Tékozló Homár

Nulla tartozás, kikapcsolt szolgáltatás

TVNetwork/Átiratás

2005.11.18. 11:46 | szily | Szólj hozzá!

Haha. Muhaha. Vajon direkt csinálják a tévé- meg internetszolgáltatók ezeket a fantáziadús terrorakciókat az ügyfelek ellen, vagy csak puszta véletlen a folyamatos levéláradat a témakörben?

G.-t igazán pipec módon szopatták meg: elõször hónapokig nem foglalkoztak a kérelmével, hogy az általa megvett lakásba befutó tévé- és internetszolgáltatást írják át az õ nevére, majd jól megbüntették, amiért nem fizetett idõben átírási díjat. Jóllehet – G. szerint legalábbis – neki járna vissza pénz, a lakásban a szolgáltatást kikapcsolta a TVNetwork. Köszöntsük együtt a kínpadon történetünk elsõ Csongrád megyei cégét, lentebb a sztori!

Kedves Homár! Nem gondoltam volna, hogy valaha én is erre kényszerülök - sok más sorstársammal egyetemben -, hogy e fórumon tegyek panaszt szolgáltató céggel szemben. A "szolgáltató" egészen pontosan a TVNetwork Rt., amelyik úgy gondolja, hogy az ügyféllel bármit megtehet, az Általános Szerzõdési Feltételei csak az ügyfélre nézve kötelezõ érvényûek, saját magukra nézve nem. Az ügy hátteréhez hozzátartozik, hogy a cég szegedi központú, de én budapesti lévén a budapesti irodához tartozom, nekik viszont korlátozott a hatáskörük, tehát sokszor egymásra mutogatnak, hogy ki az illetékes. Telefonon szinte lehetetlen elérni õket, ha mégis kb. tizedik kísérletre sikerül, nem szabad saját néven bemutatkoznom, mert akkor az operátor valamiért nem tudja kapcsolni az illetékest, tudva, hogy rendezetlen ügyünk van. A történetem egyébként röviden a következõ: tavaly novemberben költözésünkkor az eladóval megállapodtunk, hogy mivel õk új lakásukba nem tudják a TV- és internetszolgáltatást áthelyeztetni, nekünk pedig úgyis szükségünk van a szolgáltatásokra egyszerûen átíratjuk a nevünkre a szolgáltatónál. Ezt 2004.11.26-án meg is tettük, mindkét fél által aláírva, majd miután közel 3 hétig semmi nem történt, december 15-én újra elküldtük az átírási kérelmet. Természetesen ezután is többször telefonáltunk, havonta legalább kétszer, de szerzõdést végül csak márciusban (!) kaptunk. Ezek után az elsõ számlákat már júniusban (!) megkaptuk, szédületes tempó, ugye? Közben azonban megdöbbenésünkre kaptunk egy fizetési felszólítást, hogy az átírási díjat nem fizettük ki, így most már az felszólítás költségét és fizessük ki. Én ezt természetesen megreklamáltam, amire õk válasz helyett újabb felszólítást küldtek, újabb költséggel. Ez így ment egészen addig, míg az általuk kitalált felszólításaik összege elérte a 3.250 Ft-ot, amikor is õk úgy gondolták, hogy a szolgáltatást kikapcsolják, annak ellenére, hogy a reklamáció lezáratlan és részükrõl megválaszolatlan volt. De még most jön csak a hab a tortán: az Általános Szerzõdési Feltételeik szerint, ha az átírást nem teljesítik 15 napon belül, kötbér jár az ügyfélnek, aminek maximális összege megegyezik az átírás díjával és azt a átírás számláján kell feltüntetni. Azaz egy összességében 0 Ft összegû számlát kellett volna kapnom. Az abszurd az, hogy ennek a késedelmes megfizetését reklamálják és végsõ soron emiatt kapcsolták ki a szolgáltatást. Ezek után, mivel én valamennyi szolgáltatási díjat kifizettem, nekem járna vissza 2x2000 Ft (TV és internet átírás), és mégis õk kapcsolják ki a szolgáltatást. Azt hittem ilyen abszurd ügyintézés 2005-ben Magyarországon nem fordulhat elõ, de naiv voltam... Én itt és most arra buzdítok minden TVNetwork ügyfelet, hogy jól nézze meg, a kérelmének beadásától számítva hány napon belül történt meg az átírás, és ha 15 napon túl, követelje vissza az átírási díjat! Üdv G

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása