
Felemás megoldást választott a K&H imidzstisztító kampányának Szigetes hirdetéséhez, amikor
füves cigit adott a modellek kezébe. Egyrészt a célcsoportban megmarad a hirdetés, hiszen vizuálisan megjelenített droggal relatíve kevesen hirdetnek Magyarországon a mûrasztákat és az Ifjúsági Minisztériumot leszámítva. Másrészt, ha a szöveget is elolvassák, rájönnek az "anyád helyett anyád" üzenet valódi hanglejtésére. Ahogy épp egy kedves Olvasónk is írta,
"a piaci célcsoporthoz való dörgölõzésnek is vannak határai, nemdebár?" Aki bekészülve bármit aláír a Szigeten, nyugodtan hivatkozzon arra, hogy nem volt ítélõképessége birtokában.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.