Eljött a pillanat, amikor már csak Magyarországon nincsenek a környezet adottságait kihasználó vicces nyomtatott reklámok. Nem baj, nézzük a külföldieket, mondjuk az indiaiakat. Õk még a nálunk ijesztõ fogalomnak számító mosóporreklámból is ki tudnak csiholni egy mosolyt.
Az ötlet egyszerû, az utcasarkon történõ összeütközést idézi föl. Mondjuk az kár, hogy nincs olyan darab, amin az egyik szereplõ egy elõrenyújtott karddal gyalogol. A vér végül is nehezen jön ki a textíliából. A könnyed, és óriásmolekulákat dicséretes higgadtsággal nem mutató kampány díjat is nyert Ázsiában.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.