
A szpot tényleg cuki és kicsit vicces is, az egyetlen probléma vele, hogy a júzer semmit nem tud meg azokról a mindennapi, idegesítõ funkciókról, amit most majd az Explorer 7 jól megkönnyít. Kétséges továbbá, hogy azok, akik az elmúlt 2-3 évben otthagyták a Microsoft böngészõjét, mert az egyáltalán nem fejlõdött és elrohant mellette az egész iparág kétszer, majd biztos egy mókás külvárosi fickó miatt váltanak vissza.
Szóval lövésünk sincs, kinek, mit szeretne üzenni a Microsoft. Ráadásul, ha egy csöppet belegondolunk, ez a reklám (az "Everyday tasks made easy" szlogennel) ideális lett volna az új Windows (Vista) promótálására, hiszen az tényleg arról szól, hogy minden programot belezsúfolnak, mást már ne kelljen venni hozzá.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.