Tékozló Homár

Re: Árdrágítás a Media Marktban

2006.02.24. 12:15 | jackyll | Szólj hozzá!

Bullet-time lavinaként hömpölyög centiméterrõl centiméterre a MediaMarkt hasraütéses árdrágító sztorija. B. urat az elektronikai üzlet megkésve bár, de csuklóból lehülyézte írásban is, aki nem volt rest felmelegíteni a történetet:

Két hónappal (!) ezelõtt voltatok szíves közreadni a történetemet a Média Markttal és a kukába dobott árcímkével. Akkor néhányan azt kérték, majd írjam meg az MM válaszát, ha lesz. Nos, hihetetlen, de a 2005. november 12-én történt eset után most, február 7. kelettel ajánlott levél formában írásbeli választ kaptam!

Amely lényege az alábbi: "Tájékoztatjuk Önt, hogy az áruházunk valamint a szaktanácsadóink nem hibáztathatóak, ha valamelyik vásárló a kiválasztott termék megvásárlását meggondolva nem az általa elvett helyre (sic!) helyezi vissza az árut, ezzel megtévesztve a többi kedves vásárlót, hiszen a fogyasztói ár így eltérõ lesz."

Mi a dolog lényege? Hát az, hogy a kedves pofátlan vásárló (azaz én) képes volt kiverni a balhét egy máshonnan levett áru miatt. Még jó hogy nem engem gyanúsítanak azzal, hogy át akartam verni õket.

A szituáció felmelegítése céljából írom, hogy a szóbanforgó terméket a "saját" helyén találtuk meg 999 Ft áron kiírva. Ezt a polcfelelõs hangos kiáltással a pénztáros tudomására is hozta. Kizárólag akkor, amikor B. úr a pénztárosnak beordította a telefonba (úgy hogy 2 méterre attól is hallottuk), hogy nincs korrekció, akkor szívtam föl magamat annyira, hogy beírtam a könyvbe.

Még miközben körmöltem, odajött egy ismeretlen úr és közölte, hogy én tévedtem, rossz helyrõl vettem le a terméket. Ezt persze nem hagytam annyiban, és ismét odamentem a helyszínre, ahol -- nagy meglepetésre -- már egy teljesen átrendezett polc fogadott "aktuális" árakkal.

Csakhogy nem nyugodtam bele ebbe az ismételt átverésbe és a polcfelelõst odahívva szembesítettem korábbi állításával, aminek hatására a szemetesbõl elõvette az oda kidobott 999 Ft-os címkét. Ekkor az ismeretlen személy ledorongolta az alkalmazottat hogy miért nem rendezik az árakat... Mindezt le is írtam és a Homár közre is adta...

A vicc az, hogy az MM utána nézhetne a dolgoknak, ugyanis meggyõzõdésem szerint korábban árleszállítás volt az üzletben és ezt az energiatakrékos égõt is olcsóban adták. Állok a nyomozás elébe, sõt, hajlandó vagyok jelentõs összegbe fogani, hogy november 12-ét megelõzõen akciós árleszállítások voltak a boltban.

Ki tudja miért, talán a halálra dolgoztatott kollégák figyelmetlenségébõl a legalsó polcon lévõ négy izzó esetében elfelejtették korrigálni az árakat akkor, mikor ez már lejárt. Amit persze a botrány után gyorsan megtették.

Azt már csak feltételezem, hogy B. úr hangos reakciója azért volt olyan hangos, mert aznap nem én voltam az egyetlen, aki beleszaladt a téves címkékbe és neki elege lett a dologból. Erre a pénztáros reagálásból következtetek, aki "B. úr, megint itt egy hibás ár" mondattal hívta föl ot.

Sajnos az MM ismét hülyének néz, mert azt hiszi, 60 nappal az eset után már nem fogok emlékezni arra, pontosan mi is történt. Tévedtek. A fentiekkel egyenértékû válaszomat ma faxon elküldtem nekik. Kíváncsian várom, erre mit lépnek.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása