Utána már kevésbé, mert azt mondta, hogy a koponyás vonal bukóágon van. Az egész apropóját az adta, hogy deszkás dizájnerek elkezdték nyomatni a rózsaszín alapon halálfejes cuccokat csajoknak, mert olyan még nem volt. A koponya önmagában természetesen már örökzöld-státuszba ért, igazán kevés mögégondolható tartalommal bír, amire például a horogkeresztnek még hosszú éveket kell várnia, hogy lekaszálhassa megérdemelt divatstátuszát (a Sin City azért sokat segített ebben).
Az aktuális tavalyi trendnek köszönhetően viszont azt javasoljuk, várják meg a hamarosan megjelenő mutációkat, ha már mindenképpen ragaszkodnak a koponyához. A stilizált röntgenképek ugyanúgy befutók lehetnek, mint az ugyan szintén tavaly felbukkant, de ruhaneműn még nem látott Hello Kitty- és társai képregényfigura-csontvázak.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.