idegen faj fogja megszállni a Földet és rabszolgasorsba taszajtani az emberiséget (reptoidok, krixkraxiak, lumbulábiak? A femina.hu is megírta/Pataky Attila személyesen mesélte el). Az egyik így tudja jól, a másik úgy, a háztulajdonos pedig csak reménykedhet, hogy nem jár pórul, nem omlik le a kémény, se nem gyullad ki egy jobb befűtés alkalmával, nem lesz benne pernyedugó vagy jégdugó, hogy aztán a kazán túlforrósodjon, és az egész család az Uránuszon kössön ki, és így tovább. Ahány szaki, annyiféle szakvélemény a kéményekről, és ezt most teljesen komolyan mondom. Csoda, hogy nem vesznek össze azon, kinek van igaza, mint az ufó-mániákus ezósok.

@sáros_tehén: Mostanában kezdenek rájönni az emberek, főleg a netes csalások kapcsán, hogy ELŐRE SOHA SEMMIT. A pár évvel ezelőtti tüzépes poszter is ezen szívta meg, de frankón. A "kűggyed csak a lóvét, má' elpóstáztuk a cuccost" nem túlságosan meggyőző, inkább magam járok utána az ügynek, főleg jelentős összegeknél. Néha biza előfordult, hogy fölvetettem a személyes ügyintézés lehetőségét, ilyenkor a kedves partner ott is elkezdett vakarózni, ahol nem is viszketett. Le is zártam vele mindennemű megbeszélt bizniccet egy búcsúüzenettel, miszerint egy szép napon majd a rossz embert próbálja meg palira venni, aki pereskedés meg finomkodás helyett alaposan megrongálja, aztán tolókocsiban kéregetve térítheti majd meg az okozott kárt...

@Manyecs: Perszil Green Pówer! Ez olyan szuper-intelligens mosópor, három diplomája van "péhádé" fokozattal, és még doktorija is mellé. Először felismeri a különböző foltokat, és csak utána tisztíccsa ki őket! Még a személyigazolványukat is elkéri ám! :D
süti beállítások módosítása