Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

A bukkake mint örök (ál)reklámtéma

Telekommunikációs plakát

2006.01.19. 12:11 | szily | komment
A reklámipartól olyannyira nem idegen az – ehmm, egyházi gimnazista lelkünk berzenkedik, hogy kimondjuk – orális szájba/arcba szexuálás fõ motívummá emelése, hogy minden idõk egyik legsikeresebb, ma már 13 éve futó kampánya, a Got milk? is lényegében erre épül. Tudják, ahol a szereplõknek tejbajszuk marad. De a belgák ebben is túltettek a világon. Vagy nem?

A plakát MMS-szolgáltatást reklámoz. A mailben küldözgetett változathoz a következõ levélke tartozik:

A Belgiumszerte látható plakát szövege: "El tudod ezt mondani sms - ben?"

Ez azonban hülyeség. Az eredeti szlogen ugyanis jól láthatóan nem kérdõ, hanem állító mondat, ami kábé úgy hangzik, hogy „Ezt inkább SMS-ben kellett volna elmondania”. Maga a kampány egyébként két éve futott, de a magyar postaládákat most érte el a hullám.

(Sõt, a helyzet ennél is durvább. A plakát ugyanis jó eséllyel kamu, de legalábbis nem tudni, hogy a Proximus távközlési cégnek van-e köze hozzá. Az urbanlegends stábja ugyanis már jó régen felhívta a céget, akik cáfolták, hogy ilyen posztereik valaha kint lettek volna a belga utcákon. Így két lehetõség marad: vagy egy tréfás kedvû pixelmûvész volt a tettes, vagy maga a telefontársaság áll egy gerillamarketing-kampány mögött. A gerillamarketing-kampányokban az a jó, hogy véletlen eseteket kivéve sosem lehet õket leleplezni. Így ha egy cég ügyesen cáfol, még akkor is el tudja hitetni, hogy valójában õ maga áll valami durvább online reklám mögött, ha valójában nem is.)

A legendás Got milk?-kampány 1993-ban indult és a kaliforniai tejtermelõket tömörítõ The California Milk Processor Board rendelte meg. Pillanatok alatt úgynevezett kulturális ikonná vált és máig tartó kihívást jelent a popkulturális Photoshop-mûvészeknek. Itt még csak szájbaszexuálásra gyanakodhattunk.


Gyorsuló világunkban azonban divattá vált minden, ami japán, így a nem túl eredeti arcraélvezõs figura is, szerintünk csak azért, mert a bukkake szó marha jól hangzik és még jobban néz ki leírva. A belga (ál)plakát nem magányos spermaharcos: jó éve tették fel a boingboingra a gyümölcsízes japán verziót, ami Ai Otsuka popcsaj Love Jam, azaz Komjáthy György stílusában: „Szerelemlekvár” címû lemezét reklámozza. És garantáltan eredeti, mert több, egymástól független, megbízhatónak tûnõ forrás látta különbözõ japán városokban.

Ja, és a spermásreklám-mûfajban továbbra is a Puma (vagy nem a Puma, hanem egy vicces kedvû kreatív) diáklányos-betérdelve szopós plakátja a csúcs.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pharaoh85 2009.07.22. 16:37:33

"És garantáltan eredeti, mert több, egymástól független, megbízhatónak tûnõ forrás látta különbözõ japán városokban."

Mivel ez a CD borító is garantáltan eredeti, bár nekem eddig nem jutott eszembe, hogy a lekvár más is lehetne.
süti beállítások módosítása