Tékozló Homár

Behajtási osztály visszafizetéskor

2005.12.27. 07:40 | jackyll | Szólj hozzá!

Az indiánokéhoz hasonló megpróbáltatással találta magát szembe István, amikor megpróbálta lemondani egyik vodafone-os elõfizetését.

Egy esetemet szeretnem elmesélni a Vodafone-nal, hogy mások is okulhassanak és messzirõl elkerüljék a céget. Több mint két éve vásároltam náluk 2 elõfizetést is, mert én is bedõltem a sok mosolygos boldog embernek a reklámokban. De idõközben úgy alakult, hogy nem volt szükségem az egyikre. Így ezév aug 15-én bementem a westendi központi üzletbe, hogy lemondjam az aug 22-én második évet betöltõ szerzõdésem akkori hatállyal. A válasz az volt, hogy elõbb fizessem ki a köv. havi elõfizetési díjat az elõzõ forgalommal együtt, majd adjak be egy igényt a számlaszámommal, hogy kérem vissza a túlfizetést. Már ezt sem értettem, hogy mért ilyen körulményes a dolog, de befizettem, a lapot kitöltöttem és vártam. Vártam. És még mindig vártam...

Okt. közepén érkezett egy kedves levél, melyben írjak, hogy a visszaigénylésem kivizsgálása összetettségébõl adódóan elhúzódik, de okt. 30-ig mindenképpen meglesz. Megint vártam, de dec 1-en úgy döntöttem, utánajárok a dolognak.

Ekkor mentem be másodjára a központi irodába és vártam ki több mint egy óra alatt a sorom. Majd egy kedves ügyintézõ fiatalember fogadott. Elmondtam neki a bánatom. Megpróbálta fölhívni a behajtási osztályt, akik felelõsek a kivizsgálásokért. A saját belsõ hálózatukon ez kb 25 percet vett igénybe, mire kiderült, hogy a kivizsgálás már réges-régen befejezõdött, de valóban a visszautalás nem történt meg, valami rejtélyes oknál fogva. Tehat ha nem megyek be reklamálni, simán lenyelik a pénzem...

Kérdeztem, hogyan tovább. Mire elmondta, hogy ír egy mailt egy másik osztálynak, ha megint megadom a számlaszámom, és õk azonnal utalják a pénzt, még azon a héten. Megadtam a számom, és kértem, hogy adjon valami igazolast arról, hogy itt jártam, reklamáltam, igazam volt és ígéretet tett az utalásra. Vagy legalabb CC-zen meg a mailban, hogy maradjon nyoma. Erre azt mondta, hogy ilyen igazolást nem tud kiadni, e-mailt meg nem tudnak küldeni kifelé a saját rendszerükbõl... Magyarul akkor már több mint 2 óra kínlódás után ott álltam a jogos igényemmel és nem tudtak semmit adni róla, csak egy ígéretet, hogy küldi a mailt a másik részlegnek. Közröhely... De megint vártam.

Két hétig, mikor is megint kivártam az alig 1 órás sorom, hogy újfent megismerjek másik két kedves ügyfelest. Õk elmondták, hogy az ügyem valószínû folyamatban van :) Na ekkor kiborult a bili és összefoglaltam pár mondatban a gondolataimat az üggyel kapcsolatban, mire széttették a kezük, elmondták, nem õk tehetnek a dologról. Azt ajánlották, írjak e-mailt és címezzem a behajtási osztály vezetõjének, mert arra hivatalból kell válaszolniuk 15 napon belul.

Viszont annyit sikerült elérnem, hogy írtak egy papírt, hogy már sokadjára reklamálok egy jogos igénnyel és nem történt semmi. Most ott tart a dolog, hogy megírtam az e-mailt és most megint várok...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása