Tékozló Homár

A javítás alatt lejárt garancia

2005.12.30. 09:54 | jackyll | Szólj hozzá!

Tamás aranyos története egy Opel-szervizzel kapcsolatban, akik kiderítették, hogy ugyan garanciális a probléma, de amire bevitte a kocsit a garancia már lejárt.

2003. december 18-án vettünk egy Opel Astra Caravant az egyik budapesti márkakereskedésnél, ahol szerviz is van egyben. 2005 december elején a benzin elkezdett darabos leni, egy nálamnál jobban hozzáértõ azt mondta, AGR szeleppel lesz a baj. Nosza felhívtam a szervízt, hogy ilyen eset van, és ugye még garanciális. Megnyugtattak, hogy igen.

Mondtam, hogy hamár odaviszem, akkor a 60.000-es szerviz, meg egy cascos szélvédõcsere köfelverõdés miatt... Mondták, hogy jó, de a casco miatt elõbb szemle, ja ha az a biztosító, meg az az alkusz, akkor õk nem tudják intézni, azt csináljam én, és majd akkor adnak idõpontot, mert nagyon tele vannak karácsony elõtt. Mondtam, hogy jó, intézkedem, és odaviszem bármilyen korán, csak még aznap legyen meg, mert minden ap 60km-t utazom a munkahelyemre és vissza.

December 16-ra el is intéztem mindent, és meg is kaptam az idõpontot december 22-re, reggel 8-ra. 7:55-kor érkeztem, elmondtam, hogy be vagyok jelentve 8-ra. Felvették a papírt, mondtam, hogy casco, és 60ezres és garancia AGR szelep. Ok, másnap délután 4-re kész lesz. Kicsit morcos lettem, mert aznapra igérték. Ennek hangot is adtam, nem részletezem, 10 perc morgás után bevállalták aznap 4-re. Mellesleg fél négyre simán meglett úgy, hogy le is mosták, meg minden...

Ellenben a számlára kb 45Ft értékben felkerült az AGR szelep és cseréje... Kérdeztem, hogy ez miért is van így, mire az volt a válasz, hogy a garancia 4 napja lejárt. Érvelni próbáltam, hogy a bejelntés idõpontjában még élt a 2 év teljeskörû garancia, de azt mondták, ezt az Opel központtal beszéljem meg...

A nálamnál hozzáértõbb azt mondta, hogy nagy farmerok voltak a szervizben, mert a komputerbõl simán kiolvasható, hogy mikor hibásodott meg a szelep, meg azt is mondta, hogy az olyan alkatrész, amit nem vesz észre könyen a hozzá nem értõ, mert hibás szeleppel is megy a kocsi, csak kicsit döcög...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása