
Az oldal gondos tanulmányozása után ugyanis nyilvánvaló, hogy hülyeség annyit olvasni, ha egyszer elég bekenni magunkat a Dupla Erõs Feromon parfümmel, és a legjobb nõk úgy fognak verekedni értünk, mint egy csapat tejszínhabbal borított Deutsch-Für Tamásért. Gondoljanak bele, ez egy olyan illatanyag, ami 92 százalékkal növeli a szemezés esélyét!
A cuccban az fogott meg minket, hogy még áltudományos bizonyítéknak is csak olyanokat tud felhozni a forgalmazó, hogy „IGAZÁN bevadítja, és rádkattantja a nõket! Nagyon erõteljes egy anyag!”
És ennek megfelelõen nem is olcsó, a két hónapra elegendõ fiola 7560 forint. Az összeg verbális felvezetése szintén bájos: „Most biztosan arra gondolsz, hogy ez a DUPLA ERÕS koncentrációjú, valódi, emberi feromont tartalmazó, amerikai cég által gyártott termék legalább 20-30 ezer forintba kerülhet. Hát nagyon jó hírem van számodra, hiszen az ára most mindössze.”
Ha valaki próbálta, írja meg részletesen az élményeit!
Ja, és egy kiváló írásos tanúságtétel:
"Pénteken elmentünk discóba a haverokkal, én pedig úgy döntöttem, ezúttal a legjobb nõnél próbálkozom, hogy kiderüljön, tényleg olyan bombabiztosak-e ezek a technikák. Nos, vasárnap újra találkoztunk, és vagy 3 órát beszélgettünk, tegnap pedig LEFEKÜDT VELEM! Soha nem voltam még ilyen boldog! Köszönöm nektek, és az Elcsábítás MesterProgramnak!"
Horváth Ferenc
Na jó, még egy, figyeljék a beszélõ nevet!
Fényképész vagyok, és gyakran járok ki megbízásokra újságírókkal, riporterekkel. Nem sokkal azután, hogy megrendeltem, és megkaptam az elsõ üvegcse Feromon parfümöt, egy újságíró csajszival utaztam Sopronba egy cikksorozat írása kapcsán. Kocsival mentünk, én vezettem, és komolyan beszélek, elõtte még csak nem is ismertem a csajt, de félúton csak úgy elkezdett fogdosni... Aztán megkért, hogy húzódjak le az út szélére, hogy... szóval értitek... Ez valami fantasztikus!
Farkas Tamás, Budapest
Lapzárta után – hanggal is megy az izgatás
Még annyit, hogy a feromonos nõmágneseknél is sokkal tréfásabb termék a szexuálisan gerjesztõ csengõhang, vagyis a Pherotones. A Nagy Világhálón feltûnõ kampány egészen hamar megbukott persze, így kiderült, hogy a Pherotones-ról szóló weboldalak, interjúk és cikkek mind kamuk voltak. A háttérben mi más állna, mint az alávaló reklámszakma. Az egész hülyeséget a McKinney-Silver ügynökség találta ki, akik jó nagy „viral” kampánnyal hívták volna fel a figyelmet valamilyen termékre, amirõl még mindig nem tudjuk, micsoda. Leleplezés itt meg itt.
Pdroid (törölt) 2007.07.07. 16:52:36