Tékozló Homár

Buknak a bántalmazott magyar nõkre

Leo Burnett/Amnesty International-spot

2005.11.21. 13:22 | szily | Szólj hozzá!
A lehangoló átlagból néha azért kiemelkedik egy-egy nézhetõ hazai reklám. A Homárnak például direkte tetszett az az asszonyverõs spot, amit a Leo Burnett Budapest csinált az Amnesty International-nek. Egy poén, de az jól elõvezetve, pénz nem volt nyilván rá, ezért nem is ízléstelen. A film egyrészt nemrég Bronz Dobot nyert – haha, mekkora hülyeség – a portorozsi Arany Dob fesztiválon, másrészt a múlt héten egy rakás nemzetközi internetezõ töltötte le a az AdForum.com-ról. Alant egy hír ugyanerrõl, a Kreatívból.

Magyar hirdetés is bekerült az AdForum.com legnézettebb reklámszpotjai közé.

Az AdForum.com rendszeresen közzétesz egy toplistát, amely azt mutatja, melyik szpotokat töltik le legtöbben az oldalról. A november 7. és 13. közötti idõszakban bekerült a top 5-be a Leo Burnett Budapest Budapest szpotja, amit az Amnesty International megrendelésére készített a reklámügynökség. A magyar ügynökség munkája a harmadik lett a versenyben, ahol az Abbott Mead Vickers BBDO London Guinness szpotja, illetve a JWT New York Smirnoff hirdetése elõzi meg. A site adatai szerint a vizsgált idõszakban valamivel több, mint 96 ezer hirdetést néztek meg az oldalra látogatók.

A Leo Burnett „Kórus” címmel készített reklámfilmje nemcsak az AdForum közönségénél népszerû, hiszen a hirdetés az októberi Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztiválon Bronze Drum díjat nyert. Ezzel a magyar ügynökségek közül egyedüliként tért haza elismeréssel a Leo Burnett a portorozsi versenyrõl.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása