Tékozló Homár

Kiemelt ügyfélkezelés felsőfokon a Vodafone-nál

2016.09.01. 09:56 | Homár Hilda | komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Szerviz, TMX, blablabla, de az tényleg érdekes ebben a levélben, hogy a Vodafone miért árult olyan készüléket, ami az ő hálózatán nem működött jól? (És persze az is izgi, hogy 2016-ban vajon miért vesz egy cég nyomógombos telót az alkalmazottainak? ipari alpinisták vagy mi?)

Kiemelt ügyfélkezelés felsőfokon

Tisztelt Tékozló Homár!

2016 04.15-én (a dátumot jegyezzük meg!) a cég ahol dolgozom, a már meglévő flottájához vásárolt új előfizetéseket illetve új készülékeket. Egy feltétel volt, hogy hagyományos nyomógombos készülékek legyenek, így a választás, a Samsung Xcover 550-re esett mivel ekkor ez volt a legdrágább és legnagyobb tudású hagyományos készülék a Vodafone kínálatában.  

Az új készülékekkel való telefonálás közben a hívott felek jelezték, hogy nagyon halkan hallanak bennünket, így elkezdődött a már több mint 3! hónapja tartó vesszőfutás. Számomra azóta is felfoghatatlan, hogy 2016-ban, világcégek az alábbi minősíthetetlen hozzáállást engedhetik meg maguknak. 

A hiba jelzését követően a Vodafone, futárral elszállította a készülékeket a TMX szervizbe. 2016 05.31-én visszakaptuk a készülékeket a szerviztől azzal a megjegyzéssel, hogy az egyik készülékben cseréltek ezt-azt, a másikat pedig hogy idézzem:

átvizsgáltuk, hosszabb ideig teszteltük, melynek során a hiba nem jelentkezett.

Megörültem, bár ne tettem volna, hisz nekem elég volt egyet telefonálnom, és máris kiderült, hogy bizony ezekkel a készülékekkel semmit sem tettek. A tényt jeleztem a szerviznek, akik újra elmondták a sablonszöveget, illetve felajánlották, hogy küldjem el nekik újra.

Következő lépésként újra a Vodafone kiemelt ügyfélszolgálatát hívtam. Telefonon azt tanácsolták, hogy vigyem be egy helyi (vidék) Samsung szervizbe, hátha ott tudnak valamit kezdeni a problémámmal. Így is tettem, és végre meglett az ÁTTÖRÉS!

A szervizbe a típus hallatán rögtön! tájékoztattak,(mivel nem Én voltam az első áldozat) hogy a készülékbe található HD VOICE  alkalmazás olyan sávot használ a Vodafone hálózatán, ahol nem működik megfelelően és ezért halk a telefon. A funkciót nem lehet menüből kikapcsolni, de keressem meg a Vodafone-t, mert esetleg Ők tudják tiltani a hibás sávról IMEI szám alapján a készülékeket. Tehát a készülékek hibátlanok, Telekom vagy Telenor kártyával hibátlanul működnének.

Azért itt rögtön felmerül pár kérdés:           
1.
Hogy lehet az, hogy a Vodafone olyan készüléket forgalmaz, amit előtte nem tesztel megfelelően??
2. Ha egy vidéki szerviz tud a problémáról, akkor a nagy TMX, miért nem?         
3. Ha ez a baki kiderül, már pedig kiderült, akkor sűrű elnézést kérések közepette nem kellene kártalanítani a vevőt a lehető leggyorsabban??                        
A válasz: NEM!

2016 05.31-én, leírom a kiemelt ügyfélszolgálatnak a “teljes” sztorit mire 1 hét! múlva válaszukban csak a készülék szoftvere felől érdeklődtek. kérdésemre, “hogy ezt hol tudom pontosan megnézni a telefonba?” egy hétig nem érkezett válasz, így a kiemelt kapcsolattartónak írtam, hogy ez a hozzáállás részükről már tényleg felháborító! Végre 2 napon belül válaszoltak, hogy elnézést kérnek (ez azért már valami) elismerik a készülékek kompatibilitási hibáit de sajnos nem tudják letiltani az adott sávról őket. Megoldásként a készülékek szervizbe szállítását javasolták, melynek során megkérhető a készülék cseréje. Az engedélyt a gyártói szerviz adja ki (TMX), amit nem garantálhatnak, tekintettel arra, hogy a szervizszakvéleményt felülbírálni nem tudják. (tökéletes 22-es csapdája)

2016 06.20. futár, szerviz, várakozás. TMX-nek levelet küldök, Ők megígérik, hogy érdemben foglalkoznak a problémával. 2016 06 27-én csöng a telefon, itt a futár. Igen, jól sejtitek, visszaküldték a készülékeket a szokásos szöveg kíséretében, hogy hibátlanok. Nem vettem át, mondtam a futárnak, vigye vissza, mert nekem a készülékek nem kellenek, csak 1 igazolás, hogy nem én vagyok a hülye.

Visszavitte a futár, de pár nap múlva ismét vissza is hozta, hogy de, én vagyok!                                         

Ja, közben ez a típus „teljesen véletlenül” lekerült a Vodafone termékpalettájáról. A TMX-nek jeleztem, hogy nem egészen ezt vártam, mire Ők mondták, hogy ha nem tetszik, menjek a békéltető testülethez vagy a fogyasztóvédelemhez, vagy visszaküldhetem harmadszor a telefonokat.  

2016 06.29-én felvettem a kapcsolatot közben a Samsung-al is akik ígéretet tettek, hogy utána néznek, de érdemi válasz még tőlük sem érkezett. Közben levelezek a kiemelt kapcsolattartóval, aki ígéretet tesz arra, hogy megpróbálja? kikalkulálni, hogy díjmentesen kapjunk új készülékeket. Megkapom az aktuális árlistát, de nem találok megfelelő készüléket. Viszont a honlapon van egy nyomógombos Nokia 208, ami olcsóbb, butább, de jó lenne. Visszaírok, hogy, tudom nincs a listán, de megoldható lenne-e, mire 6 nap múlva ezt a választ kapom: 

Jelenlegi szerződésükben Önök X db aktív SIM kártyával rendelkeznek a szerződés szerinti tarifák lejártak. Szeretnék egy frissített ajánlatot készíteni, melybe már kalkulálnék új telefont is.

13 nap múlva 07.27-én megjött az új ajánlat. Persze semmilyen különbséget nem fedeztem fel a júniusi, ill. a júliusi ajánlat között, viszont sikeresen lekerült a listáról az addigra kiszemelt Nokia 208. Kértem, hogy adják vissza a pénzt és veszek bárhol kártyafüggetlen nyomógombos készülékeket, de hát erre, vagy bármiféle kompenzációra, hogy 3 hónapja nincs telefonunk nincs mód.

Az érintetteknek ezúton jelezném, hogy nem Galaxy 7-et és nem Iphone 6-ot szeretnénk cserébe a vérlázító és lekezelő ügyintézésért, mi csak szeretnénk végre hozzájutni használható készülékekhez, amiket már 2016 04.15.-én megrendeltünk és kifizettünk!                     

Szóval ilyen ma kiemelt ügyfélnek lenni a Vodafone-nál.

2016.08.02

Üdv:

L

UPDATE

Tájékoztatása szerint az ügyet a Vodafone kivizsgálja. Ezzel párhuzamosan olvasónk is beszámolt a fejleményekről.

Az update pedig annyi, hogy a kb. augusztus közepén Vodafone küldött első körben egy Sony illetve egy Samsung androidos(?) telefont, hogy Mi teszteljük le, hogy a készülékeknél esetleg nem áll fent ugyanaz a hiba mint a lassan 5 hónapja vásárolt készülékeknél. Teszt sikeres volt, bár nem értem hogy ezt miért nekünk kellett végrehajtanunk..

Mivel a vezetőink továbbra is ragaszkodnak a nyomógombos készülékekhez, kértük hogy a kínálatba található (olcsóbb és butább) nyomógombos Alcatel 2045 telefonokat küldjék, hogy végre pontot tehessünk az ügy végére. De ebből is először teszt készüléket küldtek :)  amit ma sikeresen kipróbáltunk és tökéletesen működött. Várhatóan nemsokára megkapjuk készülékeket, viszont a 2 telefon közti árrést illetve az 5 hónapos huzavonát egy egyszeri 20.000Ft-os készülékvásárlási kerettel oldották meg, amit a későbbiekben felhasználhatunk.

Múlt héten végre  a Samsung Zrt is írt, hogy küldjem a TMX-be a készülékeket bevizsgálásra...:-) Annyira figyelmesek voltak, hogy hiába küldtem el több készülék gar.jegyét (ahogy kérték), Ők levelezésükben csak 1 hibás készülékről beszélnek folyamatosan. Legutolsó levelükben a TMX-hez hasonlóan már mellékletben küldik a Békéltető testület illetve a Fogyasztóvédelem elérhetőségét.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Crazy One 3om 2016.09.01. 09:59:16

Kiemelt ? mesélj még :D Há' honnan emelték szegény posztert?

Manyecska. 2016.09.01. 10:18:22

@The Crazy One 3om: csakszólnék hogy a gyerekkori barátnőm /5éves korom óta:) / /mint ikrek olyanok voltunk, egyforma ruhában jártunk.:D/ sza a voda ügyfélkapcsolati igazgatója volt jó lesz ha visszaveszel :D

Tehetséges ugandai buzi 2016.09.01. 10:20:05

Fiatal koromban - amikor még csak márkabuzi voltam - megfogadtam, hogy SEMMIT nem veszek, ami koreai.

Terézágyú 2016.09.01. 10:22:06

"A szervizbe a típus hallatán rögtön! tájékoztattak"
"hogy a készülékbe található HD VOICE alkalmazás"
"ezt hol tudom pontosan megnézni a telefonba?"

Egy pár n hiányzik innen...

Most akkor nem is "normális telefonálás" folyik ezeken a kütyükön, hanem hádévojszos????

Tehetséges ugandai buzi 2016.09.01. 10:45:06

@Terézágyú: Igen, ez is olyan fícsör, hogy más eldöntötte helyetted, hogy az lesz az alapértelmezett, hogy az egységsugarú júzer az hádévojszos telefonálást fog használni. Hogy erre felhívták a figyelmét? Az más kérdés. Hogy ez le van írva vahalol a használati utasításban, hogy/hol lehet kikapcsolni, ha az adott szolgáltató hálózatán nem működik, az meg a kutyát nem érdekli. Itt is elhangzott, hogy a felhasználói felületen nincs ilyen menűpont, ahol ezt ki lehetne kapcsolni, csak az a félmegoldás van, hogy az adott sávból kitiltják a készüléket és egy másik frekvenciatartományra csatlakozva nem jön elő ez a hiba.

Amúgy ez olyan dolog, hogy itt minden körülmény tiszta és érthető, egyértelmű, hogy ki a hibás. Egy rendes ország rendes fogyasztóvédelme helyében kibasznék emiatt a kis baki miatt akkora bírságot a Vodának, hogy a határozat láttán a gazdasági igazgató a hátán pörögne, mint a Kemotoxos légy!

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.01. 11:19:00

"2016-ban vajon miért vesz egy cég nyomógombos telót az alkalmazottainak?"

Talán azért, mert telefonálni akarnak vele. Csörög a tepsiteló, előveszem, taperolom, simogatom, mire felvenném, már lerakták. A butatelón megnyomom a zöld gomot, és kész.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.01. 11:21:55

A poszter hiába akar bevágódni azzal, hogy helyesen írja a szerviz szót, a központozás káoszításával, különösen a felkiáltójel indokolatlan és túlzó használatával elveszti minden rokonszenvünket.

Jelzem: Samsung-Gal

Van olyan emberi lény, aki köznapi beszédben használja a "jeleztem" szót?

Terézágyú 2016.09.01. 11:28:09

@atpijkamo116:
Karinthy Ferenc adta azt a tanácsot, hogy
Ne írj le mindent, amit kimondasz - de sose írj le olyat, amit nem mondanál.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.01. 11:38:54

@Terézágyú: Szép!

Okos ember volt. Sajnos egész életén nyomot hagyott az, hogy tehetségében messze elmaradt az apjától. Bár úgy hasonlított volna rá belsőleg, mint külsőleg!

Terézágyú 2016.09.01. 11:42:26

@atpijkamo116:
"Sajnos egész életén nyomot hagyott az, hogy tehetségében messze elmaradt az apjától."

Ezt hogy érted? Szerintem ő azért pontosan tudta, hogy Frigyes zseni volt, ő meg nem, és ez nem zavarta cseppet sem...

Digitális Dzsihád 2016.09.01. 11:53:53

Frigyes nem tudott úgy svédcsavart dobni, mint a fia, Ferenc.

:-D

API bőrtok kartszmentes eladó 2016.09.01. 11:56:26

@atpijkamo116: jeleztem: inkabb, mint a 'gepjarmu'-t.:D Egy masik poszter azt talalta allitani, hogy o igy szolt a buxx vezetoh-hoz. Tiszteletteljes-seggnyalos, feljebbeszelos szovegkornyezetben siman ott van a jeleztem - en jeleztem! (en xoolltam).

Terézágyú 2016.09.01. 12:00:42

@Manyecs:
Nagyon műveltek vagytok :)

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.01. 12:02:08

@Terézágyú: Pontosan kellett tudnia - mondtam, hogy okos volt -, de ez egész életére rányomta a bélyegeét. Nehéz elhinni, de ha te mondod elhiszem, hogy cseppet sem zavarta. Állandóan az apjához hasonlítgatták - hatvanas-hetvenes évek -, bár lehet, hogy az élete végefelé már nem.

pa2 2016.09.01. 12:05:10

Szerintem egy TMX elleni tuntetesen tobben vennenek reszt, mint a netadoson.
Hogy tud meg mindig letezni a húgygödör?

The Crazy One 3om 2016.09.01. 12:07:02

@pa2: félelmetesen alacsony árakkal, ami egyenes arányos a szolgáltatásaik minőségével.
Egy sutyerák szamszung nem-e szarja körbe, hogy szar a szerviz, ha olcsón adják a szart?

Terézágyú 2016.09.01. 12:07:54

@atpijkamo116:
"Nehéz elhinni, de ha te mondod elhiszem, hogy cseppet sem zavarta. Állandóan az apjához hasonlítgatták - hatvanas-hetvenes évek -, bár lehet, hogy az élete végefelé már nem. "

Az, hogy az apját emlegették, hogy "bezzeg ő" az nyilván zavarta :) Kit nem zavarna az ilyesmi? :)

De alapvetően szerintem nem zavarta a "zseni atya" szelleme. (Sok más dolog zavarta, ez speciel nem...) Féltestvérét viszont kifejezetten, szó szerint(meg)zavarta az apai nyomás...

joska61 2016.09.01. 12:16:35

@The Crazy One 3om: Kiemelték a nagy ügyfelek közül, és azt mondták: Ma ezzel cseszek ki.

pa2 2016.09.01. 12:17:34

@The Crazy One 3om:
Ha a Samsungnak csak az ar szamitana, MTK Soc-os fosokat gyartana 480x800-as kijelzovel.

Digitális Dzsihád 2016.09.01. 12:21:57

@Manyecs: Támadásban azért felmehet a mezőnybe a hátvéd is.

:-D

The Crazy One 3om 2016.09.01. 12:23:05

@pa2: akkor így írom: a szamszungot pont nem érdekli, hogy a vásárlás után milyen szolgáltatásokat kapnak az ügyfelei ká európában. Köll jótállást adni, hát papíron van is.

Terézágyú 2016.09.01. 12:26:44

@Digitális Dzsihád:
"Támadásban azért felmehet a mezőnybe a hátvéd is."
:)
Cini konkrétan írt arról egy novellát, hogy menyi baja volt abból, hogy életében (?) egy gólt sem dobott, a góllövő listán úgy szerepelt, hogy
xxx - 70 gól
yyy - 62 gól
zzz - 32 gól
.
.
.
Karinthy - 1 gól (öngól)

Merthogy egyszer belenyúlt egy lövésbe (a hátvédnek ez a dolga), de a labda mégis a hálóba került.... :)

Digitális Dzsihád 2016.09.01. 12:29:39

@Terézágyú: Lehet, hogy ez a statisztika jobban zavarta, mint az apjával való összehasonlítás.

:-D

API bőrtok kartszmentes eladó 2016.09.01. 12:35:58

@The Crazy One 3om: akkor te meg nem is voltal soha kopasz? Most vagy tesa!(soha) Lassan eltelik ez a het is es meg senki nem zokkentett ki teged egy ujabb peteeresi tortenettel.

Dezsike 2016.09.01. 13:39:01

Át kell állítani a készülékeket 2G-re, ott nem működik a HD VOICE, problem solved. Már ha nem gond, hogy a hangminőség olyan lesz mint a régi butatelefonokon - rosszabb, de legalább érthető.

Terézágyú 2016.09.01. 13:42:21

"HD VOICE alkalmazás olyan sávot használ a Vodafone hálózatán, ahol nem működik megfelelően és ezért halk a telefon. "

Egy alkalmazásnál, amely hangot továbbít, nem lehet állítani a hangerőt???
A pószter tudta, hogy most ő hádévojszosan fog telefonálni? Netán leve úgy akart?

_Neville 2016.09.01. 14:09:09

@Dezsike: Igen, valóban ez a megoldás, 2G-n nem működik ez a HD-hang, és hagyományos gsm-hangátvitel van.

FDToth 2016.09.01. 14:50:10

Tipikus egymásra mutogatás... TMX egy kalap szar, Samsung mégsem cserélni, mivel a sok rossz közül ők a 'legjobbak'. Samsung magyar képviselete erős közepes, az LG-ről kéne példát venniük... A voda pedig: sajnos sok olyan alkalmazottuk van, akinek fingja nincs mit és hogyan kellene tenni (sok multinál és nem multinál így van) és csak tologatják az ügyeket, nagy szerencse kell ahhoz, hogy pont olyan emberke elé kerüljön, aki meg tudja oldani a problémát.
A vosától kérni kell 1-2 havi kompenzációt, új szerződéseket a régiek stonózásával, majd venni független készükélket. és ezért jó a függetlenség, nincs megkötés...

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2016.09.01. 21:30:12

Azt hittem, hogy a Homár egy fogyasztóvédelmi blog. Akkor mi a francot keres itt ez a poszt? Céges vásárlás, szerződés, VIP ügyfélszolgálat ...

CID.. 2016.09.02. 09:20:24

@Dezsike: teljesen igazad van.
@FDToth: Megjegyzem, neked is folyton a szar folyik a szádból, hogy a bűbánatba javítsanak meg valamit, ami jó? Ez nem a TMX sara, nem a Samsungé, hanem a Vodafoné, egyrészt, olyan készüléket forgalmaznak ami nem működik megfelelően a hálózatukos, másrészt, nem tudják letiltani a HD-t. Ha jól emlékszem, ez a Telekomnál, pár klikkelés;)

Meridian74 2016.09.02. 11:52:30

@FDToth: "A voda pedig: sajnos sok olyan alkalmazottuk van, akinek fingja nincs mit és hogyan kellene tenni (sok multinál és nem multinál így van) és csak tologatják az ügyeket, nagy szerencse kell ahhoz, hogy pont olyan emberke elé kerüljön, aki meg tudja oldani a problémát."

Nehogy azt hidd, hogy ez csak a vodánál van így... mostanában divat arra fogni, hogy de hát nincs elég megfelelő munkaerő. Persze. Amikor meg volt, nem fizették meg és lecserélték java részüket bölcsészekre, meg mi'tudomén mikre (félpénzért offcorse), ezért a "megfelelő" (tudással rendelkező) munkaerő odébb vándorolt néhány határral, így most már valóban csak a maradékból "válogathatnak" - ha tudnak. De ez nemcsak a Vodánál volt/van ez így...

Meridian74 2016.09.02. 11:54:21

@Meridian74: JA, és a menedzserek ezért anno kurva sok pénzt nyaltak fel, hogy milyen ügyesen "csökkentették" a költségeket.

Treff Bubi 2016.09.02. 12:32:55

Szokásos véleményem: minden ilyen esetben szennyvízzel kell leönteni a szolgáltató ügyfélirodájában a munkatársat. Ha elegen csinálnak ilyet, majd senki nem akar náluk dolgozni, és az már a menedzsmentig is elér. Puszta panaszkodás miatt nem változtat egy cég a politikáján.

Secnir 2016.09.02. 12:35:16

@atpijkamo116:
"Van olyan emberi lény, aki köznapi beszédben használja a "jeleztem" szót?"

jelezném, hogy van - én, meg a vasutasok (Jelezted, hogy jön a vonat? Jeleztem!), meg a sportközvetítők (az edző jelzi a negyedik bírónak, hogy cserét kér), meg a túlbuzgó diplomaták (a tiszteletbeli konzul jelezte az olajügyi miniszternek, hogy egy potentát érkezett titokban nyaralni a festői baRhreinbe)

ideális hangyászsün 2016.09.02. 13:31:25

@atpijkamo116: káposztásításával. Sőt, mivel nem néma hang, ezért Samsunggal. Nem? Hát perszehogydehogynem.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.09.02. 13:46:51

@Secnir: :)) perszepersze. Én az indokolatlan használatra gondoltam.

A tiszteletbeli konzul értesítette az olajügyi minisztert, hogy egy potentát érkezett titokban nyaralni a festői baRhreinbe.

Nyilván nem zászlót lobogtatott (jelzés), hanem rátelefonált (értesítés).

A Tiborc azért hízott meg, mert minden ellopott millióra örömében megeszik egy fánkot.

koprofágia 2016.09.04. 12:40:04

@FDToth:
Ez nem igy van.
A tananyag kb. haboru es beke, kulon csoport van,aki minden dolgozo hivasat folyamatosan visszahallgatja,elemzi, a hibakkal szembesitik a dolgozot,es vagy fejlodik,vagy repul.

Egyszeruen egy 20 eve a piacon levo,folyamatosna megujulo cegrol van szo, ahol annyi mindent kellene tudni,amit keptelen barki 100% -ban bemagolni, es megerteni.
Valoszinuleg te az allasinterju elso koreben kiesnel.

fdgeg4324 2016.09.05. 11:12:59

Üdv Mindenkinek!

Én írtam a sztorit és előre elnézést ha ismét elírok pár "n "betűt vagy több felkiáltójelet teszek a kelleténél (amiben maximálisan igazatok van), de a mérhetetlen düh és kiszolgáltatottság sajnos stilisztikai és nyelvtani hibákat eredményezett.

A teljes sztori hosszabb volt és rövidítenem kellett, így pár kiegészítést szeretnék írni.
A telefon nem az alkalmazottaknak kellett, hanem nyugdíj korhatár közeli vezérigazgatónak illetve főkönyvelőknek akik nem fogják elkezdeni megtanulni az android rejtelmeit 60 évesen.
Mivel a telefonválasztás Rám lett bízva így számomra rendkívül kellemetlenek a napi szintű megjegyzések, "hogy milyen sz@r telefont sikerült intéznem" és milyen balfék vagyok hogy még azt sem tudom elintézni hogy kicseréljék.
Nekem olyan volt ez az eltelt idő mint egy elcseszett 4 hónapig tartó Adam Sandler film, ahol bármit csinálsz Te maradsz alul és végig mindenki rajtad röhög.
5. hónapba léptünk és annyi fejlemény van, hogy teszt készülékeket küldött a Vodafone (úgy látszik erre sincs ember) és ha kipróbáltuk és jól működnek akkor kapunk Alcatel 20.45 nyomógombos készülékeket a Samsung helyett. Igaz hogy fele annyiba kerül mint a Samsung, de legalább működik.
A cikk lényege talán az, hogy ha dönthetsz, sose! légy kiemelt ügyfél, mert a leveleidre 1 hét múlva válaszol a(kiemelt) ügyfélszolgálat, vagy még akkor sem. Telefonon történt beszélgetéskor pedig néha szakadozik a vonal és utána teljes csend lesz :)
Privát ügyfélként bemész és személyesen intézheted az ügyeidet és talán az 5 hónapból lesz 2.
Update:
Írt a Samsung, hogy vigyem be a TMX szervízbe a készüléket bevizsgálásra :)))

Szűcs Viktor 2016.09.06. 08:44:11

Szar az egész. Szar mint mindig.

CockTail86 2016.12.15. 09:23:59

@Manyecs: Hű de megijedtünk! :) :D Kit érdekelnek a "kapcsolataid"? CSak aktákat tologatnak, felmarkolják a nagy zsét, a kis dridok meg sz*pnak az ügyfélszolgálaton! Bvssza meg a cég!!! Bárki benyalhatja magát báhová, ha jól néz ki és van agya! A VodaFOS akkor is sz@r, akár csam a TMX, Itonia, stb. cégek! Ennyi!
süti beállítások módosítása