Tékozló Homár

A DPD kézbesít: szeretettel, mindegykinek

2016.11.04. 14:05 | Homár Hilda | komment

download.png

"Sajnálatosan a csomag életciklusát megváltoztatni nem tudjuk." - írja a DPD, akitől nem is csodát, egyszerűen csak kiszállítást várt olvasónk. 

A DPD kézbesít: szeretettel, mindegykinek

Nyár közepén rendeltem egy szállítással együtt kb. 10 000 forintos cuccot az Ebay-n egy ismerősömnek. Az Ebay nemzetközi postázási rendszerén keresztül küldték, ami nálunk általában a DPD-nél csapódik le. 2 hét múlva még mindig nem jött meg a csomag, úgyhogy megnéztem az Ebay-n, hol tart, és látom, hogy kézbesítve. Hívom a DPD-t, bemondom a nemzetközi csomagszámot. Az ügyfélszolgálatos viszonylag gyorsan – értsd 1 lepattintási kísérlet után – kikereste a hozzá tartozó magyar csomagszámot, majd megnézte, hol a csomagom. Hát Sch....  Lillánál. Az ő aláírása olvasható az átvételi papíron. Ezután már csak egy kérdésem maradt: ki a franc az a Sch..... Lilla?!

Nem várom el a szolgáltatóktól, hogy tökéletesek legyenek, de ha a címzett azt állítja, hogy nem ismeri az átvevőt, és nem kapta meg a csomagját, az érdekelhetné egy kicsit a futárcéget. Mondjuk, még aznap kideríthetnék, mi történt, és visszaszólhatnának a megoldási javaslattal. Már csak azért is, mert így forró nyomon még van esély megtalálni a küldeményt. De az minimumelvárás lenne, hogy legalább felvegyék a reklamációt.

Hát a DPD nem így működik. Mint kiderült, a telefonos ügyfélszolgálat nem foglalkozik reklamációval, forduljak e-mailben a céghez, ha ilyesmire vágyom. Fordultam. A DPD futárai korábban is tettek kísérletet arra, hogy egyik vagy másik közeli boltban, ahova úgyis mennek, lerakják a csomagomat, ha éppen nem voltam elérhető, de előtte felhívtak, és mivel tiltakoztam, elálltak a szándékuktól. Most viszont se telefon, se értesítés, se csomag. Se válasz az írásbeli reklamációmra. Közben hívogattam az ügyfélszolgálatot, de szépen elmagyarázták, hogy nyár van, mindössze 3 ember foglalkozik a reklamációkkal, a kedves Zsolt pedig, aki az ügyemet kezeli, közben szabadságra ment, és a 3 ember nem piszkál bele a másik ügyébe. Szuper.

8 nap után kaptam választ az egyébként néhány napos szállítási határidőkkel dolgozó futárcégtől:

Köszönjük, hogy levelét elküldte részünkre, sajnáljuk ugyanakkor, hogy szolgáltatásunkkal kapcsolatban reklamációja merült fel. Szeretném megkérni, hogy legyen kedves pontosítani a szóban forgó csomag számát, ugyanis a lentebbi információk alapján nem találtam meg a csomagot a DPD rendszerében.

Az tartott augusztus 2-tól 8-ig, hogy közöljék, nem találják ezt a csomagszámot?

Sajnálatosan rendszerünk csomagszám alapú, így az e-bay által kibocsájtott számmal nem tudom a csomagját beazonosítani. Természetesen kinyomozom, hogy melyik is lenne a szóban forgó csomag, de ehhez kérem legyen kedves megadni részemre azon adatokat, ahogy megcímezték a csomagot az Ön részére. Segítségét előre is köszönöm!

És ez nem egy párbeszéd volt. Ezek mind olyan levélváltások, ahol a válaszra 8-10 napot kellett várni. Az első e-mailem augusztus 2-án ment el, a fenti utolsó válasz augusztus 18-án jött. Közben persze próbálkoztam telefonon, de minden alkalommal kioktattak, hogy a törvény által megengedett határidő 30 nap, tehát nem is értik, mi bajom van.

Ekkor még naiv voltam, és hittem abban, hogy bármilyen módon meg lehet gyorsítani a folyamatokat. Felhívtam a DPD telefonos ügyfélszolgálatát, bemondtam a nemzetközi számot, megkaptam a magyar számot, és átküldtem a magyar számot a DPD reklamációs ügyintézőjének, vagyis a DPD egy másik alkalmazottjának e-mailen. Mert, mint megtudtam, a reklamációt kezelők egy másik rendszert látnak, mint a telefonosok, egymással kommunikálni pedig nyilván tilos.

Nem szeretném, hogy a nyomozással fáradjon, mert hátha az is heteket vesz igénybe. Inkább felhívtam a DPD ügyfélszolgálatát, és 1 perc alatt megmondták a csomagszámot. 

És igen, figyeltek a 30 napra, augusztus 30-n megérkezett a választ.

… Amennyiben a szállítási díjat szeretné visszakérni, kérem, legyen szíves felvenni a feladóval a kapcsolatot, mert cégünk a szállítási díjat a szállítási szerződés alapján a feladónak számlázta ki. Illetve, amennyiben a termék minőségi, vagy mennyiségi károsodásával szembesült volna, kérem jelezze a feladó irányába ..

Kedves Zsolt épp csak azt nem fogta fel, hogy nincs meg a csomag. Vagy nyomott egy sablon levelet, szeretettel, mindegymit, mindegykinek.

Miután tudatosítottam a problémát:

Első sorban visszaküldetem futárunkat, hogy vegye fel a csomagot attól a személytől akinek leadta és kézbesítse az Ön részére.

Majd egy újabb hét múlva:

Köszönöm szépen eddigi türelmét, egyeztettünk futárunkkal az eset kapcsán. Elmondása alapján 2016. 09. 06.-án visszament a címre, hogy felvegye a csomagot az átvevőtől, azonban elmondása alapján azt a hölgy már átadta Önnek 2016. 08. 04.-én. Amennyiben ezt nem így lenne, kérem, büntetőjogi felelősségének tudatában legyen kedves ezt kijelenteni, illetve megtenni a bejelentést a feladó irányába, avagy meghatalmazást bemutatni az eset kivizsgálásához.

Itt durrant el az agyam teljesen. Mi ez, valami kész átverés?! Milyen kivizsgáláshoz? Az elmúlt másfél hónapban nem az folyt éppen? Mit jelentsek ki büntetőjogilag? És mi van, ha kijelentek, megkapom a cuccot vagy a pénzt? Itt már persze bőven túl vagyunk a törvény által biztosított 30 napon, de hát kit érdekel, az csak addig fontos, amíg az ügyfelelt kell lerázni.

Ráadásul, mivel a DPD rendszere továbbra is kézbesítettnek tünteti fel a rendelésemet, az Ebay számára (ami egy szoftver, az ügyfélszolgálat pedig a szofver kiszolgálója) ez továbbra is kézbesített. Többször kértem a DPD-től a félrekézbesítésről szóló írásbeli igazolást vagy a nyomkövetésben szereplő adat – mármint, hogy kézbesítették - megváltoztatását, de értékelhető választ nem kaptam.

Sajnálatosan a csomag életciklusát megváltoztatni nem tudjuk.

Közben pedig már a vásárlástól számított 60 nap is eltelt, semmiféle szankcióval nem élhetek az eladó felé, akkor sem, ha netán egyértelművé válna, hogy nem kaptam meg a csomagot.

Kedves Zsolttal pedig 2 hónappal a reklamáció után is hasonló szellemben levelezünk tovább. Már nem kell büntetőjogilag kijelentenem, ha szerzek egy a feladó aláírását tartalmazó meghatalmazást, akkor talán egyszer kapok kártérítést. Most azt próbálom kideríteni, hogy a DPD kinek a meghatalmazását fogadja el, az ő olvasatukban ki a feladó, az Ebay vagy az eladó. Kedves Zsolt még nem érti a kérdést

Nem tudom Önnek megmondani, hogy ki volt a csomag feladója, ahonnan rendelte a terméket, ott legyen kedves ezen információkat beszerezni, sajnálatosan én ezen adatokat nem látom.

De semmi gond, majd felhívom a telefonos ügyfélszolgálatot, megkérdezem, és átküldöm Zsoltinak e-mailen.

Összefoglalva, a DPD-nél probléma esetén nincs segítség. Élő emberi hanggal nem tudod a gondot megbeszélni, minimum 30 napig húzzák az ügyedet, miközben pl. a Magyar Posta 30 nap után óramű pontossággal fizet, és a véletlenszerűen kijelölt ügyintéző megkerülhetetlen. Hiába telefonáltam és/vagy írogattam a központi e-mail címre, mindig minden Kedves Zsoltnál landolt. Igaz, a DPD honlapján van egy ugyvezeto@dpd.hu cím. Ez nagyon jó marketingfogás, de sorozatosan visszapattannak a levelek. Ezúton kérném tehát a DPD-t, a „csomagszállítás szakértőit” (szlogen a honlapon), hogy fizessék ki a csomagot, a szállítást és mindenekfelett az időmet, ami sokszorosan meghaladja a csomag teljes értékét.

