Mindenki tisztában van vele, hogy a legjobb kreatívok a kukába kerülnek, néhány esetben azonban csak megjelenésük után kaszálják ezeket el. Az etikai-, morális-, vagy önszabályozási-indokokkal letiltott reklámokból a Berlin Press rendszeresen közread egy csokorral Best Rejected Advertising címen. A harmadik kötethez közelítõ sorozat elõzetese tökingyen böngészhetõ, köztük olyan gyöngyszemekkel, mint az itt látható anti-Barbi poszter, amire a Mattel totál besértõdött vagy a Channel 4 hullákat használó álkozmetikumos Sírhant mûvek-hirdetései.
Mondjuk szar lehet, ha az újságba többszázan betelefonálnak, hol lehet ilyen balzsamozó krémet szerezni, de ez azért kevésbé megtévesztõ, mint inkább csak azt jelzi, hogy a hirdetést észrevették (viszont ahhoz már sötétek voltak, hogy megnézzék a csatolt url-t).
Az erõs közepes felhozatalból kiderül, hogy az amerikai szabályozás a legszánalmasabb, hiszen központi felügyelet híján gyakorlatilag bárki bármit elmeszelhet, ha megtalálja az erre leginkább alkalmas szervezetetet. Így járt például Roger Avary A vonzás szabályai c. filmjével: a kefélõ plüssállatokat ábrázoló plakát/borító miatt a világon egyetlen helyen pampogtak.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.