Tékozló Homár

Szerviz híján csere

2005.12.07. 10:44 | jackyll | Szólj hozzá!

A pozitív hozzáállás és az értékteremtés türkében következzen egy rendhagyó naivügyfél. Imre jegyezte le ezt a fura jelenséget, ami meglepõ módon Magyarországon történt.

Idén márciusban a miskolci Media Markt-ban vettem egy réges-régen áhított Logitech Momo Racing kormányt. Nem vitás a kormányok királya ez. Nem teljes mértékben vagyok függõ, de a legritkáb alkalmakkor 2-3 naponta játszottam vele. Mostanáig. Menet közben állt le egyik pillanatról a másikra. Garanciajegy kutatási manõvert megkeztük egybõl, kis idõ múlva a ház asszonya meg is találta. Minden ok, keressünk szervizt. Na hát az NINCS.

Szétnézve a neten elõkerült egy fõvárosi telefonszám, tájékoztattak szokatlanul kedvesen, hogy próbáljam meg visszavinni a Médiába, ha õk nagyon makacskodnak, küldjem pestre, így vagy úgy nekem lesz kormányom. A garancia érvényesítése sok-sok problémát okozott már a világban, ígyhát fel voltam készülve a legrosszabbakra.

Visszamentem. Mondom vettem 'nemrég', elromlott. A válasz lehengerlõ volt: március már rég volt. Kaptam a következõ kérdést, mikor romlott el. A "Tegnap" szóval rendezõdött az ügy. Ezekután elküldtek a boltba számteches kollegához, megállapítpotta õ is hogy nemjó. Vissza vevõszolgálat, papír kitölt szó nélkül, 2 perc múlva mondják, menjek be a boltba, hozhatom ki az újat.

Elõször azt hittem kandi kamera. De bementem már várt a vadiúj doboz kikészítve. A Pénztárnál 2 perc várakozás, papírozás. Kész. Ennyi. 5 perc nem volt az egész. Boldogan, vidáman egy új 'játékkal' tértem haza, amit azóta le is 'nyomáspróbáztam'.

Mint utólag kiderült a Logitech-nek sehol a világon nincs szervize, minden garanciás termék megy cserére. Érdemes elgondolkozni hogy egy ezerforintos kenyérpirító gyártójának nem-e lenne egyszerûbb megoldás egybõl cserét adni, mint kitenni a vevõt egy hosszú, és kellemetlen eljárásnak, amit a garancia érvényesítése takar. /szervíz, utánajárás, termék nemhasználása, stb.../ Abszolút pozitív élmény, Valahogy így kellene mûködni mindenhol. Nem vitás, hogy a következõkben milyen márkát részesítek elõnyben.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása