Tékozló Homár

Lecsap a dán telekommunikációs bunkó

Tele2 Dánia/Ügyfélszolgálat

2006.03.10. 00:36 | szily | komment
Különös élvezet arról olvasni, hogy a fogyasztóknak nem csak Magyarországon szar, ahol a szélessávú internet beköttetése, a számhordozás vagy bármilyen banki ügylet megrendelése egyenlõ az öncsonkítással. És akkor már ki ne hagyjuk a vonatozást és a postai csomagmegrendelést. Mai mesénk fõhõse Éva, akivel abban a Dániában parasztkodott egy jó nagyot a Tele2 mobilcég, ahol a naiv magyar ügyfelek téveszméi szerint mosolyból és egyablakos ügyintézésbõl van fonva a kerítés. Hát nem mindig, hála Amalie Blomnak:

Dánia ideiglenes lakójaként és egy kártyás mobiltelefonos szolgáltatás boldogtalan igénybevevõjeként nemrégiben úgy döntöttem, szolgáltatót váltok, és a kedvezõbb percdíjakkal operáló Tele2-höz pártolok. Tavaly novemberben kértem is annak rendje és módja szerint a számhordozást, amire 4-6 hét átfutási idõt ígértek.

Békés ember lévén kivártam az ünnepeket, és csak azután kérdeztem rá óvatosan, mi lehet a megrendelésemmel. Az ügyfélszolgálat tájékoztatott, hogy valamiért elakadt a kérelmem, de intézkedtek, és újabb 4-6 hét elteltével bizton számíthatok új SIM-kártyám megérkezésére. Miután ismét nem történt semmi, február végén bátorkodtam megint az ügyfélszolgálathoz fordulni, ezúttal már hangot adva nemtetszésemnek.

A levelem egész pontosan így szólt (lásd alább): "Csaknem 4 hónapja várok a Tele2 szolgáltatására, és amennyiben a nagyon közeli jövõben nem történik ez ügyben változás, visszavonom a megrendelésem."

Nos, egy napra rá (szintén mellékelve) megkaptam a választ, ezúttal késlekedés nélkül: "Kérésének megfelelõen megrendelését töröltük."

A történet nem is kíván hozzáfûznivalót, esetleg csak annyit, hogy ezek szerint külföldön sem éri meg bajlódni ezekkel a hülye ügyfelekkel.

Original Message From: Tele2 Kundeservice To: Sent: Thursday, February 23, 2006 1:34 PM Subject: Re: Kontaktformular - auto - eTrackNr:xxx

Hej Éva Tak for din henvendelse. Vores kundeservice har registreret din henvendelse 23. februar 2006 13:34. Da vi har meget travlt, er det vores mal at have besvaret din henvendelse inden 1. marts 2006 09:34. Sporgsmal: To whom it may concern I have waited nearly 4 months since my registration for Tele2Mobil Online, and I would like to cancel it, unless something happens in the very near future. Regards, Eva Skulle du have yderligere sporgsmal eller flere oplysninger, ma du meget gerne svare pa denne mail. Hilsen Tele2 Kundeservice Original Message From: Tele2 Kundeservice To: Sent: Thursday, February 23, 2006 3:09 PM Subject: Re: eTrackNr:xxx

Dear Éva Thank you for mail. We have now cancelled your order as you wanted. If you have any questions you can write to us again. Best regards Tele2 Kundeservice Amalie Blom

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása