Elég dögös ajánlatnak tűnik az Extreme Digitaltől a jól hangzó árgarancia, ennek köszönhetően ugyanis elvileg, ha változik egy online vásárolt termék ára a vásárlás és a számlakiállítás között, a vevőnek mindenképp a neki kedvezőbbet kell fizetnie. Mondom elvileg. Gyakorlatban ugyanis nem a szállításkor, hanem azonnal kiállítják a számlát, így aztán az egyszeri vásárló kénytelen az árcsökkenés helyett az ügyfélszolgálat sajnálkozásával és együttérzésével beérni. Merthogy szállítani sem sikerült persze a mondott időben.
Tisztelt Tékozló Homár!
Szeretném megosztani az Extreme Digitallal kapcsolatos tapasztalataimat.
Rendeltem tőlük 10.16-án egy háztartási nagygépet utánvéttel. Raktáron volt, kiszállításra 2 munkanapot írtak, erről jött egy visszaigazolás is, 19-én szállítják. Be lehetett jelölni, hogy mikor jöjjön a futár, erre két opciót ajánlottak : "8-16 óráig" vagy "Telefonos értesítést kérek". Utóbbit jelöltem be, bár nem értettem, mi a különbség, hiszen az egyiknél egyszer csak megjelenik a futár és felcsönget, a másiknál pedig felhív, hogy az ajtó előtt van... A lényeg, hogy egy dolog volt biztos és szépen kivehető: a dátum, 2017.10.19., vagyis a mai nap. Ennek megfelelően szabadságot vettem ki.
Tegnap észrevettem, hogy időközben a gép ára a honlapon kb. 6000 Ft-tal csökkent. Örültem, hiszen az Extreme árgaranciát vállal, vagyis hogyha a számla kiállítása előtt csökkenne a termék vételára, akkor azt alacsonyabb áron adják.
Ma reggel 9 óra után nem sokkal azért (biztos ami biztos) felhívtam őket ez ügyben. Első körben kiderült, hogy a futárcég még át sem vette a csomagot, így a mai kiszállítás gyakorlatilag kizárt, illetve hogy a számlát a megrendeléskor kinyomtatták, így nem tudják érvényesíteni a kedvezményt. Teljesen ledöbbentem, főleg, mikor az ügyintéző azzal rázott le, hogy olvassam el, le van írva az ÁSZF-ben, hogy egyáltalán nem biztos, hogy akkor szállítanak, amikorra ígérik.
Megsemmisülten tettem le a telefont és elővettem az ÁSZF-et, ahol azonban csak annyit találtam, hogy az időintervallum nem pontos és hogy a szállítási határidő a visszaigazolásban szerepel. Ez pedig 2017.10.19.
Újra tárcsáztam az ügyfélszolgálatot, hogy ugyan mondják már meg, hogy melyik pont mondja ki azt, hogy nem érvényes az általuk megjelölt szállítási határidő (arról nem is beszélve, hogy 2 munkanap állt a megrendelésnél is). Szépen kivártam a 8-9 perces zenehallgatást és egy teljesen másik ügyintézőhöz kerültem, akinek újra előadtam a panaszom. A hölgy beismerte, hogy nem tud ilyen ÁSZF pontot mondani nekem, de együttérzését fejezte ki és azt mondta, hogy teljesen igazam van, megérti a problémámat, ami teljesen jogos és érthető, de sajnos nem tud segíteni, mert ez nem az a mellék, amelyik bele tud nyúlni a rendelési folyamatba. Nagyszerű.
Újra telefonáltam, másik mellék, 10 perc zenehallgatás után egyszerűen bontották a vonalat, kezdhettem elölről. Újabb 8-9 perc után végre felvették a telefont. Negyed óra alatt sikerült kideríteni, hogy sajnos a számlát már jó régen kiállították, nem tudják módosítani az árat és sajnálják a potyára kivett szabadságom.
Ekkor bátorkodtam megkérdezni, hogy akkor mit is jelent pontosan az árgarancia? Létezik egyáltalán ilyen, ha már a megrendeléskor kinyomtatják a számlát egy két nappal későbbi átadáshoz, hogy aztán lesöpörjék annyival az igényemet, hogy "Bocsi, oda van írva, hogy akkor van árgari, ha még nem állítottuk ki a számlát."?! Erre nem kaptam választ.
Az ügyintéző beismerte, hogy többször fordult már elő panasz azzal kapcsolatban, hogy nem akkor szállítottak, amikor ígérték és többen úgy jártak a szabadsággal, ahogy én. Azt is elmondta, hogy érthető a felháborodásom az árral kapcsolatban, de sajnos nem áll módjában sztornózni és új számlát kiállítani.
A fiatalember a vonal végén kedves volt, de kiderült számomra, hogy a problémakezelés teljesen rugalmatlan. Nem kértem mást kompenzációként a felesleges szabadságomért, a 40-50 perc telefonálásért, csupán azt, hogy tényleg garantálják a csökkentett árat, ha már egyszer megígérték, ne bújjanak kiskapuk mögé, mert ez így erősen megtévesztő, hiszen gyakorlatilag lehetetlen élni vele. Felvette a panaszom, elvileg 30 napon belül reagálnak rá.
Tisztelettel:
Egy csalódott vásárló
Kedves Homár Olvasó!
A cég honlapján valóban megtalálható az árgarancia rendelkezés, amely szerint, ha a termék megrendelése és számla kiállítása között a termék fogyasztói ára csökkenne, akkor az alacsonyabb összeget kell a fogyasztónak megfizetnie. Ez alól kivétel az áruhitellel történő vásárlás vagy az online fizetési eszközzel történő fizetés. Ebben az esetben a cég az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék számlázása közti időszakban bekövetkezett árcsökkenést nem köteles figyelembe venni, a fogyasztó ilyenkor a megrendeléskor irányadó vételárat köteles megfizetni.
A levél szerint a termék vételárának kifizetése készpénzben, utánvétellel történik meg, így az árgaranciára vonatkozó rendelkezést alkalmazni kell a honlapon található tájékoztató alapján.
Ha a vállalkozás az írásban elküldött panaszodat elutasítja, annak indokai függvényében a vételár különbözet megfizetésére irányuló igény az illetékes békéltető testület vagy közjegyzői fizetési meghagyásos eljárás kezdeményezésével érvényesíthető.
A fogyasztót ebben az esetben is megilleti az indokolás nélküli elállási jog gyakorlása, amely a termék átvételétől számított 14 napon belül gyakorolható. Az elállás írásbeli közlése a megkötött adásvételi szerződést felbontja, amelynek alapján a terméket a fogyasztónak vissza kell küldenie és a vállalkozásnak pedig a vételárat vissza kell fizetnie.
Az adásvételi szerződés felbontását követően pedig a lecsökkent vételáron az adott termék akár ismételten megrendelhető.
Felhasznált jogszabály:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
Dezsike 2017.10.27. 11:20:24
Tehetséges ugandai buzi 2017.10.27. 11:26:53
Jó hétvégét a többi Homár-rajongó kollégának!
:-)
homar-fan 2017.10.27. 12:05:15
Darth Revan 2017.10.27. 12:22:32
Facelessbook · www.dont.think.so 2017.10.27. 12:43:34
borso 2017.10.27. 12:45:28
KaTe 2017.10.27. 13:07:22
amindenes.blog.hu 2017.10.27. 13:08:27
Bálintka. 2017.10.27. 13:25:20
Amúgy kb 2016 novemberig sztem megbízható bolt volt az edigital. A kiszállítással pontosak voltak, az árak tök alacsonyak voltak, és az ügyfélszolgálat is tudott elsőre segíteni. De 2016 december óta.. pff mintha valami vezető váltáson estek volna át, vagy nem tudom.. Totál meghülyültek. Elszálltak az elégedettségi plecsnitől. A kiszállítási idő az ígérttől átlagosan 3-4 nappal megnőtt minden tételnél (kis és nagy csomagnál egyaránt), az árak megdrágultak, az emailes visszajelzések elkezdtek akadozni, és ez a szar árgarancia, kétszer is belefutottam, és gyakorlatilag nekem is csak dühöngeni volt jogom utána, mint a posztolónak.
Én tavaly és előtte sűrűn vásároltam náluk, idén viszont mindig szarul jöttem ki a megrendelésekből. 2017 májusban vásároltam tőlük utoljára, akkor is vissza kellett mondanom a megrendelést, azóta messze kerülöm őket.
Darth Revan 2017.10.27. 13:30:21
PITTA 2017.10.27. 13:35:32
Nick-son 2017.10.27. 13:36:55
Ez az árgarancia meg úgy baromság ahogy van. Nyilván változnak az árak, mert új beszerzés, régi beszerzés, más árfolyam, változó volumen, mit tudom én, de gondolom úgyis azért találták ki, mert a magyar az inkább lemondja elállással már akkor is ha a kapuban van az áru eláll és inkább megrendelné újra, gondolom ennek a kiküszöbölésére találták ki ezt az árgaranciát, hogy akkor legalább ne kelljen visszahurcolni meg újra kivinni, ha már úgyis olcsóbban kell odaadni. Úgy néz ki a gyakorlatban lehet még ezen finomítani.
Bálintka. 2017.10.27. 13:50:00
Az már más kérdés, hogy az ígért időpontban mégsem kapta meg a terméket, így duplán szarul járt.
Bálintka. 2017.10.27. 14:02:17
Az ED oldalán szokott baj lenni. Mikor megrendelsz valamit, akkor ők is odaírnak egy várható szállítási dátumot, mikor még át sem adták a futárnak a cuccot. És szerintem most a posztoló is azt a dátumot vette alapul. Volt olyan hogy a várható időpont után napokkal kaptam meg a csomagszámot, amiről később döntött a Sprint hogy mikor küldik. Addig viszont semmit sem mond az E-digital ügyfélszolgálata arról, hogy a késés még meddig tart stb, mert tök homály uralkodik rajtuk..
KaTe 2017.10.27. 14:06:38
Sluck Ödön 2017.10.27. 14:14:51
Nick-son 2017.10.27. 14:42:27
Figyelembe kell venni a körülményeket, ha valaki rendel valamit. Van akinek egyáltalán nem jó neten rendelgetni.
Én rendeltem már többször is edigitaltól, lekopogom, még soha nem volt gondom. Egyszer egy telefon nem vette fel a töltést, másnap visszavittem, kifizették aztán ennyi, ez volt a legnagyobb gond.
Nagygépek beszerzése mindig is macerás, nehéz (fizikailag is), meg sürgős (mosógép, hűtő nélkül nem túl komfortos ez a modern élet), így aztán ki hol vásárol ott fut bele ezekbe a problémákba.
Összességében, ha valaki átlátja és alkalmazza a valamit-valamiért összefüggést, tudja milyen szolgáltatásoktól remélheti az igényei kielégítését, akkor olyan igen nagy baj nem lehet. Legfeljebb néha, de akkor nagyon nagy :)
Darth Revan 2017.10.27. 15:27:38
"kiderült, hogy a futárcég még át sem vette a csomagot, így a mai kiszállítás gyakorlatilag kizárt"
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.10.27. 16:04:08
MrZed001 2017.10.27. 17:31:50
Ami a futárokat illeti, 5-6 éve még előző nap telefonáltak, hogy másnap hoznák ki a cumót, kb ekkor és akkor érnek ide +-1 óra, megfelelő-e. Na erről teljesen leszoktak.
Sőt már olyan is volt, hogy 1x csengetett, és mire kiértem a kapuhoz már híre-hamva se volt. Előzőleg gondolom postás volt a drága, ott tanulta ezt a fajta kiszállítási metodikát.
KaTe 2017.10.27. 18:45:59
Nick-son 2017.10.27. 19:49:59
2017.10.28. 11:52:19
moonshadow 2017.10.28. 11:58:25
Az hogy te szarrágó vagy és kevesebbet akarsz érte fizetni utólag, az a te egyéni szoc problémád.
öreg baka nem rakéta 2017.10.28. 14:19:28
Én is inkább az emberes kapcsolat híve vagyok, de manapság már az alkalmassá teszi, ilyen feladatra, ha tud beszélni, a szakmai hozzáértése meg felér egy sci-fi-vel..... Amellett szeretem én is szemrevételezni a dolgot, megtaperolni, kérdezgetni, tekintettel arra, hogy nem vagyok polihisztor, a neten található specifikáció nem az én asztalom..
Lehet, sőt biztos, hogy nem a mai "elembertelenedett" híve vagyok. Szívesebben veszem meg a bérletet embertől, mint automatából, a közértben-boltban is szívesebben vásárolok ember pénztároson keresztül. Sőt a telefonos kapcsolatban is emberre vágyom, nem robotra. Lehet, hogy múzeumi darab vagyok?
fingerbangs 2017.10.28. 14:20:36
Ferenc Kormos 2017.10.28. 14:45:55
Crazy 1zenkáttű 2017.10.28. 16:24:11
G. Wolf 2017.10.28. 16:28:01
Egyébként meg egyetlen okos döntés, hogy tőlük az ember nem vásárol semmit. Nekem régi story, hogy 5 kérdést feltettem egy tablettel kapcsolatban (egyik a szín volt) és 3-at sikerült elsőre megválaszolni, mikor megint írtam akkor a maradék kettőből 1-et... Nem is vettem meg, és amilyen lekezelő volt a stílus akkor elhatároztam, hogy biztosan nem vásárolok tőlük semmit.
Másnak is ajánlom hogy kerülje őket messziről.
BéLóg 2017.10.28. 16:35:29
Márpedig nem biztos hogy van dupla vásárlási összeg "feleslegesen" a számláján.
Megoldás szerintem:
HITELKÁRTYÁVAL fizetni. Ott kérem pikk-pakk lehet visszamondani a kifizetést.
Aki nem tudná, annak mondom rossz szándék nélkül, bankkártya =/= hitelkártya.
Gyűrött Papír 2017.10.28. 17:28:25
(A 12e-s SSD tönkrement, de inkább a pénzt adták vissza, hogy ne kelljen az időközben 20e-re drágult SSD-t adniuk helyette.)
Ha genya vagy, akkor át sem veszed.
vincent66 2017.10.28. 17:46:28
Az első mondat így szól:
"Rendeltem tőlük 10.16-án egy háztartási nagygépet utánvéttel."
Most akkor hol van a pénz? Az ablakban?
Masik G 2017.10.28. 17:48:32
4 nap múlva kedden újra a boltban járva látom, hogy aznap már $599-ért is megkaphattam volna. Hát, ezt a vásárlást elsiettem. Így jártam - gondoltam európai fejjel.
Szerencsére viszont valahogy csak megemlítettem annak az eladónak akivel másról beszéltünk, hogy kicsit bosszús vagyok az elsietett vásárlás miatt.
Meglepődtem amikor visszakérdezett: Miért, nem beszéltél még a customer service-el?
Ott csak ennyit kellett mondani: amit múlt hét végén vettem ma már olcsóbb.
Ok, mi a telefonszáma?
Ez alapján visszakereste a tételt (blokk se kellett!) és másnap ott volt a kártyámon a különbözet, $107 áfával.
Így is lehet, csak nem mifelénk...
BOAR 2017.10.28. 19:01:39
Persze írtam a termék mellé "vásárlói értékelést", azonnal törölték. Írtam még egyet, pár nap múlva az is eltűnt.
mirnixi 2017.10.28. 19:09:16
A megbeszéltek (telefon, több emailváltás) ellenére átadták a futárnak a készüléket, melyet nem vettem át, hiszen nem voltam itthon.Visszahívtam az edigitalt, akik azt mondták, hogy ebben a fázisban már nem lehet boltba kivinni, és onnan elhozni, de visszautalják a pénzem. Ez volt olyan október 8. körül.
A pénzem azóta sem érkezett meg, számtalan levelet írtam, telefonáltam. Okt. 20. körül kiderült, hogy le se sztornózták még a számlát, majd okt. 24. örül az, hogy addig nem indítják el a sztornózást, amíg az árujuk vissza nem érkezik a szállítótól a raktárba.
az ügyfélszolgálat először 30 napos visszafizetést blöffölt be, majd 14 banki munkanapot.
a honlapjukon HALADÉKTALAN, de legfeljebb 14 nap áll, melyet bőven túlléptünk.
írtam a panaszkukac címükre is, az alábbi remekbe szabott választ kaptam:
Kedves Ügyfelünk!
Leveled beérkezett postafiókunkba, melyet a(z) <ED-.....-1-2017> iktatószámon rögzítettünk és a beérkezés sorrendjében dolgozunk fel hétfőtől csütörtökig 9-19 óra, pénteken 8-20 óra, szombaton 9-14 óra között.
A levél megválaszolásáig türelmed kérjük.
Üdvözlettel,
Extreme Digital ügyfélszolgálat
Minősíthetetlen!!! A fogyasztóvédelmi bejelentésemet megtettem, kártérítési igényt fogok támasztani, és a büdös életben nem vásárolok ettől a cégtől semmit.
mirnixi 2017.10.28. 19:11:26
fda 2017.10.28. 22:39:48
Aztán újra megrendeled olcsóbban, de jobban jársz, ha előbb körbenézel, és keresel egy olyan kereskedőt, akivel épp nem volt kellemetlen tapasztalatod a napokban...
2017.10.29. 01:12:41
Egyébként visszamondani se egyszerű, mert az ED-nél szeretnek beragadni a termékek az adatbázisba (nekem 3 éve van beragadva át nem vett termék, holott személyesen vettem át tőlük a BP raktárban valahol kint egy ipartelepen, mert lusták voltak postázni).
2017.10.29. 05:25:05
mirnixi 2017.10.29. 06:13:59
RangerJoe 2017.10.29. 06:44:20
Behajtó70 2017.10.29. 07:11:49
alamo 2017.10.29. 09:09:07
Talán ez összefügg azzal, hogy " az országban X új üzletet nyitottunk" . Inkább egyet, de azt jól kellene csinálni.
De sajnos az a tapasztalatom, hogy nem csak az ED lett ilyen silány megbízhatatlan.
Én már több mint két hete várok egy másik webáruháztól egy terméket. Már kétszer telefonáltam, és már az első héten azt mondták:" most van csomagolás alatt, 1-2 nap alatt itt lesz." hát nem volt, és a mai napig nincs. Rákérdeztem e-mailben (semmi válasz) utána a következő napon telefonon is, és akkor azt közölte velem az ügyintéző, lekezelő hangnemben, hogy az e-mailre 30 napon belül kötelesek csak válaszolni (!!!) és különben is nincs a beszállítónál raktáron. Közben figyelem az árut, és 2 nap alatt kétszer ment fel az ára.
Akkor mit és hogyan árusítanak?
Én megrendelem náluk, és ők azt után megrendelik valahonnan? (Kínából?)
Nagyon sajnálatos tendencia. Gondoljatok bele, mi lesz az ilyeneknél karácsony előtt.
Abban reménykedem, hogy lassan "kihullnak " ezek az üzletek(?) én maradnak a megbízhatók.
turorudi · http://check.blog.hu 2017.10.29. 21:14:03
Hívom az üf.szolgálatot. Igen, igen, már el is indult a csomag - mondják. De hát itt állok, nálam az igazoló levél arról, hogy megérkezett, de nincs itt semmi. Akkor megnézik mi van, visszahívnak. Aznap már nem hívtak. Másnap újra telefon, újra hosszú várakozás, újra elmondom a történetet, újra elmondják, hogy a rendelés úton van. Ekkor kértem a felettesét. Ő hosszas hümmögés és további várakoztatás után arra jutott, hogy monitort nem szállítanak PickPack pontra, ezért nem szállították ki mégsem. Mikor lerakom, rögtön hív egy futárcég, hogy az ajtóm, előtt vannak a monitorral. Én munkahelyen, csak a gyerek van otthon, akinek meglepetésnek szántam (ezért nem kértem otthonra). Az ügynek nem lett megopldása, megvettem máshol.
Józsefné Varga 2017.10.29. 21:54:39
Úgy is nézhetjük, hogy elvárod, hogy a futár türelmes legyen. OK. De azt is elvárod, hogy pontos legyen. Ha két órával később hozza a csomagod, mint jelezték, gondolj arra, hogy azért történt, mert az előző néhány címén türelmes volt a vevőkkel :)
KaTe 2017.10.29. 22:30:52
@mirnixi: Azzal a válasszal amit az edigital automatája írt, nyugodtan kitörölheted. Tavaly, amikor a black friday előtt már komolyabb (1-2 hetes) csúszással kézbesítettek, egy ilyen automata levél után volt, hogy 3 héttel később jött az érdemi válasz tőlük. Ha ilyen probléma van, jóval egyszerűbb ha ellátogatsz a legközelebbi boltba és ott csapkodod az asztalt. Mellesleg a 14 nap visszautalás nem az elállási nyilatkozattételtől számít?
"Mi az a visszatartás joga?
Változás a 2014. június 13-a előtti szabályozáshoz képest, hogy a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte."
- Esetedben nincs joguk visszatartani a pénzt, mivel ki se küldték a terméket.
Ha már edigital, akkor azért tegyük hozzá, hogy elfogadnak PayPal fizetést. Nem sok olyan műszaki webáruházról tudok Magyarországon, ahol szintén lehet PayPalen keresztül fizetni. Talán ez az egyetlen előnyük.
mirnixi 2017.10.29. 22:55:15
Az árut megrendeltem, de nem működött telefonról a házhoz szállítás opció kiválasztása. Közben elektronikusan bejött az előlegszámla, kiegyenlítettem. Délelőtt a technikai gond miatt hívtam az ügyfélszolgálatot, akik külön iktatószámra nyitott levélben kérték be a kiszállítás időpontját. Megadtam, hogy reggel 8 óra. telefonban azt beszéltük meg,, hogy azért utánanéznek, lehetséges-e ez, és visszaírnak az emilre.
Este jött az sms, hogy átadták af utárnak a cuccot, aki 11-15 óra között hozza ki. Hívogattam este a futárt - nem vették fel. Reggel negyed kilenckor elértem, 8 órás kiszállítás nincs, nemvolt, nem lesz, mert ők 8-kor még csak a műszakot veszik fel.
Hívom az edigitalt, hát, ebben a fáisban már nem lehet mást csinálni, vagy átveszem otthon napközben (amire megmondam előre, hogy nem fogom tudni), vagy sztornózni kell a rendelést, és visszautalják a pénzt. Oké, megadtam a számlámat, utalják vissza.
A készülék akciósan volt, nem akartam később esetleg drágábban megvenni. Hát, akkor rendeljem meg még egyszer, csak most bolti kiszállításra - javasolta az ügyfélszolgálat. Kénytelen voltam, mert bedöglött az itthoni készülék, és kénytelen voltam egy 10 kilós, alig megfogató dobozt végigcipelni a városon. Meg - az ember úgy gondolja, hogy jogkövető a cég - visszakapja a pénzét.
(MÁsnap kaptam levelemet az ügyfélszolgálattól még az eredeti megkeresésemre, hogy sajnos, nincs 8-tól kiszállítás. Kábé ennyire vannak összehangolva a folyamataik.)
ELtelt egy csomó idő, vártam, vártam az utalást (58 ezer ft!), majd 2-3 héttel később kiderült, a számlát még le sem sztornózták, sőt, az is kiderült egy újabb 20 perces telefon után, hogy azért nem sztornózták le eddig, mert nem kapták vissza a futártól a cuccot (állítólag).
Az ügyfélszolgálat vezetőjének címzett levelemre SE kapok választ. Röhej, hogy a pénzt max. 14 napon belül kell visszautalniuk, de panaszlevélre 30 napon belül kell válaszolni. Még azt is végig kellett hallgatnom CallCenter B.-tól, hogy ők milyen rohadt leterheltek.
Hát, elmennek a búsba.
Teljesen jogszerűtlen a visszafizetést arra való hivatkozással visszatartani, hogy az általuk önhatalmúlag kiszállított cuccot nem kapták vissza a futártól (ami az eddigi kommentek alapján valószínűleg nem is így történt).
Eddig fogyasztóvédelmi panasszal éltem, de ha kedd estig nem jön meg a pénzen, a gvh-nál is panaszt fogok tenni, mert ez nonszensz!
Crazy 1zenkáttű 2017.10.30. 05:01:08
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.10.30. 10:54:30
tehát a pénz még nálad volt... akkor azt csinál a bolt, amit mondasz! jóreggelt :o) minden másra ott a mastercard és csércsbekk..
Permetező 2017.10.30. 11:50:32
joska61 2017.10.30. 13:15:17
Permetező 2017.10.31. 07:21:37
Dark Declan 2017.11.06. 13:23:18
zetman 2017.11.14. 09:57:02
Ezt így kell csinálni, mivel az "árgarancia" akkora kamu, h ihaj.
Xezs6 2017.11.30. 16:50:20
kolomparlole1114 2019.03.10. 07:18:11