Tékozló Homár

Benne lenni a printmédiában

Playboy vs Bild

2006.03.30. 12:55 | jackyll | Szólj hozzá!
A Homár nehezen tudja elképzelni, milyen gerjedelmet okozhat bekerülni egy sajtótermékbe, de a "hagyományos" nyomtatott médiumok nyilván ezt másképp gondolják. Különösebb nyújtózkodás nélkül rögtön két kortárs példát mutatunk a régmúlt tsillogása utáni vágyódás vásárlókra vetítésére.

A Playboy egy ravasz húzással nem a célcsoportját képezõ sportos menedzsereket és a nemiséggel ismerkedõ, internetkapcsolattal vagy kábeltévével nem rendelkezõ pre-tinédzsereket igyekszik tovább heccelni, hanem a témát, azaz az exhibicionista csajokat próbálja megfogni.

A német Bild ezzel szemben butább és harsányabb kommunikációs csatornát választott a piszoárok felé helyezett tükrökkel. A júzer farka alá projektált "semmi sem keményebb az igazságnál" szlogennel azon kívül, hogy a kispöcsûeket halálba idegelik, sokkal közelebb nem kerülnek sem a hitelességhez, sem a brékingnyúzhoz. Még ha legalább görbe tükröket használnának...

Playboy : Bild 1-0 A Homár ha foglalkozna vele, biztos elégedett lenne a farkával, a piszoárokat viszont nem szívleli, ezért a mérsékelten, de játékosabb Playboy fele húz.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása