A komcsik igazán alkoholista népség voltak, de azt a jelszót még Farkas Mihály sem merte kiadni, hogy Igyon elkötelezetten! A Mecca-Cola azonban nem pöcsöl és kiírta a dobozára. Tudják, ez az a Bush-, Amerika- és fogzománcellenes termék, amit Tawfik Mathlouthi Franciaországban élõ üzletember talált ki, hogy a muzulmánok nehogy Coca-Colát igyanak. (Mathlouti nem tudja, hogy a kólából csak a leghülyébb pinák rázzák ki a buborékot, ennek tulajdonítható a másik szlogen, a Shake your conscience.) A több mint 50 féle ugynevezett protest-termék közül ez lett a leghíresebb, persze csakis azért, mert nem egy reménytelen sivatagi diktatúrában, hanem egy jól mûködõ globalizált országban állítják elõ.
A divatbuddhizmus és a tuttifrutti ízû szívrohamokozó italok terjedésével csak idő kérdése volt, hogy ki lesz az elsõ, aki egybeönti az állítólagos gyorsítót a legismertebb punnyasztóval. Végül nem egy kisebb, mohó cég, hanem az iparág amerikai óriása, az Anheuser-Busch, a Budweiser gyártója vállalta be.
Maga a koncepció undorító, de megfelelõ alkoholos/drogos edzés után végül is még ez is tûnhet jó ötletnek. A csalogató nevû B az e-ediken, azaz BE - keverékben van sör, koffein, guarana és ginzeng, no meg 6,6 százalék alkohol.