Példánkban két kortárs újsághirdetést ütköztetünk a rekláipar tudatalattijának ragacsos masszájából. Elsõ ránézésre nagyjából ugyanarról van szó, hiszen egy étrendkiegészítõ afrodiziákum és egy vizespohár vodka között akkora egetverõ különbség maximum afteren lehet. Mégis, ha arról van szó, hogyan kommunikálódjon a természetellenes szelekció, a bármilyen megfontolást nélkülözõ instantbaszás, akkor a gyógynövénykivonat kerül hátrányba.
A Flirt vodkának elég volt egy lazán Fancy Froglin képregény-antológiát nézegetõ csajt bedobni, míg a Klimaxosok egy még minden testrészében megfeszülõ csajhoz nyúltak. Utóbbi ráadásul mintha egy 60-as évekbeli hippimegasztár meghallgatásán került volna magán kívülre a pincében, hogy aztán összerúzsozza a térdeit (vagy lánybandába jelentkezett).
A Coloribus reklámkoppintás-gyûjteményében természetesen elég hamar találtunk további témába vágó illusztrációkat.
Klimax : Flirt Vodka 0-1 Az anyagok közelebbi tesztelése híján a Homár látatlanban a vodkát választja.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.