A néhai Axelero utódja tisztogatásba kezdett azon elõfizetõi között, akik számára "nem gazdaságosak". Az önkényes kategória azt takarja, hogy korlátlan ADSL Otthon szolgáltatásának elõfizetõi a "normálisnál" jóval többet töltöttek le, ezért szerõdésüket 60 napos felmondási idõvel semmisé nyilvánítják. Többen reklamáltak a Homárnál az eljárás miatt, mivel elõzetes figyelmeztetés nélkül történt a felmondás, másrészt a korlátlan sávszélesség korlátozásának sem az Általános Szerzõdési Feltételekben, sem szerzõdésükben nincs nyoma.
Egy olvasónk miután kézhez kapta levelét, betelefonált az ügyfélszolgálathoz:
Azt mondták: több, mint tízszeresét töltöttem le a "normális"-nak. Megnézve a forgalmi adataimat, a sávszálesség nyújtotta teljes kihasználtsághoz képest kevesebb, mint 30% volt átlagosan. Ezekbõl az információkból ki lehet számolni, hogy pl. a 2mbit-es "korlátlan" ADSL, csak a 2mbit átlagos max. 3%-os kihasználtságáig korlátlan. Különben nem éri meg nekik. Szegények.
Mindezt tetézi, hogy semmiféle figyelmezetést nem kaptam az "extrém" internethasználatomra vonatkozóan, és nincs is semmiféle hivatalos bejelentés vagy információ, ami alapján az ember tartani tudná magát "valamilyen normális" adatforgalomhoz. Errõl nekem megint a fogyasztók megtévesztése jut eszembe...
Homofób Homár 2007.11.27. 23:26:03