Tékozló Homár

Hogyan kezeljük a MÁV Biztosítót?

2006.04.04. 07:53 | jackyll | Szólj hozzá!

Naiv ügyfélbõl sohasem elég, az alábbi történet ráadásul tanulságos is, hogyan fogja két marokra a puhatestû ügyféllé lényegülõ egyén egy olyan tipikusan káeurópai jelenség grabancát, mint a MÁV Biztosító. Figyeljék Dávid kezét, Önök ugyan hányszor vették fel a kritikus ügyfélszolgálati telefonbeszélgetéseket? Pedig biztos van diktafon a telefonjukban...

2006.01.11 Baleset: egy máv által biztosított személy figyelmenkívül hagyja elsõbbségadási kötelezettségét bal oldalán csapja gépjármûvemet (12év, 200000km, keserves munkából spórolt, de ez az én bajom). Felelõsségét elismeri, papír kitölt, munka elnapolva, irány a biztosító. 15 perc foglalt jelzés után tettre emelkedem, farkasszemet nézek az ügyintézõvel. Megérkezem, hihetetlen látvány 2006ban: 1 asztal, papírok szanaszét, 1 asztalilámpa, 1 telefon, 1 hölgyeménnyel megspékelve. Naptár, számítógép, sorszám, felügyeleti szerv elérhetõsége sehol. Telefon csörög, a hölgy kezeli, egyszerre a hasonlóan személyesen megjelentek táborával.

17 perc multán sorra kerülök, mondom is, hogy indítanám a kártalanítási eljárást, mire a reakció: ja itt balra. Great. Behatolok, javul a helyzet, nagyjából 5 ember, 2 pc, 1 multifunkciós másoló masina. 13 perc és máris foglalkoznak az ügyemmel, elkérvén a baleseti bejelentõt. Gyorsan validálják a mávbizti érvényességét és lemásolják a kéksárgát. Mindezek után az ügyintézõm mosog rám és állunk egymással szemben. Megunván a tétlenséget megtöröm a csendet: mi lészen a procedúra következõ lépése. Majd 1 héten belül hív a kárfelmérõ, hangzik a válasz. Rendben, de szeretnék valami papírt, hogy én, itt, most, ezt leadtam, önnek. Olyan nincs. Pedig jó lenne. De nincs. Great 2.

2006.01.18 A kárfelmérõ Autoconsulting 2005 Kft. természetesen semmilyen platformon nem keres meg. Faxüzenetben felhívom a figyelmüket a törvényes kötelezettségeikre, megfûszerezve az idevágó paragrafusok számaival, kilátásba helyezve a jogi eljárást további tétlenségük gyümölcseként.

2006.01.19 Hatékony üzenetemre szinte azonnal jön a válasz mobilomra, másnap jönne reggel hétre a becslõ. Végül kiegyezünk a 10 és 12 óra közötti intervallumban. Hangfelvétel készül a beszélgetésrõl.

2006.01.20 12:15 felveszem a kapcsolatot mobiltelefonon a kárbecslõvel, aki váltig állítja, hogy 12 és 14 óra közé beszéltük meg. Ismételten figyelmeztetem, hogy a felvett beszélgetés nyilvánvalóan pontosan rögzítette megállapodásunkat. 12:17 megtörténik a nagy találkozás. fényképek, iratok. Tudomásomra jut, hogy legközelebb a biztosító fogja felvenni a kapcsolatot velem, konkrét összeget felajánlva. Mivel a kerekem folyamatosan leeresztett és a futómûvemnek erõs zaja volt a baleset után, tehát jó lenne, ha ezen problémák javítását is állnák. Természetesen menjek el márkaszervízbe, kérjek szakvéleményt, árajánlatot, majd faxoljam el.

2006.01.23 Árajánlat és szakvélemény továbbítva faxon.

2006.02.20 Telefonon próbálom elérni az illusztris kárfelmérõ társaságot, mely tevékenységem közben vagy foglalt jelzést kapok, vagy kicsöng, de nem veszik fel. Furcsa. Fél nap próbálkozás után sikeres vagyok, kérdezem is gyorsan miként halad az ügyem, mire kiderül, hogy törzskönyvmásolatot várnak tõlem. Furcsa. Egyrészrõl, mert nem tudok róla, másrészrõl nálam volt a törzskönyv, amikor a kárfelmérõ a többi iratomat digitalizálta - fényképezõgéppel. Rendben, let's rock, lefaxolom.

2006.02.21-23 Telefonon érdeklõdnék, hogy átért-e a hiányolt irat, vagy még hiányzik valami, amirõl még mindig nem tudok. Nos 2 telefonnal, hívásismétlés funkcióval bekapcsolva mindkettõn, három nap munkaidejében nonstop hívva õket a következõ eredményeket értem el: 2 szekundumra felvette valaki a vonalat, majd bontotta, 2 alkalommal jellemzõen fax, vagy modem hang.

2006.02.24 Csúsztatott munkakezdésemet kihasználva személyesen keresem fel az autoconsulting 2005 kft-t, ahol közlik velem, hogy az anyagot kiadták újra a kárbecslõnek, 2006.02.23.-án. Mikor felhozom szóba, hogy telekommunikációs kézségük konvergál a zérushoz, hihetetlen litániát hallgatok végig, hogy mennyi ügyük van, és milyen sok a pióca ügyfél. Érdekes.

2006.03.10 Újfent személyesen zavarom a tisztelt társaságot, hihetetlen információvágyam kielégítésére közlik, hogy nem találják az iratokat, kárszakértõnél vannak, vagy elbírálás alatt. Great 3. Érdeklõdjek következõ hét hétfõjén telefonon. Kapok az alkalmon, kikönyörgök 2 "nem publikus" számot.

2006.03.13. Telefonálok. Csoda. Elsõre felveszik. Hajlandóak állni 109000 HUF költséget a kocsim javításából. A márkaszervíz ajánlata több mint 200000 HUF volt, ehelyett persze már megcsináltattam nem márkaszervízzel, 58700 HUF összegben, a karosszériajavításra még gyüjtenem kell, mert alsó hangon 250000 HUF a legkecsegtetõbb ajánlat, nem márkaszervízben. Természetesen majd a máv biztosító hív a részletekkel kapcsolatban...

Tulajdonképpen örülök, hogy nem lett totálkáros, sem mûködésképtelen az autóm.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása