
Magyar hirdetés is bekerült az AdForum.com legnézettebb reklámszpotjai közé.
Az AdForum.com rendszeresen közzétesz egy toplistát, amely azt mutatja, melyik szpotokat töltik le legtöbben az oldalról. A november 7. és 13. közötti idõszakban bekerült a top 5-be a Leo Burnett Budapest Budapest szpotja, amit az Amnesty International megrendelésére készített a reklámügynökség. A magyar ügynökség munkája a harmadik lett a versenyben, ahol az Abbott Mead Vickers BBDO London Guinness szpotja, illetve a JWT New York Smirnoff hirdetése elõzi meg. A site adatai szerint a vizsgált idõszakban valamivel több, mint 96 ezer hirdetést néztek meg az oldalra látogatók.
A Leo Burnett „Kórus” címmel készített reklámfilmje nemcsak az AdForum közönségénél népszerû, hiszen a hirdetés az októberi Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztiválon Bronze Drum díjat nyert. Ezzel a magyar ügynökségek közül egyedüliként tért haza elismeréssel a Leo Burnett a portorozsi versenyrõl.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.