Tékozló Homár

Magyar kocsira magyar autópálya-matricát!

2017.04.25. 09:29 | Homár Hilda | komment

screenshot_2016-02-01_08_49_33.png

"Amennyiben külföldi rendszámra szeretnél autópálya-matricát vásárolni, akkor a rendszámtól szóközzel elválasztva fel kell tüntetned a gépjármű felségjelét is (példa: ABC123 A)." - írja a Telenor a hogyan vegyünk sms-ben E-matricát kiokosítójában. Ok. Az ember nyugtázza szépen, hogy valószínűleg, ha nem tesz szóközzel felségjelzést a rendszám mögé, akkor azt automatikusan magyar rendszámnak érzékeli a rendszer, és az egész csak egy érdekes, de tök fölösleges információ marad, még akkor is, ha az ember magyar rendszámú kocsijával sms-ben vásárolt matrciával felszerelkezve elmegy Debrecenben. Egészen addig, míg nem kap váratlanul értesítést arról, hogy majd 15 ezer forint büntetést kell fizetnie. 

Tisztelt Homár!

Hölgyvezető vagyok, ritkán mozdulok ki a komfortzónámból. Idén márciusban azonban lecseréltük a családi autónkat és Debrecenben találtuk meg a következőt. 70 éves édesapámat kértem meg, hogy jöjjön segíteni lejutnom Debrecenbe az “új” kocsimért. Indulás előtt az édesapám Telenor rendszerű okos-telefonján működő applikáción keresztül D1 autópálya matricát vásároltam. Megjártuk Debrecent, hazahoztuk az új autót. 

2 hét múlva édesapám egy felszólító levelet kapott a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-től, mely szerint “érvényes úthasználati jogosultság nélkül” közlekedett, és ezért 14875.- HUF pótdíjat köteles fizetni. Apu elküldte a levelet és megkért, hogy intézzem el az “ügyet”, végül is én vettem a “matricát”. 

Több telefonbeszélgetés után a különböző ügyintéző hölgyekkel kiderült, hogy én követtem el egy hibát állítólag, mert bár megvettem a matricát, (amelyről visszaigazolást is kaptam, amelyen a helyes rendszám és időpont volt feltüntetve ) de az ő rendszerük szerint én nem azt jelöltem be, hogy a gépkocsi általam megadott 3 betű 3 szám kombinációjú rendszáma “H” azaz magyar országkódú, hanem állítólag az “A” azaz az osztrák rendszámkód lett megadva. 

Ilyen nyakatekert magyarázat után javasolták, hogy módosítsam visszamenőlegesen a rendszámot 1485.- HUF -ért, és örüljek, hogy ilyen kedvezményre van lehetőségem. Véleményem szerint ez nem járja, és bár kifizettem a bírságot, nem érzem jogosnak a büntetést. 

dsc_0870.JPG

Először is nem emlékszem, hogy lett volna országkódot bejelölendő legördülő fül a Telenor alkalmazásban, de ha volt is a visszaigazoló SMS-ben ezt nem jelölték sehol. A NÚSz sem szolgált semmilyen “bizonyítékkal” hogy én “A” és nem “H” felségjelzés alatt autóztam Debrecenbe, de végül is ennek mi jelentősége az Európai Unióban, különösen akkor ha a rendszám különben stimmelt, és az osztrák rendszámok teljesen más kódrendszer alapján kerülnek meghatározásra? Az osztrák autók sem fizetnek más összeget a matricáért, sem típusú matricát kellene venniük, az úthasználatért fizet, egy meghatározott időintervallumon belül, és a rendszám alapján beazonosítható. 

Kérem Önöket segítsenek abban, hogy van -e joga a NÚSz nak ilyen alapon bírságolni/pótdíjazni? Van-e egyáltalán olyan büntetés, amit azért szabhatnak ki, mert egy autó helyes rendszámmal, előre, időben megfizetett szabályosan visszaigazolt autópálya-matricával, de “rossz” országkóddal autózik az autópályán? 

Válaszukat várva, tisztelettel: 

Zita

UPDATE

A NÚSZ-tól várjuk a választ, tanácsadóinktól már megjött.

Kedves Homár olvasó!

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. honlapján megtalálható szabályzat alapján érvénytelennek kell tekinteni az útdíjfizetési jogosultságot akkor, ha a nyugtázó értesítésen szereplő felségjel eltér a jármű forgalmi rendszámán szereplő valós felségjeltől.

A leveledhez mellékelt visszaigazoló sms-ben valóban nem látható olyan karakter amely arra utalna, hogy osztrák forgalmi rendszám lett volna megadva az úthasználati jogosultság megrendelésekor. Ennek alapján a pótdíj megfizetésére irányuló felszólítás nem tűnik jogosnak. Megjegyezzünk azonban, hogy a fényképen az úthasználat megrendelésére irányuló üzenet nem látható.

A honlapon nem található olyan tájékoztatás, hogy ilyen esetekben van lehetőség a rendszám utólagos módosítására és csökkentet összegű pótdíj megfizetésére. Ettől függetlenül a cég hozhat ilyen döntést az eset egyedi jellegét és a méltányolható körülmények figyelembe vételével.

Ha az úthasználat megrendelésére vonatkozó üzenet sem tartalmaz osztrák felségjelű rendszámot és a Zrt-hez címzett írásbeli panasz sem vezet eredményre, akkor a pótdíj megfizetésének jogszerűségével kapcsolatban az illetékes békéltető testülethez lehet fordulni jogorvoslatért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kipper 2017.04.25. 09:48:20

"végül is ennek mi jelentősége az Európai Unióban, különösen akkor ha a rendszám különben stimmelt, és az osztrák rendszámok teljesen más kódrendszer alapján kerülnek meghatározásra?"

Az osztrák tényleg eltérő, de pl a lett és a litván rendszámok mind elrendezésben, mind betűtípusban hasonlítanak a magyarra, szóval országkód nélkül egy rendszám beazonosíthatatlan. Szerintem örülj, hogy megúsztad ennyivel.

Cycmen 2017.04.25. 09:54:00

@Kipper: Az osztrák tényleg eltérő, de pl a lett és a litván rendszámok mind elrendezésben, mind betűtípusban hasonlítanak a magyarra, szóval országkód nélkül egy rendszám beazonosíthatatlan. Szerintem örülj, hogy megúsztad ennyivel.

Igen, csakhogy A lett jelölve az meg más rendszerű rendszám. A pályán van rendszámfelismerő, ha utólag is de kiderül hogy nem jogosulatlan a használat, csak elcseszte a hölgyemény, szerintem nem dráma. Álláspontom szerint lökje meg az anyját a közútkezelő autópálya matraconbacott társaság!

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.04.25. 09:57:47

A posztolo helyeben nem a visszaigazolo sms-t neznem meg, hanem az elkuldottet, hogy abban benne van-e az A a rendszam utan. Ha megis ott van, akkor jogos a bunti, ha nincs ott, akkor pedig tovabb vernem az asztalt a helyeben. Amit pedig nem ertek, az az, hogy ha nem erezte jogosnak a buntetest, akkor miert fizette be?

Cycmen 2017.04.25. 09:58:31

javasolták, hogy módosítsam visszamenőlegesen a rendszámot 1485.- HUF -ért,

Ez az összeg hogy jött ki? Érdekelne a logika.

Rejtélyes 2017.04.25. 10:06:41

@Tshu-hash: Nincs elkuldott SMS, mivel applikacioban vette. Igy a bizonyitas kicist erdekes lesz, de megerhet ellentmondani.

Sáros Hilda 2017.04.25. 10:21:27

Én azt nem értem, hogy miért fizette be a büntit, ha 1485-ért átírták volna a rendszámot.
Ilyen sok pénze van??

joska61 2017.04.25. 10:26:33

"Sikeres E-Matrica vásárlás." Ezt az infót közölte a telenor. Innentől szerintem az ő saruk.

borso 2017.04.25. 10:34:19

@Sáros Hilda: Pontosan ezt akartam írni. Az igazi hülye beszari magatartás. A büdös életben nem kapja vissza a 15 rugót mert ezzel el is ismerte a hogy "valaki" hibázott.
1. ha nincs országkód a visszaigazolásban szarok rájuk
2. ha verik az asztalt én is verem, bizonyítsák ők, hogy rossz az országkód
3. a faszt fizetek nekik sem 1500-at sem 15.000-t
4. pereljenek be, majd megszopják a bíróságon
5. tanuljuk már meg végre, hogy nem kell becsokizni mert egy faszkalap szolgáltató magát hivatalnak álcázva büntetgetni akar. Büntessen ha bizonyította.
6 Jó lenne már megtanulni kedves emberek az értő gondolkodást és az értő cselekvést.
7 nekem is fizess minden héten 15.000-t majd megbeszéljük miért. :-)

Sáros Hilda 2017.04.25. 10:40:58

@joska61: Ebben tévedsz. A telenor miért is saras? Tehát ha én rossz rendszámot küldök be akkor is a telenor a saras? Mert megjön az SMS hogy sikeres vásárlás.

Kipper 2017.04.25. 10:43:45

@Cycmen: Igaz, de az egyedi rendszámoknál a rendszer mehet a kukába: G LUX 99 az lehet osztrák és magyar is. Azt meg nem várom el az ügyintézőtől, hogy ránézésre megmondja, honnan van a rendszám, ha egyáltalán keresztülmegy a folyamat emberi erőforráson; szerintem az egész automatizált.
Szóval ha a hölgy elütötte azt az egy betűt, akkor csak magára vethet.

Kipper 2017.04.25. 10:46:02

@Sáros Hilda: Szerintem az 1485 ft-ot fizette be, nem a teljes büntit. Minden más esetben gyógyíthatatlan.

Kutyahoroszkóp 2017.04.25. 10:49:54

Tönkre ment a telóm, kilátástalanná vált a jövőm. CSuhajja. Ki utazik manapságmég autókocsival?

Sluck Ödön 2017.04.25. 10:52:29

Az nem lehet, hogy az app-ban alapértelmezés az 'A' mert az van az országlista elején?
Mert akkor a Telenor menjen a fenébe.

Cycmen 2017.04.25. 10:54:33

@Kipper: Igaz, de az egyedi rendszámoknál a rendszer mehet a kukába: G LUX 99 az lehet osztrák és magyar is.

Ez már így fikció. Mezei rendszám volt és ennyi. Én nem szoktam mentségeket keresni, gondolkodó emberek vagyunk, oldjuk meg, ha abban az esetben amit mondasz a gép nem ismeri fel, nosza elő a felvétellel!

Cycmen 2017.04.25. 11:00:30

@borso: . tanuljuk már meg végre, hogy nem kell becsokizni mert egy faszkalap szolgáltató magát hivatalnak álcázva büntetgetni akar.

Ezt pont érinteni akartam. Jogilag érdekes a "büntetés" mert hatóságnak van ilyesfajta jogköre, elvileg kinyalhatnák, vagy mehetnének a követeléssel bíróságra.

FDToth 2017.04.25. 11:41:45

Sztem nincs olyna h egy magyar app az osztráok ajánlja fel elsőkánt, mert A. Minfig amagyra az alapérztelmezett..

nem is értem a NÚSZ_t, mert annyi elég lenneh megnázik az smst látják a jó rendzsámo és kész, el lehet törölni a büntiti...

The Good Boy 2017.04.25. 11:58:42

@Kipper: elvileg nem lehet osztrákban az általad irt rendszám, mert tudomásom szerint mindig van betű a végén náluk, de majd ma megnézem, ha arra járok.

Más: amikor bejött a matrica rendszer idehaza, akkor a kezdeti drágaságot azzal indokolták, hogy magas a matrica előállítási költsége, plusz a viszonteladók jutaléka. Aztán lett virtuális matrica, ami miatt az előállítás állítólagos magas költsége valahogy nem lett a módosítás után érvényesítve az árban (értsd olcsóbb, mert egy időben felfelé elég rendesen mentek az árak), most meg van neten, meg telefonnal megvehető matricák, amik nem hogy nem lettek olcsóban, mert abban nincs benne a pl. kutak viszonteladói jutaléka, hanem még drágább is így, mert a komfortnak díja van (+200 pénz)

Arról nem beszélve, hogy az osztrákoknál meg pl. svájcban mennyivel olcsóbbak a díjak...

Hülye egy ország ez...

Treff Bubi 2017.04.25. 12:19:48

A posztoló a hibás.

Cycmen 2017.04.25. 12:21:06

@Manyecska.: Feltennék csirkés avatart, hun kapni?

The Good Boy 2017.04.25. 12:38:18

@Manyecska .: "Hülye egy ország ez..."

bevallom, csak azért írtam a fenti 4 szót+3 pontot, hogy adjak egy kis muníciót a poszthoz, nehogy ez is elvérezzen kevesebb, mint 40 kommentnél:)

Jessybátsi 2017.04.25. 12:55:49

@Kipper: Azért csak a jó qrva anyját a NÚSZ-nak! Küldött 'A' betűt? Nem? Akkor menjenek a pitsába. Ha meg igen, akkor jogos. Viszont ebben az esetben illett volna a visszaigazoló SMS-t eszerint megírni.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.25. 13:01:28

@Kipper: "az egyedi rendszámoknál a rendszer mehet a kukába: G LUX 99 az lehet osztrák és magyar is."

Akkor csinálok olyan egyedi rendszámot, mint az osztrák haveromnak van, és közösen veszünk egy autópálya matricát Magyarországra.

Cycmen 2017.04.25. 13:19:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Akkor csinálok olyan egyedi rendszámot, mint az osztrák haveromnak van, és közösen veszünk egy autópálya matricát Magyarországra.

Mi az FIDESS? :D
Nem akartam hozzád szólni, mert aki ide sem tolja a pofáját az büdösödjön meg ahol van, de a poén miatt sárba tiporom nagyszerű elveimet!

Terézágyú 2017.04.25. 13:19:30

"Amennyiben külföldi rendszámra szeretnél autópálya-matricát vásárolni, akkor a rendszámtól szóközzel elválasztva fel kell tüntetned a gépjármű felségjelét is (példa: ABC123 A)." - írja a Telenor a hogyan vegyünk sms-ben E-matricát kiokosítójában. "

ENNYI!

Ez teljesen egyértelműen azt jelenti, hogy az országkódot CSAK akkor kell beírni, ha külföldi az autó.

Nyilván ha valaki a magyar appot használja, magyar telefonszáma van, akkor azt a rendszer automatikusan magyar rendszámnak értelmezi.
(Ha mégsem, akkor a tájékoztató szöveg a rossz, félrevezető.)

De hát ez magyarország, itt így dolgoznak a programozók.

Terézágyú 2017.04.25. 13:21:52

@Terézágyú:
Vagy pedig ha kötelező az országkód, akkor meg szóljon a rendszer, hogy hiányzik.

De hát ez magyarország, itt így dolgoznak a programozók.

KaTe 2017.04.25. 13:29:15

A Telenor oldala szerint csak külföldi rendszámnál kell feltüntetni a felségjelet, a magyarnál nem. A példákban is így szerepel. Ha a posztoló valóban a jó rendszámot küldte el, felségjel nélkül és az elfogadásra, illetve visszaigazolásra került, akkor csak a Telenor rendszere lehet a hunyó.

Amúgy a posztoló miért nem a Telenort hívja, ha a visszaigazolásban szemmel láthatóan jó adatok szerepelnek?

Szerintem a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt-nek be kell fizetni a casht, a Telenoron pedig le kell verni a különbözetet + a fájdalomdíjat.

Darth Revan 2017.04.25. 13:30:06

kerekbilincset raktak az automra, mondvan, hogy nem volt parkolasi engedelyem. most birosagra viszem az ugyet mert volt engedelyem, csak nem volt kiteve a szelvedore.
A parkolo bejaratanal pedig csak egy olyan felirat van, hogy parkolas csak engedellyel, az nincs kiirva, hogy ki kell tenni az engedelyt a szelvedore.

Kivancsi vagyok, hogy sikerul-e visszakapnom a 180 euromat.

Terézágyú 2017.04.25. 13:31:12

Mondjuk a pószter nem vett részt mostanában valamilyen tüntetésben? Mert akkor a NEMZETI útdíjbefizetési szolgáltató zéerté után majd csecsenekkel is meg fog gyűlni a baja...

ideális hangyászsün 2017.04.25. 13:38:58

Magyar ütőérre magyar vámpírt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.25. 13:40:01

@Darth Revan: Ha meg kiírják, hogy ki kell tenni, azzal védekezz, hogy de azt nem írták, hogy előlappal fölfelé, meg hogy nem szabad egy pulóverrel letakarni. Meg első szélvédő vagy hátsó? Nem írták, hogy melyik kocsi szélvédője mögé. Nem írták, hogy melyik nap...

Mutass be egy másik engedélyt, nem írták, hogy itteni engedély kell.

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.25. 13:48:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: +1

Én meg egyszer kaptam sárga lapot, alias írásbeli figyelmezetést a főnökömtől. Az állt benne, hogy torrentoldalról letöltöttem, ezért lelassult az egész irodában a rendszer. Én is vihettem volna munkaügyi perre, hiszen aljas rágalom, hogy a letöltés miatt nem tudtak tőlem dolgozni. Éppen ellenkezőleg, azért mert 15 megával seedeltem.

Terézágyú 2017.04.25. 13:53:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Egyébként igen, én is nagyon várom már azt a védekezést, hogy "Láttam a táblát, hogy belépni tilos, de én nem beléptem, hanem páros lábbal beugrottam."

napinapinapi 2017.04.25. 14:05:41

Egy ilyen buntetes elengedese annyira alap,hogy meg a meltanyossag szora sincs szukseg.

Az orszag nem anyagiakban szegeny igazan,hanem tiszteletben, szeretetben, empatiaban.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 14:11:20

@Terézágyú: Ezzel csak az a baj, hogy a user nem sms-ben, hanem az applikáción keresztül vásárolt. Ott viszont nem lehet elsunnyogni a felségjelzést, csak rosszat választani, ahogy most is történt.

Terézágyú 2017.04.25. 14:20:28

@onlajnok:
ezzel nem mentesíted a programozókat - bár szeretnéd :)
egyrészt ott a szöveg, hogy CSAK akkor kell az országkód, ha nem magyar a kocsi - tehát eleve félrevezető (most hagyjuk, hogy egy app sugóját konkrétan egy "programozó" írja-e)

másrészt meg meg kell csinálni, hogy üres legyen az országkód-mező, tehát a vevő kénytelen legyen ténylegesen kiválasztani valamit, mert a rendszer addig nem engedi továbblépni...

szóval akárhogy is van, itt az app rossz. szarul van megcsinálva.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 14:23:28

@Terézágyú: egy szóval sem állítottam, hogy az app nem rossz (illetve rossznak nem rossz, de nem felhasználóbarát). Viszont a vásárláskor minden infó ott volt a user orra előtt, de nem fordított kellő figyelmet rá. Az meg hogy az sms-es vásárlás kézikönyvében mit írnak, teljesen irreleváns az app-os vásárlás szempontjából.

Terézágyú 2017.04.25. 14:33:07

@onlajnok:
"egy szóval sem állítottam, hogy az app nem rossz (illetve rossznak nem rossz, de nem felhasználóbarát)"

vagyis rossz. egy appnak/programnak/scriptnek (pláne egy ilyennek, amit tényleg akárki használhat) "hülyebiztosnak" kell lennie. megírásakor figyelembe kell venni, hogy a júzer bármit elgépelhet/elronthat stb., és ezt meg kell gátolni.

hiába próbálod mentegetni a programozókat, rengeteg példa van erre. a mi rendszerünk külső felhasználói felületét én sem értem néha, aki a "belsejével" dolgozom. de hiába szólunk, hogy minden második beadványt vissza kell dobni, mert az ügyfél rosszul használja - nem történik semmi, hozzá sem nyúlnak, "jó az. értik azt"...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 14:40:46

@Terézágyú: hát most erre mit mondjak. Az én értelmezésemben valami akkor rossz, ha a hivatott funkcióját az adott állapotában nem képes betölteni. Ez ugye jelen esetben nem igaz. De tény és való, hogy az emberek egyre figyelmetlenebbek, legalábbis a többség. De rájuk kell tervezni, vagy legalábbis kéne. Csak ez meg sokszor kényelmetlenséget okoz azoknak, akik figyelmesek (mert mindet 5x ki kell választani, 10x megerősíteni, hogy a síkhülye se bassza el). A figyelmesek hangosabbak, így általában hiába vannak többen a figyelmetlenek, a figyelmesek akarata érvényesül. De ezért kellenek a síkhülye tesztelők, akik az ilyeneket szóvá teszik. Aztán vagy módosítanak, vagy nem. Csak sajnos a síkhülyéből nem lesz tesztelő sem, ő már csak mint end user találkozik a termékkel.

És csak hogy a programozó szidásodra válaszoljak, bár ezt már sokszor leírtam: a programozó nem döntéshozó. Hiába látja, hogy valami szar lesz, vagy nehezen használható, neki olyanra kell csinálni, mint amilyenre mondják és hiába van sok hibás beadvány nálatok, neked is annak kéne pampogni, aki a pénzt adja a fejlesztésre, a fejlesztő a saját szakállára nem mókolhat bele.

Terézágyú 2017.04.25. 14:51:06

@onlajnok:

"hiába van sok hibás beadvány nálatok, neked is annak kéne pampogni, aki a pénzt adja a fejlesztésre, a fejlesztő a saját szakállára nem mókolhat bele. "

mindkettőnek szóltunk már.
mellesleg a programozó SOHA nem mondta, hogy azért nem csinálja meg, mert nem fogjuk kifizetni, hanem szimplán rávágja, hogy "jó az így is." meg hogy "nem lehet megcsinálni úgy!" stb. stb.

egyébként: felesleges megsértődnöd amiatt amikor a programozókat "szidom", az ellenérveidre, amúgy is csak újabb ellenérvem lesz :)

a lényeg, hogy te ne ilyen programozó legyél :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 14:57:32

@Terézágyú: ok, hát a te programozód nem egy ügyfélbarát, és akkor még finom voltam. Nálunk ezekért a válaszokért seggbe rúgják az embert. Megsértődni nem sértődöm, az általánosításod esik rosszul, már amennyire egy névtelen, ismeretlen általánosítása rosszul tud esni :).

Terézágyú 2017.04.25. 15:00:55

@onlajnok:
"az általánosításod esik rosszul"

Tudod: Általánosítok, tehát vagyok.

Bár nem tudom mennyire általánosítás az, amikor 3 esetből (amit tapasztalok) 3 ilyen :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 15:02:19

@Terézágyú: jó, de ha az mindig ugyanaz az ember, akkor az igazából csak egy. Ismersz egy szarul dolgozó programozót -> a programozók szarul dolgoznak.

Terézágyú 2017.04.25. 15:05:09

@Manyecska.:
ne offolj. nem vagy te manyecs.

Terézágyú 2017.04.25. 15:06:25

@onlajnok:
"jó, de ha az mindig ugyanaz az ember, akkor az igazából csak egy."

nem, ez három különböző ember/cég :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 15:08:43

@Terézágyú: hát akkor erre csak azt tudom mondani, hogy válogassátok meg jobban a beszállítóitokat/alvállalkozóitokat :D.

Cycmen 2017.04.25. 15:09:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:Kurva indexesek elbaszták megint a blogmocit, nemtok a gépemről kommentelni.

Vagy a nickgyártás miatt már a gépedet tiltották le, nem lehet?

Cycmen 2017.04.25. 15:12:14

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: nemtok a gépemről kommentelni.

Símaszkban próbáltad? :DDDDDDDDDDDDDDDD

Terézágyú 2017.04.25. 15:13:07

@onlajnok:
"hát akkor erre csak azt tudom mondani, hogy válogassátok meg jobban a beszállítóitokat/alvállalkozóitokat "

Hát, az ezzel megbízott ember nálunk így választ.
De mielőtt rávágnád, hogy "akkor ő a hibás, és nem a programozók", közlöm, hogy az ő végzettsége is programozó ... ahogy mondtam, most ezt a szót általános értelemben használom. De ha akarod legközelebb azt írom: "De hát ez magyarország, itt így dolgoznak a számítástechnikusok."

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.25. 15:15:51

@Cycmen: :))

Csak búvárszemüvegben, pipával.

A jávaszkriptet baccták el, nem jelenik meg a kommentbox.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.04.25. 15:16:02

@Terézágyú: hát ha ő is programozó, akkor miért nem programoz? Ha már a kiválasztáshoz nem ért :D.

Mindegy, írhatsz bármit, legalább néha diskurálunk.

Terézágyú 2017.04.25. 15:19:07

@onlajnok:
"hát ha ő is programozó, akkor miért nem programoz?"

gondolom így jobban jár, többet keres, nagyobb a hatalma stb. :)

térdelj csak elém nyugodtan... 2017.04.25. 15:27:53

Magyar kommentekhez magyar trollokat!!!

CID.. 2017.04.25. 17:53:08

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: Nem sárga lap volt az, hanem sárga cédula ;)

A poszter meg tényleg inkáb a telenyort baszogassa.

Bankotsu Mester 2017.04.25. 18:14:28

Szerintem itt már az első 2 szó elárul mindent, főleg ha a posztoló qva fontosnak érezte ezt megemlíteni :DD

"hölgyvezető vagyok"

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.25. 19:03:22

@térdelj csak elém nyugodtan...: Avagy volt egy szépreményű nikk is, magyar seggbe nemzeti lófaszt!

napinapinapi 2017.04.26. 09:00:11

@onlajnok:
Egy agyhalott fos a terike,de ebben most kivetelesen igaza van.

McZozo 2017.04.26. 09:57:02

@Tshu-hash: nem sms be vette hanem aplikacion keresztul

Darth Revan 2017.04.26. 11:02:43

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ha nem a penzre mennenek, akkor felbasznak egy sorompot es nem tudsz behajtani, ha nincs nalad a parkolasi engedelyed. szoval egy probat meger, 180 euro azert nem keves penz.

Surányi Attila 2017.04.26. 12:39:47

Tök értelmetlen vitatkozni , hogy melyik országban milyen rendszám van. Egyértelműen le van írva, hogy országkódot csak akkor kell megadni, amennyiben külföldi rendszámra kéri, ebből aztán nem nehéz kikövetkeztetni, hogy ha nincs mellette országkód, akkor magyar rendszámról van szó. A Telenor visszaigazolta országkód nélkül , mint a képen látszik, tehát tudták , hogy nem osztrák rendszámról van szó. Hagyni kellett volna a p***ba, és bizonyítsák be , gondolom nem sok ilyen rendszámú autó van a tulaj nevén más-más felségjelzéssel.

joska61 2017.04.26. 15:00:21

@Sáros Hilda: Nem hasonlítható össze a két dolog. Itt helyes rendszám volt megadva, a telenor meg félretájékoztatott.

KaTe 2017.04.26. 15:21:22

A hölgyvezetőt vajon pozitív vagy negatív kontextusban kell értelmezni?

Amúgy meg elég nagy baj, hogy a panasz előtt a Telenor SMS matrica vásárlására vonatkozó link szerepel, holott a hölgyvezető elmondása szerint ő a Telenor appon keresztül vette meg a matricát, ahol valóban be lehet állítani az országkódot még a vásárlás előtt. Persze a visszaigazolásban annak azért illene ott lenni (már ha valóban beállított valami mást)!

Bánatos Teknősbéka 2017.05.03. 15:34:21

Felteszem a negyvenmillás kérdést. Ha elgépelt a felségjelzést, a büntetéssel hogy találták meg mégis? Ha tudták, hogy a magyar rendszámhoz tartozó tulajt kell keresni, miért nem triviális, hogy rendszám magyar. Ha pedig tényleg osztrák felségjelzés volt kiválasztva, miért nem az osztrák-azonos rendszámú tulajt b..szogatják?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.05.03. 17:57:32

@Bánatos Teknősbéka: Azért, mert a felismerő azonosította a magyar renccámot. Összehasonlította a vásárlásokkal (nem találta, mert azonos osztrák renccám vót csak). A felismerő kikereste a nyilvántartásból a felismert jogosultság nélkül autózó magyar renccám üzemeltetőjét és megkűdte egy helyes csekkel.
süti beállítások módosítása