Titkos Vásárló a Westendben járt és retinán ütötte a magát városközpontnak képzelõ áruház szabadságharcos tematikájú dekorációja, ami korabeli szûzmáriás zászlókat, illetve Nike-molinót és Teg Heuer-reklámtáblát jelentett. A stíluskeveredés Titkos Vásárlót jobban felháborította, mint jacuzziból érkezõ Jókai Mór az antinudista osztrák vezérkart. Az Ön szemét is csípi a hagyományõrzõ shopping mall? Olvassa el T.V. levelét!
A bevásárlóközponti kultúrbarom gondolkodás újabb szintre lépett az alapvetõen amerikai fogyasztói központ és a nemzeti hagyományok házasításával.
Még azt értem, sõt talán még jó ötletnek is tartom, hogy a nyugati téri bevásárlóközpontnak az utcáit jeles magyar építészekrõl, költõkrõl nevezték el, de hogy március 15-e környékén miért szükséges a magyar(kodó) dekoráció mellé egy NIKE zászlót is felhúzni, azt már nem értem.
Pontosabban értem: az árbevétel és a magyar(kodó) hagyományok között egyensúlyozó marketinges megtalálta az aura mediocritast, azt az utat, mellyel saját gazdája zsebét is tömheti és a nemzeti érzelmûek szívét is melengedheti: egy idõben egy helyen sikerült fellógatnia a piros-fehér-zöldet, néhány régi magyar vármegye zászlaját, két óriási NIKE molinót és ráadásként a TAG Heuer órák óriási reklámtábláit.
Javaslom, hogy még egy zászlót mindenképp helyezzenek el. Legyen ennek felirata: Az idei március 15-i megemlékezést a NIKE és a Tag Heuer támogatta.
Titkos Vásárló
(A reklámmolinók amúgy nagyon régóta ott lógnak, de az alapkérdésen ez nem változtat.)
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.