Tékozló Homár

Re: Küldemények útjának nyomon követése

A nyitott postakihordó autó képeit látva a következõ észrevételt irtam a Posta honlapján található cimre: Ezek a képek miért nincsenek fent a posta honlapján a 'hírek' rovatban? Ezzel miért nem kérkednek? És miért nem kérnek nyilvánosan elnézést az ügyfelektõl, feltüntetve a mulasztásért felelõs 'munkatárs' elocsátásának dátumát, valamint a pórul járt címzettek kártalanításának részleteit?

Üzenetem, mint látják, merõben költõi kérdésekbõl állt, és a hangvétellel is szabadosan bántam, gondolván, hogy ezt úgysem olvassa el senki, vagy ha igen, max nevetnek rajta egy jót. Ehelyett néhány perce a következõ választ kaptam az ügyfélszolgálattól:

Tisztelt S R!

Tájékoztatom, hogy az Ön által megjelölt internetes címen található eset mindezidáig nem volt ismert elõttünk. A postai vizsgálatot azonnal megkezdtük. A vizsgálatot követõen a szükséges intézkedést (úgy a szankcionálás mint az ügyfelek tájékoztatását) megtesszük.

Észrevételét, figyelemfelhívását köszönjük.

Tisztelettel:

Elek Mihály ügyfélszolgálati munkatárs

Annak ellenére, hogy ez egy sablonos válasz, érthetõ mód lehidaltam, hogy ilyen gyorsan, pontosan válaszoltak. Ráadásul a Posta olyan körültekintõ figyelemmel idõzitette a válasz elküldését, hogy az egyszeri irodai dolgozónak ebédszünetjében lehetõsége legyen elolvasni a mailt és azt haladéktalanul továbbitani a Homár felé. Le a kalappal!

Szefi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása