Visszatér a kólába az anyag?
Coca Cola/új logó
A Homár alapvetõen bírja a klasszikus Coca-Colát, bár kizárólag kétdecis üvegbõl fogyaszt néhanapján, mert a többi pancs. Ezért aztán felkapta csápjait, amikor meglátta ezt a trükkös logót és elkezdett kombinálni, most épp mit szeretne kommunikálni a világ legerõsebb brandje. A vélhetõleg kokalevelekbõl kirakott üvegformával arra utalnak, hogy esetleg visszatér az üdítõbe néhány számûzött alkaloida? Vagy pusztán az amerikai kormány által démonizált kokacserje becsületét szeretnék visszaállítani egy kedves gesztussal?
Hogy hosszútávon mire fogják felhasználni a logót, nem tudjuk. Egyelõre annyi biztos, hogy a cég szülõhelyén, Atlantában felhúztak egy cégmúzeummal egybekötött megaakváriumot, aminek a honlapján használták elõször (kicsiben fent balra). A védjegyet elvileg a cégmúzeumra szerezték, de bármilyen egyéb alkoholmentes italra is felhasználhatják. Meglátjuk. A logó mindenesetre okos.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.