Tékozló Homár

Lépésenként fizetett roaming

2006.03.09. 10:15 | jackyll | Szólj hozzá!

Mit érdemel az az ügyfél, aki heti tízezrekért telefonálgat külföldr?l? A Vodafone-nál kikapcsolják a telefonját:

Nem is olyan régen vásároltam egy Vodafone el?fizetéses telefont. Egy másik cégnél már rendelkezem el?fizetésekkel, de mint vállalkozó elkezdtem nemzetközi forgalomban is fuvarozni és be kellett látnom, hogy a Voda roamingdíjai verhetetlenek (negyede-hatoda a másik kett?vel összehasonlítva), gondolom amiatt, hogy e "cég" egész Európában jelen van a piacon. Els? lépésként szépen elzarándokoltam a helyi kereskedésükbe (Mosonmagyaróvár), itt persze minden van, vegyek nyugodtan stb... azonnali roamingot szeretnék? H?ha, akkor Gy?rbe kell menni! Eh, nem ügy.

Kocsiba be, irány Gy?r, Baross utcai kereskedésük. Rövid sorbaállás, SIM kártya megvesz, kis vita, mindenképpen rám akartak sózni egy készüléket és pár év kényszerhasználatot, ezt megköszöntem, nem kértem. (Hála minden égben lakozó angyalnak!) Befizettem még 30 ropit, mert ugye a roaming nincs ingyen, ezt 3 hónap múlva jóváírják, állítólag. Nagy volt az öröm fuvaroséknál, végre lehet olcsóbban telefonozni. Kártyát készülékbe, készüléket kollégámnak aki indult is Csehországba másnap. Roaming persze nincs.

Diszkrét anyázás, felhív ügyfélszolgálat. Természetesen fél óra várakozás, elhúzódás... Végre ember a vonal végén aki sajnálja a dolgot, rögtön intézkedik. És l?n világosság, no meg roaming. Kezdtem megnyugodni. Kár volt.

Eltelik 3 hét, éppen külföldön tartózkodom hét közben, szombatra érek haza, levél vár Vodáéktól miszerint: megnövekedett az id?közi telefonforgalmam, hóközi befizetés vált esedékessé, melynek összege 16800 Ft? Anyátok! Számla sehol, de fizessek. Ráadásul a levél csütörtökön érkezett, vasárnapi fizetési határid?vel. Nincs mit tenni, hétf?n els? dolgom posta, feladom a csekket, majd a saját példányomat elfaxolom nekik bizonyíték gyanánt.

Délután 3 felé éppen úton vagyok, mikor hív a kolléga a privát telefonjáról: kapott egy sms-t Vodáéktól, miszerint a faxom túl világos, küldjem el újra. És kikapcsolták a telefont. Cseppet sem diszkrét anyázás részemr?l. Irány haza, szkenneren feladóvevényt besötétítettem, elküldtem nekik újra. Síri csend. Másnap irány a kolléga, természetesen a telefon süket. 24 óra visszakapcsolni, gondoltam majd másnap. El is hoztam t?le a mobilt, már sejtettem valamit el?re.

Másnap felhívom a behajtási csoportot, el?sz?r meghallgatom a számlainformációmat, nincs tartozásom. Remek. Beszélek egy ügyintéz?vel aki felvilágosít, hogy azóta küldtek még egy csekket és tényleg, ma jött meg 22.800 forintról, mert tovább növekedett a számlaforgalmam, ezt kell feladnom. Közlöm vele, hogy ennek határideje március 20. és ez még egy kicsit arrébb van, és én befizettem az el?z?t amit küldtek. Hát ? addig pedig vissza nem kapcsolja a telefonomat, amíg ki nem fizetem akkor a kett? csekk közötti különbözetet, csekkért pedig menjek be egy márkakereskedésükbe.

Hát itt elgondolkoztam, hogy vitázzak e vele tovább, de be kellett látnom, nincs értelme. Inkább elköszöntem és néztem magam elé bambán. Ez ám az ügyfélcentrikus szolgáltatás, tartozásom nincs feléjük, de bármikor kikapcsolhatják a telefonom, mert nagy a forgalmam. Bravo Vodafone!

Búcsúzásképpen még idézném levelük egy részét: "a szolgáltató csak addig köteles a szolgáltatást nyújtani, amíg az el?fizet? által igénybevett szolgáltatás díjának még ki nem egyenlített része egy egyedileg meghatározott összeghatárt, mely el?fizet?nként minimum bruttó 16.250 Ft meg nem halad."

Most legszívesebben behajítanám a SIM kártyát a szemétbe, de hát ugye náluk még 30.000 Ft roamingbefizetés, plusz 16.800 Ft hóközi. Ennek a kett?nek az összegét még tuti nem telefonáltam le. Muszáj lesz még 2-3 hónapot használnom, addig legalább lesz id?m Németországban venni egy feltölt?st, aminek szintén elég kedvez?ek a roamingdíjai.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása