A "No Fun Being Dead"-sorozat teljesen korrekten összeáll: a "sportoló" halottak ötlete bár mérsékelten eredeti (a Python ugye már mindent megcsinált 40 éve), de még mindig jó. A kampány szájtja is elég pofás. A négy szpoton kívül lehet még focizni a halott Dave-vel, van "pszichológus válaszol" Halállal, és még egy Myspace-paródia is beszúszott. Kortárs.
Hozzák a halottakat
Wasserman and Partners/ICBC
Mostanában a Homár több helyen futott hullákba és mindegyikkel a bebaszva autózás ellen kampányoltak. Mindkét sorozat az ICBC biztosítónak készült, de míg az elsõ durva és szájbarágós (neszebazmeg, kirepülsz a szélvédõn - mondja a fiatal és aztán tényleg kirepül), a második morbidan vicces.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.