Update:

A csomag azóta sem került elő. Elvben több mint 3 hónapja „kézbesítették”, úgyhogy valószínűleg nem is fog. A DPD pillanatnyi álláspontja szerint akkor fizetne kártérítést, ha hoznék egy meghatalmazást a feladótól.

Akitől rendeltem a terméket, azt 1. nem tudom elérni, és ennyi idő után már semmilyen hivatalos kötelezettsége sincs felém 2. nem ő a feladó, hanem az Ebay, de ezt a konstrukciót az ügyintéző nem érti, 3. az ügyintézővel nem sikerült tisztázni, kinek a meghatalmazását fogadják el. A beszélgetés menete továbbra is az, hogy írok egy e-mailt, és kb. 1 hét múlva kapok egy választ, ami csak félig vagy egyáltalán nem választ, így írok még egy e-mailt ….

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2016.11.04. 14:18:08

B@sszus, jelentsd fel őket mondjuk sikkasztásért, ezzel az erővel bármit benyelhetnének:-( Játszák le ők SCH...val - bizonyítsa az aláírásoddal, hogy átvetted;-)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.11.04. 14:24:21

Lehet elmennek meglatogatni Sch kisasszonyt.

2016.11.04. 14:35:02

Nem értem, mi köze ehhez a feladónak? Sch és a futár tudja csak mi volt, nem?
Semmit sem szabad rendelni, ami nem készpénzes vagy Paypales.

2016.11.04. 14:37:17

A futár meg ritka tirpák, hogy odaadja másnak a csomagot. Mintha nem is ugyanaz a DPD lenne, már a sokadik futárt fogyasztjuk, de mindegyik normális, előtte telefon és adott időintervallumon belül szállítanak, ütemtervük van. Aznap nem kaptál poszter mélt, hogy 10-12 ó között érkezik a csomag?

sarostehen 2016.11.04. 14:44:14

DPD-t feljelenteni. Milyen jogon adják át másnak a csomagodat a meghatalmazásod nélkül?

AlterVas 2016.11.04. 14:44:28

Káoszparty jeeee. Dübcdübcdübc-dábábész-dübdübcdübc. Szerintem a legtöbb ügyfélszolgálat az "Agyfelbaszó platform Béta 0.0.0.0.1 verzióját használja"
Hogy lehet jelentkezni DPD ügyfélszolgálatosnak? A jelentkezéshez gondolom elengedhetetlen semmit se tudni. ÁLOMMELOW

ghck 2016.11.04. 14:47:16

Az eBay a feladó? WTF?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.04. 14:49:32

@Audrey80: Nekem rögtön az eleje nem tiszta. Hova kellett volna kiszállítani a csomagot? Az olvasónak, az ismerősének, Lillának vagy valami 4. helyre?

herk 2016.11.04. 14:52:43

"Sajnálatosan a csomag életciklusát megváltoztatni nem tudjuk."
De tudják, csak nem akarják.
Ez egy szoftver. Egy szoftverrel bármit meg lehet csinálni, különösen egy adatot megváltoztatni benne. Feltéve, ha akarják, ugye.

"Mert, mint megtudtam, a reklamációt kezelők egy másik rendszert látnak, mint a telefonosok, egymással kommunikálni pedig nyilván tilos."
Ez megint csak akarás kérdése. Valószinűbb inkább, hogy nincs elég alkalmazottjuk, igy inkább lerázni próbálják az ügyfeleket, mert az gyorsabb, kevesebb munkával jár.
A munkaadónak kéne több embert foglalkoztatnia, dehát az nyilván pénzbe kerül, ezért minimálba oldja meg.
Neki nem az a fontos, hogy az elégedett ügyfelek száma minél magasabb legyen, hanemhogy a profit minél magasabb legyen. Tehát 1 új munaktárs felvétele nem hoz annyit, mint amennyit elveszt a panaszos ügyfelek miatt.

"Kedves Zsolt még nem érti a kérdést"
Hogyne értené, csak az időt húzza, mert túl sok a munkája, és csak X darabot tud megcsinálni egy óra alatt, a többinek küld valami lerázós / időhúzós levelet.

"a kedves Zsolt pedig, aki az ügyemet kezeli, közben szabadságra ment, és a 3 ember nem piszkál bele a másik ügyébe."
Ez megint amiatt van, mert kevés az alkalmazott és nagy a kupi feléjük.
Egy olajozottan működő panaszkezelésnél csak meg kell nyitni egy esethez tartozó doksikat, és bárki csinálhatja.
Valószinűleg bele tudna piszkálni, ha akarna, csak egy problémás ügyet lezárni sokkal több idő, mint egy nem problémásat, ezért inkább az egyszerűbbekkel fogalalkozik, hogy javuljon a statisztika. Plusz időhúzásnak is kitűnő, hogy sajnos ez nem rajtuk múlik, merthát a kedves kolléga nincs bent, bárcsak segithetne.
Ne adja az ég, hogy valami baj történjen a távollevővel, mert akkor azok az ügyek, amik hozzátartoznak sajnos az idők végezetéig megoldhatatlanok maradnak, merthát ugye azzal csak ő foglalkozhat.

2016.11.04. 14:56:24

@onlajnok: a poszternek kellett volna a kezébe nyomni.

Ez is fura: "A DPD futárai korábban is tettek kísérletet arra, hogy egyik vagy másik közeli boltban, ahova úgyis mennek, lerakják a csomagomat" Mivan?????? Még jó hogy nem dobják ki a kocsiból csak úgy.
Ha van csomagpont, azt szoktam bejelölni, ajánlom a poszternek is a későbbiekre.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 14:59:21

Én ezt nagyon nem értem.

Miért nem kérte el a csomagot Sch..... Lillától?

Poszter miért nem jelezte azonnal az ebaynek, hogy nem kapta meg a csomagot, és kéri vissza a pénzt?

Ha PayPallal fizetett, milrt nem kéri vissza a pénzt tőlük?

2016.11.04. 14:59:24

@herk: igen. Ezért vártam egy árajánlatra két hetet, mert hát a kolléga szabin volt, más meg nem foglalkozik vele, mert ő kapta az e-mailt és akkor már örökre az övé az ügy. Szerencsére visszajött szabiról épségben.

kajo 2016.11.04. 14:59:28

A csomaggal kapcsolatos problémákat a feladó reklamálhatja a futárcégnél. Vele van jogviszonyban, nem a címzettel/megrendelővel/a címzett szomszédjával/annak kutyájával/a kutya állatorvosával. A címzett a feladónál reklamálhat, vele van jogviszonyban. A feladó a futárnál, de az ebayen rendelő poszter nem reklamálhat a futárnál.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 15:00:35

@Audrey80: "egyik vagy másik közeli boltban, ahova úgyis mennek, lerakják a csomagomat"

Megrendeli a comagot, aztán a Teszkóban megveszi. Világos.

2016.11.04. 15:02:11

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: mert Lilla már papír szerint átadta a poszternak a csomagot. Durva, mi?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 15:06:35

@Audrey80: Mindenképpen mgkérdezném erről Lillát, mert lehet, hogy Gábornak adta a csomagot, nem Róbertnek, mert hátulról nagyon hasonlítanak. Mittomén.

Audrey80 (törölt) 2016.11.04. 15:08:55

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Külön öröm, hogy az aláírás olvasható, az enyémet próbálnák elolvasni, krikszkraksz és hullámvonal.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.11.04. 15:10:02

@Audrey80: eBay-es vásárlásnál a csomagpontos átvétel aligha opció.

Audrey80 (törölt) 2016.11.04. 15:11:35

@onlajnok: azért írtam, hogy a későbbiekre.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.04. 15:14:35

@poszt'r:
1., amikor kiderült, hogy másnak kézbesítették, azonnal visszakértem volna a pénzt az ebay-tól, hogy nem kaptam meg a csomagot.
2., már azért be lehetne perelni a dpd-t, mert kiadta az átvevő nevét. A dpd-nek az eladóval van szerződése. A vevő max. a csomagszám alapján követheti a csomagot, de reklamálni sajnos nem tud.
3., a dpd kakiljon apró tüskés állatokat (nálunk is leszerepeltek, maradtunk a gls-nél)

Audrey80 (törölt) 2016.11.04. 15:15:49

És vajon hol van Lilla csomagja, ha ő átvett valamit de nem a sajátját? :) Vagy amit adnak, fogadd el? :D

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.04. 15:16:06

Fészen nincs fent ilyen nevű Lilla?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 15:22:11

@Tehetséges ugandai buzi: "Fészen nincs fent ilyen nevű Lilla?"

Biztos fennvan. A legbiztosabb, ha bekopog a szomszéd ajtón, ahol ki van írva a neve, és megkérdezi tőle.

2016.11.04. 15:32:30

ezt jól elbazstad, az ebay-En, kellett volna egy case-t indítani egyből...
ebaynél a sima (free) posta a legjobb, eddig kb 2 csoamgom nem jött meg (az árát visszakaptam)...

Darth Revan 2016.11.04. 15:34:14

Na, az eBay tuti nem volt a feladó.
Amúgy meg segítőkészek szoktak lenni az eBayes kereskedők, nem értem miért nem kért a posztoló segítséget (meghatalmazas és a feladó is zaklatta volna a futárt)

Dikusz 2016.11.04. 16:02:50

@Audrey80: ha ő egy csomag csillámtampont rendelt, valaki meg egy LCD tévét, akkor joggal hihette, hogy megéri átvenni a saját csomagja helyett a másikat, mondván az is csomag:D

Manyecska. 2016.11.04. 16:40:29

@Dikusz: hát ha azt feldugta magának meg is érdemli :P :DD..

H3rold 2016.11.04. 16:55:35

Mi az, hogy az ebay a feladó? Az ebay-en ugyanolyan kereskedők üzletelnek, mint pl. a Vaterán. Ott sem a Vatera a csomag feladója.

The Crazy One 3om 2016.11.04. 16:55:57

jó, legyetek jók, ha tudtok :)

Facelessbook · www.dont.think.so 2016.11.04. 17:06:35

A heten mar volt UPS es DPD. Jovo hetfon lehetne egy DHL-es poszt, kedden egy FedEx-es, szerdan egy TNT-s, csutortokon johet a GLS penteken meg mondjuk johetne egy Trans-O-Flex, es akkor lehetne csinalni egy plakatot "Tematikus het a Homaron" cimmel.

chili wili 2016.11.04. 17:08:44

Ez olyan pofon-egyszerű... El kell menni a rendőrségre és ismeretlen tettes ellen feljelentést tenni lopás miatt. Sch... Lilla létezése sem bizonyított, a csomag simán landolhatott a kézbesítő otthonában. A DPD-nek van bizonyítási kötelezettsége, nem pedig a posztolónak.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.04. 17:26:25

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: 1. Az ebay lerázza, hogy ő a TN alapján azt látja, hogy átvették
(még mindig lehetősége van case-t nyitni, mivel erre mostmár 45nap helyett 180nap áll rendelkezésre)
2. Ha tudod a csomagszámot, akkor látod az átvevő nevét... publik adat!
(pl. DHL esetén még az aláírásnyomot is letöltheted, amit a PDA-ba írtak nekik)

Józsi, a migráns köcsög 2016.11.04. 17:56:04

@Darth Revan: pedig de. dittó mint az amazon primeon, ha rendelsz egy hímzett alsót akkor ott bizony az amazon a feladó, nem a gatyásbéni aki feltette a boltjába az árut.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 18:09:50

@Józsi, a migráns köcsög: "dittó mint az amazon"

Egyáltalán nem. Az ebay csak egy piactér, az eladó postáz. (Bár az USÁn belül van az ebaynek egy új szolgáltatása, hogy az eladó helyett postáz.)

@JunkieeeBoy: "az aláírásnyomot is letöltheted"

És azzal mennyire van előbbre a poszter?

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.04. 18:23:17

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Jelenállás szerint itt semmivel, mert nem DHL-ről van szó - csak az össz szösszenet miatt írtam, hogy máshol hogy megy

A poszter bepróbálkozhat az ebay/paypal felé refunddal (amit amúgy nem hiszem, hogy megkap)
Itt szimplán a DPD-nek kéne az adott futárra ránéznie-szólnia, ha több ilyen eset is volt... meginteni, hogy csak az adott embernek adja á a csomagot, ha nincs ott / otthon, akkor meg értesítőt kell hagyni, ilyen egyszerű!

Poszter feljelentést tehet a rendőrségen ismeretlen tettes ellen, amiből úgysem fog kiderülni ki lopta el a csomagot - ki vette át - hol lett leadva... pedig ezt a futár belső rendszere mind látja!
(mondjuk számomra már az fura, hogy rendelek valamit és nem követem nyomon... más másnap jeleztem volna, hogy hékás itt valami nem stimmel, nem én vettem át)
De amúgy átérzem a posztert... sokszor az ügyfélszolgálatok, ha hülyegyerek módjára elmondod a problémádat sem akarják "felfogni" mi is a probléma... mintha egy bites robotok ülnének ott, akik csak egy adott munkafolyamatra képesek... mert sokszor tényleg megvan kötve a kezük... ő nem lát bele más rendszerbe, aminek tök alap kéne legyen, hogy összevan kötve és ha xyz intéz valamit vagy belenyúl, arról jelentést küld a rendszer, hogy Gizike008 intézkedett vagy Tibor011 kártérítést elindította, stb. - elég hülye rendszer!

EurósParaszt Lite 2016.11.04. 18:25:49

Magas labdanak bizonyult e tortenet tobb elemeben, tobbeknek is. Sebaj.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.04. 18:51:56

@JunkieeeBoy: Ha megvan az aláírás, azzal mennyire van előbbre a poszter?

Józsi, a migráns köcsög 2016.11.04. 18:55:24

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: nem annyira új, ráadásul Európában is küldheti a cuccot ebay mintás cuccban, pontosan mint az amazonon.

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.04. 19:25:20

A Lovreknek szóljon valaki, nehogy eltűnjön a kövi Ibanez, bár akkor meg a UPS-t meg tudná becsülni. Csak nehogy fúzionáljon a kettő, mert valaki kap egy összetört Ibanezt helyette, és duplán rinyálnak...

kozkozkoz 2016.11.04. 21:09:33

Tavasszal a köcsög dpd futárnak nem volt kedve cipelni a 40kilós mobilklímát, így beírta, hogy nem voltunk otthon. 10percenként néztem a csomag àllapotát. Amikor ez megjelent, azonnal hívom az impotens ügyfélszolgálatot. Nem tudják elérni a futárt (haha...) így majd másnap kézbesítik. Harmadnapra sikerült is nekik.

gabors 2016.11.05. 01:19:54

ez a hetvegi ??

megint csak mint az UPS-enel csak a kuldo tud reklamalni ...!!

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.05. 02:30:34

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: mert ez a megoldás túl egyszerű/nyilvánvaló lett volna. Nem lenne ok a rinyálásra, holott réges-rég megoldhatta volna, saját hatáskörben, önállóan, egyedül. Vissza kellett volna kérnie a pénzt, a többit meg ráhagyni az eladóra, oldja meg ahogy tudja.
Láthatóan ehhez tartja magát:
Nem élvezhetnénk egy kicsit magát a problémát? Muszáj mindig a megoldást keresni?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.05. 02:34:33

@Audrey80: írásos bizonyíték van? Nincs? Akkor a csomag még Sch... Lillánál van :P

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.05. 02:48:13

@Quarker: ne keverd a fazont a f*ßoddal ;)
Több éve szórom a pénzt az ebay-en, eddig 2x fordult elő, hogy nem kaptam meg a csomagot (ebből az egyik -1 kínai- 3 hét után magától küldte vissza a pénzt, mert nem tudta feladni a csomagot /laptop aksi, a máshonnan nem volt opció. onnan vagy sehonnan/, mivel aksi és nem vállalták a szállítást). Olyan csúfság pedig nem történt, hogy nem azt kaptam, amit vártam ;)

@JunkieeeBoy:
1., akkor reklamálni kell, hogy másnak adták oda, de azt is csak az eladó teheti szóvá a dpd-nél. A vevő ott nem reklamálhat, neki ott az ebay/paypal
2., elég nagy baj ha ehhez elég a csomagszám (ha nem lennének a zavarosban halászók, mások átveréséből élők, akkor nyilvánvalóan nem lenne ezzel semmi baj, de sajnos nem ez a helyzet)

Manyecska. 2016.11.05. 07:48:07

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: ja, gondolod a szomszéd vette át?? Mondjuk ja. Mellesleg én ma is dolgozom /igaz itthonról, kivételesen/ de legalább sül a süti közben:P bekaphassa a futár múltkor ledobott két csomagot és aláírt helyettem majd távozott ott se voltam az irodában /abban a másfél percben/ lehet az a srác volt..? Lehet ő S. Lilla? :DDD

Manyecska. 2016.11.05. 08:10:49

@gabors: ez már kicsit túlmutat a "reklamáción" :D úgy gondolom....
Nekem is gyanúsan soká jön egy csomagom most kicsit felt...sztam az agyam reggel rajta @kozkozkoz: milyen rendes futár:(

Manyecska. 2016.11.05. 08:13:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Papí melyik a fehér galambos vicc Hofitól mer nem találom.. melyik Hahótában keressem... :P ??? OFF

EurósParaszt Lite 2016.11.05. 10:48:51

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: mer' a felado-elado aztan kurvara tehet a futar mahinacioirol. Teljesen korrekt eszjarasod van teneked!
:/

Manyecska. 2016.11.05. 11:04:49

@EurósParaszt Lite: ezek a mai fiatalok mind ienek.:P majd mingyár kiderül viszem a haverom leidegelni!! /6 évvel ifLYabb/ akkor mér hallgat Hofit?? :O:D..

Manyecska. 2016.11.05. 11:21:37

@EurósParaszt Lite: amúgy most jött mega nagyi /Meganagyi/ majdnem visszafordult mer a fiam épp üvöltött velem :D "menny a fénybe!! menj a fééénybe! "... én meg azt.. : "még nem haltam meg!!! "- t.i. bepókhálósodott a cipője azt kellett megtekintenem. Mi a frásznak nézi meg egy gyerek a cipője belsejét???? ON :D

EurósParaszt Lite 2016.11.05. 13:20:25

@Manyecs: áoá, pédébé, lululu, láál! :Dx
Nem baj, ha hullámzik a szar, csak lehetőleg te is hullámozz vele! Szigorúan ellenfázisban, kiváló érzékkel az örökös ellenfázis fel, sö nyit-tátott szájjal! Perisztartika magas fokozaton: szart szarral mosunk ki! Bevállikk! Népi logika!

gabors 2016.11.05. 14:14:51

@Manyecs: "ez már kicsit túlmutat a "reklamáción""

miert nevezzuk picsogasnak ... ??? amit megtehetett volna nem tette meg vart zsoltira mig szabin volt ...

nem tudom vettem mar nem egyszer eBay-rol kb 50x felesegem is ... egyszer sem volt gond ... olyan volt hogy "kicsit" kesobb jott meg a csomag kinabol mint igertek de gond nem volt... persze itt a posta 100%-an megbizhato sot a tobbi futarszolgalat is nem adjak oda lillanak hanem leteszik az ajtom ele (ha a felado alairas nelkuli kezbesitest adott meg) es senki nem viszi el ...

Silver6300 2016.11.05. 19:12:03

Nahát, pont készültem igénybevenni őket... de akkor most már nem.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.11.05. 19:20:40

@chili wili: "rendőrségre és ismeretlen tettes ellen feljelentést tenni lopás miat"
@JunkieeeBoy: "Poszter feljelentést tehet arendőrségen ismeretlen tettes ellen"

Sch Lilla nem követett el lopást. Még csalást sem. Hozott a futár egy csomagot és ő a saját nevével átvette. Szerintetek erre a rendőrség nyomozni fog kezdeni? Nagyobb dolgokban sem mozdulnak. Nem récsöl a címzett, szóval ne számítsatok dns-vizsgálatra. ;-)

chili wili 2016.11.05. 19:29:56

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: az ismeretlen tettes alatt nem Sch Lillát értettem, hanem a DPD-t, a rendőrség pedig nyomozni fog, mert egy a dpd gondjaira bízott csomag eltűnt, a dpd pedig felelősséggel tartozik érte.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.11.05. 19:45:49

@chili wili: Hehe. Te mikor láttál utoljára rendőrt élőben? Vagy nem ebben az országban élsz?
Ha meg a dpd-t tartod bűnösnek, akkor pláne mosolyog rád a zászlós: "ja, akkor polgárjogi ügyben fordult a rendőrséghez"
Nyomozni meg max akkor, ha a lerázó izé lezáró határozatra panaszt teszel és az ügyészség _esetleg_ nyomozásra szólítja fel őket. De ennél még arra se sok esélyt látok. (de legalább a panasz ingyen van)

gabors 2016.11.06. 15:15:49

@chili wili: "a rendőrség pedig nyomozni fog, mert egy a dpd gondjaira bízott csomag eltűnt, a dpd pedig felelősséggel tartozik érte. "

bocs de hol elsz ??? eleve valszeg meg a "lopas" ertekhatara alatt marad !!! rendorseg valszeg SEMMIT nem fog csinalni !!!!! talan, de nem biztos hogy a feljelentest meg tudna tenni ....

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.06. 18:41:14

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Lilla átvett egy csomagot, de az nem az ő nevén volt... ergó nem a címzett vette át, hanem azonos címen lakó valaki... "helyettese átvevő" - postán így jelzi hívják és személyi igazolvány számmal vehető át - adják ki... pont az ilyen esetek miatt!
vagy az egész történet úgy van, hogy amúgy szimplán nem a saját TN-jét kapta meg a címzett, hanem valaki másét! (ez tűnik a legreálisabbnak amúgy)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.06. 18:42:48

ÉS amúgy ja, mögöttemm jó írták... a rendőrség számára 50E Ft alatti kár esetén csak szabálysértés és semmit nem fognak "nyomozni", lezárják "ismeretlen tettes" ellen!
Még 50E-s kár esetén is max. akkor nyomoznak, ha csoportos csalás - átverés - megkárosításról van szó... ahhoz meg több károsultat kell keresni! Ergó ha ezt magad nem csinálod meg, akkor b*szhatod!

besarock 2016.11.07. 06:16:41

Ha a csomagot kezbesitettek, akkor nincs refund.
Sem az ebayt,sem a paypalt nem erdekli, hogy ki vette at.

Az alacsony ertek miatt feljelenteni sem lehet az atvevot,csak valami szabalysertesi eljarast lehet kezdemenyezni.
Szivas.

Darth Revan 2016.11.07. 06:57:26

@Józsi, a migráns köcsög:

Az eBay és az amazon különbözik. Kezdetben az amazonon nem voltak kereskedők ma már vannak ott is, de az eBayen csak kereskedők vannak, az eBay csak a rendszert szolgáltatja, magától az eBaytől nem tudsz rendelni.

besarock 2016.11.07. 07:57:13

@JunkieeeBoy:
Igen,teljesen realis, hogy rossz szamot ad meg a felado,es a masik is pont magyarorszagra jon.

Egyebkent nekem is hasonlo tapasztalataim vannak a dpd supportjaval.
Szerintem ott nem valtozasokra lenne stzukseg,hanem kibaszni a gecibe mindenkit,es nullarol felepiteni egy normalis helpdesket.

Erted,telefonalok nyolckor,az ugyintezo kozli,hogy 9 korul lesz meg a valasz,ezert EN telefonaljak vissza kesobb.

Lehet,hogy a munkaero hianya is okoz ott problemakat,de szerintem alapjaiban szar az egesz,mar eleve hulyesegre vannak betanitva a dolgozok.
Jo pelda erre az,hogy szabi alatt nem foglalkoznak a mas altal megkezdett panaszokkal.

Terézágyú 2016.11.07. 09:37:09

Egy szót sem értek a pószter leveléből... :(((
Most akkor mi volt a csomaggal, hova kellett volna adnia a futárnak, ha beszélt a futárral a pószter, akkor miért nem úgy történt stb. stb.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.07. 11:01:48

@besarock: Akár hiszed, akár nem... ez simán elő szokott fordulni... de ez inkább aliexpress-en! Ebay-en nem "trükközgetnek" ennyivel, meg az ali-n kötelező TN számot adni, az ebay-en nem!

besarock 2016.11.07. 12:40:39

@JunkieeeBoy:
Ertem.
Tehat :
Veletlenul pont egy masik magyar csomag szamat adta meg.
Raadasul veletlenul azota sem erkezett meg az igazi csomag.
Igazad van, ez a legvaloszinubb megoldas.

McZozo 2016.11.07. 13:51:27

@Audrey80: Az a koze hogy o all szerzodesben a szallitoval es elmeletileg te mint vevo nem is futkarozhatnal a csomagodert mert neked infot se adnanak. Plusz ez roved idon belul a tobbedik poszt ahol a vevo hibas arut vagy semmilyen arut kap es utana futkarozik mint pok a falon. Ilyenkor en az elado fele inditanam azonnal a paypal claimet aztan rohangasszon o a futarral.

McZozo 2016.11.07. 13:55:32

@herk: Azert ezt egy normal cegnel ugy kezelik hogy van egy darabszamos esetriport de van egy ami ido alapjan mutatja az ugyeket es ha a fonokseg meglatja hogy van 10 vagy x darab ugy ami 30 nap heleytt mar 90 nel tart akkor elkezdik a seggek rugdosasat.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.07. 17:55:03

@besarock: TE ilyen hülye vagy alapból vagy ennyire rájátszol és tetteted!?
Igen! A csalók így csinálják...

Sandor Akarki 2016.11.07. 23:28:45

Feljelentés sikkasztásért/csalásért ismeretlen tettes ellen.

besarock 2016.11.08. 06:03:16

@McZozo: Kiveve akkora, ha a vezetoseg miatt nem haladnak az ugyek.

@JunkieeeBoy
Ne alazd meg jobban magad.
süti beállítások módosítása