A Playboy egy ravasz húzással nem a célcsoportját képezõ sportos menedzsereket és a nemiséggel ismerkedõ, internetkapcsolattal vagy kábeltévével nem rendelkezõ pre-tinédzsereket igyekszik tovább heccelni, hanem a témát, azaz az exhibicionista csajokat próbálja megfogni.
A német Bild ezzel szemben butább és harsányabb kommunikációs csatornát választott a piszoárok felé helyezett tükrökkel. A júzer farka alá projektált "semmi sem keményebb az igazságnál" szlogennel azon kívül, hogy a kispöcsûeket halálba idegelik, sokkal közelebb nem kerülnek sem a hitelességhez, sem a brékingnyúzhoz. Még ha legalább görbe tükröket használnának...
Playboy : Bild 1-0 A Homár ha foglalkozna vele, biztos elégedett lenne a farkával, a piszoárokat viszont nem szívleli, ezért a mérsékelten, de játékosabb Playboy fele húz.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.