Tékozló Homár

Még egy mosóporreklám is lehet vicces

Saatchi & Saatchi India/Ariel plakátok

2006.03.29. 13:19 | szily | Szólj hozzá!

Eljött a pillanat, amikor már csak Magyarországon nincsenek a környezet adottságait kihasználó vicces nyomtatott reklámok. Nem baj, nézzük a külföldieket, mondjuk az indiaiakat. Õk még a nálunk ijesztõ fogalomnak számító mosóporreklámból is ki tudnak csiholni egy mosolyt.

Az ötlet egyszerû, az utcasarkon történõ összeütközést idézi föl. Mondjuk az kár, hogy nincs olyan darab, amin az egyik szereplõ egy elõrenyújtott karddal gyalogol. A vér végül is nehezen jön ki a textíliából. A könnyed, és óriásmolekulákat dicséretes higgadtsággal nem mutató kampány díjat is nyert Ázsiában.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása